Προς το περιεχόμενο

Protaseis gia dekti

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

apeuthino mia erotisi pros olous esas tous poroukles me ta doriforika tongue.gif" border="0<BR>(eimai psiloasxetos me auta)<BR>endiaferomai gia agora kapoiou psifiakou dekti auti ti stigmi...<BR>thelo na einai simbatos me nova alla kai me alpha smile.gif" border="0 ti mou proteinete? ginetai na mpoun kai oi 2 kartes tautoxrona mesa?<BR>i tileorasi pou exoume einai mia sony wega kai sti rithmisi ton kanalion exei epilogi "Decoder" me times On/Off. einai dinaton na min xrisimopoio kai to remote control tou dekti alla mono tis tileorasis i auti i epilogi einai entelos asxeti?<BR>episis mia geniki erotisi... i nova i o alpha mporoun na antikatastisoun tin kanoniki keraia uhf/vhf?<P>thx ek ton proteron smile.gif" border="0

Δημοσ.

file paravoid loipon dekti sou proteino ton ECHOSTAR 2110 2CI me ensomatomeno viacces cam sin 2 ipodoxes gia CI.AFTON EXO EGO KE DOULEVO KE TA 3 SISTIMATA(DIL.VIACCES,IRDETO KE SECA).kanei giro stis 135.000drx sin 45.000 to irdeto cam sin 55000 to cam seca ke eise ke o protos!tora gia to alo pou rota gia to tilekontrol tis tv sou simvoulepsou kalitera to manual tis tv!oso gia tis kerees MIN berdeveis file mou to tzatziki me to tzitziki!!alo to doriforiko piato ke ali i douleis tis kereas gia ta epigeia !ok?afta pros to paron

Δημοσ.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by foveros:<BR><STRONG>file paravoid loipon dekti sou proteino ton ECHOSTAR 2110 2CI me ensomatomeno viacces cam sin 2 ipodoxes gia CI.AFTON EXO EGO KE DOULEVO KE TA 3 SISTIMATA(DIL.VIACCES,IRDETO KE SECA).kanei giro stis 135.000drx sin 45.000 to irdeto cam sin 55000 to cam seca ke eise ke o protos!tora gia to alo pou rota gia to tilekontrol tis tv sou simvoulepsou kalitera to manual tis tv!oso gia tis kerees MIN berdeveis file mou to tzatziki me to tzitziki!!alo to doriforiko piato ke ali i douleis tis kereas gia ta epigeia !ok?afta pros to paron</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>se euxaristo poli gia tin grigori apantisi sou smile.gif" border="0<BR>loipon exoume kai leme tongue.gif" border="0<BR>1) mipos exeis kanena site gia ton dekti? pou mporo na to bro sta ellinika magazia<BR>2) CI? ti akribos einai? ipodoxes gia na mpoun extra "modules" etsi oste na mpainoun kai alles kartes?<BR>3) apoti diabasa o alpha tha xrisimopoiei to viacces eno i nova xrisimopoiei to irdeto. autes oi 55.000 gia to seca mipos den einai aparaitites?<BR>4) to manual tis tv de leei tipota distixos...<BR>5) i nova den ekpempei kai ta kanalia star mega ant1 klp? giauto rotao gia antikatastasi tis aplis epigeias keraias...

Δημοσ.

koita file mou paranoid na sou po pos den theoro skopimo na katargiseis tin epigeia kerea mias ke iparxoun kanalia pou den ekpeboun doriforika.pados ant1,star,mega,et1,net ,mad ,alter,extra,peireas,telecity ekpeboun doriforika.<BR>tora gia ton echostar iparxei sto emborio ke eine mia poli kali agora me poli kales dinatotites.an eise apo athina i adiprosopeia eine i STTS alomou ke vouliagmenis 164 -argiroupoli.an eise apo alou pes mou na sou doso to kodinotero simeio polisis.pados an pas se ena apoiodipote magazi me doriforika tha boreseis na ton promithefteis.ego eime apo eparxia ke ton pira prin 2 mines 135.000.fisika ton vrika ke ligo pio ftina ala katopin eortis.tora to cam seca boreis na min to agoraseis.ego exo ke karta seca(ftiaxno monos mou)ke vlepo ke ta tequila ke ala pola.fisika exo tapsi 1.20 ke piano ke ton astra.an thes na parageileis cam irdeto boreis se opoiodipote katastima na to vreis.fisika an the s perisotera(na to kaneis alphacrypt)gia na vlepeis ke ta germanika(premiere)me ena mikro kostos afto ginete oste to irdeto cam sou na eine ke alphacrypt!!!oson afora to cam viacces eine ensomatomeno ke mallon etsi tha ekpebei o alpha.tora an s endiaferoun perisotera pano sto thema afto(kartes,metatropes tou cam klp)den boro na grapso fanera s afto to forum,giati pistevo pos iparxoun poloi roufianoi ke vrikolakes pou pane na sou fane ta fragga ke tipota allo!!an thes mou stelneis PM gia perisotera.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...