Προς το περιεχόμενο

NVIDIA GeForce 7800 GTX (G70)


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Γιατι οποιος ειναι κατοχος της σειρας 6800 δεν αξιζει σε καμια περιπτωση να παρει την 7800, ειναι απλα ενα εμπορικο παιχνιδι της nvidia για να εχει κατι να παρουσιασει στο ενδιαμεσο κενο που μεσολαβει μεχρι την επομενη καρτα γραφικων που θα υποστηριζει το directx next το 2006 μαζι με τα longhorn.

 

Συμβαίνει με όλα τα "refreshes". ΄Αξιζε για έναν κάτοχο R300 στο παρελθόν να αναβαθμίσει σε μία R350 για παράδειγμα;

 

WGF2.0 GPUs most likely not earlier than holidays 2006, if not early 2007.

 

Exosceleton,

 

Recommended MSRP US $ 599.

 

Extra teaser:

 

20050519_r520.jpg

 

΄Οχι ΔΕΝ είναι G70! :P

Δημοσ.
Fillrate = pipelines * core clock

Στην περίπτωσή μας : 24*430 = 10320Mpixel/s = 10.32Gpixel/s

 

Bandwidth = ( bus width/8 ) * effective memory clock

Στην περίπτωσή μας : ( 256/8 ) * 1400 = 44800ΜΒ/s = 44.8GB/s

 

Πάντως είναι πολύ δυνατότερη από 6800U (6.4Gpixel/s ' date=' 35.2GB/s).

Αν έχει και βελτιώσεις στην αρχιτεκτονική (και δεν είναι απλά 1.5*nv40) , τότε έχει προοπτικές να είναι φοβερά δυνατότερη.[/quote']

 

Για το εύρος μνήμης υπάρχει και πιο εύκολος τρόπος:

 

συχνότητα μνήμης (128bit) * 32

συχνότητα μνήμης (256bit) * 64

 

΄Οταν λέω συχνότητα, προφανώς εννοώ την πραγματική συχνότητα της μνήμης σε MegaHerz και όχι effective.

 

Η εξίσωση για τον ρυθμό πλήρωσης είναι λάθος. Είναι:

 

Amount of TMUs * core frequency

 

Mε την δική σου εξίσωση μια NV25 για παράδειγμα θα είχε μόνο 1200MPixels/s ρυθμό πλήρωσης, ενώ στην πραγματικότητα έχει 2400ΜPixels/s. Kαι για να είμαστε απόλυτα ακριβής εξαρτάται και από τις ακριβής δυνατότες μιας μονάδας επεξεργασίας υφών. Aν είναι bilinear TMU, τότε ο ρυθμός πλήρωσης είναι Χ GPixels/s bilinear, αν trilinear TMU - trilinear fillrate κ.ο.κ.

 

Αν πάρω μια υποθετική συχνότητα των 300ΜΗz και 8 TMUs, τότε μια R3xx θα έχει 2400MPixels/s bilinear και 1200MPixels/s trilinear fillrate, μια DeltaChrome 2400MPixels/s bilinear & trilinear fillrate και μια Volari V8 1200MPixels/s bilinear και 600ΜPixels/s trilinear fillrate.

Δημοσ.

Η μαγεία είναι οτι έχουμε και οι 2 δίκιο :D

 

Γιατί απλά υπολογίζουμε άλλο πράγμα , εγώ το pixel fillrate και εσύ το texel fillrate.

Βέβαια , στην περίπτωσή μου , δεν αναφέρθηκα σε περιπτώσεις που περιπλέκονται τα πράγματα (πχ nv43).

Δημοσ.
Η μαγεία είναι οτι έχουμε και οι 2 δίκιο :D

 

Γιατί απλά υπολογίζουμε άλλο πράγμα ' date=' εγώ το pixel fillrate και εσύ το texel fillrate.

Βέβαια , στην περίπτωσή μου , δεν αναφέρθηκα σε περιπτώσεις που περιπλέκονται τα πράγματα (πχ nv43).[/quote']

 

΄Εχει καμιά σημασία πια το single-texturing στην εποχή μας; ΄Ασε που από την εποχή του R300/NV30 δεν υπάρχουν πλέον pipelines αλλά quads.

 

H ΝV30 έχει 4-way SIMD που του αντιστοιχούν 8 bilinear ΤΜUs. Στο Xenon GPU του επερχόμενου XBox360, τα δεδομένα και πάλι αλλάζουν μιας και δεν μιλάμε πλέον για τετράδες και ένα TMU array.

 

Το Xenon είναι χρονισμένο στα 500MHz και έχει στην πραγματικότητα μόνο ένα pipeline και ένα 4-way TMU array. Υπολόγισέ μου τώρα τον ρυθμό πλήρωσης, αφού είναι frequency * pipelines ;)

 

Mιας και το κάθε τμήμα του TMU array μπορεί να αποδόσει μέχρι 4 bilinear textures per clock, είναι 500*16 = 8 GPixels/sec bilinear.

 

Για μια καλή ανάλυση του Xenon GPU υπάρχει ένα αρκετά καλό άρθρο στο techreport.

 

***edit: είτε υπολογίσεις στο NV43 4*2 είτε 8*1 το αποτέλεσμα είναι ίδιο. Εξακολουθεί να έχει 2 τετράδες και 8 TMUs, απλά δεν μπορεί να υπολογίσει πάνω από τέσσερα χρώματα ανά κύκλο, πράγμα αδιάφορο για τον ρυθμό πλήρωσης.

Δημοσ.

@Ailuros

 

Πάσο :-)

Νομίζω πως όσο περισσότερα fillrate ξέρουμε τόσο καλύτερα.

Είναι ενδείξεις για τυχόν ιδιαίτερότητες (όπως το z/stencil fillrate των nv4x).

 

on topic

 

Παίζει πολύ μια φήμη για 3DMark05 γύρω στα 8000 , καλό μεν , μετά από τόσο νταχρτιρντί (και με βάση τους ισχυρισμούς για διπλή ισχύ από 6800U) μου μοιάζει κάπως λίγο , έλπιζα για 5ψήφιο νούμερο.

 

Και είναι δυνατόν αυτός ο παχουλοκομψός να είναι ο διάδοχος της nalu;

Αρχικά νόμιζα πως κάποιος έκανε πλάκα , αλλά τον βλέπω να παρακυκλοφορεί....

Τυφλώθηκαν εκεί στην nvidia;

Δημοσ.

Παιδια, δεν ξερω, αλλα αυτη η καρτα μου φαινεται πως επιβαιβεωνει το γνωστο ρητο: "Αλλαξε ο Μανωλιος...."

Δημοσ.
Hmm, kana hint gia ypostirixh AA se FP render targets eite apo to G70 h apo thn kokkinh karta ths parapanw fotografias paizei? :D

 

Για μένα θα ήταν σαφέστατα λόγος αναβάθμισης. Μιας και ο συνδυασμός float HDR + MSAA προυποθέτει σεβαστές ποσότητες εύρους μνήμης μου φαίνεται μάλλον απίθανο. Ειδικά με τις ως τώρα αντικρουόμενες πληροφορίες για το πραγματικό εύρος μνήμης της G70.

 

Πάσο

Νομίζω πως όσο περισσότερα fillrate ξέρουμε τόσο καλύτερα.

Είναι ενδείξεις για τυχόν ιδιαίτερότητες (όπως το z/stencil fillrate των nv4x).

 

Δες το σαν λογική προειδοποίηση για τις μεταβολές που έχουν γίνει στις GPU και που ακόμα αναμένονται.

 

Παίζει πολύ μια φήμη για 3DMark05 γύρω στα 8000 , καλό μεν , μετά από τόσο νταχρτιρντί (και με βάση τους ισχυρισμούς για διπλή ισχύ από 6800U) μου μοιάζει κάπως λίγο , έλπιζα για 5ψήφιο νούμερο.

 

Και είναι δυνατόν αυτός ο παχουλοκομψός να είναι ο διάδοχος της nalu;

Αρχικά νόμιζα πως κάποιος έκανε πλάκα , αλλά τον βλέπω να παρακυκλοφορεί....

Τυφλώθηκαν εκεί στην nvidia;

 

Οι διπλές επιδόσεις μάλλον ισχύουν για το RSX/PS3. Εδώ η υλοποίηση της G70@90nm έχει συχνότητα στα 550ΜΗz και ως και διπλές επιδόσεις σε σχέση με το NV40 είναι απολύτως λογικές.

 

24* 550 = 13200 (RSX)

24* 430 = 10320 (G70/PC)

16* 400 = 6400 (NV40)

 

Θα υπάρξει μάλλον και refresh του refresh στα 90nm αργότερα για να αντιμετωπίσει το μελλοντικό R580. Aμφότερα θα γεμίσουν άλλο ένα κενό μέχρι να κυκλοφορήσουν τα WGF2.0 GPUs.

 

΄Οσο για το δεύτερο: γοργόνες και μάγκες; LOL .... ΄Εχουν βγάλει και ασχημότερες φιγούρες από αυτήν στο παρελθόν σε demos.

Δημοσ.
Παιδια, δεν ξερω, αλλα αυτη η καρτα μου φαινεται πως επιβαιβεωνει το γνωστο ρητο: "Αλλαξε ο Μανωλιος...."

 

Πρόκειται για refresh. Θα δούμε κάτα πάσα πιθανότητα άλλο ένα refresh μετά από αυτό με περίπου τις επιδόσεις του επεξεργαστή γραφικών στο PS3.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...