Προς το περιεχόμενο

The Official PS3 topic


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλά...

 

δεν υπάρχει περίπτωση να τρέχει με 30 fps max το GoW.... !!!

....

 

μίνιμου τα 60 fps με ιδανικό τα 85fps θα είναι οκ

 

....

 

έτσι πρέπει...

 

έτσι έτσι....

  • Απαντ. 6,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Μεσημβρινο-Απογευματινο μαθημα:

Αν παρετε Xbox360 δεν εχει καμμια οντοτητα η προσωπικοτητα σας.Ειστε ενα τιποτα,επειδη δεν εχετε PS.

Toσα εκκατομυρια αγοραστες,και αλλοι που "ερχονται" ειναι ενα τιποτα.Βλακες,ασχετοι,ηλιθιοι,ακυροι,δεν ξερουν τι τους γινεται,κοινως,την τυφλα τους τη μαυρη!!

 

Tεκμηριωμενα πραγματα απο τους καθηγητες μας απο κατι που δεν εχουν ιδεα πως θα ειναι!!!Μαλιστα κυριοι,καλα ακουσατε!

Δειτε λιγο τα specs του WMV HD DVD...

WMV_HD_DVD_Overview.zip

Δημοσ.

Δεν είπα αυτό που κατάλαβες βρε... όχι ότι ήταν κάτι καλό, απλά δεν το κατάλαβες .

 

Το wmv είναι καλό και συμπιέζει πολύ, αλλά θέλει 3GHz CPU για την μικρή μάλιστα HD ανάλυση.

Αν δεν έχεις χώρο βέβαια, βοηθάει πολύ .

Δημοσ.
Αν αυτό που λές το έχεις διαβάσει κάπου για τις συγκεκριμένες screens τότε πάω πάσο, αλλά εγώ έχω την εντύπωση ότι τουλάχιστον όσον αφορά το UT το μοντέλο είναι in-game, απλά προστίθενται και αφαιρούνται layers ανάλογα με το πόσο κοντά το βλέπεις...

Αυτό που λες είναι το Level of Detail. Δεν ξέρω πόσο έχεις ασχοληθεί με γραφικά games αλλά εάν κοιτάξεις τις δύο screens θα δεις ότι η κοντινή είναι ένα μοντέλο το οποίο έχει εκατοντάδες χιλιάδες πολύγωνα σε σύγκριση με το μοντέλο στην άλλη εικόνα (first-person προοπτική του όπλου), όπου το μοντέλο που απεικονίζεται μπορεί κάλιστα να είναι 10-15.000 πολύγωνα με normal map. Κάτι τέτοιο είναι αδύνατο να επιτευχθεί από οποιαδήποτε μηχανή LOD μέσα σε μερικά μέτρα απόσταση.

Τελικά ακόμα και το προφανές για τον καθένα είναι σχετικό... Eγώ πιστεύω

ακριβώς το αντίθετο....

Σίγουρα το προφανές είναι σχετικό αλλά σίγουρα κάθε γνώμη έχει την πλειοψηφία και την μειοψηφία της.

Για το UT2007 είσαι από τους λίγους που έχω ακούσει να λένε ότι δεν έχει bad-art και ότι ο χαρακτήρας στο κοντινό δεν μοιάζει πλαστικός... (όχι ότι παιχνίδια όπως το UT&Quake χαρακτηριζόντουσαν ποτέ από την πρωτοτυπία τους στα γραφικά αλλά λέμε τώρα)

Χμμ 30 fps ομολογουμένως δεν είναι και ότι καλύτερο αν σκεφτείς ότι το PS3

έτρεχε για πλάκα την Unreal engine (έστω και αν δεχτούμε πως το UT

δείχνει χειρότερο απο το Gears of War) στα 60 fps, όπως ανακοινώθηκε απο την Epic.

Ένα δευτερο σημείο που θέλω να επισημάνω είναι πως το "40-50% της τελικής έκδοσης"

δεν σημαίνει υποχρεωτικά ότι το υπόλοιπο 50% αφορά τα γραφικά, συνήθως

πρώτα τελειώνει το κομμάτι των γραφικών και μετά προστίθενται τα gameplay

και story elements στα παιχνίδια...

Τα 30 fps του ενός και τα 60 του άλλου δεν έχουν να κάνουν με την δύναμη του μηχανήματος αλλά με το είδος του παιχνιδιού.

Το UT2007 θα τρέχει με 60fps άσχετα εάν το βγάλουν για το ps3 η αργότερα για το xbox360 η ακόμα και σε ένα pc με 6800 ultra γιατί τόσα χρειάζεται αυτό το είδος παιχνιδιού.

Τα GoW και GRAW είναι tactical shooters με ένα τόνο πιο πολλά στοιχεία να υπολογίσουν (περισσότερα textures , physics , AI , αντιπάλους ,μεγαλύτερες και πιο πολύπλοκες πίστες kok) από κάθε shoot&run παιχνίδι τύπου UT2007. Μην ξεχνάς ότι τα GOW & GR-AW σαν αργά tactical-shooters οφείλουν να είναι γραφικά αρκετά πιο εντυπωσιακά από οποιοδήποτε on-line game ήτε αυτό το λένε UT2007 ήτε QUAKE ARENA ή όποιο άλλο μπορεί να υπάρχει.

Και το κυριότερο δεν βασίζονται στην ταχύτητα αλλά στο αργό gameplay.

Δεν υπάρχει μεγαλύτερο χαράμισμα δύναμης , για ένα παιχνίδι με αργό gameplay , από το να υπολογίζει 60 φορές το δευτερόλεπτο όλο το υλικό που πρέπει να γίνει rendering. Και σε αυτό οφείλετε η απόφαση του Dev να πάει στα 30 fps τα οποία θα είναι standar για τέτοιου είδους παιχνίδια , εάν θέλουν φυσικά να είναι τόσο εντυπωσιακά.

 

 

Πάντως το συγκεκριμένο παιχνίδι ποτέ δεν με τράβηξε και στην τελική πιστέυω ότι θα είναι ακόμα ένα παιχνίδι της γνωστής σειράς με καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά από το προηγούμενο(όπως οφείλει να κάνει) ενώ το GoW είναι το επίσημο παιχνίδι που διαφημίζει την UNREAL ENGINE 3.

Αν κοιτάξεις στο εγχειρήδιο που έχει φτιαχτεί για την παρουσίαση της μηχανής στους ενδιαφερόμενους Developers , τα στοιχεία και οι φωτογραφίες που υπάρχουν μέσα είναι καθαρά από το GoW και όχι από κάποιο άλλο.

edit: Μία φώτο είναι από το UT2007 στο κεφάλαιο shading αλλά και εκεί όλα τα στοιχεία που δίνει είναι από ο GOW .

17jp.th.jpg 24mh.th.jpg 38kj.th.jpg

Δημοσ.

Blizzard και εγω το ειδα αυτο οτι θελει 3Ghz CPU,οσοι βαριουνται να το κατεβασουν λεει:

 

The following list shows the recommended hardware and software for good computer playback of WMV HD DVDs:

• 512 MB RAM

• 2.8 GHz processor

• 128 MB 3-D video card

• 16X playback speed DVD-ROM drive

• 1280 x 720 or higher screen resolution

• For 5.1/7.1 audio playback, a 24-bit 96 kHz multichannel sound card

• Internet Explorer 6.0

• Windows Media Player 10

• Windows XP or Windows XP Media Center Edition 2004

These are baseline requirements and are highly dependent on the components and drivers in the system as a whole. Some computers might meet these requirements but still have playback problems because of other bottlenecks in the system. Varying video sizes and frame rates will also affect performance; for example, files encoded at a higher resolution will be harder to decode than those encoded at a lower resolution.

 

Το να χρησιμοποιηθει το wmv σημαινει οτι θα αγοραζουμε Media Centers για να δουμε HD DVD,αν δεν χρησιμοποιηθει ομως,ποιο format λετε να χρησιμοποιηθει??Το mpeg οπως στο BlueRay?

 

Το Blue Ray format θα εχει τα εξης:

 

What video codecs will Blu-ray support?

 

MPEG-2 - enhanced for HD, also used for playback of DVDs and HDTV recordings.

MPEG-4 AVC - part of the MPEG-4 standard also known as H.264 (High Profile and Main Profile).

SMPTE VC-1 - standard based on Microsoft's Windows Media Video (WMV) technology.

 

Please note that this simply means that all Blu-ray players and recorders will have to support playback of these video codecs, it will still be up to the movie studios to decide which video codec(s) they use for their releases.

 

What audio codecs will Blu-ray support?

 

Linear PCM (LPCM) - offers up to 8 channels of uncompressed audio.

Dolby Digital (DD) - format used for DVDs, offers 5.1-channel surround sound.

Dolby Digital Plus (DD+) - extension of DD, offers increased bitrates and 7.1-channel surround sound.

Dolby TrueHD - extension of MLP Lossless, offers lossless encoding of up to 8 channels of audio.

DTS Digital Surround - format used for DVDs, offers 5.1-channel surround sound.

DTS-HD - extension of DTS, offers increased bitrates and up to 8 channels of audio.

 

Please note that this simply means that all Blu-ray players and recorders will have to support playback of these audio codecs, it will still be up to the movie studios to decide which audio codec(s) they use for their releases.

 

Τι να "φορανε" αραγε τα brd players?Aν διαβασετε τι εγραψα απο πανω,λεει πως το BR θα υποστηριζει και .wmv,Αρα...

 

Διαβασα και αυτο:

When will I be able to buy Blu-ray products?

 

If you live in the US, you will have to wait until the Blu-ray launch which is scheduled for May 23, 2006. While we've heard very little about the launch plans for the European market, we expect it to follow shortly after the US (some products might launch earlier).

 

πηγη:http://www.blu-ray.com/faq/

 

Μην ξεχναμε ομως οτι αλλο ειναι να παιζει σε ενα PC 3.0Ghz με απαιτησεις του λειτουργικου συστηματος,και αλλο να παιζει σε "καθαρο" player...

Δημοσ.

Predator ti akribos theleis na peis den katalabame akoma, ase poy pisteyo oti ta exeis mplexei ligaki ta pragmata, allo pragma einai ena Hd-DVD h blu-ray diskaki me kodikopoihsh VC-1 kai allo pragma to WMV-HD DVD.

Δημοσ.

Από ότι κατάλαβα εγώ, οι εξωτερικοί players και των δυο format είναι υποχρεωμένοι να αποκωδικοποιούνε και με τους 3 codecs ... γιαυτό και είναι ακριβοί.

 

Aυτό δεν σημαίνει ότι έχει ξεκαθαρίσει σε τι format θα διαλέξουν οι κινηματογραφικές εταιρίες να γράψουν τις ταινίες, για κάθε format.

Στο BR σχεδόν όλοι θα έχουν την σχετικά μικρότερη συμπίεση με mpeg-2 σε 1080p, για λόγους συμβατότητας και μικρών απαιτήσεων αδιαφορώντας για τον μεγαλύτερο όγκο .

 

Για το HD-DVD διαβάζω αντικρουόμενα πράγματα ... από αυτό το ακραίο του Predator για WMV σε 1280χ720, έως το ακριβώς αντίθετο.

Δημοσ.
... είναι ένα μοντέλο το οποίο έχει εκατοντάδες

χιλιάδες πολύγωνα σε σύγκριση με το μοντέλο στην άλλη εικόνα (first-person

προοπτική του όπλου)' date=' όπου το μοντέλο που απεικονίζεται μπορεί κάλιστα να

είναι 10-15.000 πολύγωνα με normal map. Κάτι τέτοιο είναι αδύνατο να

επιτευχθεί από οποιαδήποτε μηχανή LOD μέσα σε μερικά μέτρα απόσταση.[/quote']

Για διάβασε το παρακάτω και πές μου τι συμπέρασμα βγάζεις:

http://www.gameinformer.com/News/Story/200603/N06.0302.1626.56656.htm

Polygon counts on each of the characters are 15 times what was possible

with UT 2004, and each of these warriors will clock in at a whopping 5-6

million polygons...Eτσι όπως το γράφει εγώ καταλαβαίνω in-game αλλά δεν

αποκλείεται να εννοεί και source models προσπαθώντας να εντυπωσιάσει...

 

Σίγουρα το προφανές είναι σχετικό αλλά σίγουρα κάθε γνώμη έχει την πλειοψηφία και την μειοψηφία της.

Για το UT2007 είσαι από τους λίγους που έχω ακούσει να λένε ότι δεν έχει bad-art και ότι ο χαρακτήρας στο κοντινό δεν μοιάζει πλαστικός...

Μα βρέ αδερφέ εγώ δεν είπα ότι μου αρέσει το στύλ του Unreal απλά λέω ότι

δεν είναι ότι χειρότερο έχω δεί...Έτσι και αλλιώς όλα τα FPS του είδους δεν

με ελκύουν όπως έχω ξαναπεί και τα έχω παίξει και μόνο με φίλους multiplayer...

 

Τα 30 fps του ενός και τα 60 του άλλου δεν έχουν να κάνουν με την δύναμη του μηχανήματος αλλά με το είδος του παιχνιδιού.

Το UT2007 θα τρέχει με 60fps άσχετα εάν το βγάλουν για το ps3 η αργότερα για το xbox360 η ακόμα και σε ένα pc με 6800 ultra γιατί τόσα χρειάζεται αυτό το είδος παιχνιδιού...

Έχουν να κάνουν και πολύ μάλιστα με τη δύναμη του μηχανήματος και νομίζω

πως το ξέρεις...Σίγουρα μπορεί να μήν φαίνεται μεγάλη διαφορά σε πιο αργά

games αλλά με τίποτα το Gears δεν έχει 2x polygon count, ανάλυση textures,ΑΙ,εφέ κτλ

σε σχέση με το Unreal...Το target framerate είναι ΠΑΝΤΑ τα 60 fps και απο εκεί

και έπειτα γίνονται οι ανάλογοι συμβιβασμοί. Ή κρατάς τα γραφικά και ρίχνεις

τα frames ή κρατάς τα frames και ρίχνεις τα γραφικά ή άν το μηχάνημα είναι

αρκετά δυνατό τα κρατάς όλα... ;)...

Το Gears of War μπορεί τελικά να εξελιχθεί (και βρίσκεται σε καλό δρόμο) σε

παιχνίδι σταθμό αλλά μην μου λές όμως πως ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ στην Epic να τρέχει στα 60 fps αν μπορούσαν...

Δημοσ.
Αν η θέληση να πάρουν κάποιοι το καλύτερο δεν ήταν τόσο φανερά έντονη και αναγκαία για να αποκτήσει κάποια οντότητα η προσωπικότητα σας ' date=' κανένα πρόβλημα.

 

[/quote']

 

 

.............................................

Δημοσ.
Για διάβασε το παρακάτω και πές μου τι συμπέρασμα βγάζεις:

http://www.gameinformer.com/News/Sto...1626.56656.htm

Polygon counts on each of the characters are 15 times what was possible

with UT 2004' date=' and each of these warriors will clock in at a whopping 5-6

million polygons...Eτσι όπως το γράφει εγώ καταλαβαίνω in-game αλλά δεν

αποκλείεται να εννοεί και source models προσπαθώντας να εντυπωσιάσει...[/quote']

όπως είπα και πιο πριν 5-6.000.000 πολύγωνα είναι τα source models. Δηλαδή τα μοντέλα που δημιούργησαν στο 3DMAX (αυτό χρησιμοποιεί η Epic μου φαίνεται) για να φτιάξουν πάνω τους τα normal maps που θα "ντύσουν" τα in-game models.

Πάντως το πιο ενδιαφέρον κομμάτι από το link που παράθεσες είναι αυτό:

 

The Renegade comes packed with a dual core Pentium 4 Extreme Edition overclocked to 2.26GHz, two 150GB 10,000 RPM Raptor Drives, and most importantly Quad NVidia SLI technology. Yes, that’s right – Quad SLI. We’re talking four GeForce 7800 GTX 512MB Cards slammed into this puppy.

 

The rig running the game was also running some benchmark program much like Fraps which kept a running framerate meter. Framerate fluctuated between 25fps and 60fps, and really seemed to struggle with the character models.

Μιλάμε ότι το παιχνίδι έτρεχε σε ένα μηχάνημα-τέρας 4 φορές πιο ισχυρό από το ps3 και παρόλα αυτά το framerate κυμαινόταν από τα 60 εώς τα 25 frames!!!! Δηλαδή είχε μέσο όρο τα 42... Την στιγμή που τα πιο πρόσφατα βιντεάκια του GoW έτρεχαν smooth από 30 έως 40 σε τελικό dev-kit με τον xenos μέσα. (και στις δύο περιπτώσεις μιλάμε για unoptimised games).

Αυτό λέει πάρα πολλά για την δύναμη του xbox360 και εξηγεί γιατί μετά την παραλαβή των dev-kits είχαν δηλώσει για πρώτη φορά ότι τελικά το μηχάνημα ήταν περισσότερο δυνατό από όσο πιστεύανε με βάση τα specs.

Έχουν να κάνουν και πολύ μάλιστα με τη δύναμη του μηχανήματος και νομίζω πως το ξέρεις...Σίγουρα μπορεί να μήν φαίνεται μεγάλη διαφορά σε πιο αργά games αλλά με τίποτα το Gears δεν έχει 2x polygon count, ανάλυση textures,ΑΙ,εφέ κτλ

Απλά σκέψου πόσα περισσότερα πράγματα κάνει rendering τα GoW/GRAW από το UT2007 και έλα μετά να μιλήσουμε για την δύναμη του κάθε μηχανήματος. ;)

Και έτσι για να κάνουμε μία αρχή μόνο τα "ορατά" αντικείμενα που ανεώνονται ανά frame στο GoW είναι 5.000 ενώ τα πολύγωνα που γίνονται render σε κάθε απλό frame 10.000.000 (300.000.000 το δευτερόλεπτο) για να μην αναφέρουμε τα render περάσματα που απαιτεί το Lighting και Shadowing ανά pixel.

gow3jg.th.jpg

Το target framerate είναι ΠΑΝΤΑ τα 60 fps και απο εκεί

και έπειτα γίνονται οι ανάλογοι συμβιβασμοί. Ή κρατάς τα γραφικά και ρίχνεις

τα frames ή κρατάς τα frames και ρίχνεις τα γραφικά ή άν το μηχάνημα είναι

αρκετά δυνατό τα κρατάς όλα... ...

Το Gears of War μπορεί τελικά να εξελιχθεί (και βρίσκεται σε καλό δρόμο) σε παιχνίδι σταθμό αλλά μην μου λές όμως πως ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ στην Epic να τρέχει στα 60 fps αν μπορούσαν...

Εδώ κάνεις λάθος γιατί λες ότι το target frame είναι πάντα τα 60 όταν οι ίδιοι οι devs έχουν δηλώσει ότι το target-frame για το συγκεκριμένο είδος παιχνιδιού είναι τα 30 και του φορτώνουν ότι μπορούν για να κρατήσουν κοντά σε αυτό και να μην πάει ψηλότερα.

Και αυτό συμβαίνει με όλα τα NextGen tactical-shooters που θέλουν να έχουν το συγκεκριμένο επίπεδο εφέ και περιβαλλόντων χώρων.

Πάρε όποιο παιχνίδι θέλεις και άρχισε να το φορτώνεις με εφέ. Όχι με 60 να τρέχει αλλά με 100fps στο τέλος θα το ρίξεις στα 30 εάν αυτό είναι το target frame σου.

Εάν ήθελαν να το κάνουν να τρέχει με 60fps θα το έκαναν απλά με το να με το να το σχεδίαζαν από την αρχή με αυτήν την προοπτική.

Target-frame σημαίνει ότι σχεδιάζω ένα παιχνίδι από την αρχή για να τρέχει με 30 και το φορτώνω ανάλογα ή σχεδιάζω ένα παιχνίδι για να τρέχει με 60.

Στην περίπτωσή μας το πρώτο είναι ένα παιχνίδι όπου θα προχωράς με βήμα χελώνας και θα καλύπτεσαι συνεχώς (ενώ ταυτόχρονα θα χαζεύεις την καταπληκτική αρχιτεκτονική της πόλης με όλα τα εφέ του καιρού κτλπ) και το άλλο είναι ένα παιχνίδι που θα τρέχεις και θα πυροβολάς και η αίσθηση της ταχύτητας είναι πολύ σημαντική.

Δημοσ.

Sony and Lions Gate have announced their lineup for the Blu-ray start on May 23rd. Sony will start with 8 titles, Lions Gate with 5, all priced at either 39.90 for new titles and 29.90 for catalog titles.

 

http://www.doom9.org/

 

Me alla logia to blue ray format tha lansaristei sto telos tou mai. Logika to ps3 teli mai, arxes-mesa iouni tha kanei k auto tin emfanisi tou. Ap oti fainetai oi times twn BR tainiwn tha einai sta idia epipeda me twn dvds. Kai se ligo kairo oi times twn players tha eksomalistoun k autes... Makari sto launch tou BR, na einai k to launch tou ps3. auto simferei k tin sony.

Δημοσ.
Μιλάμε ότι το παιχνίδι έτρεχε σε ένα μηχάνημα-τέρας 4 φορές πιο ισχυρό από το ps3 και παρόλα αυτά το framerate κυμαινόταν από τα 60 εώς τα 25 frames!!!! Δηλαδή είχε μέσο όρο τα 42... Την στιγμή που τα πιο πρόσφατα βιντεάκια του GoW έτρεχαν smooth από 30 έως 40 σε τελικό dev-kit με τον xenos μέσα. (και στις δύο περιπτώσεις μιλάμε για unoptimised games).

Αυτό λέει πάρα πολλά για την δύναμη του xbox360...

Δηλαδή τι λέει?? Οτι το 360 είναι 3-4 φορές πιο δυνατό απο το PS3?? :D :D

Έλα βρε Gordon αφού ξέρεις ότι τα επίπεδα optimization' date=' οι ταχύτητες επικοινωνίας

μεταξύ του hardware, το λειτουργικό και χίλιοι δύο άλλοι παράγοντες κάνουν

τη σύγκριση μεταξύ PC και κονσολών αδόκιμη...

 

Και έτσι για να κάνουμε μία αρχή μόνο τα "ορατά" αντικείμενα που ανεώνονται ανά frame στο GoW είναι 5.000 ενώ τα πολύγωνα που γίνονται render σε κάθε απλό frame 10.000.000 (300.000.000 το δευτερόλεπτο) για να μην αναφέρουμε τα render περάσματα που απαιτεί το Lighting και Shadowing ανά pixel.

Δεν πιστεύω να περιμένεις απάντηση σε αυτό γιατί φυσικά δεν μπορώ να βρώ

αντίστοιχα στοιχεία να παραθέσω...Τα νούμερα που αναφέρεις βέβαια δεν λένε

και κάτι αφού πάνω κάτω οι ίδιες τεχνικές περι σχεδιασμού ορατών αντικειμένων κτλ

απο όσο ξέρω χρησιμοποιούνται σε όλες τις μετά-dreamcast κονσόλες. Στο DC (και το Kyro)

ήταν πρωτοφανές αλλά πλέον χρησιμοποιούνται κατα κόρον...

 

Εδώ κάνεις λάθος γιατί λες ότι το target frame είναι πάντα τα 60 όταν οι ίδιοι οι devs έχουν δηλώσει ότι το target-frame για το συγκεκριμένο είδος παιχνιδιού είναι τα 30 και του φορτώνουν ότι μπορούν για να κρατήσουν κοντά σε αυτό και να μην πάει ψηλότερα.

Και αυτό συμβαίνει με όλα τα NextGen tactical-shooters που θέλουν να έχουν το συγκεκριμένο επίπεδο εφέ και περιβαλλόντων χώρων.

Πάρε όποιο παιχνίδι θέλεις και άρχισε να το φορτώνεις με εφέ. Όχι με 60 να τρέχει αλλά με 100fps στο τέλος θα το ρίξεις στα 30 εάν αυτό είναι το target frame σου.

Υπάρχει ορατή διαφορά στο πόσο ομαλά μετακινείται π.χ. η κάμερα μεταξύ 30

και 60 fps, παρόλο που η κίνηση δεν σπάει όσο τα frames είναι πάνω απο 25.

Και δεδομένου ότι και στο Gears(φαντάζομαι) η κάμερα θα ελέγχεται απο τον παίκτη ,

αν το παιχνίδι έτρεχε στα 60 fps θα υπήρχε διαφορά...Όπως σου είπα και πρίν

γίνεται συμβιβασμός (μικρής σημασίας ίσως αλλά μεγάλου κέρδους σε rendering)

προκειμένου να πετύχουν το αποτέλεσμα που θέλουν...

 

Υ.Γ. Δεν ξέρω αν πρέπει να συνεχίσουμε αυτή την άκρως ενδιαφέρουσα αλλά

βαρετή ίσως για άλλους συζήτηση, γιατί υπάρχει κίνδυνος να μας κράξουν... :D :D :D

Δημοσ.

oxi netstorm autes einai sizitiseis wraies..k eidika apo ton gordon pou ta leei apsoga.

oson afora to pc pou anefere o gordon safws k einai ena teras dinamis.stis gpu de xreiazetai na sigrinoume to sigkekrimeno pc einai arketa mprosta.gia ti cpu exw na pw oti den mou leei k tpt.o cell prepei na nai pio dinatos.

egw exw k mia alli erwtisei.to UT2007 einai fps.to Gears 3rd shooter.pio apo tis dio katigories theloun perissoteri dinami?an fps i ena 3rd person?

Δημοσ.
Την στιγμή που τα πιο πρόσφατα βιντεάκια του GoW έτρεχαν smooth από 30 έως 40 σε τελικό dev-kit με τον xenos μέσα. (και στις δύο περιπτώσεις μιλάμε για unoptimised games).

e na, ayta na mhn eleges....

poy ta eides re gordon ta 30 kai 40 fps sta video toy gow?

giati ego osa video exo dei, kai exo dei polla, pano apo 20 fps den eida poythena.

Δημοσ.

egw exw k mia alli erwtisei.to UT2007 einai fps.to Gears 3rd shooter.pio apo tis dio katigories theloun perissoteri dinami?an fps i ena 3rd person?

Ενα game όμως που γράφετε για να παίζετε με mouse, έχει διαφορά σε σχέση με ένα άλλο που είναι αποκλειστηκά με controler και από τεχνικής πλευράς.

Και η έκδοση για ps3 είχαν πει ότι θα είναι “smooth” στα fps, άψογη.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...