p3tran Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 κοιτα netstorm, ετσι γενικα οπως το θετεις συμφωνουμε. ομως τα ορια της προηγουμενης γενιας κονσολων ΔΕΝ ητανε το αποθηκευτικο μεσο αλλα η δυναμη CPU/GPU/MEM αρα θα συμφωνησεις φανταζομαι οτι τα games εχουνε ενα πελωωωωριο περιθωριο βελτιωσης μεχρι να φτασουμε στο σημειο που το προβλημα θα ειναι το dvd.
Slay Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 http://www.gamereports.com/media/246/http://xbox360.ign.com/objects/720/720416.html http://www.xbox-hq.com/html/modules.php?name=Xbox_Games&op=view&gid=588 http://games.teamxbox.com/xbox/1028/Heavenly-Sword/ kai to xanaleo, oti mporei ontos na bgei kai gia 360, alla teleytaia fora poy akoysame gia to sygkekrimeno paixnidi htan perysi sthn E3, kai apo tote tipote allo den egine gnosto, opote exe ypopsin soy kai thn pithanothta na mhn bgei gia 360.
p3tran Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 slay με λυπη μου θα σε πληροφoρησω οτι επειδη παιρνω καθε μηνα 2 περιοδικα για 360 με dvd, και στα δυο καθε μηνα ολο και καποιο τρεηλερ εχει θυμαμαι ενα με κατι διαολια που ανεβαιουνε κατι πολυκατοικιες στις σκιες... επισης απο τη majesco φτιαχνεται και το demonik για 360 (δες μηπως ανακοινωθει και για ps3)
Daredevil Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 quote]Aν και το Resident 4 το έχω λατρέψει στο Gamecube, πρέπει να πώ ότι ήταν 2 δισκάκια ενώ στο PS2 νομίζω πως ήταν ένα dvd. yep etsi akribws htan se enoxlhse kamia fora h allagh sta diskakia?όμως ακόμα και devs τηςίδιας της capcom απο ότι θυμάμαι είχαν εκφράσει τη δυσαρέσκειά τους για την επιλογή της Nintendo στο θέμα του drive....Αντί να χρησιμοποιούν το χρόνο τους για βελτίωση του παιχνιδιού αναγκάζονταν να ψάχνουν να βρούν καλύτερους τρόπους συμπίεσης για να χωρέσει το παιχνίδι στο δίσκο... ton brhkan omws kai ebgalan paixnidara, opote erxese sta logia mou peri sympieshs klp klp kai fysika den tous enoxlhse se tpt na xrhsoimoipoihsoun to idio systhmataki sto ps2 (to iso einai kapou sta 3gb an de kanw la8os) opote an sou edine h ms etoimo enan algori8mo sympieshs den yphrxe nomizw megalo problhma sthn anapty3h tou(ektos fysika an o ka8e dev analoga me thn ikanothta tou 8elei na kanei kati kalytero). To θέμα δεν είναι αν τα games μπορούν να βγαίνουν σε 7 dvd στο 360 αλλάτο ότι το dvd φθάνει στα όριά του...Είναι τυχαίο ότι τα πρώτα games στο PS2 ήταν σε cd (βλ. Dynasty Warriors) ενώ τα τελευταία τουλάχιστον σε ένα dvd αν όχι περισσότερα (βλ. Οnimusha 4)?? H μεγαλύτερη χωρητικότητα μακροπρόθεσμα θα γίνεται απαραίτητη στα games και αυτό είναι κανόνας... ontws ta prwta prwta games htan se cd alla to 3analew to black px 7 xronia meta ta prwta paixnidia se cd htan se 1.5gb dld xwros dywn cd, opote ti se kanei na pisteyeis oti se pente xronia 16gb(xwros dyo dvd) den 8a einai arketos gia ena paixnidi. wstoso yparxei kai mia texnikh gia realtime graphics (den 8ymamai pws akribws legete) san paradeigma exei bgalei enas typas ena paixnidaki kati kb pou bgazei arketa kala 3d grafika.opws kai to mpg4 katafernei kalyterh h efamilh poiothta me to mpeg2 se ligotero xwro. opote to bd mou fainete ena paramy8aki gia na poulhsei h sony kai oxi toso anagkaio gia tis konsoles(ena bd writer gia to pc mou 8a tan mia xara na glytwsw ligo xwro) gia ta epomena xronia kai to xanaleo, oti mporei ontos na bgei kai gia 360, alla teleytaia fora poy akoysame gia to sygkekrimeno paixnidi htan perysi sthn E3, kai apo tote tipote allo den egine gnosto, opote exe ypopsin soy kai thn pithanothta na mhn bgei gia 360. lol nai mia sobarh etaireia to anakoinwnei kai ti pio fysiologiko meta na to akyrwsh xwris logo etsi sto 3afniko. pes re slay ok ekana la8os pio prepon 8a tan apo to na les oti na isws ayto klp klp.
Slay Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 lol nai mia sobarh etaireia to anakoinwnei kai ti pio fysiologiko meta na to akyrwsh xwris logo etsi sto 3afniko. pes re slay ok ekana la8os pio prepon 8a tan apo to na les oti na isws ayto klp klp. Today' date=' Majesco and Starbreeze announced they are indeed adapting The Darkness for "next-generation consoles." Set for release in 2006, the game will put players in Estacado's possessed shoes, forcing them to collect and control Darkness powers to usurp an evil Mafia don. [b']No specific genre or platforms were announced.[/b] http://www.gamespot.com/ps3/action/thedarkness/news.html?sid=6120747&mode=recent
Slay Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 slay με λυπη μου θα σε πληροφoρησω οτι επειδη παιρνω καθε μηνα 2 περιοδικα για 360 με dvd' date=' και στα δυο καθε μηνα ολο και καποιο τρεηλερ εχει θυμαμαι ενα με κατι διαολια που ανεβαιουνε κατι πολυκατοικιες στις σκιες... [/quote'] The Darkness Official Movie 1 Posted May 18, 2005 http://www.gamespot.com/ps3/action/thedarkness/media.html
BlizardBill Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 en twmeta3y gia na deis oti ena drive den kqanei thn konsola to gc pernei diskakia 1.4mb(minidvd me zorisma 2.8 ws dl) Ακόμα και η Nintendo που ποτέ δεν ενδιαφέρθηκε να παίζει η κονσόλα της ούτε καν μουσικά CD και πάντα έπιαναν τον ελάχιστο όγκο τα παιχνίδια της θα βάλει τώρα δισκάκι μάλλον σαν dvd . Και δεν είναι καν HD το revolution.
Daredevil Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 Today, Majesco and Starbreeze announced they are indeed adapting The Darkness for "next-generation consoles." Set for release in 2006, the game will put players in Estacado's possessed shoes, forcing them to collect and control Darkness powers to usurp an evil Mafia don. No specific genre or platforms were announced.http://www.gamespot.com/ps3/action/t...47&mode=recent By Tor ThorsenPosted Mar 20, 2005 3:48 pm PT http://www.gamespot.com/xbox360/action/thedarkness/media.html?sid=6125038&mode=gameplay&autoplay=6125038 Microsoft E3 2005 Xbox 360 Demo Showcase Posted May 16, 2005 sto 00:44 8a to deis kapou opote 3es ligo dyskolo ayto No specific genre or platforms na exei akomh bash Ακόμα και η Nintendo που ποτέ δεν ενδιαφέρθηκε να παίζει η κονσόλα της ούτε καν μουσικά CD και πάντα έπιαναν τον ελάχιστο όγκο τα παιχνίδια της θα βάλει τώρα δισκάκι μάλλον σαν dvd .Και δεν είναι καν HD το revolution. ayto twra einai epixeirhma giati ap ola? aplws ema8e na bazei drive pou yposthrizei xamhlhs timh media (ta 8cm diskaki einai pio akriba). opws epishs epeidh saresoun oi asxetes sygkriseis to sega cd cd den eperne? opws kai to neo geo cd? den eida na ta anfereis pou8ena gia na sthri3eis to media war
nestorn Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 ομως τα ορια της προηγουμενης γενιας κονσολων ΔΕΝ ητανε το αποθηκευτικο μεσο αλλα η δυναμη CPU/GPU/MEM αρα θα συμφωνησεις φανταζομαι οτι τα games εχουνε ενα πελωωωωριο περιθωριο βελτιωσης μεχρι να φτασουμε στο σημειο που το προβλημα θα ειναι το dvd. Πιστεύω πως η δύναμη των CPU/GPU/MEM που αναφέρεις και η χωρητικότητα του δίσκου είναι δύο σχετικά ανεξάρτητες διαδικασίες... Για παράδειγμα το Final Fantasy 7(1997) ήταν 4-5 cd νομίζω ενώ το shenmue (αλήθεια το θυμάται κανείς?) ήταν 4 Gd-Rom στο Dreamcast...To πόσο χώρο θα χρειαστεί το κάθε game εξαρτάται απο το είδος του και τον dev και όχι απο το πόσο δυνατό είναι το μηχάνημα' date=' αλλά καλό είναι να έχουν οι devs στη διάθεσή τους χώρο ... e enoxlhse kamia fora h allagh sta diskakia? Εμένα όχι ιδιέταιρα αλλά δεν ξέρω πόσο ενόχλησε αυτούς που το συμπίεσαν και την πληθώρα των devs που αποφάσησαν να μην υποστηρίξουν το gamecube... ton brhkan omws kai ebgalan paixnidara Nα σου θυμίσω όμως πόσα χρόνια ήταν υπο ανάπτυξη το παιχνίδι?? o black px 7 xronia meta ta prwta paixnidia se cd htan se 1.5gb dld xwros dywn cd, opote ti se kanei na pisteyeis oti se pente xronia 16gb(xwros dyo dvd) den 8a einai arketos gia ena paixnidi. Όπως είπα και προηγούμενα ο χώρος που απαιτείται εξαρτάται απο το παιχνίδι. Τα FPS στην πλειοψηφία τους δεν απαιτούν πολύ χώρο λόγω ίσως του ότι βασίζονται στο ίδιο περίπου μοτίβο, δηλαδή πυροβολησμοί διαφορετικών εχθρών σε διαφορετικά περιβάλλοντα....Τα RPG όμως για παράδειγμα απαιτουν πολύ χώρο λόγω cinematics (απαραίτητα για δημιουργία ατμόσφαιρας), mini-games, sub-quests, τεράστιου κόσμου συνήθως κ.α. Είμαι περίεργος να δώ πόσα dvd θα είναι το Final Fantasy 12... san paradeigma exei bgalei enas typas ena paixnidaki kati kb pou bgazei arketa kala 3d grafika Noμίζω πως τέτοιες τεχνικές έχουν πιο πολύ εφαρμογή σε φορητές κονσόλες και κινητά τηλέφωνα παρά σε home κονσόλες ...
Daredevil Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 Εμένα όχι ιδιέταιρα αλλά δεν ξέρω πόσο ενόχλησε αυτούς που το συμπίεσανκαι την πληθώρα των devs που αποφάσησαν να μην υποστηρίξουν το gamecube... nomizw oti h mh yposthri3h exei na kanei me polla pragmata sthn genikh straghkh tis N para me to media sygkekrimena mia apolitikh fysika pou apo to ds kai meta thn exei alla3ei Nα σου θυμίσω όμως πόσα χρόνια ήταν υπο ανάπτυξη το παιχνίδι?? oso kai to gt4 nomizw http://www.gamespot.com/ps2/driving/granturismo4/news.html?mode=all&page=8&q=http://www.gamespot.com/gamecube/adventure/residentevil4/news.html?mode=all&page=5&q=&q= Όπως είπα και προηγούμενα ο χώρος που απαιτείται εξαρτάται απο το παιχνίδι.Τα FPS στην πλειοψηφία τους δεν απαιτούν πολύ χώρο λόγω ίσως του ότι βασίζονται στο ίδιο περίπου μοτίβο, δηλαδή πυροβολησμοί διαφορετικών εχθρών σε διαφορετικά περιβάλλοντα....Τα RPG όμως για παράδειγμα απαιτουν πολύ χώρο λόγω cinematics (απαραίτητα για δημιουργία ατμόσφαιρας), mini-games, sub-quests, τεράστιου κόσμου συνήθως κ.α. Είμαι περίεργος να δώ πόσα dvd θα είναι το Final Fantasy 12... symfwnw gia ton xwro alla kai pali denexei na kanei Noμίζω πως τέτοιες τεχνικές έχουν πιο πολύ εφαρμογή σε φορητές κονσόλεςκαι κινητά τηλέφωνα παρά σε home κονσόλες ... analoga pws 8a to deis an baleis oti sta kinhta kai stis forhtes syskeyes to mege8os tis ka8e efarmoghs einai polytimos xwros sta akriba media pou exoun nai. alla apo thn stigmh pou yparxei h sygkekrimenh texnikh giati na mhn tn efarmoshs an mporeis kai allou.
nestorn Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 oso kai to gt4 nomizw.. Έχω την εντύπωση οτι είναι πιο πολύ αλλά επειδή βαριέμαι να ψάχνω :D έστω οτι είναι έτσι..Παρόλα αυτά δεν υπάρχει καμμία σύγκριση καθώς στο Gt4 ο σχεδιασμός του κάθε μοντέλου μόνο ήθελε περίπου ένα μήνα. Aν αναλογιστείς ότι το παιχνίδι έχει 500+ αυτοκίνητα, ακόμα και 20 designers να δούλευαν παράλληλα ΜΟΝΟ για το σχεδιασμό των αυτοκινήτων θα χρειαζόταν 2 χρόνια...Σκέψου ότι κυκλοφόρησε επίσης σε dual layer dvd λόγω τεράστιου όγκου δεδομένων....Συν οι πειραματισμοί με το online mode που αφαιρέθηκε... Αντίθετα το Resident(παρά την ανωτερώτητά του ως game κατ' εμένα) δεν είχε τέτοια προβλήματα. Ακόμα και οι εχθροί ψιλοεπαναλαμβάνονται.... Βέβαια με τα παραπάνω δεν εννοώ ότι το Resi άργησε λόγω του media type του GC απλά θέλω να σου πώ ότι οι devs μέσα σε αυτό το τεράστιο διάστημα είχαν το χρόνο να πειραματισούν με συμπιέσεις κτλ, κάτι που ίσως αν το παιχνίδι κυκλοφορούσε μέσα σε 1-2 χρόνια να δημιουργούσε σοβαρά προβλήματα...
Daredevil Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 kala ayto to 1 mhna mou fainete psilomoufa dld sto gt5 poso 8a 8eloun3 mhnes? to re apo thn allh nomizw oti 8a 8ele ki ayto thn douleia tou se alla shmeia. Βέβαια με τα παραπάνω δεν εννοώ ότι το Resi άργησε λόγω του media type του GCαπλά θέλω να σου πώ ότι οι devs μέσα σε αυτό το τεράστιο διάστημα είχαν το χρόνο να πειραματισούν με συμπιέσεις κτλ, κάτι που ίσως αν το παιχνίδι κυκλοφορούσε μέσα σε 1-2 χρόνια να δημιουργούσε σοβαρά προβλήματα... isws nai isws oxi einai kati pou den mporw na 3erw gia na sou pw sigoura
p3tran Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 .Τα RPG όμως για παράδειγμα απαιτουν πολύχώρο λόγω cinematics (απαραίτητα για δημιουργία ατμόσφαιρας), mini-games, sub-quests, τεράστιου κόσμου συνήθως κ.α. Είμαι περίεργος να δώ πόσα dvd θα είναι το Final Fantasy 12... μα ετσι κι'αλλιως το μελλον στα rpg online κλπ ειναι dynamic update μεσω live στο σκληρο δισκο..
nestorn Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 kala ayto to 1 mhna mou fainete psilomoufa dld sto gt5 poso 8a 8eloun3 mhnes? Mην ξεχνάς ότι παράλληλα με τη βελτίωση του hardware βελτιώνονται και τα tools που χρησιμοποιούν οι devs...Αλλά πέρα απο αυτό νομίζω ότι έχει γίνει χαμός με το θέμα ότι τα next-gen games θα θέλουν τεράστιες ομάδες ανάπτυξης σε σχέση με την παρούσα γεννιά και το ότι τα μικρα dev studios θα κλείσουν (ήδη κλείνουν δηλαδή)....Πιθανώς να χρειάζονται και 2 και 3 μήνες δηλαδή 50 ή 60 άτομα να δουλεύουν στο σχεδιασμό.... μα ετσι κι'αλλιως το μελλον στα rpg online κλπ ειναι dynamic update μεσω live στο σκληρο δισκο.. Τα MMORPG είναι άλλη ιστορία. Και άλλο το update των 200 Mb και άλλο το full game των 25 Gb. Το ότι γίνεται μια προσπάθεια απο κάποιες εταιρίες στο να δίνουν τη δυνατότητα να κατεβάζει κανείς το παιχνίδι είναι γεγονός αλλά δεν είμαι σίγουρος κατα πόσο αυτό μπορεί να δουλέψει και να γίνει αποδεκτό απο το ευρύ κοινό...Αλήθεια πόσοι αγόρασαν το half life 2 μέσω steam?? Άσε που σε πολλές χώρες οι ταχύτητες δεν είναι αρκετές για κατέβασμα τόσο μεγάλων αρχείων σε λογικό χρόνο...δηλαδή αμέσως.. :D
BlizardBill Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2006 Τα full downloads όμως (αν υπάρξουν τελικά ) , θα είναι συμπιεσμένα όσο παίρνει, και δεν θα πιάνουν τα ίδια GB που θα έπιαναν στο BR πχ. Θα απαιτούν install στο HD βέβαια και μεγαλύτερους χώρους εκεί, αλλά όσοι κάνουν τέτοια download θα έχουν και μεγάλο HD. (Για το xbox360 βέβαια μάλλον δεν θα βολεύουν τα 20 GB που έχουν όλοι … και εκεί κατάφεραν να είναι στα όρια οι άνθρωποι !!! ) ----- Και μην ξεχνάμε παιδιά ότι το Ps3 είναι ΝΕΧΤ GEN σύστημα και έχει ανάλογες απαιτήσεις.... μιλάμε για περίπου 15 φορές περισσότερη μνήμη και system bandwith από το ps2 , που μπορούν να "ρουφάνε" και πολύ περισσότερα data. Πως θα βγάζανε το GT5 σε τόσο ψηλότερη ανάλυση πχ, όταν το GT4 τους έφαγε 8 GB ? Και το παραπάνω κόστος του BlueRay δεν είναι πρόβλημα, αφού εκτός του ότι με την μαζική παραγωγή σύντομα θα πέσει σε επίπεδα κοντά στο dvd, η Sony θα βγάλει τα έξοδα της με το παραπάνω από extra ταινίες και παιχνίδια που θα πουλήσει εξαιτίας του BR. Και άστε την Microsoft να λέει ότι είναι άχρηστη η χωρητικότητα, η HDTV, η ψηφιακή έξοδος και τόσα άλλα !!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.