ntountou Δημοσ. 2 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2006 @BOUGAS + BASSstarlet τώρα τι προσπαθείτε ρε παιδιά, να κλειδώσετε το topic? έτσι κι αλλιώς κινείται οριακά στο να συνεχιστεί ή να μη συνεχιστεί (λόγο θέματος), μη δίνετε κι εσείς επιπλέον δικαιώματα.. ή ανταλλάξτε απόψεις με επιχειρήματα ή κάντε τπτ άλλο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bougas Δημοσ. 2 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2006 ******************* Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators paredwse Δημοσ. 2 Απριλίου 2006 Super Moderators Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2006 Παρακαλώ να ηρεμήσουν τα πνεύματα, δεν αξίζει. Τα μηνύματα που ανταλλάσονται δημοσίως καλύτερα να έλειπαν - γι'αυτό και διαγράφηκαν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bougas Δημοσ. 2 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2006 Παρακαλώ να ηρεμήσουν τα πνεύματα' date=' δεν αξίζει. Τα μηνύματα που ανταλλάσονται δημοσίως καλύτερα να έλειπαν - γι'αυτό και διαγράφηκαν.[/quote'] ενα μεγαλο ευχαριστω απο μενα,που δεν κλειδωσες το topic. και ετσι για να ξεχαστουμε λιγο.........παρτε μια foto απο σεννα σε καρτ 74-78 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bougas Δημοσ. 2 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2006 δεν σας την δειχνει?εμενα μου την δειχνει κανονικα. http://paginas.terra.com.br/esporte/senna/1974-1980/karting1.jpeg Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTheGreek Δημοσ. 2 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2006 Μαπα το σημερινο GP.Αδικα ξυπνησα.Εγω δεν πιστευω οτι δεν υπαρχουν και σημερα ικανοτατοι και ταλαντουχοι οδηγοι οπως παλια.Αυτο που λειπει ειναι οι συνθηκες ωστε να αναδειχτουν αυτοι οι οδηγοι.Οταν πλεον την περισσοτερη δουλεια στην πιστα την κανει το αυτοκινητο με ολα αυτα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα και ιδιως με το traction control,δεν γινεται ρε παιδια να φανει το ταλεντο του οδηγου οπως παλια.Συνηθως φαινεται η δυναμη του αυτοκινητου.Πως λοιπον να αναδειχθουν οι ικανοι οδηγοι?Οταν παλια επαιζε ρολο η καθε αλλαγη ταχυτητας που εκανες,το καθε σπινιαρισμα της ροδας,το ποσο μπορουσες να διατηρησεις τα ελαστικα σου αφθαρτα,η ικανοτητα να κρατησεις το αυτοκινητο στην πιστα,σημερα το μονο που χρειαζεται ειναι να σαι απλα γρηγορος και να χεις καλο αμαξι.Ποσες φορες πλεον βλεπετε αναποδα τιμονια?Σχεδον ποτε.Γιατι τωρα τα λαθη του οδηγου συγχωρουνται σχεδον παντα. Ετσι πηρε πρωταθλημα ο αχρηστος ο Hill,ετσι "ξεχωρισε" ο αχρηστος ο Irvine,o Barrichello (ημαρτον), ο Coulthard (που δεν μπορει να κανει προσπεραση ουτε σε τρακτερ).Αν θεωρησουμε οτι παλια μια νικη ενος οδηγου ωφειλοταν 60% στο αμαξι και 40% στον οδηγο,τωρα τα ποσοστα πρεπει να ειναι 80% αμαξι,20% οδηγος. Αν δεν καταργησουν το TC θεαμα οπως παλια δεν προκειται να ξαναδουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
yiah Δημοσ. 3 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2006 τι να πω για αυτους τους πιλοτους! (εξαιρουνται οι γιοι) οπως τι βρισκει ο καθενας! επιθετηκα με το γκαζι συνεχεια στο πατωμα η με περισσοτερο τακτικη και μαχη στα πιτ! για να ελαφρυνει και λιγο το κλιμα μηπως ξερει κανεις που μπορω να στοιχηματισω οτι ο Κιμι θα εχει βλαβη η εστω δε θα τερματισει; νομιζω ειναι απο τα πιο σιγουρα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 3 Απριλίου 2006 Μέλος Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2006 Νομίζω καλά έκανε ο paredwse και μετακίνησε το thread σε άλλο σημείου του forum, γιατί πλέον έχει ξεφύγει εντελώς. Να φανταστείτε ότι το είχα ξεκινήσει απλώς και μόνο για να δίνουμε link που να σχετίζονται με τον Ayrton. Μάλλον όμως είναι καλύτερα έτσι! Στην παρατήρηση του ntountou στην προηγούμενη σελίδα, έχω να πω ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί του και μάλλον δεν εξήγησα καλά αυτό που εννοούσα περί "χρησιμότητας" του μυαλού σήμερα. Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι σήμερα, λόγω των συνθηκών, το ωμό ταλέντο, τα ξεσπάσματα και η οδήγηση στα όρια έχουν περιοριστεί και ευνοείται πολύ περισσότερο η τακτική οδήγηση, η σταθερότητα και τα συναφή. Δεν χρειάζεται ίσως πολλή σκέψη για να οδηγηθεί ένα μονοθέσιο, η σκέψη χρειάζεται για να καταφέρει να νικήσει ο οδηγός του. Κάποτε η οδήγηση "όλα για όλα" ήταν δεδομένη. "Ή θα το σπάσω ή θα νικήσω". Ήταν και το κλίμα της εποχής, θα θυμάστε τον κανόνα που κάποτε μέτραγαν οι 11 καλύτερες εμφανίσει της σεζόν από τα 14-15 grand prix που υπήρχαν. Οπότε κι αν δεν τερμάτιζες σε 2-3 επειδή έφυγες στον τοίχο από την υπερπροσπάθεια δεν χανόταν και τίποτα. Αυτός που έκανε "μόνο" 6 νίκες και 5 δεύτερες θέσεις ήταν σε καλύτερη μοίρα από αυτόν που έκανε π.χ. 4 νίκες και 10 δεύτερες θέσεις. Γιατί τελικά μόνο 11 αγώνες μέτραγαν. Περίεργος κανονισμός. Θα μπορούσε να ισχύσει αυτό σήμερα και να είναι αποδεκτό από τον κόσμο? Χλωμό μου φαίνεται. Επίσης θα συμφωνήσω με το φίλο μου το Bougas στο ότι αυτό που χρειαζόμαστε είναι μεγάλες κόντρες μεταξύ μεγάλων οδηγών και δυστυχώς τα τελευταία χρόνια μόνο ο Schumacher έχει αυτό το ρόλο. Η κόντρα με τον Mika δυστυχώς ήταν πολύ σύντομη για να μιλάμε για κλασικό δίδυμο αντιπάλων. Μακάρι να έβαζαν τον Schumacher και τον Kimi στο ίδιο μονοθέσιο (Renault, όπως είναι τώρα η κατάσταση) και ίσως εκεί να βλέπαμε αγώνες αξέχαστους. Όταν σταματήσει ο Schumacher φοβάμαι ότι θα αργήσει πολύ να αναπληρωθεί το κενό και θα βαριόμαστε ακόμα περισσότερο. Όσο γι'αυτό που ειπώθηκε, ότι το θέαμα χάθηκε όταν βγήκε ο άγραφος -αλλά απαράβατος- νόμος ότι πρέπει να είσαι γιος επιχειρηματία για να τρέξεις, η γνώμη μου είναι ότι εν πολλοίς αυτό ίσχυε ανέκαθεν. Δυστυχώς όταν αρχίζουν οι οδηγοί να ξεφεύγουν από το σχετικά φτηνό τριπάκι των καρτ το πράγμα χοντραίνει και χωρίς χορηγούς δεν μπορείς πια να τρέξεις. Δεν πα' να'σαι και ο Senna με τον Prost και τον Schumacher μαζί. Εδώ ο Senna είχε ξεφτυλίσει τα πάντα όταν έτρεχε στα kart, μόνο ο Fullerton είχε καταφέρει να τον νικήσει επανειλημμένα κι όμως ο αμερικάνος δεν κατάφερε να προχωρήσει πέρα από αυτό. Γιατί δεν κατάφερε να βρει χορηγούς και δεν τον ενδιέφερε και επαγγελματικά το σπορ. Ο δε Senna πήγε κι έκανε πράματα και θάματα στην Αγγλία και την Ευρώπη γενικότερα και τελικά αναγκάστηκε μετά από λίγο να τα παρατήσει όλα και να πάει στο εργοστάσιο του πατέρα του να δουλέψει. Γιατί είχε τελειώσει η επιχορήγηση που του έδινε ο πατέρας του (νομίζω ήταν το 50% των εξόδων και τα υπόλοιπα οι σπόνσορες). Δεν την πάλευε όμως και μετά από κάμποσους μήνες γύρισε όπως όπως στην Ευρώπη. Αν δεν είχε καταφέρει να βάλει μπροστά τις δημόσιες σχέσεις και να μαζέψει λεφτά από χορηγούς για να τρέξει, θα είχε σταματήσει στα 21 και δεν θα τα λέγαμε αυτά τώρα. Νομίζω ότι για το θέαμα (ή την έλλειψη θεάματος) αποκλειστικά υπεύθυνη είναι η FIA με τους κανονισμούς της. Άσχετο με όλα αυτά αλλά μου φαίνεται ότι ο Kimi θα πρέπει να κάνει μήνυση στη McLaren για διαφυγόντα κέρδη, δεν γίνεται αυτό το πράμα, αποκλείεται να σταυρώσει νίκη φέτος μ'αυτό το καρούλι. Για τον δε Montoya, στα τόσα χρόνια που βλέπετε F1, πείτε μου πότε άλλοτε έχετε δει οδηγό να κάνει τετ α κε στην τελική ευθεία του γύρου σχηματισμού, μα είναι εντελώς βλάκας ο τύπος, καλύτερα να έτρεχε μόνος του ο Kimi για να ασχολούνταν όλοι οι μηχανικοί με αυτόν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bougas Δημοσ. 3 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2006 nzeppos,νομιζω πως και ο σουμαχερ τελειωσε.τα τελευταια 2 χρονια αυτο δειχνουν.δεν πιστευω οτι φταιει μονο το μονοθεσιο.αυτος τι κανει?ρισκαρει καθολου?οδηγει πολυ συντηρητικα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ntountou Δημοσ. 3 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2006 ο Schumi είναι κορεσμένος και πλεόν τρέχει χωρίς την δίψα που είχε κάποτε για διακρίσεις.. έχουν περάσει και τα χρόνια φυσικά όσο για το αν πρέπει να είσαι γιος επιχειρηματία.. ναι, ευνοούνται όσοι είναι γόνοι πλούσιων οικογενειών και μπορούν να καλύψουν τα πολλά έξοδα που έχουν όλα τα είδη αγώνων ταχύτητας, από καρτ μέχρι f1.. επίσης κατά καιρούς βλέπουμε να προωθούνται κάποιοι ανίκανοι οδηγοί μόνο και μόνο για να μπει η f1 σε κάποιες μεγάλες αγορές π.χ. ένας ινδός που οδηγούσε πέρσι, ο καρθικεγιαν νομιζω (αν κάνω λάθος sorry).. τα συμφέροντα καθορίζουν με απόλυτο τρόπο το τι συμβαίνει στην f1 πλεον.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
greekboy Δημοσ. 13 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2006 για δειτε(διαβαστε) και εναν απο τους συρναπαστικοτερους αγωνες του μεγάλου Senna Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 Μέλος Share Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 Άλλο ένα link για ένα απ'τα πολλά tributes που κυκλοφορούν. Ένα 2λεπτο κλιπάκι με κλασικές στιγμές του Ayrton. Μέχρι εδώ καλά. Για δείτε περίπου στο 1:10 όμως τι γίνεται...η περίφημη "όπισθεν", 3 δευτερόλεπτα που δεν θα ξαναδούμε ποτέ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
laokratwr Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 κανενα σαιτ με βιντεακια ιν καρ απο f1?με ηχο εννοειται..και wrc ευπροσδεκτα μην ανοιγω αλλο ποστ.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ntountou Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 Άλλο ένα link[/b'] για ένα απ'τα πολλά tributes που κυκλοφορούν. Ένα 2λεπτο κλιπάκι με κλασικές στιγμές του Ayrton. Μέχρι εδώ καλά. Για δείτε περίπου στο 1:10 όμως τι γίνεται...η περίφημη "όπισθεν", 3 δευτερόλεπτα που δεν θα ξαναδούμε ποτέ. nzeppos thanx!!! αυτά τα 3 δευτερόλεπτα είχα χρόνια να τα δω.. γενικά πολύ καλό κλιπάκι, έχει σημαντικά γεγονότα μέσα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ppetr Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 moi aussi, μεγάλε αυτές είναι σπάνιες στιγμές Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα