Daredevil Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2005 kai an thymasai apo thn E3 etrexe karasmouthata sto Alpha kit, oxi san kati GoW poy akoma kai shmera spane toy kerata sto 360. nai alla sto 360 milame gia playbable game Oso gia to development yparxoyn dekades programatiston poy exoyn pei sxolia apo to oti einai poly kalytero apo toy ps2, mexri oti einai paixnidaki, me proton kai kalytero (paradoxos) ton Mark Rein ths Epic, poy eipe oti kanan port to engine toys sto ps3 mesa se 2 mhnes ki alloi tosi pou lene to anti8eto... kai gia to ps3 exo kanei to idio les gia tote me to joypad? Dose moy ena post diko moy poy na yposthrizo analyth den ka8omai twra na psaxnw tis 60 selides tou topic kai na sou kanw link, alla otan kaneis post ena arnhtiko sxolio kai meta tsoup petas kati tou typou "ektos kai eisai h M$ me antipalo thn Sony opote pali klais" e me sygxwreis alla h ta sthrizeis(ara kai yposthrizeis) se ola ayta h eisai market analyst genious h 3erw gw blepeis to mellon.
Slay Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2005 nai alla sto 360 milame gia playbable game ayto poy edeixan sthn E3 den htan playable, kai phgaine me 10fps ki alloi tosi pou lene to anti8eto... nai PC developers poy panta paraponioyntai , oi ikanoi (Kojima Productions) kai den paraponioyntai kai ftiaxnoyn kai papades kai afhnoyn ton kosmo me to stoma anoixto. alla otan kaneis post ena arnhtiko sxolio kai meta tsoup petas kati tou typou "ektos kai eisai h M$ me antipalo thn Sony opote pali klais" e me sygxwreis alla h ta sthrizeis(ara kai yposthrizeis) se ola ayta h eisai market analyst genious h 3erw gw blepeis to mellon. exeis mperdepsei ta threads kai ta sxolia moy fenetai, bazeis sxolio pou ekana edo, san synexeia post eidhshs poy ekana sto 360 thread, kai to sygkekrimeno sxolio poy anaferesai afora ayth thn genia, poy nai men to ps2 poy bghke meta to dreamcast to skotose, alla to xbox poy bghke meta to ps2 phre ton poylo, syn 4dis dolaria zhmia gia thn M$.
DrFreeman Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2005 Slay, φανατίστηκες πολύ βλέπω με το θέμα ε; Χεχε, τώρα θα πρέπει να παίξω το δύσκολο ρόλο του συνυγόρου της MS! (Just kidding ) Βασικά η MS προφανώς δεν μπήκε στην αγορά των κονσόλων με στόχο από την πρώτη γενιά να έχει κέρδη. Εστηνε το μηχανισμό του ΧΒΟΧ όλα αυτά τα χρόνια και γιʼαυτό ήταν και είναι διατεθειμένη να χάνει από το hardware για να δημιουργήσει ισχυρή βάση. Και σε Ευρώπη-Αμερική (στα 4/5 της παγκόσμιας αγοράς δηλάδή) το κατάφερε σε ικανοποιητικό βαθμό με καλές πωλήσεις και σε Η/W και σε S/W. Απο την άλλη στην Ιαπωνία το πράγμα στράβωσε πολύ. Γιατί; Διότι πολύ απλά η MS δεν έδωσε βάση σε αυτό που ζητάει ο μέσος Ιάπωνας gamer. Eλειπαν όλα τα βασικά ιαπωνικά franchises από το σύστημα της MS καθώς και games με ιαπωνική φιλοσοφία σχεδιασμού. Επιχειρήθηκε εισβολή στην ιαπωνική αγορά με αμερικανικά και (λιγότερο) ευρωπαϊκά games (Halo και Σια), και φυσικά η αποτυχία δεν άργησε να φανεί. Και ξανααναφέρω ότι αυτή τη φορά η ΜS φροντίζει το συστημα να είναι πιο φιλικό προς τον Ιάπωνα - βλέπε τα franschises και τους developers που λέγαμε. Σχετικά με το πως θα πάνε τα πράγματα τώρα, να μεν δεν ακούς τους αναλυτές, αλλά φαίνεται πως έχεις ήδη βγάλει τα συμπερασματα σου και με μεγάλο βαθμό βεβαιότητας για τις πωλήσεις των συστημάτων και προαναγγέλεις την επερχόμενη καταβαράθρωση του ΧΒΟΧ360 με την άφιξη του PS3. Mε συγχωρείς αλλά αυτό είναι εντελώς αστήριχτο. Τίποτα δεν δείχνει αποτυχία για τη MS. Ισως να μην είναι πρώτη, σίγουρα όχι στην Ιαπωνία, αλλά αυτό δε σημαίνει αποτυχία. Η παγκόσμια αγορά σήμερα ανήκει περίπου 55-60% στη SONY. Oλα δείχνουν ότι αυτό δεν θα συμβεί ξανά στην επερχόμενη γενιά, κατα πάσα πιθανότητα δε θα έχουμε συστήματα "Δεινοσαύρους" που σαρώνουν τα 2-3 της αγοράς. Η MS θα έχει πολύ δυνατό headstart τουλάχιστον σε Ευρώπη-Αμερική και σίγουρα θα το εκμεταλλευτεί καλύτερα απ΄ οτι η SEGA το δικό της. Είναι απίθανο να έχουμε ένα νέο DC μπροστά μας. Μοney makes the difference. Οσον αφορά τη δυσκολία προγραμματισμού των συστημάτων και την ισχύ. Η γενική αίσθηση είναι πως το ΧΒΟΧ360 θα είναι ευκολότερο και πιο προσβάσιμο σε πρώτη φάση. Εχει πολλές ομοιότητες με τα πολυεπεξεργαστικά συστήματα που υπάρχουν σήμερα και η συμμετρική αρχιτεκτονική του επεξεργαστή (3 όμοιοι πυρήνες παράλληλοι - έναντι ένος κεντρικού με 7 περιφερειακούς συνεπεξεργαστές στο PS3) το καθιστά πιο γνώριμο στους προγραμματιστές, αν και ίσως μακροπρόθεσμα εδώ να φανεί η μεγαλύτερη επεξεργαστική ισχύς του PS3. Οι επεξεργαστές γραφικών βρίσκονται σε παρεμφερή επίπεδα χωρίς να γνωρίζουμε όμως περισσότερα. Ο RSX του PS3 είναι μια ελαφρώς ταχύτερη 7800GTX, ενώ ο C1 του XBOX360 κίνείται στα επίπεδα μιας X1800XT, με τη διαφορά ότι χρησιμοποιεί ενοποιημένο μοντέλο shaders, κατι που ακόμη δεν έχει εμφανιστεί στο PC. Αυτό και λέγεται ότι είναι το δυνατό σημείο του ΧΒΟΧ360, η ενοποίηση στη μνήμη και στο μοντέλο των shaders - κατ' αντιπαράθεσιν με το δυνατό χαρτί του PS3, τον CELL. Οσον αφορά την ισχύ λοιπόν αυτή είναι κάτι σχετικό γιατί αν δεν μπορείς να την αξιοποιήσεις εξίσου εύκολα και στα δύο συστήματα τότε μάλλον δεν πρόκειται το PS3 να επιδείξει κάτι παραπάνω για αρκετό καιρό - και με την εξαίρεση μερικών developers όπως ο Κοjima που όπως φαίνεται συνεργάζεται πολύ στενά με τη SONY στο θέμα της λειτουργίας του Η/W. Οι "ικανοί" όπως τους λες λοιπόν είναι λίγοι. Αν δεν μπορούν και οι υπόλοιποι "λιγότερο ικανοί" να αξιοποιήσουν αυτό το "κάτι παραπάνω" που φαίνεται ότι έχει το σύστημα της SONY σε ισχύ, είναι δώρο άδωρο. Και να είσαι σίγουρος ότι η εικόνα του συστήματος θα διαμορφωθεί από το 95% των developers και όχι από το 5%. Και οι περισσότεροι ήδη εχουν αρχίσει να γέρνουν υπέρ του ΧΒΟΧ360 στο θέμα της προγραμματιστικής προσβασιμότητας. Αυτά με κάθε επιφύλαξη. Δεν έχω κανένα commitment με κανέναν, είμαι hardcore PC gamer και αν αγοράσω κονσόλα της επερχόμενης γενιάς θα είναι αυτή που νομίζω ότι ταιριάζει στο προφίλ μου περισσότερο -στο είδος και την ποιότητα των games. Αν χρειστεί κάποια στιγμή θα κάνω και το συνήγορο του PS3. Kαι φίλε Slay - πιο χαλαρά, μην φανατιζόμαστε, δεν κάνει καλό ούτε στο thread, ούτε σε μας.
digitalsoul Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2005 to xbox poy bghke meta to ps2 phre ton poylo' date=' syn 4dis dolaria zhmia gia thn M$.[/quote'] to xbox den phre ton poulo gia prwth parousiash ths m$ se mia tetia agora exalou kai ta ps2 perasan xronia gia na einai kerdofora para ta mil se poliseis kai h m$ den fenete na exei problhma me ta 4 dis h sony omws me ta korakia apo korea kai kina exei megalo provlhma an den piasei to blueray kai to ps3 thn... evapse
epote Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2005 to xbox den phre ton poulo gia prwth parousiash ths m$ se mia tetia agora εχεις δικιο και η σονυ το ιδιο εκανε, εβγαλε το ps1 το οποιο δεν πηγε καλα, εχασε μερικα δις και μετα το ps2 επιασε. ... ... α οχι συγνωμη, το ps1 ηταν εξαρχης η μεγαλυτερη (η η δευτερη μεγαλυτερη) επιτυχεια στον κωσμο του gaming kai h m$ den fenete na exei problhma me ta 4 dis find someone rich and kill him, then find someone richer and kill him too! Hack and slash your way to fortune! lol, το θυμαστε? Και οι περισσότεροι ήδη εχουν αρχίσει να γέρνουν υπέρ του ΧΒΟΧ360 στο θέμα της προγραμματιστικής προσβασιμότητας. ποιος το λεει αυτο? Εγω το μονο που βλεπω ειναι μεγαλυτερη οσμωση στο χωρο των devs. Μπορεις να το πεις αποτυχεια της σονυ αυτο ως ενα βαθμο, η επιτυχεια της MS (μαλλον το δευτερο), αλλα να εγκαταλειπουν το Ps3...? Καποιο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ λαθος κανεις, ο dev που θα εγγαταληψει τα 120 εκατομυρια εγκατεστημενων και ευχαριστημενων πελατων ειναι ΒΛΑΚΑΣ (και ως εκ τουτου ανυπαρκτος) Αν δεν μπορούν και οι υπόλοιποι "λιγότερο ικανοί" να αξιοποιήσουν αυτό το "κάτι παραπάνω" που φαίνεται ότι έχει το σύστημα της SONY σε ισχύ, είναι δώρο άδωρο. τις κονσολες τις πουλανε οι μεγαλοι τιτλοι, ποσους μεγαλους τιτλους ειχε το xbox και ποσουν το ps2...?Το θεμα ειναι τι θα κανουν οι μεγαλοι devs, το 5% δηλαδη...αν αναλογιστεις το γεγονος οτι κατα μεσο ορο δεν παιζει ο μεσος παιχτης πανω απο 1 παιχνιδι το τριμινο... Η MS θα έχει πολύ δυνατό headstart τουλάχιστον σε Ευρώπη-Αμερική και σίγουρα θα το εκμεταλλευτεί καλύτερα απ΄ οτι η SEGA το δικό της. Είναι απίθανο να έχουμε ένα νέο DC μπροστά μας. Μοney makes the difference. agreed
Slay Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2005 Βασικά η MS προφανώς δεν μπήκε στην αγορά των κονσόλων με στόχο από την πρώτη γενιά να έχει κέρδη. Ayta einai mpoyrdes tis M$ poy tis leei TORA' date=' tora poy hdh exei mpei mesa 4 dis, kamia etairia den mpainei se mia agora gia na xasei. Και ξανααναφέρω ότι αυτή τη φορά η ΜS φροντίζει το συστημα να είναι πιο φιλικό προς τον Ιάπωνα - βλέπε τα franschises και τους developers που λέγαμε. To thema einai oti DEN exei parei kanena franchise apo thn Sony, kai oi iapones san laos den dinoyn eykola deyteres eykairies, giati o meso iaponas poy einai eyxaristhmenos kai me to Ps1 kai to Ps2 na parei xbox otan tha xerei oti ola ta paixnidia poy epaixe kai poy toy aresan tha einai sto PS3 ligoys mhnes argotera? Σχετικά με το πως θα πάνε τα πράγματα τώρα, να μεν δεν ακούς τους αναλυτές, αλλά φαίνεται πως έχεις ήδη βγάλει τα συμπερασματα σου και με μεγάλο βαθμό βεβαιότητας για τις πωλήσεις των συστημάτων και προαναγγέλεις την επερχόμενη καταβαράθρωση του ΧΒΟΧ360 με την άφιξη του PS3. Mε συγχωρείς αλλά αυτό είναι εντελώς αστήριχτο. Einai h prosopikh moy apopsh kai ektimish, mporo na soy po giati to pisteyo, alla den mporo na se peiso epixeirhmatologontas giati mantikes ikanothtes akoma den diatheto :grin: Η παγκόσμια αγορά σήμερα ανήκει περίπου 55-60% στη SONY. Oλα δείχνουν ότι αυτό δεν θα συμβεί ξανά στην επερχόμενη γενιά, κατα πάσα πιθανότητα δε θα έχουμε συστήματα "Δεινοσαύρους" που σαρώνουν τα 2-3 της αγοράς. H Agora ayth thn stigmh einai 69% Ps2 17% Xbox 16% Gamecube, kai basika ta paixnidia poylane tis konsoles, ena Gran Turismo kai ena GTA na bgei sto PS3 kai tha kanei megalh diafora pistepse me. Οσον αφορά τη δυσκολία προγραμματισμού των συστημάτων και την ισχύ.Η γενική αίσθηση είναι πως το ΧΒΟΧ360 θα είναι ευκολότερο και πιο προσβάσιμο σε πρώτη φάση. Kaneis den amfisbhthse oti einai poio eykolo ston programmatismo to 360' date=' ayto poy isos agnoeis einai oti h diafora sthn eykolia programmatismoy metaxy xbox kai ps2 htan kata polles fores megalyterh ap'oti einai tora, kai ayto den empodise oloys toys devs na baloyn kato ton popo toys kai na ftiaxoyn paixnidia gia to PS2, ti se kanei na pisteyeis oti me mikroterh diafora sthn eykolia programmatismoy tha allaxei kati? Ο RSX του PS3 είναι μια ελαφρώς ταχύτερη 7800GTX, ενώ ο C1 του XBOX360 κίνείται στα επίπεδα μιας X1800XT Akoma kai an h RSX den einai tipota allo apo mia overclocked 7800, h diafora sthn isxy einai 30%, den tha to elega ego elafros taxyterh. Αυτά με κάθε επιφύλαξη. Δεν έχω κανένα commitment με κανέναν, είμαι hardcore PC gamer και αν αγοράσω κονσόλα της επερχόμενης γενιάς θα είναι αυτή που νομίζω ότι ταιριάζει στο προφίλ μου περισσότερο -στο είδος και την ποιότητα των games. Ayto prepei na einai kai to kyrio krithrio soy pisteyo ego, se kapoia themata den soy apanthsa giati me kalypse o epote.
DrFreeman Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2005 ποιος το λεει αυτο? Εγω το μονο που βλεπω ειναι μεγαλυτερη οσμωση στο χωρο των devs. Μπορεις να το πεις αποτυχεια της σονυ αυτο ως ενα βαθμο, η επιτυχεια της MS (μαλλον το δευτερο), αλλα να εγκαταλειπουν το Ps3...? Καποιο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ λαθος κανεις, ο dev που θα εγγαταληψει τα 120 εκατομυρια εγκατεστημενων και ευχαριστημενων πελατων ειναι ΒΛΑΚΑΣ (και ως εκ τουτου ανυπαρκτος) Δεν αναφερόμουν φυσικά σε εγκατάλειψη του PS3 από τους developers λόγω προγραμματιστικών δυσκολιών, αλλά στο κατα πόσο θα είναι εφικτή η σε μεγάλο ποσοστό αξιοποίηση των δυνατοτήτων του συστήματος απο αυτούς. Το ότι πολλοί (περισσότεροι απ' ότι για το PS3) έχουν εκφραστεί θετικά για την ευκολία στον προγραμματισμό του ΧΒΟΧ360 είναι μια εικόνα που έχω σχηματίσει από τα διαβάσματα που έχω κάνει κατα καιρούς στο net. Mπορεί να κάνω και λάθος, όμως αυτή η εικόνα μου έχει δοθεί. Πιστεύω δε ότι όλο και περισσότεροι developers θα αναπτύσσουν multiplatform τίτλους διότι το κόστος για την ανάπτυξη ενός game ανεβαίνει κατακόρυφα σε αυτή τη γενια συστημάτων - οπότε δεν τίθεται θέμα εγκατάλειψης. τις κονσολες τις πουλανε οι μεγαλοι τιτλοι, ποσους μεγαλους τιτλους ειχε το xbox και ποσουν το ps2...?Το θεμα ειναι τι θα κανουν οι μεγαλοι devs, το 5% δηλαδη...αν αναλογιστεις το γεγονος οτι κατα μεσο ορο δεν παιζει ο μεσος παιχτης πανω απο 1 παιχνιδι το τριμινο.. Χμμμ, έχεις ένα δίκιο, όμως το Ν64 είχε αρκετούς τίτλους που πούλησαν περισσότερα εκατομμύρια κομμάτια από τα FF7, MGS, GT του PS1. Eγινε όμως το Ν64 μεγαλύτερη επιτυχία; Οχι και κατά την άποψη μου αυτό συνέβη γιατί το PS1 είχε ένα μεγάλο range τίτλων πέρα από τους 4-5 βασικούς super-hits. Κι αυτό το μεγάλο range καλών τίτλων πούλησε τελικά το σύστημα για τα καλά - και συνέχισε να το πουλάει για μια οκταετία σχεδόν. Και τελικά αυτοί οι πολλοί και καλοί τίτλοι ήρθαν από το υπόλοιπο 95% (ασχετα αν το PS1 είχε μαζέψει και υπερβολική σαβούρα επίσης). Και βέβαια ο μέσος ρυθμός πώλησης των games είναι 2 το μήνα και όχι 1 το τρίμηνο - μιλάμε βέβαια για Ευρώπη και κυρίως Αμερική κι όχι για το Ελλάντα, έτσι;
DrFreeman Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2005 Ayta einai mpoyrdes tis M$ poy tis leei TORA, tora poy hdh exei mpei mesa 4 dis, kamia etairia den mpainei se mia agora gia na xasei. Oχι, εδώ θα διαφωνήσω κάθετα. Για όσους γνωρίζουν καλά την αγορά των κονσόλων, ήταν προφανές πως η MS δεν μπορεί να κερδίσει την μάχη με την πρώτη φορά. Μπήκε για να κερδίσει αλλά μακροπρόθεσμα, και χάνοντας φυσικά δισεκατομμύρια στην πορεία. Η MS ξέρει καλύτερα από μένα κι άπο σενα ποιος είναι ο οικονομικός σχεδιασμός της και τα δισεκατομμύρια αυτά τα βλέπει σαν επένδυση. To thema einai oti DEN exei parei kanena franchise apo thn Sony, kai oi iapones san laos den dinoyn eykola deyteres eykairies, giati o meso iaponas poy einai eyxaristhmenos kai me to Ps1 kai to Ps2 na parei xbox otan tha xerei oti ola ta paixnidia poy epaixe kai poy toy aresan tha einai sto PS3 ligoys mhnes argotera? Αφού αυτά τα franschises ζητάνε οι Ιάπωνες, αυτά κυνηγάει και η ΜS. Kαι να είσαι σίγουρος ότι τα αποκλειστικά "για την τάδε κονσόλα" games αν και θα συνεχίσουν να υπάρχουν θα μειωθούν δραστικά σε αυτη τη γενια συστημάτων ακριβώς λόγω του κόστους ανάπτυξης. Einai h prosopikh moy apopsh kai ektimish, mporo na soy po giati to pisteyo, alla den mporo na se peiso epixeirhmatologontas giati mantikes ikanothtes akoma den diatheto :grin: Αν είναι απλώς άποψη, μπορείς να την εκφράζεις με περισσότερες επιφυλάξεις, γιατί εγώ μέχρι τώρα, με τη σιγουριά που τα διατυπώνεις, νόμιζα ότι τα γνωρίζεις όλα αυτά for sure H Agora ayth thn stigmh einai 69% Ps2 17% Xbox 16% Gamecube, kai basika ta paixnidia poylane tis konsoles, ena Gran Turismo kai ena GTA na bgei sto PS3 kai tha kanei megalh diafora pistepse me. Βασικά αναφέρθηκα στην αγορά με τα handheld συνυπολογισμένα οπότε όπως είναι λογικό το μεριδιο της Νintendo μεγαλώνει εξ' ου και το μειωμένο ποσοστό της Sony. Eπιφυλάσσομαι για την ακρίβεια των αριθμών όσον αφορά το 2005. Kaneis den amfisbhthse oti einai poio eykolo ston programmatismo to 360, ayto poy isos agnoeis einai oti h diafora sthn eykolia programmatismoy metaxy xbox kai ps2 htan kata polles fores megalyterh ap'oti einai tora, kai ayto den empodise oloys toys devs na baloyn kato ton popo toys kai na ftiaxoyn paixnidia gia to PS2, ti se kanei na pisteyeis oti me mikroterh diafora sthn eykolia programmatismoy tha allaxei kati? Ξαναλέω ότι δεν έχει σχέση με το κατα πόσο θα φτιάχνουν games για το PS3 οι developers. Αφορά το κατα πόσο θα αξιοποιείται το σύστημα και πόσο εύκολα. Το PS2 είναι αντικειμενικά ισχυρότερο απο το GC όμως η ευκολία ανάπτυξης για το GC επιτρέπει στα games του να δείχνουν ωραιότερα. Ακόμη και τόσα χρόνια εμπειρίας με το Graphics Synthesiser του PS2, το RE4 δείχνει πιο καλοφτιαγμένο "γραφικώς" στο GC. Akoma kai an h RSX den einai tipota allo apo mia overclocked 7800, h diafora sthn isxy einai 30%, den tha to elega ego elafros taxyterh. Χεχε, που το βρήκες το 30%; Η nVidia είπε απλώς λίγο ταχύτερο απο μία GTX. Το 30% δεν είναι λίγο όπως λες κι εσύ.
epote Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2005 Δεν αναφερόμουν φυσικά σε εγκατάλειψη του PS3 από τους developers λόγω προγραμματιστικών δυσκολιών, αλλά στο κατα πόσο θα είναι εφικτή η σε μεγάλο ποσοστό αξιοποίηση των δυνατοτήτων του συστήματος απο αυτούς. Το ότι πολλοί (περισσότεροι απ' ότι για το PS3) έχουν εκφραστεί θετικά για την ευκολία στον προγραμματισμό του ΧΒΟΧ360 είναι μια εικόνα που έχω σχηματίσει από τα διαβάσματα που έχω κάνει κατα καιρούς στο net. Mπορεί να κάνω και λάθος, όμως αυτή η εικόνα μου έχει δοθεί. το ps2 ηταν πολυ δυσκολοτερο στον προγραμματισμο απο το xbox *στα χαρτια*. Ουτος η αλλως καθε developer kit μετα τον πρωτο χρονο παει περιπατο και αυτα που μενουν ειναι τα optimization control tools. Για να γινω πιο σαφης: η σονυ εξ αρχης εδωσε ενα *σκληρο* dev kit, καπου στον δευτερο με τριτο χρονο εδωσε την συσκευη που εκτιμουσε το ποσοστο κινησεις δεδομενω στην DMA κτλ καθως επισις και πλακωσε στα σεμηναρια τους devs για το πως θα αξιοποιουν την cache, το DMA, τον VU0 κτλ, το αποτελσμα ηταν το ps2 μετα απο τοσα χρονια κυκλοφοριας να παρουσιαζει ακομα και τωρα βελτιωσεις στα γραφικα. Το θεμα ειναι οτι ζητηθηκε εξ αρχης να βουτιξουν στα βαθεια απο προγραμματιστικης πλευρας για να υπαρξουν καλα αποτελεσματα. απο την αλλη το xbox ειχε directx σεμια off the shelf αρχιτεκτονικη, τι πιο απλο, σωστα? Λαθος, γιατι τα παιχνιδια του xbox που ειναι γραμμενα σε dx ειναι μετρημενα στα δαχτυλα του ενος χεριου, ολοι επεσαν με τα μουτρα στην asembly και στα hacks για να ξεζουμισουν το (ισχυρο) Hardware του xbox. το βαρος σε αυτη τη γενια θα πεσει λιγακι στο middleware με την unreal, havoc κτλ να πουλανε σε μικροτερους κατασκευαστες (οι μεγαλοι θα φτιαχνουν τα δικα τους...). Αυτος ειναι και ο λογος που κλασικα pc devs οπως η ID και η Epic και η Valve τρεχουν στις κονσολες, ειδαν ψωμι...Προσωπικη εκτιμηση? To Gears of War θα ειναι μια πατατα και μιση απο πλευρας gameplay/ιστοριας κτλ παροτι ειναι εντυπωσιακοτατο. τα περι ευκολιας προγραμματισμου να τα παιρνεται με μια δοση επιφυλαξης γιατι δεν ειναι τιποτα περισοτερο απο κατινιστικη γκρινια. Ολοι μπορουν να λενε οτι θελουν αλλα τελικα ιδου η ροδος ιδου και το πηδημα και η αληθεια λεει οτι στη παρουσα φαση αν καποιος θελει να ειναι αποκλειστικος θα ειναι στη σονυ. Αλλα αυτοι θα ειναι λιγοι. Πιστεύω δε ότι όλο και περισσότεροι developers θα αναπτύσσουν multiplatform τίτλους διότι το κόστος για την ανάπτυξη ενός game ανεβαίνει κατακόρυφα σε αυτή τη γενια συστημάτων - οπότε δεν τίθεται θέμα εγκατάλειψης. ακριβος! και αν εχεις προσεξει κατι, η αναπτυξη σε δυο κονσολες κατα πως φαινεται δεν πρεπει να κοστιζε σημαντικα περισοτερο απο οτι η αναπτυξη για μια κονσολα...Ο λογος? ο λογος ειναι οτι τωρα στα πρωτα χρονια μπορουν να brute force τα γραφικα, οποτε ουσιαστικα δεν χρειαζονται εξαντλητικες μελετες για να βγαλεις γραφικα, ομως οπως ο slay εχει (σοφα) πει πολλες φορες το κοστος δεν βρισκεται στο να προγραμματισεις για cell η για xenos αλλα στο να φτιαξεις 30 μοντελα αυτοκινητων με 100.000 πολυγωνα το καθε ενα...Ξερεις ποσο κοστιζει ενας καλος animator/modeler? Χμμμ, έχεις ένα δίκιο, όμως το Ν64 είχε αρκετούς τίτλους που πούλησαν περισσότερα εκατομμύρια κομμάτια από τα FF7, MGS, GT του PS1. αυτο δεν ειναι λιγακι οξυμωρο? Οχι δεν νομιζω πως ισχυει αυτο, το FF7 ειχε νομιζω και καποιο σχετικο ρεκορ? βεβαια αυτο δεν σημαινει οτι εχεις αδικο, φυσικα και οι "περιφερικοι" τιτλοι αναιβαζουν το κασε μιας κονσολας, αλλα σαφως τα μεγαλα ονοματα πουλανε τον κυριο ογκο, η τουλαχιστον δινουν πατημα σε αλλους να φτιαχνουν τριτους τιτλους παρεχοντας ασφαλεια. Oχι, εδώ θα διαφωνήσω κάθετα. Για όσους γνωρίζουν καλά την αγορά των κονσόλων, ήταν προφανές πως η MS δεν μπορεί να κερδίσει την μάχη με την πρώτη φορά. Μπήκε για να κερδίσει αλλά μακροπρόθεσμα, και χάνοντας φυσικά δισεκατομμύρια στην πορεία. Η MS ξέρει καλύτερα από μένα κι άπο σενα ποιος είναι ο οικονομικός σχεδιασμός της και τα δισεκατομμύρια αυτά τα βλέπει σαν επένδυση. η microsoft δεν πηγε για να χασει, καπου στην πορεια καταλαβε οτι δεν γινεται να κερδισει γιαυτο αλαξε στρατηγικη αλλα νομιζω πως εξ αρχης εβλεπαν μια καλη δευτερη θεση. Το προβλημα της ms δεν ηταν τοσο οι πωλησεις που ηταν ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΕΣ, αλλα το γεγονος οτι την κρατουσε απο τα @@ η nvidia και η Intel και δεν μπορουσε να μειωσει το κοστος παρασκευης του xbox. Αυτα τα προβληματα τα ελυσε, οποτε ειναι δεδομενο οτι θα εχει κερδος αυτη τη φορα, κατα ποσο θα εχει σημαντικο μερηδιο ο χρονος θα δειξει. Το PS2 είναι αντικειμενικά ισχυρότερο απο το GC οχι οχι, κανεις λαθος, το gc ειναι αρκετα ισχυροτερο, αυτο ελειπε αλλωστε βγηκε αρκετα μετα. κοιτα τα spec sheats. το οτι το RE4 δειχνει τοσο καλο στο PS2 ειναι πραγματικα θαυμα, δεν ξερω τι διαολο κανανε οι τυποι στην capkom αλλα δωσανε ρεστα, το ps2 ειναι μηχανημα 6ετιας πια...
Slay Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2005 Oχι, εδώ θα διαφωνήσω κάθετα. Για όσους γνωρίζουν καλά την αγορά των κονσόλων, ήταν προφανές πως η MS δεν μπορεί να κερδίσει την μάχη με την πρώτη φορά. Giati? ti eixe h Sony poy to katafere kai den mporoyse h M$? giati den mporese na parei kan mia axiopreph deyterh thesh? Xereis ti elege h Sony mexri kai prin ena xrono se diafores synenteyxeis? ti shmasia exei poios einai deyteros piso apo emas? exoyme poylhsei ta dipla kai apo toys dyo mazi. Alazonia? mporei alla prin apo ayto (kai tha soy fanei ligaki romantiko) to team toy Playstation me epikefalh ton Kutaragi eixan orama kai sxedio apo thn arxh, den balan ena PC se koyti konsolas na to poylhsoyn san paixnidomhxanh. Αφού αυτά τα franschises ζητάνε οι Ιάπωνες, αυτά κυνηγάει και η ΜS. Loipon apo ta shmantika exei parei mono to Resident Evil , to FFXI den to theoro kan epityxia toys, giati den mporo na theoriso ena port 3 xronon, xoris kamia anabathmish sta grafika pera apo thn analysh , tipota allo para ena xerokomato ths Square , gia na testarei ta nera, koinos an to FFXI poylhsei sto 360 ikanopoihtika isos na doyme kai alla FF sto 360 allios..... Χεχε, που το βρήκες το 30%; Η nVidia είπε απλώς λίγο ταχύτερο απο μία GTX. Το 30% δεν είναι λίγο όπως λες κι εσύ. H Nvidia den exei pei kati tetoio, kai an deis thn diafora sthn syxnothta leitoyrgias ton 2 GPU einai kapoy sto 30%, kai mhn moy peis oti den paizei rolo mono h syxnothta giati edo milame gia dyo (theoritika) idies GPU, oti ekane dhladh kai h ATI me thn X1800 kai eftase thn nvidia. P.S. Sta ypoloipa me kalypse xana o epote :grin:
DrFreeman Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2005 το ps2 ηταν πολυ δυσκολοτερο στον προγραμματισμο απο το xbox *στα χαρτια*. Ουτος η αλλως καθε developer kit μετα τον πρωτο χρονο παει περιπατο και αυτα που μενουν ειναι τα optimization control tools. Για να γινω πιο σαφης: η σονυ εξ αρχης εδωσε ενα *σκληρο* dev kit, καπου στον δευτερο με τριτο χρονο εδωσε την συσκευη που εκτιμουσε το ποσοστο κινησεις δεδομενω στην DMA κτλ καθως επισις και πλακωσε στα σεμηναρια τους devs για το πως θα αξιοποιουν την cache, το DMA, τον VU0 κτλ, το αποτελσμα ηταν το ps2 μετα απο τοσα χρονια κυκλοφοριας να παρουσιαζει ακομα και τωρα βελτιωσεις στα γραφικα. Το θεμα ειναι οτι ζητηθηκε εξ αρχης να βουτιξουν στα βαθεια απο προγραμματιστικης πλευρας για να υπαρξουν καλα αποτελεσματα. Δεν παύει να είναι ευκολότερη όμως στην προσεγγιση της μια αρκιτεκτονική τύπου 3 cores, μια κάρτα γραφικών και ενοποιημένη μνήμη, οπότε είναι και λογικό να ακούγεται περισσότερο αυτό. Η MS είχε αρχίσει να δίνει τις τελικές εκδόσεις των XNA tools από τις αρχές του 2004. Προσωπικά δε με απασχολεί ιδιαίτερα η διαφορά στην ευκολία προγραμματισμού των δύο συστημάτων, μια και όπως όλα δείχνουν θα είναι σαφώς πιο κοντά απ'ότι τα ΧΒΟΧ και PS2. Δεν περιμένω να κριθεί τίποτα απ'αυτές τις διαφορές αυτές και ότι ανέφερα το ανέφερα για την ιστορία. απο την αλλη το xbox ειχε directx σεμια off the shelf αρχιτεκτονικη' date=' τι πιο απλο, σωστα? Λαθος, γιατι τα παιχνιδια του xbox που ειναι γραμμενα σε dx ειναι μετρημενα στα δαχτυλα του ενος χεριου, ολοι επεσαν με τα μουτρα στην asembly και στα hacks για να ξεζουμισουν το (ισχυρο) Hardware του xbox. το βαρος σε αυτη τη γενια θα πεσει λιγακι στο middleware με την unreal, havoc κτλ να πουλανε σε μικροτερους κατασκευαστες (οι μεγαλοι θα φτιαχνουν τα δικα τους...). Αυτος ειναι και ο λογος που κλασικα pc devs οπως η ID και η Epic και η Valve τρεχουν στις κονσολες, ειδαν ψωμι...Προσωπικη εκτιμηση? To Gears of War θα ειναι μια πατατα και μιση απο πλευρας gameplay/ιστοριας κτλ παροτι ειναι εντυπωσιακοτατο.[/quote'] Τα middleware πακέτα είναι όλο το ζουμί σε αυτή τη γενιά συστημάτων. Οι Ιάπωνες που για χρόνια σνόμπαραν αυτή τη φιλοσοφία ανάπτυξης τίτλων τώρα θα μεταπηδήσουν σʼαυτή. Θέμα κουλτούρας; Δεν το ξέρω, αν και η μετάβαση αυτή είναι πλέον γεγονός για σχεδόν όλες τις εταιρίες ανάπτυξης. τα περι ευκολιας προγραμματισμου να τα παιρνεται με μια δοση επιφυλαξης γιατι δεν ειναι τιποτα περισοτερο απο κατινιστικη γκρινια. Ολοι μπορουν να λενε οτι θελουν αλλα τελικα ιδου η ροδος ιδου και το πηδημα και η αληθεια λεει οτι στη παρουσα φαση αν καποιος θελει να ειναι αποκλειστικος θα ειναι στη σονυ. Αλλα αυτοι θα ειναι λιγοι. Δεν είναι πάντα γκρίνια. Το PS2 πράγματι έπασχε σ'αυτό τον τομέα και αυτό φάνηκε καθώς περνούσαν τα χρόνια. Όσο εξοικειώνονταν με το σύστημα τόσο αυτό απέδιδε περισσότερο. Ομως το ζητούμενο είναι να βγάλεις από την αρχή ένα μεγάλο ποσοστό απόδοσης στα παιχνίδια του συστήματος σου. Κι εδώ τη Sony τη βλέπω πολύ βελτιωμένη και πολύ προετοιμασμένη. ακριβος! και αν εχεις προσεξει κατι, η αναπτυξη σε δυο κονσολες κατα πως φαινεται δεν πρεπει να κοστιζε σημαντικα περισοτερο απο οτι η αναπτυξη για μια κονσολα...Ο λογος? ο λογος ειναι οτι τωρα στα πρωτα χρονια μπορουν να brute force τα γραφικα, οποτε ουσιαστικα δεν χρειαζονται εξαντλητικες μελετες για να βγαλεις γραφικα, ομως οπως ο slay εχει (σοφα) πει πολλες φορες το κοστος δεν βρισκεται στο να προγραμματισεις για cell η για xenos αλλα στο να φτιαξεις 30 μοντελα αυτοκινητων με 100.000 πολυγωνα το καθε ενα...Ξερεις ποσο κοστιζει ενας καλος animator/modeler? Είχα διαβάσει κάποτε σε μια συνέντευξη του Τim Sweeney, ότι το 2010 το 25% του χρόνου θα αναλώνεται στο modelling. Γι'αυτό και γίνεται μεγάλη έρευνα τώρα επάνω στο automated modelling, στο οποίο δίνεις κάποια principles του σχεδίου σου και παίρνεις ένα αποτέλεσμα επάνω στο οποίο μπορείς να δουλέψεις και να το τελειοποιήσεις. Θα πάρει χρόνια για να τελειοποιηθούν φυσικά τέτοιου είδους εργαλεία. αυτο δεν ειναι λιγακι οξυμωρο? Οχι δεν νομιζω πως ισχυει αυτο' date=' το FF7 ειχε νομιζω και καποιο σχετικο ρεκορ? βεβαια αυτο δεν σημαινει οτι εχεις αδικο, φυσικα και οι "περιφερικοι" τιτλοι αναιβαζουν το κασε μιας κονσολας, αλλα σαφως τα μεγαλα ονοματα πουλανε τον κυριο ογκο, η τουλαχιστον δινουν πατημα σε αλλους να φτιαχνουν τριτους τιτλους παρεχοντας ασφαλεια.[/quote'] Διαφωνούμε στο ποσοστό συμμετοχής της κάθε πλευράς. Δεν πειράζει, ας μην επαναλαμβανόμαστε η microsoft δεν πηγε για να χασει, καπου στην πορεια καταλαβε οτι δεν γινεται να κερδισει γιαυτο αλαξε στρατηγικη αλλα νομιζω πως εξ αρχης εβλεπαν μια καλη δευτερη θεση. Το προβλημα της ms δεν ηταν τοσο οι πωλησεις που ηταν ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΕΣ, αλλα το γεγονος οτι την κρατουσε απο τα @@ η nvidia και η Intel και δεν μπορουσε να μειωσει το κοστος παρασκευης του xbox. Αυτα τα προβληματα τα ελυσε, οποτε ειναι δεδομενο οτι θα εχει κερδος αυτη τη φορα, κατα ποσο θα εχει σημαντικο μερηδιο ο χρονος θα δειξει. Σιγούρα δεν πήγε να κερδίσει όμως. Το οτι θα έχανε χρήματα το είχε δεδομένο. Ισως στο πόσα χρήματα θα χάνονταν να έγιναν λάθος υπολογισμοί όπως λες. Αυτό που ήθελε ευθύς εξαρχής να πετύχει και κατ' εμέ το πέτυχε απόλυτα, είναι ότι ενώ τότε μπήκε σαν οutsider, τώρα μπαίνει ξανά, σαν ισχυρός παίχτης αυτή τη φορά και με περισσότερες αξιώσεις. οχι οχι, κανεις λαθος, το gc ειναι αρκετα ισχυροτερο, αυτο ελειπε αλλωστε βγηκε αρκετα μετα. κοιτα τα spec sheats. το οτι το RE4 δειχνει τοσο καλο στο PS2 ειναι πραγματικα θαυμα, δεν ξερω τι διαολο κανανε οι τυποι στην capkom αλλα δωσανε ρεστα, το ps2 ειναι μηχανημα 6ετιας πια... Το μόνο σημείο υπεροχής του GC είναι η ποσότητα της μνήμης (που κάνει τελικά τη διαφορά). Σε όλα τα raw figures το PS2 είναι μακράν μπροστά, τουλάχιστον σύμφωνα με τα νούμερα της SONY. Aν αυτά είναι παραφουσκωμένα είναι άλλη ιστορία Πάντως εγώ πιστεύω ότι βρίσκονται κοντά σε ισχύ, όποιο κι αν είναι μπροστά τελικά. Απαντήσεις στον φίλο Slay το μεσημεράκι που επιστρέφω
panther_512 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2005 Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει αν η κάρτα γραφικών του PS3 είναι 5%, 10%, 500% ταχύτερη από μιά 7800. Όταν βλέπεις στο PS2 παιχνίδια όπως GTA San Andreas, THUG2 κ.λ, να τρέχουν τέλεια σε μιά καρτούλα 150ΜΗz 4ΜΒ video ram, το ζήτημα για μένα οσόν αφορά τη κάρτα γραφικών έλειξε.
Slay Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2005 Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει αν η κάρτα γραφικών του PS3 είναι 5%' date=' 10%, 500% ταχύτερη από μιά 7800. Όταν βλέπεις στο PS2 παιχνίδια όπως GTA San Andreas, THUG2 κ.λ, να τρέχουν τέλεια σε μιά καρτούλα 150ΜΗz 4ΜΒ video ram, το ζήτημα για μένα οσόν αφορά τη κάρτα γραφικών έλειξε.[/quote'] Kai anaferesai sta ligotero entyposiaka apo pleyras grafikon paixnidia :grin: , an baloyme sthn souma kai ta MGS3, Tekken 5, God Of War, GT4, Burnout , Black tote h eikona ginetai akoma poio entyposiakh, mias kai ola ta parapano pera apo poly omorfa grafika einai kai sta 60fps.
Daredevil Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2005 ayto poy edeixan sthn E3 den htan playable, kai phgaine me 10fps kai to allo prin deka meres konta sta 30 me ena cpu nai PC developers poy panta paraponioyntai , oi ikanoi (Kojima Productions) kai den paraponioyntai kai ftiaxnoyn kai papades kai afhnoyn ton kosmo me to stoma anoixto. ki aytos den dhlwse oti to dev sto xbox360 einai eykolotero? exeis mperdepsei ta threads kai ta sxolia moy fenetai, bazeis sxolio pou ekana edo, san synexeia post eidhshs poy ekana sto 360 thread, kai to sygkekrimeno sxolio poy anaferesai afora ayth thn genia, poy nai men to ps2 poy bghke meta to dreamcast to skotose, alla to xbox poy bghke meta to ps2 phre ton poylo, syn 4dis dolaria zhmia gia thn M$. a dld milame gia 2 diaforetika atoma sto ka8e thread e?
Slay Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2005 kai to allo prin deka meres konta sta 30 me ena cpu kai to UT2007 demo mono to 1 Core toy Cell xrhsimopoioyse, sto alpha kit kiolas poy eixe ton Cell sta 2,4ghz. ki aytos den dhlwse oti to dev sto xbox360 einai eykolotero? Allo pragma to eykolotero (oytos h allos kaneis den to amfisbhthse ayto) kai allo pragma to "ooo thee moy einai toso dyskolo poy den mporoyme na ftiaxoyme tipota" a dld milame gia 2 diaforetika atoma sto ka8e thread e? Oxi , alla den mporeis na pairneis sxolia poy kano se allo thread, gia allo thema , out of contex kai na ta kolas opoy se boleyei esena.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.