BlizardBill Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 Ό' date='τι προλαβαίνεις λες!Σοβαρέψου! [/quote'] Γιατί προσπαθείς να προσβάλεις τον άλλο όταν λέει την άποψη του με επιχειρήματα για μια κονσόλα ? Δεν έχεις μάθει βασικούς τρόπους συμπεριφοράς και συζήτησης στο σχολείο ή στο σπίτι σου ? Δεν έχεις πάρει χαμπάρι τόσα χρόνια που γράφεις(αν είσαι ο ίδιος) ότι μόνο μεγάλοι καραγκιόζηδες τα κάνουν αυτά ? Γιατί δεν λες απλά τον αντίλογό σου (αν έχεις) με σοβαρό τρόπο ? δεν του ταιριάζει κάτι τέτοιο δηλαδή?
NeTeD Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 Ξανασοβαρέψου, θύμα της sony! :D Τα επιχειρήματα τα λέω όταν ο απέναντι καταλαβαίνει. Με εσένα το προσπάθησα πολλές φορές αλλά ούτε έτυχε, ούτε πέτυχε. Τώρα για να σου λυθεί η απορία, δεν απαντάω σε σένα συγκεκριμένα ούτε προσπαθώ να σου κάνω αντίλογο (όπως δεν προσπαθώ να συνεννοηθώ και με την γάτα μου). Τον αντίλογο τον κάνω μόνο και μόνο για να φένεται και η άλλη άποψη γενικότερα! Εσένα δε σου μάθαν ότι η συμπεριφορά και οι τρόποι φένονται και από τις απόψεις, τις προθέσεις και τις κινήσεις του άλλου; Μην κολάς στα λογάκια.. Μπορώ να σου πω "είσαι μαλάκας που πήρες το 360" με ένα εκατομμύριο διαφορετικούς τρόπους. Οι politicaly correct περνάνε και οι υπόλοιποι κόβονται δηλαδή; Το ότι έχεις βάλει στόχο της ζωής σου να κάνεις σπάσιμο σε όσους γουστάρουμε 360 (και ps3, γιατί δεν είμαστε τραμπούκοι/ξενέρωτοι/κομπλεξικοί) το θεωρείς καλύτερη συμπεριφορά; Άντε, περαστικά, που θα μας κάνεις και μαθήματα συμπεριφοράς!
BlizardBill Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 Μπορώ να σου πω "είσαι μαλάκας που πήρες το 360" με ένα εκατομμύριο διαφορετικούς τρόπους. Οι politicaly correct περνάνε και οι υπόλοιποι κόβονται δηλαδή; Ναι ρε , ο τρόπος που λες κάτι παίζει μεγάλο ρόλο... Αν δεν μπορείς να το κάνεις με "political correct" τρόπο να κάνεις μόκο. Αλίμονο αν ο κάθε ένας που νομίζει "ότι τον βρίζουν" όταν λένε κακά πράγματα για την κονσόλα του, έχει το θράσος να μας μιλάει έτσι. Φαντάσου πχ πόσοι ηλίθιοι και πόσοι καθυστερημένοι υπάρχουν στον κόσμο, και τι μπορεί να κάνουν αν τους δώσουμε θάρρος να εκφράζονται και να κάνουν ότι κατεβάζει το κεφάλι τους. Μαζέψου εσύ τουλάχιστον που πρέπει να καταλαβαίνεις λίγο.
NeTeD Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 Εγώ για την ακρίβεια δεν το κάνω ούτε "political correct" ούτε χύμα. Επειδή όμως εσύ το κάνεις με τον πρώτο τρόπο πρέπει κάποιος να σου απαντάει για να μη νομίζεις ότι περνάει απαρατήρητος!
verrasod Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 Εγώ για την ακρίβεια δεν το κάνω ούτε "political correct" ούτε χύμα. Επειδή όμως εσύ το κάνεις με τον πρώτο τρόπο πρέπει κάποιος να σου απαντάει για να μη νομίζεις ότι περνάει απαρατήρητος! Σωστός!!!Εκεί είναι το νόημα.Όλοι αυτοί οι "politically correct" τύποι, πρέπει να ακούν "τα εξ αμάξης" (όπως λένε και οι active member)!!!
BlizardBill Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 Εγώ για την ακρίβεια δεν το κάνω ούτε "political correct" ούτε χύμα. Επειδή όμως εσύ το κάνεις με τον πρώτο τρόπο πρέπει κάποιος να σου απαντάει για να μη νομίζεις ότι περνάει απαρατήρητος! Δεν κάνω τίποτα τέτοιο, αλλά και δεν με νοιάζει τι μυαλό έχει ο καθένας και τι μπορεί να νομίζει για το οτιδήποτε. Απλά μαζευτείτε μερικοί και μην δείχνετε τουλάχιστον τόσο φανερά το επίπεδό σας.
verrasod Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 Μα δεν έχουμε επίπεδο.Είμαστε υπάνθρωποι.Ειδικά μπροστά στη μεγαλειότητα ορισμένων!!!
xrest Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 pote i sony den itan mprosta apo tous antagwnistes.les opws to ps1 me to saturn.ti anwtero eixe to ps1 apo to saturn?tpt,to saturn itan pio dinato asxeta an den mporousan na programmatisoun.min ksexnas k to n64,pou ama eixe cd isws natan diaforetika. les gia dc-ps2.gia mena ws pros to hardware to ps2 den prosfere osa legan tote.to dc itan sxedon etoimo apo 98,(k pote den eipa pwpw to xaos me to dc)k mporei k kapoia kommatia tou k pio nwris ama den ginotan i istoria me tin 3dfx.fantasou en etei 2006 milame gia mia konsola me 4mb sta grafika(bebaia on chip,pou prosefere tromaktikes taxitites gia tin epoxi),to dc eixe 8mb me kapoies grafikes patentes tou powervr. gia mena eutixws pou ipirxe ena ninja gaiden-star fox gia na doume grafika diaforetika apo to ps2. gia to ps3 ta pragmata fainontai nanai diaforetika k na prosferei oti iposxetai xwris omws megales diafores me to 360.thanai ontws omws auti ti fora i pio dinati konsola. isws i pio endiaferousa konsolomaxia meta apo tis thrilikes epoxes twn 8-16 bit
Slay Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 GDC 06: Warhawk The game we've all been waiting for. March 22, 2006 - In realtime today at GDC 2006's platform address on PS3, Warhawk was shown for the first time today. The realtime demo showed massive details across a gigantic battlefield. In the demo, the game was shown with a full HUD of the new futuristic Warhawk ship. Across a massive battlefield, you could see ambient warfare everywhere, with background battles raging far away from you. Our editors report great lighting, volumetric cloud effects, and incredibly fast motion. One of the coolest events involved burning pieces of capital ships raining down and falling into the gorgeous ocean below. Warhawk will not be playable at GDC, but will be available for hands-on play at E3 in May. http://ps3.ign.com/articles/697/697628p1.html
Slay Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 GDC 06: Fresh PS3 Details Sony talks backwards compatibility, controller design, and offers two fresh demos. March 22, 2006 - In his platform keynote address at GDC 2006 this morning, Sony Computer Entertainment Worldwide Studios President Phil Harrison gave a number of details on the PlayStation 3. Perhaps most impressive were two new demos. Using a PS2 controller, Sony presented a new duck demo, as well as an underwater scene featuring thousands of swimming fish and amazing water and sun effects. Harrison also revealed that the PlayStation 3 will be fully backwards-compatible from the start. Its worldwide launch in November -- which will include Australia -- will be supported by one million units available per month. Sony plans to have final PS3 development kits available in June. The company has confirmed initial middleware support, including Epic's Unreal Engine and AGEIA and Havok 3.3 physics -- all optimized for the system. We should soon learn more about the mysterious PS3 controller, as Sony will reveal the final design in May. Many have suspected that the futuristic boomerang controller Sony has shown so far is merely a conceptual design. Stay tuned for more straight from the show floor. http://ps3.ign.com/articles/697/697627p1.html
Slay Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 GDC 06: Blu-Ray Spotlight Every language from all over the world, on one disc? March 22, 2006 - In its platform keynote address at GDC 2006 this morning, Sony Computer Entertainment talked more about the capabilities of the Blu-Ray platform and what it means to PS3. The functionality of the Blu-Ray disc concentrated on size, as has in the past, but this time a realtime demonstration of what size might mean to the console was shown. Blu-Ray was said to promise 200 times more space for gaming than other platforms. With this much space, one global SKU (or version of the game) could be developed for all regions across the globe. To show off PS3 and Blu-Ray, a demo from the makers of The Getaway was once again shown, in realtime on the system. Displaying London's Picadilly Circus in realtime, the system pulls data from the Blu-Ray disc to display all of the detail and data and population of the hotspot. As was mentioned at the PS3 business meeting earlier this week, other realtime world data could then be fed in to make that game cityscape real to the moment of London itself. http://ps3.ign.com/articles/697/697630p1.html
Slay Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 GDC 06: New PS3 Online Details We learn more about Sony's answer to Xbox Live. March 22, 2006 - In his platform keynote address at GDC 2006 this morning, Sony Computer Entertainment Worldwide Studios President Phil Harrison offered new details -- and confirmed older information -- on the PlayStation 3's network platform. Sony has yet to reveal an official name for its online service, though this morning Harrison revealed that system will be available with the PS3 launch and includes free basic service. As previously reported, the service uses "open philosophy" offering developers flexibility, though it is supported with a worldwide network and server infrastructure operated by Sony Computer Entertainment. The service will also support third-party servers. Sony is offering features which will be familiar to users of Xbox Live. Sony's online network will offer downloadable content and online commerce using micropayments (for instance, a player could buy a new Motorstorm in-game racetrack for a dollar). The company also plans a subscription service. Sony cited the upcoming Formula One PS3 title as another game using the new network platform. Messages and online contact lists will appear over a game's display. The service will also offer video chat. Sony plans to send out an online SDK next week, with a final environment available by September. http://ps3.ign.com/articles/697/697631p1.html
Slay Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 GDC 06: Motorstorm Update The coolest-looking original PS3 franchise from E3 is now realtime at GDC. March 22, 2006 - In its platform keynote address at GDC 2006 this morning, Sony Computer Entertainment displayed for the first time the new multi-vehicle dirt racing game, Motorstorm. Compared to the E3 presentation, the game looked surprisingly like its promise. The game featured buggies and motorcycles running through a rugged desert. The game's advanced new mud physics were incredible, leaving ruts behind in the mud using real physics. For example, a motorcycle was seen cutting a deep groove in the mud while kicking up muck at a white truck following it. The particle effects, however, were not nearly that level, looking a little temporary at this stage. The game was unfortunately not confirmed to be playable at E3 in May yet, but we'll have more on MotorStorm soon. http://ps3.ign.com/articles/697/697633p1.html
kallair Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 ap oti fainetai to boomerang tha to petaksei i sony k den tha girisei eutixws pisw(an k den kseroume poso euxristo mporei na itan) gia na to krataei krifo i sony paei na pei: 1on. den to exoun sxediasei akoma :-P 2on. tha einai mia apantisi sto xeiristirio tou nintendo? 3on. koitane ti tha kanoun me to dualshock k genika to olo design tou xeiristiriou? 4on. to kratane krifo mono k mono gia na mas kratane se agonia? ego pantos psifizo tin apantisi No.2!!! ;-)
Slay Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2006 GDC 06: Ratchet Appears on PS3 Sony offers a glimpse of its signature franchise jumping into the next generation. March 22, 2006 - As part of its platform keynote at GDC this morning, Sony offered a new, non-interactive demo of PlayStation 3 gameplay for a brand new entry in the Ratchet & Clank franchise. While it may not be surprising to see Ratchet & Clank featured (although some may not have expected it -- like Naughty Dog's Jak & Daxter, Insomniac's Ratchet & Clank was expected to be retired on PS2 with the move to new franchises on PS3), it's still a delight. The demo featured a bright, lush, bustling city somewhat similar to Coruscant from Star Wars or designs from The Fifth Element. Gagetron vehicles hustled here and there -- the whole environment was busy with activity. At the end, a blimp appeared bearing the Ratchet logo. Of course we would have loved to see the technology running in real-time, but even this glimpse left us impressed. This new Ratchet & Clank demo is part of an officially-announced new R&C game, the next project for Insonmiac after Resistance, and will be out in 2007. http://ps3.ign.com/articles/697/697637p1.html
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.