apocalypse Δημοσ. 29 Μαΐου 2005 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2005 Κάτι που ίσως χρησιμεύσει : http://www.tweakup.dk/downloads/show/3/# και πάρε το farcry bench 1.4 Βολεύει να δούμε (πριν από οτιδήποτε άλλο) αν πραγματικά υπάρχει κάποιο πρόβλημα ή απλά κάτι από το hardware σου δεν αρκεί (ο επεξεργαστής ίσως?). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kolobaki Δημοσ. 29 Μαΐου 2005 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2005 Παιδια μπορει η λυση να ειναι πιο απλη.Τι ψυξη εχεις;Σε ρωταω γιατι αντιμετοπιζα το ιδιο προβλημα με το Quake III.Μιλαμε δεν πηγαινε μια αλλα τελικα μολις εβαλα υδροψυξη το παιχνιδι πεταγε!!!!!!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stilewag Δημοσ. 29 Μαΐου 2005 Μέλος Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2005 Κάτι που ίσως χρησιμεύσει : http://www.tweakup.dk/downloads/show/3/# και πάρε το farcry bench 1.4Βολεύει να δούμε (πριν από οτιδήποτε άλλο) αν πραγματικά υπάρχει κάποιο πρόβλημα ή απλά κάτι από το hardware σου δεν αρκεί (ο επεξεργαστής ίσως?). o CPU einai Athlon64 3000. Tha dokimasw to bench kai tha kanw post ta apotelesmata. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stilewag Δημοσ. 29 Μαΐου 2005 Μέλος Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2005 Παιδια μπορει η λυση να ειναι πιο απλη.Τι ψυξη εχεις;Σε ρωταω γιατι αντιμετοπιζα το ιδιο προβλημα με το Quake III.Μιλαμε δεν πηγαινε μια αλλα τελικα μολις εβαλα υδροψυξη το παιχνιδι πεταγε!!!!!!!!! aftin tin stigmi exw to pc anoikto edw kai 1 wra, den exw paiksi paixnidi kai mou leei oti o chip exei thermokrasia 51 vathmous kai gia to perivalon mou leei 41 vathmous. En tw metaksi, to thermometro ston toixo leei 23 vathmous. To shut-down temperature einai stous 135 vathmous. Exw tin mama-psiktra tis GPU kai CPU. Exw 2 megalous anemistires sto kouti kai o aeras pou vgainei apo tin pisw plevra (toso tou trofodotikou oso kai tou megalou anemistira pou vgazei aera apo to kouti kai oxi apo to trofodotiko) einai xliaros. Prepei na anisixw gia kati? :-/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stilewag Δημοσ. 29 Μαΐου 2005 Μέλος Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2005 evala to demo "PC Games Hardware Demo" kai: Resolution: 1024×768 Ultra quality option, Direct3D renderer Level: Pier, demo: 1.tmd Pixel shader: default model Antialising: None Anisotrophic filtering: 1× HDR: disabled Geometry Instancing: disabled Normal-maps compression: disabled Score = 51.27 FPS (Run 1) Score = 51.98 FPS (Run 2) Score = 52.34 FPS (Run 3) Score = 51.72 FPS (Run 4) Score = 51.55 FPS (Run 5) Average score = 51.77 FPS Ipopsin: akoma den exw valei nForce, ForceWare kai drivers gia VGA apo http://www.nvidia.com , dioti ksekinisa na katevazw to nForce to opoio eina ~30mb :-S tha kanw post kai alla benchmarks molis egkatastisw olous tous drivers, ektw kai an krinetai aparetito na kanw post kai ta alla demos prin valw tous drivers Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
apocalypse Δημοσ. 29 Μαΐου 2005 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2005 Έτρεξα το ίδιο timedemo στο pc της υπογραφής (το πάνω) , αλλά με τον επεξεργαστή default και έβγαλα: 1024x768 = 52.3fps 1280x1024 = 51.7fps Το ίδιο αποτέλεσμα σε 2 διαφορετικές αναλύσεις = cpu limitation. Οπότε το δικό σου αποτέλεσμα μοιάζει απόλυτα λογικό. Το ξανάτρεξα εκεί που δουλεύει φυσιολογικά ο επεξεργαστής (2577) και βγήκαν τα παρακάτω: 1024x768 = 69.1fps 1280x1024 = 68.1fps Δεν υπάρχει θέμα , σε αυτές τις ρυθμίσεις μετράει πολύ άγρια ο επεξεργαστής. Το έτρεξα σε ultra quality , χωρίς AA/AF , forceware 71.84 - quality (optimizations on). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stilewag Δημοσ. 30 Μαΐου 2005 Μέλος Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2005 apocalypse, 1. afto simainei oti den tha mporesw na parw kaliteres epidoseis apo to paixnidi dixws na alaksw CPU? 2. den tha alaksei kati molis valw tous kainourious drivers/software? 3. an alaksw analisi, iparxei periptosi na mikrinw to cpu-limitation wste na aftksisw epidoseis? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
apocalypse Δημοσ. 30 Μαΐου 2005 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2005 1. Περίπου (υπάρχει και το overclocking) Aπλά , η κάρτα βάζει το όριο των ρυθμίσεων , η cpu βάζει το όριο των fps. Ότι και να κάνεις δεν μπορείς να βγάλεις περισσότερα fps από το απόλυτο όριο του cpu. Από την άλλη , μπορείς να ανεβάσεις πολύ υψηλότερες ρυθμίσεις χωρίς κόστος. Στο συγκεκριμένο timedemo , πιθανότατα θα βγάζεις ίδιο αποτέλεσμα και στα 1600x1200. 2. Ίσως να δεις μια μικρή βελτίωση , αλλά δύσκολο το βλέπω. 3. Όσο ανεβάζεις ρυθμίσεις , τόσο μετατοπίζεις το φορτίο από τον επεξεργαστή προς την κάρτα γραφικών. Κατά 99% θα μπορείς να ανεβάσεις ρυθμίσεις χωρίς κανένα κόστος σε fps. Αλλά , σε καμία περίπτωση δεν θα βγάλεις περισσότερα fps από το απόλυτο όριο της cpu. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stilewag Δημοσ. 30 Μαΐου 2005 Μέλος Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2005 1. Περίπου (υπάρχει και το overclocking)Aπλά ' date=' η κάρτα βάζει το όριο των ρυθμίσεων , η cpu βάζει το όριο των fps. Ότι και να κάνεις δεν μπορείς να βγάλεις περισσότερα fps από το απόλυτο όριο του cpu. Από την άλλη , μπορείς να ανεβάσεις πολύ υψηλότερες ρυθμίσεις χωρίς κόστος. Στο συγκεκριμένο timedemo , πιθανότατα θα βγάζεις ίδιο αποτέλεσμα και στα 1600x1200. 2. Ίσως να δεις μια μικρή βελτίωση , αλλά δύσκολο το βλέπω. 3. Όσο ανεβάζεις ρυθμίσεις , τόσο μετατοπίζεις το φορτίο από τον επεξεργαστή προς την κάρτα γραφικών. Κατά 99% θα μπορείς να ανεβάσεις ρυθμίσεις χωρίς κανένα κόστος σε fps. Αλλά , σε καμία περίπτωση δεν θα βγάλεις περισσότερα fps από το απόλυτο όριο της cpu.[/quote'] i apoliti apogoitefsi kai se merika alla kainouria paixnidia vgazw 50fps kai nomiza oti itan kati allo... it stinks! ama valw WinXP 64-bit (properly configured), tha dw veltiwsi? distixws eimai apo tous paiktes pou katalavainoun tin diafora apo ta 50fps sta 85fps apo to pontiki (mouse-look), sinithiza na paizw px quake3 sta 640 gia na exw 85fps+ otan ginetai to "mpougio" kai twra pou exw sinithisei Quake3 kai Counter-Strike 1.5 se 100fps, to Far Cry mou fenetai poly "cry" me to to pontiki na einai "blocky" sta 50fps. Alliws den me noiazei enas arithmos opws to 50, 60, 80 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
apocalypse Δημοσ. 30 Μαΐου 2005 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2005 Μπα , τα win64 δεν βοηθάνε γιατί απλά δεν υπάρχουν 64μπιτα παιχνίδια , όταν βγουν θα δούμε (πιθανώς) κάποια βελτίωση. Σε πιάνω , γιατί έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα (να καταλαβαίνω αργή απόκριση ακόμα και με ΠΟΛΛΑ fps). Πάντα ο επεξεργαστής είναι όριο , απλά στα περισσότερα παιχνίδια δεν το παίρνουμε χαμπάρι , γιατί αυτό το όριο είναι στα 200 ή 300 fps. Σε κάποια συγκεκριμένα παιχνίδια πάλι (πχ farcry , HL2 , NFSU2 , UT2004) , χρειάζεται Επεξεργαστής με κεφαλαίο Ε για να μην πέφτουν πολύ χαμηλά τα fps , έστω και στιγμιαία. Η πιο εύκολη λύση είναι το overclocking. Ο 3000+ (λογικά) δεν θα έχει πρόβλημα να περάσει τα 2400 , ακόμα και με stock ψύξη. Και θα έχει αξιόλογα καλύτερη απόδοση. Αλλά δεν είναι πανάκεια , απλά μια βελτίωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stilewag Δημοσ. 30 Μαΐου 2005 Μέλος Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2005 to Far Cry itan doro (promo) me ton Athlon64 kai grafie panw "Athlon64, AthlonFX", na trefo elpides pws einai gia 64-bit CPUs? se mia apegnwsmeni prospatheia na veltiwsw tin katastasi tha dokimasw WinXP Pro + SP1 + latest drivers :-| [edit:] episeis, einai kati pou den katalavainw: otan eimai se kleistous xwrous to mouse-look den "kolaei", otan vgainw sta "anoikta" tote kolaei. Afto simainei oti se kleistous xwrous exw perisotera fps apo oti se anoiktous, diladi anevenei panw apo ta 50fps. Etsi einai logiko na simvainei etsi? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
billpeppas Δημοσ. 30 Μαΐου 2005 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2005 to Far Cry itan doro (promo) me ton Athlon64 kai grafie panw "Athlon64' date=' AthlonFX", na trefo elpides pws einai gia 64-bit CPUs? se mia apegnwsmeni prospatheia na veltiwsw tin katastasi tha dokimasw WinXP Pro + SP1 + latest drivers :-| [edit:'] episeis, einai kati pou den katalavainw: otan eimai se kleistous xwrous to mouse-look den "kolaei", otan vgainw sta "anoikta" tote kolaei. Afto simainei oti se kleistous xwrous exw perisotera fps apo oti se anoiktous, diladi anevenei panw apo ta 50fps. Etsi einai logiko na simvainei etsi? Όχι, για να το τρέξεις σε x64 & 64BIT version. πρέπει να κατεβάσεις το x64 Patch από το site του ( http://www.farcrygame.com ) Το δεύτερο ( edit ) φυσικό είναι. Σε ανοιχτό περιβάλλον έχεις πιο βαριά γραφικά, πιο πολύ object physics, κλπ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kazantzidis Δημοσ. 30 Μαΐου 2005 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2005 Genika, (oxi gia to sigkekrimeno game) den einai pi8anon na exeis para poli kalo pc alla to paixnidi na einai "kakogrammeno" (ennow ton kwdika) kai se merika pc na min phgainei kala... ? Erwthsh kanw.. mi varate an eipa vlakia Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
billpeppas Δημοσ. 30 Μαΐου 2005 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2005 Μια χαρά είναι ο κώδικας. Το game κάνει εκτεταμένη χρήση world physics, έχει μεγάλο ποσοστό animated geometry, έχει δυνατό A.I. , αταναλώνει μεγάλα ποσοστά μνήμης RAM, και θέλει και δυνατό επεξεργαστή εκτός από την γραφικών. Μάλιστα επηρεάζεται και από τα timings της μνήμης. Μπορείτε να δείτε το scalling των επιδόσεων σε συσχέτιση με την ταχύτητα της CPU & της RAM εδώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 31 Μαΐου 2005 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2005 Μια χαρά είναι ο κώδικας.Το game κάνει εκτεταμένη χρήση world physics' date=' έχει μεγάλο ποσοστό animated geometry, έχει δυνατό A.I. , αταναλώνει μεγάλα ποσοστά μνήμης RAM, και θέλει και δυνατό επεξεργαστή εκτός από την γραφικών. Μάλιστα επηρεάζεται και από τα timings της μνήμης. Μπορείτε να δείτε το scalling των επιδόσεων σε συσχέτιση με την ταχύτητα της CPU & της RAM [b']εδώ[/b] Καλογραμμένο το Far Cry; Μπορεί να μην είναι ότι χειρότερο κυκλοφορεί (μιας και οι παραλήψεις/λάθη στον κώδικα παιχνιδιών είναι συχνό φαινόμεντο), αλλά απέχει παρασάγγας από έναν καλά προσαρμοσμένο κώδικα παιχνιδιού. Σε ορισμένα σημεία φτάνει μάλιστα στο σημείο εγκληματικής προχειρότητας: Show me the islandWe probably all agree that Far Cry's Cry Engine can render some very complex environments. We won't try to dispute that fact. However, unfortunately, Cry Tek doesn't deserve much praise regarding efficiency in using gamers' PC's scarce computing resources. You're in for some unpleasant surprises if you capture and analyze Far Cry's communication and the graphics API, using the proper tools. The concerns start with the crosshair. It's composed of five small lines and the engine renders these lines separately, one by one. In terms of CPU load it doesn't make much difference how much geometry is rendered per API call but it sure does matter how many API calls are made in total**. This is but the first sign of CPU time being spent carelessly. More of the same - with more significant performance implications - can be observed in the engine's terrain rendering. Terrain is split in tiles, which isn't a bad idea actually. However, each of those tiles is split again, into strips, which get rendered individually. Thus the CPU has to do a lot of unnecessary work to render each tile, even though one call per tile would have been perfectly sufficient. This isn't a big deal as long as the CPU is much more powerful than the GPU. But then GPU performance isn't used carefully either. Naturally lighting calculations are quite complex and it’s crucial to minimize these calculations. Far Cry has the tendency at this point to constantly conduct a large number of lighting calculations, for objects that end up being overdrawn. The lighting calculations themselves aren't optimal either. Each light source gets rendered individually. Consequently the workload for reading out textures is repeated for every light source. The maximum allowed instruction count for 2.0 class shaders is an obvious problem here. But these shader length limitations aren't as bad as to require rendering every light one by one. Far Cry does exactly this, all the time, even though a (small) number of lights could be rendered in a single pass in many instances with PS2.0. With chips that allow longer shaders such as the GeForce FX line, or the new Radeon X800, all lights could always be rendered in one single pass. Each one of my concerns is only a minor offense against optimisation rules when reviewed in isolation, but they pile up. With the new patch some of these problems get addressed, but unfortunately only for users with SM3.0 capable cards. Everyone else is left only with the currently unoptimized SM2.0 path.” http://www.mitrax.de/?cont=artikel&aid=24&page=10 Φυσικά και έχεις δίκιο ότι το παιχνίδι καταναλώνει αρκετούς πόρους κεντρικού επεξεργαστή και κεντρικής μνήμης, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι αρκετά καλύτερα και το παιχνίδι αρκετά πιο γρήγορο στο τέλος. Παρατήρησε πως η CPU φορτώνεται αδίκως με το crosshair & tiling και θα καταλάβεις τι εννοώ. Πιο πρόσφατοι οδηγοί και τροποποιήσεις/υπερχρονισμοί (αλλά πάντα στα 1280 με 4xAA/4xAF): http://www.mitrax.de/?cont=artikel&aid=24&page=15 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.