Stilewag Δημοσ. 3 Ιουνίου 2005 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουνίου 2005 ok eimai anamesa se aftes tis 3 kartes ixou CREATIVE SOUNDBLASTER AUDIGY PLAYER 2 - BULK: http://www.plaisio.gr/IWCatProductPage.process?Section_Id=28&Catalog_Id=1&Product_Id=150367&Merchant_Id=1&Nav_Section_Id=28'>http://www.plaisio.gr/IWCatProductPage.process?Section_Id=28&Catalog_Id=1&Product_Id=150367&Merchant_Id=1&Nav_Section_Id=28 CREATIVE AUDIGY 2 ZS 7.1 24BIT (BULK): http://www.plaisio.gr/IWCatProductPage.process?Section_Id=28&Catalog_Id=1&Product_Id=237188&Merchant_Id=1&Nav_Section_Id=28 CREATIVE SOUNDBLASTER AUDIGY ES - BULK: http://www.plaisio.gr/IWCatProductPage.process?Section_Id=28&Catalog_Id=1&Product_Id=158476&Merchant_Id=1&Nav_Section_Id=28 i diafora (sta xrimata) tis defteris me tin triti einai mikri, kai afto me deleazei. isws argotera na valw 7.1 ixeia, alla isws kai oxi :-/ to thema einai pws to http://www.plaisio.gr mou leei pws i defteri exw 2 chip epeksergasias tou ixou gia na min varainei tin CPU. En tw metaksi, egw vazw aplws stereo ixo. Den vazw EAX it kati tetoio.
Stilewag Δημοσ. 4 Ιουνίου 2005 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουνίου 2005 telika peira tin Audigy 2 ZS (bulk) kai... den alakse tipota deite merika screenshots: http://briefcase.pathfinder.gr/file/Stilewag/36224/436154 -- 23fps -- (61k) http://briefcase.pathfinder.gr/file/Stilewag/36224/436157 -- 24fps -- (61k) http://briefcase.pathfinder.gr/file/Stilewag/36224/436158 -- 66fps -- (69k) Oi dyo parakatw fotografies einai apo tin idia skini, apla metakinontas to pontiki pio katw: http://briefcase.pathfinder.gr/file/Stilewag/36224/436160 -- 24fps -- (57k) http://briefcase.pathfinder.gr/file/Stilewag/36224/436161 -- 12fps-- (55k) Mia anoixti skini stin paralia: http://briefcase.pathfinder.gr/file/Stilewag/36224/436165 -- 85fps -- (93k) ...oi foto einai simpiesmenes gia tous xristes pou exoun 56k (opws kai egw). Apla ithela na deite tin skini stin opoia ta fps peftoun toso poli kai na mou peite an sas exei tixei pote kai pws na to diorthosw. Iparxoun fores pou stous diadromous to PC vgazei girw sta 240 fps! Alla einai anamenomeno afou einai diadromos. Ithela na afksisw afta ta 40fps kai ta 20fps oso ginetai. To idaniko tha itan na exw 60-85fps minimum, parapanw den exei diafora gia to mouse-lag gia to opoio sinexeia gkriniazw
Ailuros Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 Πρέπει να βρω την σκηνή αυτή στο Regulator μόλις πάω σπίτι.
Stilewag Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 Πρέπει να βρω την σκηνή αυτή στο Regulator μόλις πάω σπίτι. tha me diefkoline polli an eixes ton xrono na to koitakseis. An theleis mporw na sou steilw to save (exw kanei save me "\save_game", den nomizw na iparxei provlima, alla an einai aparetito tha parikleisw kai to latest auto-save). Ta save mou einai ma to Patch 1.31.
apocalypse Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 Έκανα μερικές δοκιμές στο συγκεκριμένο σημείο. Σίγουρα υπάρχει πρόβλημα , στο συγκεκριμένο σημείο , εφόσον κοιτάω προς συγκεκριμένη κατεύθυνση , βγάζω πολύ κακά framerates (~25fps) και με τα 2 pc. Μερικές παρατηρήσεις που έκανα: 1) Το πρόβλημα δεν επηρεάζεται από την κάρτα γραφικών (δεν βλέπει διαφορά ανάμεσα σε 6800nu και X800XTPE) και κατά συνέπεια δεν επηρεάζεται από την ανάλυση και τα φίλτρα. 2) Επηρεάζεται από την ταχύτητα του επεξεργαστή , αλλά είτε βγάζει 20 , είτε 25 fps , το αποτέλεσμα είναι ίδιο = σέρνεται. Δεν μου βρίσκεται κανένας FX-55 στα 3.5Ghz για να δοκιμάσω..... 3) Το πρόβλημα εξαφανίζεται χαμηλώνοντας το particle count. Βάζοντας high ή medium , υπάρχει κέρδος αλλά όχι τίποτα φοβερό. Βάζοντας low , τα fps τρυπάνε το ταβάνι.
Ailuros Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 Apo, Το πρόβλημα δεν είναι των particles αλλά καθαρά της μα**κίας της μηχανής. Λίγο να μετακινηθείς σε άλλη γωνία και οι επιδόσεις διπλασιάζονται ή κόβονται στην μέση ανάλογα με την περίπτωση. Αν το παιχνίδι χρησιμοποιεί portals/antiportals έχει γίνει κακή τοποθέτηση, αν όχι τότε απλά έχει ανεπαρκής data rejection mechanism μιας και δεν υπάρχει και τίποτα μεταξύ των δύο περιπτώσεων στην ίδια σκηνή που να δικαιολογεί τόσο μεγάλη πτώση.
Ailuros Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 tha me diefkoline polli an eixes ton xrono na to koitakseis. An theleis mporw na sou steilw to save (exw kanei save me "\save_game", den nomizw na iparxei provlima, alla an einai aparetito tha parikleisw kai to latest auto-save). Ta save mou einai ma to Patch 1.31. Μπα του παιχνιδιού είναι. Εφόσον έγραφε "regulator" στα shots σου ήταν εύκολο να το βρω. Δοκίμασα και στα 1024 και στα 1600 και η διαφορά είναι μηδαμινή. Γι'αυτό σου είπα δοκίμασε με 2xAA/8xAF στα 1600 και δεν θα αλλάξει και τίποτα στις επιδόσεις.
apocalypse Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 Απ'όσο βλέπω , το πρόβλημα μοιάζει να δημιουργείται από μια φωτιά που υπάρχει στο βάθος (αυτή που ανάβεις πριν βγεις στην τελευταία περιοχή) και εξηγεί την εξάρτηση από τα particles. Βέβαια το ότι αυτή η φωτιά επηρεάζει την απόδοση οποτεδήποτε κοιτάω προς αυτήν, ακόμα και όταν δεν την βλέπω , γιατί ανάμεσά μας υπάρχουν 2 πλατφόρμες + 5 κιβώτια + 1 κλειστή πόρτα , είναι σημάδι της μα**κίας της μηχανής , όπως τόσο ορθά έθεσες
Stilewag Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 nai, evala ta particles sto "low" kai eixa 75fps! efxaristw Apocalypse mia kai to Far Cry itan to pio kainourio paixnidi pou exw dokimasei mexri stigmis sto PC, eipa na valw kai ena allo (to opoio ferei ton titlo tou "kalo-gramenou" paixnidiou). Evala to Half-Life 2 kai me ta lipis eida pws ta fps peftoun sta 45 (kai to idio simvainei kai sto CS:Source). Opote ipothetw pws eite einai i CPU, eite prepei na doulepsw ligo me ta tasks twn Windows. Tha koitaksw ekeinon ton odigo pou mou edoses Ailuros, na dw ti mporw na aferesw. Ekana ena allo topic gia to Half-Life. Den itan swsto na rotisw edw, afou tha pigena "off-topic".
Ailuros Δημοσ. 6 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2005 Απ'όσο βλέπω ' date=' το πρόβλημα μοιάζει να δημιουργείται από μια φωτιά που υπάρχει στο βάθος (αυτή που ανάβεις πριν βγεις στην τελευταία περιοχή) και εξηγεί την εξάρτηση από τα particles.Βέβαια το ότι αυτή η φωτιά επηρεάζει την απόδοση οποτεδήποτε κοιτάω προς αυτήν, ακόμα και όταν δεν την βλέπω , γιατί ανάμεσά μας υπάρχουν 2 πλατφόρμες + 5 κιβώτια + 1 κλειστή πόρτα , είναι σημάδι της μα**κίας της μηχανής , όπως τόσο ορθά έθεσες [/quote'] Την λεπτομέρεια με την φωτιά ξέχασα να την αναφέρω, αλλά αυτό ακριβώς είναι. Μια πιο απλή εξήγηση όσων αφορά το σωστό occlusion culling (για όσους θέλουν να το καταλάβουν καλύτερα): ας υποθέσουμε ότι στέκομαι μπροστά στην ανοιχτή πόρτα ενός διαμερίσματος και κοιτάζω προς τα μέσα. Μια καλή μέθοδος απόρριψης δεδομένων θα επεξεργαστεί μόνο τα δεδομένα τα οποία θα βλέπω προς όποια κατεύθυνση και να στρέψω το βλέμμα μου. Μια βλαμμένη μηχανή ωστόσο θα επεξεγαρστεί ακόμα και δεδομένα πίσω από τοίχους, χωρίς να συντρέχει κανένας λόγος γιατί δεν υπάρχει και περίπτωση να τα δω.... Ekana ena allo topic gia to Half-Life. Den itan swsto na rotisw edw, afou tha pigena "off-topic". Σιγά δική σου ενότητα είναι άλλωστε και πάλι για περίεργες επιδόσεις θα ρωτήσεις φαντάζομαι, πράγμα όχι και τόσο άσχετο με την θεματολογία αυτής της ενότητας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.