Jiakomo Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 http://rapidshare.de/files/19122986/AS_Jerez_90_quali.avi.html Απίστευτο qualy lap του Senna στη Jerez.
nzeppos Δημοσ. 8 Μαΐου 2006 Μέλος Δημοσ. 8 Μαΐου 2006 Κύριοι, θαυμάστε. Το qualifying session στην Adelaide το 1991. (την επόμενη μέρα ο αγώνας διακόπηκε στον 14ο γύρο λόγω ισχυρής βροχόπτωσης και ο Senna πήρε τους μισούς βαθμούς της πρώτης θέσης. Eίχε πάρει ήδη το πρωτάθλημα από τον Mansell στον προηγούμενο αγώνα. http://rapidshare.de/files/19728274/1991_senna_adelaide.avi.html
Bougas Δημοσ. 8 Μαΐου 2006 Δημοσ. 8 Μαΐου 2006 καλο βιντεο! πως σας φανηκε η επιστροφη του σουμι? τελικα εφταιγαν τα ελαστικα 1,5 χρονο τωρα?
nzeppos Δημοσ. 8 Μαΐου 2006 Μέλος Δημοσ. 8 Μαΐου 2006 Καλός ο Schumacher, 2 αγώνες τώρα έχει πρακτικά μηδενικά λάθη και άξιζε τις νίκες. Εφόσον έφτασε και ο Massa μέχρι το βάθρο πάει να πει ότι ανέβηκε συνολικά η Ferrari. Πάει να πει θα γίνει μάχη φέτος (αν ανέβουν και οι McLaren...αμήν και πότε!). Κατά τ'άλλα ο αγώνας αν και φαινομενικά καλός, εμένα μου φάνηκε απίστευτη σούπα, ως συνήθως. Πρώτον γιατί δεν πήγε καλά ο Kimi και δεύτερον γιατί σε πίστα που έχει κάμποσα σημεία προσπεράσματος, πάλι κρίθηκαν όλα στα pit stop. Φυσικά δεν φταίνε οι οδηγοί σε αυτό αλλά οι γνωστές συνθήκες των τελευταίων ετών. Περιμένω τη συνέχεια.
Bougas Δημοσ. 9 Μαΐου 2006 Δημοσ. 9 Μαΐου 2006 η μακλαρεν παει χαλια. αν και περισοτερο αξιοπιστη απο περιση,δεν ξερω τι φταιει,αλλα δεν βλεπεται. ειναι ο κιμι που εκλεισε στη φερραρι?ο μοντογια δεν ενδιαφερετε?δεν πιστευω οτι φταιει μονο το μονοθεσιο. η χοντα αγκουρι ειναι ΓΤΠ. τα ιδια και η πολλα υποσχομενη ρεντ μπουλ φερραρι. ΥΓ.καμοια λαμποργκινη θα δουμε στην F1?
dim_b Δημοσ. 10 Μαΐου 2006 Δημοσ. 10 Μαΐου 2006 Ρε παιδιά, δεν είναι γελοίο να παίζει διαφήμιση της Honda (γιά το νέο Civic νομίζω) που λέει ότι έχει κινητήρα εμπνευσμένο από την F1 και μετά να βλέπεις 3 από τους 4 κινητήρες να σπάνε στον αγώνα;
nzeppos Δημοσ. 10 Μαΐου 2006 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2006 Κάτι ξέρουν στη Mercedes που λίγο πριν σπάσει ο κινητήρας μπαίνει σε...safe mode για να μην φαίνονται οι καπνοί...ο άλλος που βλέπει σου λέει "το κιβώτιο θα φταίει, η E200 μου έχει κινητήρα θηρίο". Τουλάχιστον στη McLaren δεν έχουν το πρόβλημα του 2001, που η μηχανή έμπαινε σε fail-safe από μόνη της και έσβηνε ο κινητήρας χωρίς να έχει πρόβλημα.
ntountou Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Κάτι ξέρουν στη Mercedes που λίγο πριν σπάσει ο κινητήρας μπαίνει σε...safe mode για να μην φαίνονται οι καπνοί...ο άλλος που βλέπει σου λέει "το κιβώτιο θα φταίει, η E200 μου έχει κινητήρα θηρίο". Τουλάχιστον στη McLaren δεν έχουν το πρόβλημα του 2001, που η μηχανή έμπαινε σε fail-safe από μόνη της και έσβηνε ο κινητήρας χωρίς να έχει πρόβλημα. χα χα ωραίο δεν ήξερα ότι υπάρχει κάτι τέτοιο στα Mercedes.. α ρε τι σου κάνει το prestige
NickTheGreek Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Μουφα για αλλη μια φορα ο αγωνας.Οπως διαμορφωθει η καταταξη στον 3-4 γυρο, ετσι θα τερματισουν με εξαιρεση κανα-δυο προσπερασματα στα pit.Δεν μπορω να το καταλαβω αυτο ρε παιδια.παλια εκει που ενας ηταν 4-5ος,ξαφνικα στα μισα του αγωνα αποφασιζε να τα δωσει ολα,αρχιζες να βλεπεις τις διαφορες να μειονονται κι ειχες αγωνια για το ποτε θα φτασει τον μπροστα,αν θα κανει κανα λαθος και βγει εξω πριν τον φτασει,τι θεση θα τερματισει.Τωρα ειναι λες και βαριουνται να παλεψουν για τις θεσεις.Ολοι τα πιτ περιμενουν!Βαρεθηκα να νοσταλγω!
greekboy Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 παντως ο Rosberg ξεκινησε τελευταιος και αν θυμαι καλα τερματισε 6ος
Bougas Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 εγω πιστευω,οτι για το οτι δεν εχουμε κοντρες πλεον,φταιει το συστημα της βαθμολογιας. αλλο 10-6-4 και 6 συνολικα βαθμολογουμενοι..... και αλλο 10-8-6 και 8 βαθμολογουμενοι...... ποιος ο λογος ο αλονσο προχθες να πιεζε τον σουμαχερ? και δευτερος να βγαινει απο δω και περα ......εχει το πλεονεκτιμα.
vastravoud Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Όντως, το βαθμολογικό σύστημα επιβραβεύει υπερβολικά τη συντήρηση εις βάρος του ρίσκου και της ταχύτητας. Θα ήθελα να εβλεπα το 10-6-4 για το οδηγών και το 10-8-6 για τους κατασκευαστές(ώστε να επιβραβεύεται η αξιοπιστία).
Jiakomo Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Δεν είναι (μόνο) οτι δεν θέλουν να ρισκάρουν και να προσπεράσουν. Είναι και οτι δεν μπορούν λόγω αεροδυναμικής των μονοθεσίων. Επιπλέον όλοι οι οδηγοί μετά το τελευταίο pit-stop κάνουν συντήρηση δυνάμεων για να αντέξει ο κινητήρας και τον επόμενο αγώνα (ή να βγάλει τα τελευταία χιλιόμετρα που του έχουν μείνει)
_BASSstarlet_ Δημοσ. 12 Μαΐου 2006 Δημοσ. 12 Μαΐου 2006 " 11 χρόνια και κάτι χωρίς το θεό." είναι ο τίτλος,όχι "Η κατάσταση στην F1."
greekboy Δημοσ. 12 Μαΐου 2006 Δημοσ. 12 Μαΐου 2006 ε καλα να ανοιξουμε αλλα topic τοτε...ποιος θα το κανει?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα