Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

basika an kai ligo diabasa to thema ego to mono poy exo na pw gia ton sena einai oti thn prosopikothta toy den thn exei kanenas kai oyte nomizw na xanaemfanistei odhgos me thn avra toy. o schumacher einai ena robotaki gia mena.pantws anthropos den einai.giayto kai einai antipathitikos.

Δημοσ.
Από την ηλικία σου (σύμφωνα με το προφίλ σου Ημερομηνία γέννησης: 19-09-1983) προκύπτει ότι όταν σκοτώθηκε ο Senna ήσουν μόλις 11-12 ετών που σημαίνει πως ούτε αυτόν γνώρισες αλλά ούτε και τα δεδομένα που επικρατούσαν τότε.. δεν γνώρισες την f1 σε εποχές που ο οδηγός έκανε την διαφορά και υπήρχαν πολλοί κορυφαίοι.. καλύτερα απέφυγε τις συγκρίσεις' date=' δεν είναι εφικτές, μην μπαίνεις σε αυτό το τρυπάκι και μη βγάζεις κόμπλεξ σε έναν νεκρό με εκφράσεις του στυλ "den prolave na ton kseftilisei o shoumacher,kai etsi na min exete na peite tipota!"..

Μόνο εκνευρισμό προκαλουν τέτοια σχόλια

[/quote']

katarxin,to acount einai tou aderfou mou,kai postaroume sinolika 3 aderfia.egw den eimai 23:wink:

pistepse me,den bgazw komplex,oute ekneyrizomai.an to antilamvanese etsi,pithanos na ftaine ta greeklish,kai sou zitaw signomi.

gnorisa poli kala ekeini tin periodo pou les,me tin ekpliktiki 4ada,korifeon odigon.

gia kapoion pou anefere parapano,des kana video na matheis,apla na tou anaferw oti exw sti sillogi mou 1670 kasetes me athlitika tis teleyteas 50etias.ama to amfisvitei ayto,stelnei ena pm,kai erxete spiti mou na pioume kafedaki,kai na dialeksei oti thelei apo formula 1,na katsoume na doume,kai na thimithoume.na doume 31 ores video soumaxer-benetton,na mou pei an ayta pou ekane o shoumi ekeines tis 2 periodous,ta ekane allos odigos.

den kanw post pote me skopo na prokalesw,apla to theoro aparadekto,na upovathmizoume tin aksia enos odigou me 7 pagkosmious titlous,pou mas exei xarisei toso kales stigmes.(kai kakes distixos,i alitheia na legete).

pisteyw,oti o sena,itan pio epithetikos odigos,alla theoro ton shoumacher pio ousiodi odigo,pio stathero.to apodiknioun ayto kai ta lathi tou,ta opoia kai einai elaxista.aytos o anthropos,den eggataleipei pote apo lathos diko tou,opos kanoun poloi aloi odigoi.

stin odigisi,den paizei rolo mono i epithetikotita enos odigou,giati me ayti tin logiki,korifeos odigos einai o montoya.(einai?)

o shoumacher,einai enas odigos,statherotatos,ikanotatos,sxedon alanthastos,me apisteyti ikanotita sto vregmeno kai mi,odostroma.

enas odigos,pou efere kata ena megalo pososto,tin ferrari,ekei pou einai simera.kai ayto to leei to 100% ton italon.

veveos xei kanei kai @@,pramata pou me ekanan to ton misiso(esto kai gia merikes ores).opos to xtypima to 97' ston villeneye.

theoreite tixaio,pou ayton ton anthropo,ton ypostirizei to 99% tis eksedras,se kathe gran pri?

 

emena maresei,na pisteyw se kati,kai tin gnomi mou na tin ypostirizw,prama to opoio kai to theoro ygeies.

antitheta,den theoro ygeies,se kapoion pou ypostirizei mia apopsi,na tou stelnoume pm kai emails me apilitiko periexomeno,opos kai ekanan merikoi kata diastimata.

alla einai krima na prokaloume tous alous,legontas ekfraseis tipou: tarifas,axristos,dolofonos,ligos.

 

exete skeftei pote,oti i eleipsi antagonismou pou lete,mporei en meri na ofeilete stin diafora klasis pou exei o shoumacher me tous ypoloipous?

Δημοσ.

Aγαπητε BOUGAS συμφωνω σε ολα μαζι σου.Δεν ειναι δυνατον να συγκρινουμε το Σουμι με τον Σεννα, ο καθενας μεσουρανησε στην εποχη του.Με την ιδια ευκολια που ολοι λενε ''ας ζουσε ο Σεννα και θα ετρωγε ξυλο ο Σουμαχερ'' εγω λεω ''ας ζουσε ο Σεννα και θα ηταν ενα ακομη μονοθεσιο στον καθρεφτη του Σουμι''.Ειναι καθαρα θεμα προτιμησης.Ναι μεν ο Σεννα ηταν κορυφαιος στην εποχη του, αλλα τη σημερινη εποχη λιγα θα καταφερνε, αφου τα μονοθεσια οδηγουνται πια με μυαλο και οχι με χερια κ ποδια.Οσο για την ελλειψη ανταγωνισμου, μη μισειτε τον οδηγο αλλα την F1!

 

Υ.Γ. ...γραφεται Schumacher.

Δημοσ.

egw tha po kati allo.(an kai fanatikos tou soumi!)

 

KAI SOUMAXER KAI SENA

 

oxi na mou paristanoun ton soumaxer san ton takouma sato kai ton davitson!

 

takouma sato.o mprouno tsirilo tis formula 1!korifeos odigos.aytos kai mono aytos!

proti fora stin istoria tis formula 1,eida odigo na kanei taklin me tous 4 troxous!

thimaste propersi pou petakse 5 fores to barrichelo ekso?

Δημοσ.

Μιας και ξυπνησα νωρις για να δω τον αγωνα παρτε και μια συνεντευξη του Alain,μετα τον θανατο του Senna.Πραγματικα ΑΞΙΖΕΙ να την διαβασετε.Ενα μικρο αποσπασμα.

 

http://www.prostfan.com/senna2.htm

 

 

Right to the end of Prost's career as a driver, that situation never changed. But on the podium in Adelaide in 1993, Alain's last race, the two embraced, and it was as if, now that Alain was no longer a rival, Ayrton saw no reason for any more hostility. Prost was surprised by the gesture.

 

"Yes, I was - and also a little bit disappointed, to be honest. This will tell you something about Ayrton. In Japan, the race before, he won, and I was second. As we walked from the podium to the press conference, I said to him, 'This may be the last race where we are at a press conference together, and I think we should show the people something nice - maybe shake hands, or something.' He didn't answer me, but he didn't say no, either, so I thought maybe he agreed. We went to the press conference - and he wouldn't even look at me."

 

"In fact, I'd even thought maybe in Australia we could exchange helmets, the last helmets we'd worn in a race against each other - but after Japan, I forgot about it, because he hadn't seemed interested in any sort of reconciliation."

 

"Then we went to Adelaide, and finished first and second again. On our way to the podium afterwards, already he was starting to talk a little bit, and he said to me, 'What are you going to do now?' I was very surprised! 'I don't know yet', I said. 'You're going to be fat,' he sad, and he smiled. Then on the podium he put his arm round me, shook hands, and everything. Why? Because now it was his idea, and it was on his terms. OK, in any case, that was nice. But that was Ayrton - if it was his idea, fine; if not, forget it."

 

Later Senna would admit to a close friend that only after Prost's retirement had he come fully to realise how much of his motivation had come from fighting with this one rival. Only a couple of days before his death, filming an in-car lap of Imola for Elf, he amazed everyone with a spontaneous greeting: 'I'd like to welcome back my friend Alain - we all miss you...' Prost was touched by that.

 

Δημοσ.

Τι χρόνια κι αυτά, αυτές ήταν κόντρες, αυτοί ήταν αντίπαλοι. Εκείνη την εποχή (ειδικά το '89 ) είχαν αρπαχτεί τόσο πολύ που δεν έλεγε ο ένας το όνομα του άλλου, π.χ. μίλαγε ο Άιρτον κι έλεγε "ο teammate μου έχει ελπίδες να νικήσει αύριο", δεν έλεγε ποτέ "ο Alain"! Και ο Prost απαντούσε την άλλη μέρα "Αυτός προσπάθησε να με περάσει στα φρένα αλλά κατάφερα και του έκλεισα την πόρτα"...

Στην πολύ καλή βιογραφία "Ayrton Senna" του Christopher Hilton υπάρχουν πολλά τέτοια παραδείγματα (νομίζω το έχει/είχε ο Παπασωτηρίου).

 

Κάτι που κρατάω από την παραπάνω συνέντευξη είναι η γνώμη του Καθηγητή περί ικανότητας οδηγών :

"Something else people should remember is that, 15 years ago, there were a lot more very good drivers in F1 than there are now..."

 

Κι αυτά τα έλεγε το '98, πού να μιλήσει και σήμερα τι θα έχει να πει (το '98, μεταξύ άλλων, δεν υπήρχε ακόμα TC ενώ δεν είχε εμφανιστεί το απίστευτο φαινόμενο να ανεβοκατεβαίνουν αυτόματα οι ταχύτητες, πάλι καλά που τους έκοψε και το κατάργησαν γρήγορα).

 

Στο ίδιο site ρίξτε μια ματιά και στη σύγκριση Alain Prost vs. Ayrton Senna, δεν μπορώ να συμφωνήσω σε καμία περίπτωση με τις απόψεις του τύπου που το έγραψε αλλά αν μη τι άλλο είναι ενδιαφέρον.

 

Μακάρι να μπορούσε και ο Schumacher να πει παρόμοια πράγματα για κάποιο αντίπαλό του τα τελευταία 11+ χρόνια (ποιός αμφιβάλλει ότι αν δεν υπήρχε ο Prost ο Senna θα έπαιρνε το πρωτάθλημα σερί από το '88 μέχρι το '92 τουλάχιστον? Και δεν θα μιλάγαμε για "μόνο" 3 πρωταθλήματα τώρα -συν άλλο ένα που του έκλεψε η FIA, 20 φορές έχω δει τον αγώνα του '89 στη Suzuka και δεν μπορώ να πειστώ ότι έφταιγε ο Senna για οτιδήποτε-).

 

6.45. Αρχίζει ο αγώνας σε λίγο! Έλα ρε Kimi, πάμε ρε ομάδα!

Δημοσ.

o shoumacher' date='einai enas odigos,statherotatos,ikanotatos,sxedon alanthastos,me apisteyti ikanotita sto vregmeno kai mi,odostroma.

enas odigos,pou efere kata ena megalo pososto,tin ferrari,ekei pou einai simera.kai ayto to leei to 100% ton italon.

veveos xei kanei kai @@,pramata pou me ekanan to ton misiso(esto kai gia merikes ores)[/quote']άν όλοι οι οδηγοί είχαν ακριβώς το ίδιο μοντέλο

τότε και μόνο τότε θα μπορούσαμε να τους κρίνουμε αντικειμενικά.

κατα τη γνώμη μου ο λάκης οδηγεί μασεράτι τη στιγμή που αρκετά

μοντέλα των άλλων οδηγών μοιάζουν με punto μπροστά του

όχι μόνο για τη διαφορά υποστήριξης-ιπποδύναμης αλλά και για το

προυπολογισμό.ίσως να κάνω λάθος ,μπορεί να φταίει ότι

σιχαίνομαι και τις ferrari.

Δημοσ.
...Ναι μεν ο Σεννα ηταν κορυφαιος στην εποχη του, αλλα τη σημερινη εποχη λιγα θα καταφερνε, αφου τα μονοθεσια οδηγουνται πια με μυαλο και οχι με χερια κ ποδια[/b']...
Το οποίο μυαλό, όπως και την οδηγική φαντασία και κυρίως το ταλέντο, ο Senna στερούνταν.. εξάλλου, τι είχε αυτός ο βραζιλιάνος και ξεχώριζε?? όλο κι όλο δυο χεράκια και ακόμα δυο ποδαράκια..

 

Η αυθαιρεσία στην εξαγωγή συμπερασμάτων σε όλο της το μεγαλείο...

Από που τα ξέρετε όλα ρε γμτ και μιλάτε με τόση σιγουριά??? ??? ??? ???

Μου αρέσει πολύ η βεβαιότητα με την οποία αποκλείεις την περίπτωση οδηγοί εκείνης της εποχής να κέρδιζαν τίτλους σήμερα, αν ήταν σε θέση να οδηγήσουν φυσικά.. (..αφού ο Senna θα κατάφερνε λίγα όπως ισχυρίζεσαι, τότε και οι άλλοι που τον κυνηγούσαν τότε - για κάτι τύπους με μαλλιά και μουστάκια λέω - θα αποτύγχαναν παταγωδώς..)

in_Ayrton_Senna_11.jpg

 

 

@BOUGAS

δεν έχω κάτι μαζί σου φίλε μου (ούτε και με τις απόψεις σου όπως φυσικά ούτε και με τη προτίμησή σου στον Schumi) για να ζητάς απο μένα συγνώμη.. απλώς θεώρησα απρέπεια/ασέβεια τη φράση σου και την επιθετικότητα που αυτή έβγαζε.. πιστεύω ότι το αντιλήφθηκες κι εσύ ότι βγήκε άσχημα προς όποιον το διάβασε.. οπότε ας τελειώσει κάπου εδώ :-D

 

 

btw

έστειλα mail στο TRACTION την Παρασκευή αλλά ακόμα δεν απάντησαν τπτ.. ελπίζω να τα κοιτάνε που και που και κυρίως να απαντάνε, έστω αρνητικά.

Δημοσ.

Να παρατηρήσω ότι εν μέρει συμφωνώ με το φίλο S2Katana, σήμερα μάλλον χρειάζεται περισσότερο μυαλό. Δεν ξέρω αν ο Senna θα τα κατάφερνε καλύτερα ή χειρότερα τη σήμερον ημέρα, αλλά είμαι σίγουρος ότι το περισσότερο "μυαλό" είναι αυτό που μας έχει οδηγήσει να βλέπουμε μάπα-κόντρες, η πλειοψηφία των οποίων να κρίνεται στα pit stop και όχι μέσα στην πίστα.

 

Και καλά εγώ μπορώ είμαι περίεργος και να θέλω να είναι όλος ο αγώνας όπως ήταν οι πρώτοι 15-20 γύροι στη Μελβούρνη σήμερα, μονομαχίες ρόδα με ρόδα.

 

Και να βαριέμαι να βλέπω κάτι τύπους να γυρνάνε 300 km γύρω γύρω χωρίς λόγο και αιτία και να είναι όλη η ιστορία αν θα κάνει ο Τάδε ένα ή δύο pit stop και τι στρατηγική θα ακολουθήσει. Όταν όμως η ίδια η -σχετικά συντηρητική- FIA θέλει μεταξύ άλλων να αρχίσει να...κόβει τις πίσω αεροτομές στη μέση για να ευνοηθεί το slip stream, ε δεν μπορεί, κάτι δεν πάει καλά, κάτι δεν αρέσει στον κόσμο και πρέπει να αλλάξει...

 

Αυτό βέβαια είναι καθαρά θέμα φιλοσοφίας του καθενός, θυμάμαι κάποτε είχα δει ένα αφιέρωμα στην Williams FW-14B, αυτό το θαύμα μηχανολογίας που οδήγησε τον Mansell (κυριολεκτικά! ας όψονται οι ενεργητικές αναρτήσεις) στο να κάνει περίπατο το '92. Και με έκπληξη είχα δει τον Head και τους μηχανικούς της Williams να δηλώνουν στεναχωρημένοι και απογοητευμένοι που τελικά απαγορεύτηκε η συγκεκριμένη τεχνολογία μετά από τόσο κόπο που είχαν κάνει. Δηλαδή αυτοί νόμιζαν ότι...δεν έπρεπε να απαγορευτεί μια τεχνολογία που έκανε το μονοθέσιο σχεδόν να στρίβει μόνο του ό,τι και να κάνει ο οδηγός, ότι δεν έπρεπε να απαγορευτεί μια τεχνολογία που ήταν τόσο ακριβή που μόνο 1-2 ομάδες, που έπαιρναν τζάμπα το λογισμικό από εταιρίες αεροδιαστημικής, θα μπορούσαν να την υλοποιήσουν. Ήταν τότε που απείλησε να φύγει η Ferrari και ήρθε στα σύγκαλά της η FIA. Αν αυτή είναι η F1 που θέλουν κάποιοι, χάρισμά τους τότε.

 

Για σήμερα έχω μια 7λεπτη συνέντευξη του Ayrton στο Estoril, λίγο πριν να ξεκινήσει η σεζόν του '91, περί Honda V12 ο λόγος και άλλων πολλών θεμάτων. Είναι περίπου 25 ΜΒ και κατεβαίνει από εδώ.

Δημοσ.

nzeppos, σήμερα που σε κάθε αυτοκίνητο έχουν περασμένους αρκετούς μικρουπολογιστές να υπολογίζουν και να ελέγχουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ, να διορθώνουν οδηγικά λάθη και να επιβάλλονται των οδηγών θεωρείς ότι χρειάζεται περισσότερο μυαλό από τότε? αν θέλεις εξήγησέ το λίγο καλύτερα

 

στο μόνο που φαίνεται πρόοδος στη χρήση μυαλού είναι στην τακτική των ομάδων.. και αυτό που είδαμε τελικά είναι να κερδίζονται αμέτρητοι αγώνες και τελικά πρωταθλήματα στα pits, το απόλυτο ξενέρωμα δλδ..

Δημοσ.

Ειμαι 47 ετων εχω να δω f1 απο εκεινο το πασχα που σκοτωθηκε ο Senna.

Ειμαι γερμανοφιλος, μου αρεσει ο τροπος που προγραμματιζουν τα παντα,

αλλα δεν φτανει μονο αυτο στους αγωνες αυτοκινητων.

Ο Senna ειχε αυτο το κατι αλλο την <<ψυχη>>, την μοναδικη ικανοτητα

να ειναι κομματι του μονοθεσιου, δεν ετρεχε για τα χρηματα, αλλα για την

αισθηση οταν <<ακροβατης>>, για την ταχυτητα, γιατι ηταν φτιαγμενος

για την ταχυτητα ηταν κομματι της.

Μετα το θανατο του Senna η F1 δεν ειναι οπως πριν,εχουν αλλαξει παρα πολλα, περοσσοτερα απο οτι μπορουμε να δουμε.

nzeppos σε καταλαβαινω.Ο Γερμανος ειναι πολυ καλος οδηγος, αυτο εχει μαθει να κανει απο παιδι, να ειναι <<προγραμματισμενος>> και μελετημενος

ειναι καθρεπτης της Γερμανικης νοοτροπιας, δεν ειναι ομως ο Senna._

Καποιος μεγαλος δημοσιογραφος στο χωρο των Αγωνων Αυτοκινητου ειχε

γραψει : Ο Τελευταιος Θεος ηταν Βραζιλιανος!!

Δημοσ.
Tην όπισθεν που είχε βάλει εν μέσω τετ α κε ο Σένα' date='την θυμάστε?Προκειμένου να αποφύγει σύγκρουση...

 

Αυτό ούτε στο PS δεν γίνεται.[/color']

 

Τι μου θυμίζετε τώρα ρε παιδιά.Μπορεί να ήμουν πιτσιρίκι τότε αλλά θυμάμαι οτι η Formula 1 ήταν τότε ο ένας από τους 2 λόγους που έβλεπα τηλεόραση..Και έβλεπα μόνο για να δώ τον Senna να τρώει τον δρόμο...Από τότε που μας άφησε σταμάτησα να βλέπω F1 τόσο συχνά.Ο Ayrton είναι ο ορισμός του θρύλου..Αlways ur flame will burn deep in our souls...

Δημοσ.
Καποιος μεγαλος δημοσιογραφος στο χωρο των Αγωνων Αυτοκινητου ειχε

γραψει : Ο Τελευταιος Θεος ηταν Βραζιλιανος!!

κοιτα,σε οποιον πεθαινει το λενε αυτο.και ο τακουμα σατο να σκοτωθει,τα ιδια θα λενε!

το καλυτερο παιδι,απιστευτος οδηγος,ικανοτατος,θεος..........

 

με το σημερινο γκραν πρι,σιχαθηκα τη F1.

απιστευτα κακος αγωνας,και βαρετος.

δεν ξερω τι αποψη εχετε,αλλα κατα την ταπεινη μου αποψη,αν δεν προταγωνιστει ενας μεγαλος οδηγος,ειτε αυτος λεγεται σεννα,ειτε λεγεται σουμαχερ,ειτε χακκινεν,το θεαμα ειναι μαπα.χαθηκε ο σουμαχερ,χαθηκε η φορμουλα.

τωρα με αλονσο και ραικονεν..............

 

δεν ξερω αν ο σουμαχερ ειναι ο καλυτερος ολων των εποχον,αλλα σιγουρα ειναι ο τελευταιος <καλυτερος>.

το θεαμα κυριοι,δεν χαθηκε οταν εφυγε ο σεννα.

το θεαμα χαθηκε απο την μερα που βγηκε ο νομος:.......

ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΕΤΑΣΧΕΙΣ ΣΕ ΓΡΑΝ ΠΡΙ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΙΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ,KAI ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ!

πως ειναι ο davitson και ο cristian clien?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...