Προς το περιεχόμενο

Η ATi τα βγάζει στην φόρα σιγά σιγά


billpeppas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όπως λέει και ο τίτλος...

η ATi άνοιξε το στόμα της, και τώρα ποιός την σταματάει...

ποιός ξέρει μέχρι την Δευτέρα τι μπορεί να έχουν αποκαλύψει...

 

ας ξεκινήσουμε λοιπόν...

The R520 Way...all the way :)

 

http://apps.ati.com/ir/PressReleaseText.asp?compid=105421&releaseID=713852

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως λέει και ο τίτλος...

η ATi άνοιξε το στόμα της' date=' και τώρα ποιός την σταματάει...

ποιός ξέρει μέχρι την Δευτέρα τι μπορεί να έχουν αποκαλύψει...

 

ας ξεκινήσουμε λοιπόν...

[b']The R520 Way...all the way :)[/b]

 

http://apps.ati.com/ir/PressReleaseText.asp?compid=105421&releaseID=713852

 

Προηγείται η επιχείρηση "Crossfire" και μετά. Διαθεσιμότητα γύρω στον Αύγουστο πέραν του Ατλαντικού, οπότε αναμένεται περί το φθηνόπωρο στην δική μας γειτονιά.

 

Λεπτομέρειες δεν θα πω ακόμα, αλλά ~+50% στο Far Cry σε σύγκριση με μια X800XT PE.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oraia, oraia... Otan ego epeimeno ati kati xero... H etairia feygei mprosta...

 

Σιγά μην τρακάρει στο επόμενο φανάρι από την πολύ ταχύτητα LOL. Eδώ και αρκετά χρόνια η ΑΤΙ ήταν γίγαντας και εξακολουθεί να είναι. Απλά η NVIDIA μπήκε κάποια στιγμή στα χωράφια της και όπως ήταν αναμενόμενο η ΑΤΙ αντέδρασε δυναμικότερα σε αγορές που είχε δυνατότερο πάτημα η πρώτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αίλουρε, το NDA το τιμάς βλέπω :D [ LOL ].

Πολύ ανοίγεσαι man, δεν είναι τόσο καλό αυτό.

 

Καλά, ναι η επιχείρηση CrossFire είναι το #1 project, και θα κρούσει την Computex for sure...

 

Πόσο anti-aliasing έχεις Αλέκο? ( το έπιασες το νόημα Ailuros ε? :D )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αίλουρε' date=' το NDA το τιμάς βλέπω :D [ LOL '].

Πολύ ανοίγεσαι man, δεν είναι τόσο καλό αυτό.

 

Καλά, ναι η επιχείρηση CrossFire είναι το #1 project, και θα κρούσει την Computex for sure...

 

Πόσο anti-aliasing έχεις Αλέκο? ( το έπιασες το νόημα Ailuros ε? :D )

 

Ξέρεις καλά ότι θεωρητικά μέσω marketing μπορείς να ισχυριστείς ότι βλακεία σου έρθει.

 

Αυτή τη στιγμή το ψάχνω το θέμα της εξομάλυνσης. Αν πρόκειται για μια μορφή του ονομαζόμενου "temporal antialiasing" ούτε που θέλω να το ακούσω. Ουσιαστικά ο Inquirer (αν και στην πλειοψηφία των περιπτώσεων ο Fuad δεν ξέρει τι του γίνεται...) αυτήν την στιγμή μιλάει για πολύ περισσότερα δείγματα στα συστήματα με Crossfire. ΄Οπως το περιγράφει ακούγεται ακριβώς όπως το mode στις επαγγελματικές simFusion της Evans&Sutherland. Εκεί οι κάρτες με τέσσερα chip, ή επιταχύνουν την γεωμετρία ή εναλλακτικά αυξάνονται τα δείγματα ανά chip.

 

Δηλαδή ή θα έχεις σχεδόν τετραπλές επιδόσεις με μέγιστο 6xMSAA, ή εναλλακτικά 4*6xMSAA = 24x sparsed sampled MSAA, αλλά με τις επιδόσεις ενός R3xx.

 

Δεδομένου ότι οι λύσεις MVPU θα έχουν SuperTiling, SFR και ΑFR, με τις δύο τουλάχιστον τεχνικές είναι αδύνατον το παραπάνω, γιατί απλά οι κάρτες είτε μοιράζονται ένα frame, ή επεξεργάζονται εναλλασσόμενα frames. Εδώ περιορίζεται στο όσα δείγματα μπορεί να δώσει η κάθε GPU. Μιας και κάτα πάσα πιθανότητα θα υπάρξουν και MVPU συστήματα με R4xx τουλάχιστον εκεί (αν ο Fuad δεν έχει για πολλοστή φορά ονειρόξεις) θα είναι δυνατόν να χρησιμοποιήσει ο χρήστης μέχρι 12x πραγματικά δείγματα (2*6xAA), με τις επιδόσεις όμως πάνω κάτω μιας μονής R4xx.

 

Σε μια οθόνη με μέτριες αναλύσεις θα έχει μια κάποια λογική, μια οθόνη όμως που υποστηρίζει αρκετά υψηλές αναλύσεις είναι προτιμότερο να φτάσει ο χρήστης την μεγαλύτερη δυνατή ανάλυση με όσα δείγματα επιτρέπει η κάθε GPU (στην περίπτωση του R4xx μέχρι 6xAA). H κατανάλωση μνήμης ωστόσο ανά κάρτα για τα 1600*1200 με εξαπλό ανέρχεται περίπου στα 115MB μνήμης. Με 2*X800XL/512MB φυσικά δεν θα είναι πρόβλημα να ξεπεράσει κανείς τα 1600.

 

NDA; Κάτι καλύτερο στην περίπτωση της ΑΤΙ ;)

 

****edit: στην αρχή όταν είδα τον τίτλο της ενότητας νόμιζα ότι οι εργαζόμενοι στην ΑΤΙ αποφάσισαν να κάνουν full mounty LOL :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

****edit: στην αρχή όταν είδα τον τίτλο της ενότητας νόμιζα ότι οι εργαζόμενοι στην ΑΤΙ αποφάσισαν να κάνουν full mounty LOL

 

LOL , και πάλι lol :D

Καλόοοο :)

 

Μιλάμε και για 4ο τρόπο υλοποίησης του SLatI :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H ιστορία με το ΜVPU/Crossfire αποτέλεσε μεγάλο πονοκέφαλο για την εταιρία. Δεν είναι όμως ο τόπος και ο χρόνος ακόμα να το συζητήσουμε, μιας και δεν έχω διάθεση να ανάψω φωτιές για τους οπαδούς της εκάστοτε πλευράς.

 

΄Αλλωστε την παράσταση σε τεχνολογικό επίπεδο θα κλέψουν αυτή την χρονιά οι κονσόλες, όπως φυσικά και ήταν αναμενόμενο. Ελπίζω αμφότερες να συνδέονται σε οθόνη PC (για την μία είμαι σίγουρος). Αν ναι θα προσπαθήσω να τις δοκιμάσω και τις δύο.

 

Για το PC θα έχουμε λίγο πολύ μία από τα ίδια, απλά με κάποιες βελτιώσεις και μια αύξηση επιδόσεων αντάξια ενός refresh και τίποτα παραπάνω.

 

Στο πνεύμα της παράνοιας των ημερών, ετοιμάζονται μητρικές ήδη για 4 GPU και multi-GPU για φορητούς υπολογιστές. Σε μερικά χρόνια θα κυκλοφορήσουν και ψυγεία με LCD οθόνες για να παίζεις παιχνίδια έτσι που το πάνε :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nα λοιπόν και η ολοκληρωμένη εξήγηση για τα υποτιθέμενα 14x δείγματα εξομάλυνσης:

 

Η κάθε κάρτα είναι ικανή για 6x δείγματα multisampling; μεταξύ των δύο καρτών αλλάζουν οι τοποθετήσεις δειγμάτων κατά τον συνδυασμό τους ώστε να επιτυγχάνεται και 12*12 ΕΕR με 12-απλή εξομάλυνση.

 

Κατά την προσαρμογή της τοποθέτησης των δειγμάτων "παρασέρνονται" όμως και πληροφορίες υφών με αναλογία περίπου στα 2x supersampling. Το τελικό αποτέλεσμα βέβαια είναι κάτι σαν οι υβρίδιοι μέθοδοι (MSAA+SSAA) της NVIDIA, μόνο που πραγματοποιείται διαφορετικά και φυσικά δεν είναι ουσιαστικά 14x αλλά 12x.

 

΄Ετσι η ΑΤΙ σε αυτά τα συστήματα καταφέρνει να έχει τον υψηλότερο συντελεστή EER (12*12) με τις μικρότερες επιδόσεις.

 

Οι υβρίδιοι μέθοδοι της NVIDIA αποδίδουν αντίστοιχα:

 

4xS (2xOGSS+2xRGMS) = 2*4

8xS (2xOGSS+4xRGMS) = 4*8

16xS (4xOGSS+4xRGMS) = 8*8

16xOGSS = 4*4 (up to 1024*768 )

 

Για την αντιμετώπιση alpha test aliasing για παράδειγμα τα 2 δείγματα supersampling δυστυχώς δεν επαρκούν, και κάθε μέθοδος που περιλαμβάνει 4 δείγματα κοστίζει υπερβολικά σε επιδόσεις (ο ρυθμός πλήρωσης μειώνεται στο 1/4).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Μιας και το θυμήθηκα αυτή την κάπως παλιότερη ενότητα, αλλά billara φοβάμαι ότι δεν είχα τελικά και τόσο άδικο να μην περιμένω ιδιαίτερα πολλά από την R520.

 

Toυλάχιστον ο στόχος να ενθουσίασει τους μεγάλους δημιουργούς παιχνιδιών δεν φαίνεται να επιτυγχάνεται. H επάρκεια ανταγωνιστικών προιόντων σε shader limited περιπτώσεις φαίνεται να είναι κατά πολύ μεγαλύτερη (εννοώ μελλοντικά παιχνίδια όχι τωρινά). Τώρα το αν θα κάνει διαφορά για τον καθημερινό χρήστη και τις εφαρμογές/παιχνίδια αυτής της χρονιάς δεν μπορώ να μυρίσω τα νύχια μου, αλλά δεν διαβλέπω τίποτα καλύτερο από ισοπαλία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μας πειράζει ρε man.

Το crossfire πάντως πάει σφαίρα :)

 

Και ναι και όχι. Υπάρχουν αρκετές διαφωνίες των πελατών (vendors/AIB partners) της ΑΤΙ με την R420/Crossfire υλοποίηση και αναμένονται μάλλον μικρές αλλαγές για multi-board R520 και εξ ου πιθανότατα και η αναγκαία καθυστέρηση του τελευταίου.

 

Αν διαβάσει κανείς ανάμεσα στις γραμμές του marketing του Crossfire έχει ταυτόχρονα και πλεονεκτήματα αλλά και αναπόφευκτα μειονεκτήματα που λίγο πολύ ταλανίζουν και τον ανταγωνισμό. Θα φανούν στην πράξη και με τον καιρό. Αν κάτσω να το αναλύσω περισσότερο το θέμα, θα δωθεί η εντύπωση ότι προτιμάω την μία ή την άλλη εταιρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αυτό που τους έκανε η ATi με τις Crossfire Edition Cards πρέπει να τους έχει τσούξει πολύ μα πάρα πολύ ( αυτό φαίνεται και από μερικούς μου διαλόγους με τους υπεύθυνους της Abit :D ) ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...