ektor7 Δημοσ. 13 Απριλίου 2011 Δημοσ. 13 Απριλίου 2011 Το διεθνής ΔΕΝ είναι πλεονέκτημα αλλά μειονέκτημα στην συγκεκριμένη περίπτωση. Η επίσημη αντιπροσωπεία των Toshiba Laptops (IDEAL) αρνείται να επισκευάζει (απ όσο ξέρω) τα Toshiba που δεν πουλά η ίδια. Συνεπώς αν χαλάσει, φεύγει για έξω μέσω του μαγαζιού. Τσεκαρέ το γιατί ίσως να έχουν αλλάξει τα πράματα και να τα δέχεται (δεν το εχω τσεκάρει εδώ και 3 χρόνια). Κάποιος μου έλεγε οτι τα Toshiba του πλαισίου τα δέχεται πλεον (κιας μην είναι δικά της). Ποτε ξεκινησε αυτο? Γιατι το σεπτεμβρη που μιλησα μαζι τους,μου ειπαν οτι προβλημα εχω με το λαπτοπ μου,εξ αμερικης,να παω κοντα τους και οτι ειμαι πληρως καλημενος με την διεθνη εγγυηση που εχω!Αυτο για το IDEAL Ελλαδος! Το IDEAL Κυπρου μου αλλαξε μια καμενη usb θηρα δωρεαν τον Αυγουστο! ΕDIT:Τωρα προσεξα,οτι ειναι απο το 2006!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.