Προς το περιεχόμενο

11 χρόνια και κάτι χωρίς το θεό.


nzeppos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 211
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κύριοι, θαυμάστε. Το qualifying session στην Adelaide το 1991.

 

(την επόμενη μέρα ο αγώνας διακόπηκε στον 14ο γύρο λόγω ισχυρής βροχόπτωσης και ο Senna πήρε τους μισούς βαθμούς της πρώτης θέσης. Eίχε πάρει ήδη το πρωτάθλημα από τον Mansell στον προηγούμενο αγώνα.

 

http://rapidshare.de/files/19728274/1991_senna_adelaide.avi.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλός ο Schumacher, 2 αγώνες τώρα έχει πρακτικά μηδενικά λάθη και άξιζε τις νίκες. Εφόσον έφτασε και ο Massa μέχρι το βάθρο πάει να πει ότι ανέβηκε συνολικά η Ferrari. Πάει να πει θα γίνει μάχη φέτος (αν ανέβουν και οι McLaren...αμήν και πότε!).

 

Κατά τ'άλλα ο αγώνας αν και φαινομενικά καλός, εμένα μου φάνηκε απίστευτη σούπα, ως συνήθως. Πρώτον γιατί δεν πήγε καλά ο Kimi και δεύτερον γιατί σε πίστα που έχει κάμποσα σημεία προσπεράσματος, πάλι κρίθηκαν όλα στα pit stop. Φυσικά δεν φταίνε οι οδηγοί σε αυτό αλλά οι γνωστές συνθήκες των τελευταίων ετών. Περιμένω τη συνέχεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η μακλαρεν παει χαλια.

αν και περισοτερο αξιοπιστη απο περιση,δεν ξερω τι φταιει,αλλα δεν βλεπεται.

ειναι ο κιμι που εκλεισε στη φερραρι?ο μοντογια δεν ενδιαφερετε?δεν πιστευω οτι φταιει μονο το μονοθεσιο.

η χοντα αγκουρι ειναι ΓΤΠ.

τα ιδια και η πολλα υποσχομενη ρεντ μπουλ φερραρι.

 

ΥΓ.καμοια λαμποργκινη θα δουμε στην F1?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά, δεν είναι γελοίο να παίζει διαφήμιση της Honda (γιά το νέο Civic νομίζω) που λέει ότι έχει κινητήρα εμπνευσμένο από την F1 και μετά να βλέπεις 3 από τους 4 κινητήρες να σπάνε στον αγώνα; :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι ξέρουν στη Mercedes που λίγο πριν σπάσει ο κινητήρας μπαίνει σε...safe mode για να μην φαίνονται οι καπνοί...ο άλλος που βλέπει σου λέει "το κιβώτιο θα φταίει, η E200 μου έχει κινητήρα θηρίο". Τουλάχιστον στη McLaren δεν έχουν το πρόβλημα του 2001, που η μηχανή έμπαινε σε fail-safe από μόνη της και έσβηνε ο κινητήρας χωρίς να έχει πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι ξέρουν στη Mercedes που λίγο πριν σπάσει ο κινητήρας μπαίνει σε...safe mode για να μην φαίνονται οι καπνοί...ο άλλος που βλέπει σου λέει "το κιβώτιο θα φταίει, η E200 μου έχει κινητήρα θηρίο". Τουλάχιστον στη McLaren δεν έχουν το πρόβλημα του 2001, που η μηχανή έμπαινε σε fail-safe από μόνη της και έσβηνε ο κινητήρας χωρίς να έχει πρόβλημα.

 

χα χα ωραίο :D

 

δεν ήξερα ότι υπάρχει κάτι τέτοιο στα Mercedes.. α ρε τι σου κάνει το prestige

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μουφα για αλλη μια φορα ο αγωνας.Οπως διαμορφωθει η καταταξη στον 3-4 γυρο, ετσι θα τερματισουν με εξαιρεση κανα-δυο προσπερασματα στα pit.Δεν μπορω να το καταλαβω αυτο ρε παιδια.παλια εκει που ενας ηταν 4-5ος,ξαφνικα στα μισα του αγωνα αποφασιζε να τα δωσει ολα,αρχιζες να βλεπεις τις διαφορες να μειονονται κι ειχες αγωνια για το ποτε θα φτασει τον μπροστα,αν θα κανει κανα λαθος και βγει εξω πριν τον φτασει,τι θεση θα τερματισει.Τωρα ειναι λες και βαριουνται να παλεψουν για τις θεσεις.Ολοι τα πιτ περιμενουν!Βαρεθηκα να νοσταλγω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω πιστευω,οτι για το οτι δεν εχουμε κοντρες πλεον,φταιει το συστημα της βαθμολογιας.

αλλο 10-6-4 και 6 συνολικα βαθμολογουμενοι.....

και αλλο 10-8-6 και 8 βαθμολογουμενοι......

ποιος ο λογος ο αλονσο προχθες να πιεζε τον σουμαχερ?

και δευτερος να βγαινει απο δω και περα ......εχει το πλεονεκτιμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως, το βαθμολογικό σύστημα επιβραβεύει υπερβολικά τη συντήρηση εις βάρος του ρίσκου και της ταχύτητας. Θα ήθελα να εβλεπα το 10-6-4 για το οδηγών και το 10-8-6 για τους κατασκευαστές(ώστε να επιβραβεύεται η αξιοπιστία).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι (μόνο) οτι δεν θέλουν να ρισκάρουν και να προσπεράσουν. Είναι και οτι δεν μπορούν λόγω αεροδυναμικής των μονοθεσίων.

 

Επιπλέον όλοι οι οδηγοί μετά το τελευταίο pit-stop κάνουν συντήρηση δυνάμεων για να αντέξει ο κινητήρας και τον επόμενο αγώνα (ή να βγάλει τα τελευταία χιλιόμετρα που του έχουν μείνει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...