BlizardBill Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 Το Νομίζω γιατί το έβαλα , για πλάκα ? Και τα "" πάλι γιατί λες ? σου εξήγησα και τώρα , γιατί τα «χρειάζεται»…. Αν ήθελαν με καμιά full συμπίεση έβγαζαν HD και σε απλό dvd9 . Αλλά και να μην καταλαβαίνεις, τέτοιες αηδίες δεν θα έπρεπε να κάνεις και ας σας το επιτρέπουν εδώ μέσα... εσύ ξεφτιλίζεσαι.
nfs11 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 ΑΑΑΑΑΑ δεν είναι δίκαιο. Εμένα γιατί δε με παίζετε !!!!! 2 φορές έχω κάνει την ερώτηση στους Slay και BlizardBill για το πότε πιστεύουν ότι θα βγεί το ps3 στην Ιαπωνία και πότε στην Ευρώπη και δεν έχω πάρει καμία απάντηση. Βάλτε ένα "νομίζω" μπροστά στη πρόταση έστω πριν μου απαντήσετε Αφού o Slay έγραψε ότι στο τέλος θα γελάνε αυτοί καλύτερα. Ξαναρωτάω, πότε θα έρθει το τέλος ;
xrest Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 ΑΑΑΑΑΑ δεν είναι δίκαιο. Εμένα γιατί δε με παίζετε !!!!! 2 φορές έχω κάνει την ερώτηση στους Slay και BlizardBill για το πότε πιστεύουν ότι θα βγεί το ps3 στην Ιαπωνία και πότε στην Ευρώπη και δεν έχω πάρει καμία απάντηση. Βάλτε ένα "νομίζω" μπροστά στη πρόταση έστω πριν μου απαντήσετε Αφού o Slay έγραψε ότι στο τέλος θα γελάνε αυτοί καλύτερα. Ξαναρωτάω' date=' πότε θα έρθει το τέλος ; [/b'] japan kata proswpiki mou apopsi panta mexri iounio isws.gia usa sept-nov mporei..gia eurwpi de mporw na fantastw. Oti egrapsa anikoun se diki mou ektimisei k tpt den einai alithino.to mono alithino isws einai to jp launch pou i sony leei oti tha to kikloforisei mesa stin anoiksi.twra mi rwtas alla giati oloi perimenoume tin sony gia na teleiwnei to thema
Predatorkill Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 Νeted ειναι απιστευτα τα sites που εδωσες πριν,σου προτεινω να γραφουμε εκει και να απανταμε με ηχο!! Τελικα τι θελει να πει ο ποιητης γιατι εγω δεν καταλαβαινω τι γραφει... Δασκαλε αυτο που κανει ειναι τεκμηριωμενο....Κανουμε οτι κανετε και εσεις,τεκμηριωνουμε...
Daredevil Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 re blizzard hmarton gia 5 post egrafa gia thn sympiesh kai c egrapses to parapanw post(gia deyterh fora) pou ekane quote o neted......
GordonFreeman Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 Eδω διαφωνούμε καθώς απο όσα έχω δεί τουλάχιστον, έχει φοβερά textures, φοβερά lighting εφέ (+ΗDR) και φωτοσκιάσεις, τεράστιο polygon count και draw distance και και...και όλα βασικά τα "καλούδια" που μπορεί να βρείς σε παιχνίδι... Το HDR πάντα μιλώντας από τα screenshots που έχουμε δει μέχρι τώρα είναι σχεδόν ανύπαρκτο και τελείως υποτυπώδες. Ο φωτισμός που χρησιμοποιούν μοιάζει περισότερο με παραδοσιακό flat δυναμικό φωτισμό που χρησιμοποιούν τα pc games τα τελευταία δύο χρόνια. Μέχρι στιγμής το Ghost Recon AW , έχει κατά γενική ομολογία το καλύτερο HDR που έχει εμφανιστεί σε next gen game. Επίσης το UT2007 , πάντα σύμφωνα με αυτά που έχουμε δει , δεν έχει καθόλου draw-distance. Τα πάντα κλείνονται μέσα στους τοίχους των απέναντι σπιτιών που βρίσκονται μερικά μέτρα μακρυά σου. Και πιο πίσω έχουν προσθέσει ένα secondary background με μερικά κουτιά φωτισμένα που κατά την γνώμη μου είναι απαράδεκτα για next gen game. Μιλάμε δηλαδή για μικρότερο draw-distance και από παιχνίδι του ps2. Συγκεκριμένα το draw-distance σε συνδυασμό με το ανύπαρκτο HDR δημιουργεί την εντύπωση ότι οι εξωτερικοί χώροι δεν είναι πραγματικοί αλλά βρίσκονται σε κάποιο κλειστό στούντιο. Τα σκηνικά επίσης είναι τελείως ψεύτικα με αποτέλεσμα να συμπληρώνουν την αίσθηση του στούντιο που προανέφερα. Φυσικό είναι να ρίξουν όλo το Poly-badget στους παίκτες. έτσι λοιπόν θα περίμενα τουλάχιστον αυτοί να έχουν πιο λεπτομερή εμφάνιση από αντίστοιχα next-gen παιχνίδια. Ούτε αυτό συμβαίνει όμως .Οι παίκτες δεν έχουν περισσότερα πολύγωνα για παράδειγμα από τα GoW / GRAW και άλλα παρεμφερή παιχνίδια. Ξέρεις όπως και με το PS3, αυτά τα περι ένα τρίτο της δύναμης κτλ δεν μουλένε και πολλά και μου φαίνονται υπεραπλουστευμένα για να χαίρεται το ευρύ κοινό... Αλλά ακόμα και έτσι η δήλωση "ακόμα δυνατότερο από όσο πιστευάνε" επίσης δεν λέει κάτι γιατί δεν ξέρουμε "τί πίστευαν" . Eμένα προσωπικά μου θυμίζει το Killzone και τα "γραφικά που ΘΑ έχει όταν οι Devs πιάσουν την επίδοση που περιμένουν". Δεν αμφισβητώ τα λεγόμενά σου αλλά νομίζω πως πρέπει να το δούμε πρώτα πρίν πιστέψουμε τα λόγια αυτών που βγάζουν χρήματα απο αυτό που διαφημίζουν... Καθόλου υπεραπλουστευμένα. Τα αρχικά devKits είναι γνωστό ότι είχαν σημαντικά μικρότερη δύναμη από το xbox360 και δεν ήταν ανάγκη να το πει ο Cliff Blesinsky αυτό για να το πιστέψουμε. Είχαν μόνο μία ppu και ΑΤΙ gpu από pc. κλάφτα χαράλαμπε δηλαδή. Το playable demo που δείξανε στην Χ05 ήταν στο τελικό hardware και έτρεχε μία χαρά. Γενικά τo GoW το έχουν παίξει δημοσιογράφοι και υπάρχουν αρκετά βιντεάκια με gameplay footage από μία έκδοση του παιχνιδιού που βρισκόταν στο 40% της τελικής. Κανένας δεν το αμφισβήτησε ποτέ ενώ το killzone το αμφισβητούσαν οι περισσότεροι και τελικά όπως αποδείχτηκε είχαν δίκιο. Οπότε δεν υπάρχει καμία σύγκριση ανάμεσα στα δύο παιχνίδια. BlizardBill οι δηλώσεις του Rein έχουν μπει παντού (και στο board του 360 στο ινσόμνια) αλλά βάζω το λινκ και εδώ αφού δεν το έχεις δει. "...I think they really nailed what they needed to have for this time frame and this generation... 360 turned out to be more powerful than our original estimates were, based on specifications and that's always a positive thing." http://www.computerandvideogames.com/r/?page=http://www.computerandvideogames.com/news/news_story.php?id=134518
nestorn Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 Επίσης το UT2007 ' date=' πάντα σύμφωνα με αυτά που έχουμε δει , δεν έχει καθόλου draw-distance.... ...Οι παίκτες δεν έχουν περισσότερα πολύγωνα για παράδειγμα από τα GoW / GRAW και άλλα παρεμφερή παιχνίδια.[/quote'] Για τα πέρι HDR ίσως να έχεις δίκιο αλλά κατ' εμένα η συνολική εικόνα είναι αυτή που μετράει και ο συνδυασμός όλων των τεχνικών. Όσον αφορά το draw-distance και τα περι κλειστών χώρων, αν κατεβάσεις το PS3 demo απο την Ε3 θα δείς ότι σε κάποια φάση βγαίνει σε ένα μπαλκόνι ή κάτι τέτοιο και φαίνεται η θάλασσα και βουνά ώς εκεί που βλέπει το μάτι. Βέβαια δεδομένου ότι πρακτικά δεν έχουμε δεί σχεδόν τίποτα απο το παιχνίδι πιστεύω πως είναι λάθος να το κρίνουμε απο ένα video προ-παραγωγής...(και το ίδιο ισχύει και για το Gears of War φυσικά) Τέλος όσον αφορά την λεπτομέρεια στους παίκτες νομίζω πως είσαι άδικος. Δες τι εννοώ... Ωραία και τα δύο αλλά νομίζω πως το UT2007 είναι σαφώς πιο αληθοφανές παρόλο που το Ghost Recon είναι απουσία background... Καθόλου υπεραπλουστευμένα. Τα αρχικά devKits είναι γνωστό ότι είχαν σημαντικά μικρότερη δύναμη από το xbox360 και δεν ήταν ανάγκη να το πει ο Cliff Blesinsky αυτό για να το πιστέψουμε... Γενικά τo GoW το έχουν παίξει δημοσιογράφοι και υπάρχουν αρκετά βιντεάκια με gameplay footage από μία έκδοση του παιχνιδιού που βρισκόταν στο 40% της τελικής... Το ότι τα alpha devkits είναι σημαντικά πιο αδύναμα είναι κανόνας αλλά απο το να φθάσει ένα παιχνίδι να τρέχει απο τα 15-20 fps στα 60 υπάρχει πολύς δρόμος και περιλαμβάνει πολλούς άλλους παράγοντες μέσα (ευνοϊκούς ή όχι). Εγώ εξάλλου δεν είπα ότι το gears ΔΕΝ θα τρέχει καλά στο 360, είπα οτι αυτό που είδα ΔΕΝ έτρεχε ικανοποιητικά...Και σίγουρα δεν θα είδα το πιο "βαρύ" κομμάτι του παιχνιδιού φαντάζομαι...
Exoskeletor Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 ego panta guys ayth th stigmh perimena. alithofaneis xarakthres, pisteyo pos exoume na doume pola fetos. kai to neo medal of honour fenete tromero
GordonFreeman Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 Για τα πέρι HDR ίσως να έχεις δίκιο αλλά κατ' εμένα η συνολική εικόνα είναι αυτήπου μετράει και ο συνδυασμός όλων των τεχνικών. Όσον αφορά το draw-distance και τα περι κλειστών χώρων' date=' αν κατεβάσεις το PS3 demo απο την Ε3 θα δείς ότι σε κάποια φάση βγαίνει σε ένα μπαλκόνι ή κάτι τέτοιο και φαίνεται η θάλασσα και βουνά ώς εκεί που βλέπει το μάτι. Βέβαια δεδομένου ότι πρακτικά δεν έχουμε δεί σχεδόν τίποτα απο το παιχνίδι πιστεύω πως είναι λάθος να το κρίνουμε απο ένα video προ-παραγωγής...(και το ίδιο ισχύει και για το Gears of War φυσικά) Τέλος όσον αφορά την λεπτομέρεια στους παίκτες νομίζω πως είσαι άδικος. Δες τι εννοώ... http://img214.imageshack.us/img214/8387/tomclancysghostreconadvancedwa.jpg http://img131.imageshack.us/img131/2627/unrealtournament2007screens200.jpg Ωραία και τα δύο αλλά νομίζω πως το UT2007 είναι σαφώς πιο αληθοφανές παρόλο που το Ghost Recon είναι απουσία background... Το ότι τα alpha devkits είναι σημαντικά πιο αδύναμα είναι κανόνας αλλά απο το να φθάσει ένα παιχνίδι να τρέχει απο τα 15-20 fps στα 60 υπάρχει πολύς δρόμος και περιλαμβάνει πολλούς άλλους παράγοντες μέσα (ευνοϊκούς ή όχι). Εγώ εξάλλου δεν είπα ότι το gears ΔΕΝ θα τρέχει καλά στο 360, είπα οτι αυτό που είδα ΔΕΝ έτρεχε ικανοποιητικά...Και σίγουρα δεν θα είδα το πιο "βαρύ" κομμάτι του παιχνιδιού φαντάζομαι...[/quote'] Nestorn αυτές οι εικόνες που έβαλες είναι από δύο εξαιρετικά high-poly models τα οποία φυσικά δεν πρόκειται να δούμε στο παιχνίδι. Συνήθως χρησιμοποιούνται ώς source models στην διαδικασία του polybumping η σε cut-scenes Κόιτα και το αντίστοιχο από το GoW για του λόγου το αληθές. Οι χαρακτήρες που βλέπεις στο παιχνίδι πλησιάζουν πολύ στα source-models (αφού με βάση αυτά δημιουργούνται τα normal maps τους) αλλά έχουν εξαιρετικά μικρότερη λεπτομέρεια: Και είναι λογικό γιατί όσο καλό και εάν είναι ένα normal map που φοριέται σε έναν in-game χαρακτήρα 10.000 πολυγώνων , δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να φτάσει το source-model των εκατοντάδων χιλιάδων (στην συγκεκριμένη περίπτωση 5-6 εκατομμυρίων) πολυγώνων. Να προσθέσω ότι από την συγκεκριμένη φωτογραφία που έδειξες φαίνεται ότι το μοντέλο του UT2007 πάσχει από "πλαστικότητα". Οπότε σε καμία περίπτωση να δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι περισσότερο αληθοφανές από το αντίστοιχο του GR-AW. Τώρα σχετικά με το framerate το Gears Of War θα τρέχει με 30fps (τελικός στόχος). Αυτό που είδαμε στα τελευταία βίντεο στην X05 όπως είπα ήταν 40-50% της τελικής έκδοσης και έτρεχε αρκετά πάνω από 30fps (πολύ σημαντικό εάν σκεφτείς ότι είναι το πιο εντυπωσιακό playable shooter που έχει παρουσιαστεί μέχρι σήμερα). O Cliff blesinsky είπε ότι όπου το βλέπει να ξεπερνάει τa 30 fps θα του ρίχνει και άλλα εφέ για να το κατεβάζει γιατί τα 30 είναι ο τελικός στόχος. Γενικότερα εγώ προτιμώ την γραμμή των Devs του xbox360 που έδειχναν πραγματικό Gameplay από παιχνίδια σε πολύ πρώιμο στάδιο (με εξαίρεση το GR-AW) παρά το παραμύθιασμα των devs της sony που έδειχναν φούμαρα , γιατί σε τελική ανάλυση αυτοί είναι που πάθανε ζημιά όταν ο κόσμος έμαθε την αλήθεια.
p3tran Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 Γενικότερα εγώ προτιμώ την γραμμή των Devs του xbox360 που έδειχναν πραγματικό Gameplay από παιχνίδια σε πολύ πρώιμο στάδιο (με εξαίρεση το GR-AW) παρά το παραμύθιασμα των devs της sony που έδειχναν φούμαρα , γιατί σε τελική ανάλυση αυτοί είναι που πάθανε ζημιά όταν ο κόσμος έμαθε την αλήθεια. OΛΟΙ αυτο προτιμανε φιλε μου. αλλα αμα δεν εχεις τι να δειξεις για να κρατησεις μια αγορα ολοκληρη 1 χρονο, τοτε και παραμυθια λες, και παραμυθια δειχνεις... παντως πετυχαινει το σωτο, αφου τελικα οι περισσοτεροι playstationακηδες εχουνε πειστει οτι το blue ray τους ειναι απαραιτητο και οτι τα cgi movies ειναι work in progress playable models.... τεσπα, ο καθενας οτι του αξιζει... το μαιο στην εκθεση θα πεσει γελιο.. θα εχει hands-on ps3? spring release dudes!!!
BlizardBill Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 [b']Ξαναρωτάω, πότε θα έρθει το τέλος ; [/b] Τα έχω γράψει πρόσφατα, αλλά δεν το ξανακάνω για να ψάχνεις. Αλλά ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΡΧΕΤΕ , και αυτό φαίνεται από τον πανικό που έχουν διάφοροι «αναλυτές» να διαδίδουν χοντράδες . Και για όσους βλέπουμε να έχουν μαζευτεί και σε αυτό το forum αλλά και παντού για να παίζουν και να "αποκτήσουν κάποια οντότητα" μέσο του xbox360, να ξέρουν ότι τουλάχιστον αυτή η ψευδαίσθηση θα τελειώσει πολύ σύντομα . Μόλις ξεκαθαρίσουν τα τελευταία πραγματάκια με το Hdmi για το 1080p στις ταινίες και βγει η ανακοίνωση , οι ίδιοι που κακάριζαν όλο χαρά για το xbox360 θα θέλουν πολύ περισσότερο από τον υπόλοιπο κόσμο να πάρουν με κάθε τρόπο το καλύτερο . Και λίγο μετά θα έρθει αναπόφευκτα το τέλος του Xbox360… (όχι ότι έχει αρχίσει τίποτα ουσιαστικά, αλλά λέμε)
NeTeD Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 οι ίδιοι που κακάριζαν όλο χαρά για το xbox360 θα θέλουν πολύ περισσότερο από τον υπόλοιπο κόσμο να πάρουν με κάθε τρόπο το καλύτερο . Φυσικά και θα θέλουμε το καλύτερο. Τι είμαστε; Κολλημένοι;
BlizardBill Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 Αν η θέληση να πάρουν κάποιοι το καλύτερο δεν ήταν τόσο φανερά έντονη και αναγκαία για να αποκτήσει κάποια οντότητα η προσωπικότητα σας , κανένα πρόβλημα. Από άποψη marketing τώρα , γιαυτό δεν έχει καμιά ανησυχία η Sony, και ξέρει πως μόλις βγάλει το καλύτερο μηχάνημα θα αποσπάσει το μεγαλύτερο μέρος των xbox360 users ... (όχι ότι είναι και πολλοί βέβαια) Από εδώ και πέρα αρχίζουν να έχουν ενδιαφέρον τα πράγματα. re blizzard hmarton gia 5 post egrafa gia thn sympiesh kai c egrapses to parapanw post(gia deyterh fora) pou ekane quote o neted...... Δεν πρόσεξα κάτι άξιο λόγου ... αλλά και εγώ για συμπίεση ρώτησα , τι θα κάνουν ακριβώς στο Hd-dvd για το πρόβλημα , αν δεν έχουν mpeg2 τι ακριβώς θα βάλουν, και αν ξέρει κανείς λεπτομέρειες γιατί τα πράγματα είναι πολύ μπερδεμένα. Αν μου ξέφυγε κάτι ,που αμφιβάλω, ξαναβάλτω.
nestorn Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2006 Nestorn αυτές οι εικόνες που έβαλες είναι από δύο εξαιρετικά high-poly models τα οποία φυσικά δεν πρόκειται να δούμε στο παιχνίδι. Συνήθως χρησιμοποιούνται ώς source models στην διαδικασία του polybumping η σε cut-scenes Κόιτα και το αντίστοιχο από το GoW για του λόγου το αληθές... Αν αυτό που λές το έχεις διαβάσει κάπου για τις συγκεκριμένες screens τότε πάω πάσο' date=' αλλά εγώ έχω την εντύπωση ότι τουλάχιστον όσον αφορά το UT το μοντέλο είναι in-game, απλά προστίθενται και αφαιρούνται layers ανάλογα με το πόσο κοντά το βλέπεις... Να προσθέσω ότι από την συγκεκριμένη φωτογραφία που έδειξες φαίνεται ότι το μοντέλο του UT2007 πάσχει από "πλαστικότητα". Οπότε σε καμία περίπτωση να δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι περισσότερο αληθοφανές από το αντίστοιχο του GR-AW. Τελικά ακόμα και το προφανές για τον καθένα είναι σχετικό... Eγώ πιστεύω ακριβώς το αντίθετο.... Τώρα σχετικά με το framerate το Gears Of War θα τρέχει με 30fps (τελικός στόχος).Αυτό που είδαμε στα τελευταία βίντεο στην X05 όπως είπα ήταν 40-50% της τελικής έκδοσης και έτρεχε αρκετά πάνω από 30fps... Χμμ 30 fps ομολογουμένως δεν είναι και ότι καλύτερο αν σκεφτείς ότι το PS3 devkit έτρεχε για πλάκα την Unreal engine (έστω και αν δεχτούμε πως το UT δείχνει χειρότερο απο το Gears of War) στα 60 fps' date=' όπως ανακοινώθηκε απο την Epic. Ένα δευτερο σημείο που θέλω να επισημάνω είναι πως το "40-50% της τελικής έκδοσης" δεν σημαίνει υποχρεωτικά ότι το υπόλοιπο 50% αφορά τα γραφικά, συνήθως πρώτα τελειώνει το κομμάτι των γραφικών και μετά προστίθενται τα gameplay και story elements στα παιχνίδια... Γενικότερα εγώ προτιμώ την γραμμή των Devs του xbox360 που έδειχναν πραγματικό Gameplay από παιχνίδια σε πολύ πρώιμο στάδιο (με εξαίρεση το GR-AW) παρά το παραμύθιασμα των devs της sony που έδειχναν φούμαρα , γιατί σε τελική ανάλυση αυτοί είναι που πάθανε ζημιά όταν ο κόσμος έμαθε την αλήθεια. Σίγουρα το αληθινό είναι προτιμότερο απο τα ψεύτικο...Όμως αρκετές φορές το να παρουσιάζεις ένα προϊόν σε πολύ πρώϊμο στάδιο μπορεί να το βλάψει γιατι ο κόσμος μπορεί να σχηματίσει μη αναστρέψιμη αρνητική εντύπωση και να το αγνοήσει... Αυτός μάλιστα πιστεύω πως είναι ο λόγος που η Sony δεν δείχνει τίποτα σχετικά με games του PS3...Δηλαδή θέλει να κερδίσει όσο μπορεί χρόνο ώστε να φαίνονται όσο πιο next-gen γίνεται...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.