Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Pros merikoys poy itan (eksipnoi)<BR>kai sxoliazan tin agora kartas kai gia ta tria sistimata.Tin deytera klidose i nova<BR> to mesimeri piga tin karta sto magazaki poy tin eixa agorasei kai tin tetarti eixa<BR>mia karta poy doyleyei pali kai blepo nova<BR>ma xara opos kai ta alla kanalia tora gia ton alpha moy eipan oti sintoma 8a doyleyei kai aytos ego den exo idea apo ti kai pos para mono oti merikoi biastikan na poyn oti eimai blakas poy agorasa tin karta kai oti then tha doyleyei ktl telika apodixtike oti den imoyn katholoy blakas tin eixa parei 100 xil kai tora tin poylaei to magazaki 200xil kai<BR>prepei na perimeneis arketa gia na pareis kai ean exei opote kapioi poy to paizoyn pantognostes na min doyleyoyn emas toy asxetoys.

• Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

loipon file mou tredenik oti eftixos pou to paradexese oti eise ASXETOS!!!(e oxi ke 100 gia mia karta!!)tora asta afta file mou na ta les allou!to paramithi to xeroume.alitheia ti kanalia vlepeis sto n**a?mipos vlepeis to EXTRA?I TO THLEASTY?I TO TV MAGIC? NE KI EGO TA VLEPO !ESPASA TO IRDETO 2.<BR>min kaneis re megale tetoia diafimisi stous vrikolakes!!!

Δημοσ.

loipon esi re sh4dow ti petagese san p****a?<BR>exeis kanena provlima?poios eise si re asxete pou tha krineis tin siberifora mou?den ftanei pou sas grafo 2 3 pragmatakia se merikous asxetous na min sas ta trone oi vrikolakes esi epimeneis na theleis na masas koutoxorto?koita na diavazeis re si ke oxi na krineis !!!ego exo faei ta xenixtia tis zois mou gia tin digital sat tv re ke erxese esi ke les oti eime aparedektos?esi ti eise re?gia pes mou ti exei pei edo sto forum!ti voitheia exeis prosferei!mono na eise avadadoros tou kathe oufo xereis?ade na min sinexiso !ke meta tha vgei ke kanenas aloos ke tha me krinei gia ti siberifora mou!!!<BR>TELOS APO SATKILLER<BR>vlepo oti merikoi thelete na eiste edelos koroida!sinexiste alla apo mena telos i kathe voitheia!pos na voithiso re ton allon na tou po pos na ftiaxei kartya apo ti stigmi pou me rotaei ti eine to irdeto ?ade pali me sigxises re tipe!ke poios eipe s afton ton vlaka na dinei titlo sto topic pou eftiaxe "noba"?den xereis re ufo oti kanei bam benodas sto forum?me eidate poles fores na grafo afti ti lexi?ego grafo pada N**a!!ade re na min sinexiso orgio

Δημοσ.

File sat kai tin proigoymeni fora me exeis<BR>pei blaka telika mporei kai na ime pantos<BR>to n**a to blepo kai esi lege oti theleis<BR>to mono poy den pianei einai to n**a cinema.<BR>kapia stigmi klidose alla ksanaleitoyrgise mia xara tora gia poso akoma tha doyleyei den to ksero.file sat i prosfora soy den amfisbitite<BR>oyte i gnosis soy pantos kalo tha itan na mine eisai to epithetikos me emas toys asxetoys. o kathenas ston xoro toy kai stin eidikotita toy einai kalo na boithaiei toy alloys ean theleis na milisoyme gia 3d animation-composition kai oti exei sxesi poli eyxaristos na se diafotiso tora oso gia ti satelite zito tis gnoseis kai tin empiria soy pantos psakse ligo mporei se kanena site na exoyn blalei toys kodikoys gia irdeto 2<P>Gia toys filoys poy rotisan to til tha to bro<BR>alla tha perimeno na do tin diarkeia leitoyrgeias tis kartas gia na min gino brikolakas kai meta tha to doso pantos nomizo oti ean bgei kali i karta kai iparxei paragogi tha pesoyn i times den aksizi na doseis 200 xil(toso zitaei tora) gia to nova kalo tha itan na perimenoyme ligo

Δημοσ.

Βρε παιδιά! Για όνομα του Θεού. 200 χιλιάρικα για την πειρατική;;; 198000 κάνει η συνδρομή της Nova το χρόνο! Γιατί να πάρεις πειρατική και να δώσεις μετρητοίς τα λεφτάκια σου και επιπλέον να ρισκάρεις, όταν μπορείς να πάρεις τη νόμιμη;;; Και μη μου πει κανένας ότι η πειρατική θα ισχύει πάνω από ένα χρόνο, γιατί μπορεί του χρόνου να τρέχετε για Irdeto III...

Δημοσ.

re pedia ,,,,,,<P>den stamatate tis fagomares,,,na asxolithoume ligo sowara me tin katastasi.....<BR>lipon:<BR>iparxi atomo pou exi wgali sosta key´s apo karta 2.2 ?????<BR>ola ta progs gia 2.2 os stigmis ine fake!<BR>oti exi sxesi me atmel 2.2 tha kseroume otan tha iparxoune sosta stixia.<P><BR>ps: den anaferome se asxetous......

Δημοσ.

ok re paidia psixremia!!!<BR>gia ton filo mou ton tredenik den se eipa vlaka re file!!!asxeto se eipa pou pas ke diafimizeis vrikolakes!!ke den me endiaferei file mou to animation klp!alla oute pote vgika na ekfero gnomi pano sta themata afta!!!exo xanagrapsei!den eime xerolas!oute to oti boro na kano 2 3 pragmatakia den to ofeilo se allous!!o filos o unforgiven grafei kati poli sosto!opoios exei koini logiki tha to katalavei!!a ke kati allo .diavaste ti grafei o filos o xlepas!o anthropos gnorizei tin katastasi ke egrapse 2 kouvedes sostes!<BR>tora kati allo!oti grafo apo edo ke pera tha eine genikotites!gia eidikotera themata tha epikoinono me opoious krino ego meso pm i mails mias ke to forum eine arketa anixto ke den borun na grafode toso sovara pragmata etsi anixta!ke na exoun prosvasi s afta atoma pou den to axizoun!kapote eixa proteine ina bei pass sto forum alla me kraxate merikoi!to baxalo pou isxie filoi mou me to irdeto 1 pou kathe enas egrafe ke poulouse kartes sta pazaria toulaxiston ego oso perna apo to xeri mou den tha to epitrepso ston eafto mou.<BR>ke ego to exo kanei afto ala en gnosi mou tou oti i n**a tha pernage se ird2 ke ola ta arxeia pleon tha itan axrista!!loipon afta ap omena ke pali vazo to thema gia sizitisi pros tous admin tou forum na bei pass toulaxiston sta doriforika ke na to dosoun aftoi se opous krinoun!!

Δημοσ.

Ok file sat sorry ksero oti to kaneis gia na mas prostatapsis emas toy asxetoys alla<BR>telika ego blepo n**a ktl ayti tin stigmi<BR>me 100 xil poy edosa prin 2 mines gia tin karta,mallon eksipni agora afoy blepo n**a ola ta viac kai seca xoris si****mi tora poy girise se irdeto2 eno oloi psaxnonte. kai ego episimana oti kalitera na perimenoyme kai na min dosei kaneis 200 xil giati den aksizi kai<BR>gia ayto ego den edosa alles plirofories gia to magazaki poy tin pira

Δημοσ.

συμφωνω με τον satkiller,επισης νομιζω<BR>οτι καποιοι εδω μας δουλευουν οσον αφορα<BR>υποτιθεμενα μαγαζακια που πουλανε πειρατικες<BR>ird2 για τον απλο λογο οτι ακομα δεν εχει<BR>βγει τιποτα, δυστυχως frown.gif" border="0<P>εχω ασχοληθει πολυ με digital sat και νομιζω<BR>οτι αν ειχε βγει κατι θα το ειχα βρει ...<P>επισης οπως ξαναειπα σε αλλο thread δεν<BR>υπαρχει ασπαστο συστημα,ειναι απλως θεμα<BR>χρονου.

Δημοσ.

signomi pou epemnaino an kai asxetos me digital tv.<BR>pros satkiller:koitakse na deis to oti exeis faei ta xronia sou i tis nixtes sou pano stin digital tv den mou leei tpt.de mou kaigetai karfi.de mporeis na exeis apopsi epi pantos epistitou.oute na gnorizeis an o filos o tredenik vrike peiratikh karta pou douleuei i oxi.epomenos den exeis to dikaioma na ton vrizeis epeidi tin exeis dei kapoios sto sigkegrimeno "meros" tou forum.entaksei re megale ksereis kapoia pragmata alla pros theou de pisteuo na isxirizesai oti ta ksereis ola.gia auto loipon den mporeis na ksereis ti kartes paizoun ti douleia kanoun kai an ontos douleuoun.episis ithela na sou po oti kai egw exo xasei ta vradia mou gia na matho javascript,java,vb,flash.kai loipon ti egine prepei na mpaino sto kathe topic kai opou do diaforetikh apopsi na tin katakeravwnvw?loipon megale de leo oti den exeis gnoseis exeis kai paraexeis kai auto fainetai alla sovarepsou!kai epitelous ase kai enan na pei ti gnomi tou!allios pigaine <A HREF="http://www.f2s.com" TARGET=_blank>www.f2s.com</A> ftiakse ena site vale ena forum kai kanto satkiller only,na mpainoun ekei mesa mono autoi pou theloun na akousoun mono esena.....<P>auta.den ithela na thikso kanenan aplos de m'aresei tetoia simperifora epeidi exoume perissoteres gnoseis apo tous allous.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...