Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτό που αναφέρθηκε για το επιτελείο του Schumacher είναι ακριβώς αυτό που ανανωρίζω σε αυτόν. Δε ξέρω αν είναι ο καλύτερος οδηγός (μιλώντας τεχνικά) αλλά σίγουρα είναι μια προσώπικότητα, μια κυρίαρχη μορφή του χώρου που με την παρουσία τους και μόνο σε μια ομάδα επιβάλλει άλλες συνθήκες και επίπεδο λειτουργίας. Θα μου πείτε μια ομάδα που πληρώνει τόσα στον Γερμανό εννοείται ότι θα εξασφαλίσει και όλα τα άλλα. Αυτό σωστό ακούγεται αλλά δε παύει να ισχύουν τα προηγούμενα. Μη ξεχνάτε ότι ο Schumacher "ξεχώρισε" αμέσως το '91, '92, '93 όταν πήγε στην Benetton και σίγουρα δεν ήταν φίρμα και είχε δίπλα του οδηγούς με ιστορία όπως ο Piquet o Brundle και ο Patrese.

 

Προσωπικά τα πρωταθλήματα μετά τον Senna θα είχαν πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον αν δεν ακολουθούσε ο τραυματισμός και η αποχώρηση το Wendlinger (και αυτός από την ομάδα της Sauber στο Group C).

  • Απαντ. 211
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ.

O καθένας είναι για την εποχή του. Δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης ανάμεσα σε Δομάζο και Μπορέλι.

Δημοσ.

Που μπορουμε να βρουμε το μοιραιο video ρε παιδια ??? Οτι βρηκα στο dc ++ δεν με ικανοποιησε απο ποιοτητα...

 

Ετσι για να θυμομαστε οι πιο παλιοι και να μαθαινουν οι νεοι !!!!!! :razz: :razz: :razz:

Δημοσ.
Αυτό που αναφέρθηκε για το επιτελείο του Schumacher είναι ακριβώς αυτό που ανανωρίζω σε αυτόν. Δε ξέρω αν είναι ο καλύτερος οδηγός (μιλώντας τεχνικά) αλλά σίγουρα είναι μια προσώπικότητα' date=' μια κυρίαρχη μορφή του χώρου που με την παρουσία τους και μόνο σε μια ομάδα επιβάλλει άλλες συνθήκες και επίπεδο λειτουργίας. Θα μου πείτε μια ομάδα που πληρώνει τόσα στον Γερμανό εννοείται ότι θα εξασφαλίσει και όλα τα άλλα. Αυτό σωστό ακούγεται αλλά δε παύει να ισχύουν τα προηγούμενα. Μη ξεχνάτε ότι ο Schumacher "ξεχώρισε" αμέσως το '91, '92, '93 όταν πήγε στην Benetton και σίγουρα δεν ήταν φίρμα και είχε δίπλα του οδηγούς με ιστορία όπως ο Piquet o Brundle και ο Patrese.

 

Προσωπικά τα πρωταθλήματα μετά τον Senna θα είχαν πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον αν δεν ακολουθούσε ο τραυματισμός και η αποχώρηση το Wendlinger (και αυτός από την ομάδα της Sauber στο Group C).[/quote']

 

 

kapou eixa diavasei oti o michael eixe teleiwsei kapoia texniki sxoli stin germania antistoixh twn iek edw...kai pisteuw oti paizei kai kapoio rolo stin mexri twra poreia tou.(xwris na kai na einia to pio simantiko kathws fantazomai ti soi mixanikous tha exoun stin F1 genika)

Δημοσ.

Δεν έχουν καμία σχέση με το internet, απλώς βρήκα ένα καλό link με αφιέρωμα για το ατύχημα στην Tamburello και το απίστευτο κουκούλωμα της τρισκατάρατης Williams και της FIA και είπα να γράψω και πέντε πράγματα παραπάνω.

 

Κι απ'ότι φαίνεται η μπογιά του θεού θα κάνει δεκαετίες να περάσει όπως επίσης και η σύγκριση με τον Ταρίφα, είναι πάντα επίκαιρα αυτά τα πράγματα κι ας έχουν περάσει 11 χρόνια (πότε πέρασαν ρε παιδιά???)

 

Θεωρώ ότι μπορεί να υπάρξει σύγκριση, αλλιώς δεν θα έμπαινα στον κόπο. Γιατί δεν μιλάμε για Δομάζο και Μπορέλι, ούτε και για Fangio και Prost ας πούμε. Μιλάμε για οδηγούς που έτρεχαν αντίπαλοι για πάνω από 3 σεζόν και για την κληρονομιά που άφησε ο καθένας 10+ χρόνια μετά. Δεν υπάρχει μεγάλη απόσταση. Αυτό που κυρίως έχει αλλάξει είναι μέρος της φιλοσοφίας του αθλήματος μετά τα ατυχήματα του '94 και την ανικανότητα των μικρών ομάδων να ακολουθήσουν τα απίστευτα έξοδα των μεγάλων (ενδεικτικά αναφέρω συνθετικά καύσιμα και ενεργητικές αναρτήσεις).

 

Βρήκα σε torrent το θρυλικό grand prix της Suzuka το '89 (που κοπάνησε ο Prost τον θεό) και το ξαναείδα χθες βράδυ. 2' in-car πλάνα από οποιοδήποτε μονοθέσιο θα πείσουν τον οποιονδήποτε για το πόσο πιο δύσκολο ήταν να οδηγηθεί μια F1 τότε, τότε που μέτραγε πολύ περισσότερο η ικανότητα του οδηγού.

 

Ο Ταρίφας φτιάχνει ομάδες και οι ομάδες φτιάχνουν αυτόν. Ο Senna είχε από τη μία τον Dennis που δεν παίρνει κουβέντα από κανένα και ήταν μαζί με τον Prost (σαν να βάλεις μαζί Schumacher και Montoya...ούτε καλημέρα), από την άλλη τον Williams που έλεγε σε συνέντευξη τύπου ότι η FW16 είναι καταπληκτικό αμάξι, το καλύτερο, και είναι πλέον στο χέρι των οδηγών να κάνουν το 1-2!!

Νομίζω το πολύ μέχρι το '96 θα τα είχε παρατήσει. Ίσως ο Ταρίφας να είχε πάλι 6-7 πρωταθλήματα.

 

Κι όμως θυμηθείτε ότι ο Senna είχε τις 41 από τις 65 pole positions του μέχρι το τέλος του '89 (δηλαδή μέσα σε 2-3 χρόνια που οδηγούσε ανταγωνιστικά αμάξια ενάντια σε μεγαθήρια) ενώ ο Tarrif έχει 63 σε 14 χρόνια, όταν από το '94 και μετά τρέχει με το καλύτερο μονοθέσιο, αν όχι πάντα το ταχύτερο, τουλάχιστον σίγουρα το πιο αξιόπιστο, αν εξαιρέσετε το '96 που πρωτοπήγε στη Ferrari. Τη Ferrari που το '94 ήταν έτοιμη να αποχωρήσει επειδή δεν μπορούσε να αντέξει το κόστος των ενεργητικών αναρτήσεων...

 

Και όταν το '93 με ένα αμάξι ερείπιο ο Senna έκανε 6 νίκες, ενώ o Ταρίφας 1 και όταν ο θεός το '94 έγραφε 3/3 pole positions με ένα αμάξι που έβρισκε κάτω σχεδόν σε κάθε στροφή ενώ καλά καλά κι ο ίδιος έλεγε ότι δεν χωράει μέσα στο αμάξι, o Ταρίφας δεν ήταν καν rookie. Ήταν ΠΙΟ αργός, με καλύτερο αμαξι και τουλάχιστον 40 αγώνες στην πλάτη του.

 

Και πρέπει να ήταν ένας εκ των Ecclestone, Mosley που είχε δηλώσει στα μέσα του '94 ότι η F1 χρειάζεται ένα σταρ για να προχωρήσει.

Δημοσ.
Για τα τότε δεδομένα των αγώνων απλά ήτανε ο καλύτερος.....δεν ξέρω τι θα έκανε τώρα η 1-2 χρόνια μετά αλλά τότε ήτανε ο καλύτερος.

 

Αναλόγως την ομάδα, πιθανώς να έκανε ότι κάνει κι ο Σουμαχερ φέτος (πιο χάλια δεν παει) αλλα πιθανώς να εκανε ότι εκανε ο Σουμάχερ τόσα χρόνια.

 

Γνώμη μου οτι θα έκανε το δεύτερο

Δημοσ.

ο schumacher ειναι νε μεν καλος οδηγος,μα απλα ενα καλοκουρδισμενο ρομποτακι!

κατι σαν να παιζεις gt4 και να εχεις μαθει την πιστα απ'εξω."no problem then"

ας προσθεσουμε και το οτι ο schumi εχει ενα απο τα καλυτερα αυτοκινητα, υποστηριζομενο απο μια απο τις καλυτερες ομαδες...

τοτε,οταν ο senna βασιλευε,οι φορμουλες δεν ειχαν πανω τους ουτε τα μισα βοηθητικα συστηματα με τωρα...τι θα εκανε τοτε ο schumacher?

ΤΣΙΤΑ ΦΡΕΝΟ!!!

Δημοσ.

An Eixe I Giagia Mou Arxi........ Tha Itane Pappous!!!!!!!!!! Michael Shoumacher Gia Panta,korifeos Odigos Olon Ton Epoxon,otan Pethane O Senna I Bathmologia Eixe Os Exis!!! Shoumacher 36, Sennas12,ayta Gia Na Thimountai Oi Palioi Kai Na Mathenoun Oi Kainourioi!!!o Shoumacher Einai Fenomeno,exei 14/17 Rekor Se Oles Tis Katigories,kai Oso Gia Ton Hakkinen,gia Pios Hakkinen Milate? Gia Ayton Pou Odigage Amaksi Me +35km/h Kai 40 Aloga Parapano? Pios Allos Odigos Tha Eperne Pagkosmio Me To Athlio Brigestone?mono Enas Shoumacher,o Anthropos Pire 2 Pagkosmia Me Ena Lastixo Pou Kimainete Stous 115 Bathmous Enanti Ton Michelin Pou Me Orio To 90 Kimenete Stous 84 Bathmous Kelsiou,oso Gia Fetos ,apla Epeidei Me Ton Mike Taison Den Mporei Na Ta Balei Kaneis.........gia Na Ton Nikiseis Tou Deneis Ta ..............xeria!!!! Etsi Nikao Kai Ego!!!!!!!!!

 

Y.g.1 An O Baresanobits Itan Akoma Ston Olympiako Tha Pername Champions League!!!!! Me Ta An Zouse Kai An Kai An Kai An Kai An,den Kaneis Tipota,oi Titloi Metrane Kai To Konter Grafei 7!!!!!!!!!!!!!!!

Δημοσ.

ο schumacher ειναι νε μεν καλος οδηγος,μα απλα ενα καλοκουρδισμενο ρομποτακι!

κατι σαν να παιζεις gt4 και να εχεις μαθει την πιστα απ'εξω."no problem then"

ας προσθεσουμε και το οτι ο schumi εχει ενα απο τα καλυτερα αυτοκινητα, υποστηριζομενο απο μια απο τις καλυτερες ομαδες...

τοτε,οταν ο senna βασιλευε,οι φορμουλες δεν ειχαν πανω τους ουτε τα μισα βοηθητικα συστηματα με τωρα...τι θα εκανε τοτε ο schumacher?

ΤΣΙΤΑ ΦΡΕΝΟ!!!

 

 

 

O SHOUMI ANOITE KSEROLA,PIRE 2 PAGKOSMIA ME ENA AMAKSI SAN TI SIMERINI SAUBER-BAR HONDA, THN TOTE BENETTON,PIOS ALOS TA KATAFERE?O SENNA DEN EIXE TI SIMERINI FERRARI ENOITE,ALLA KAI OI ALOI DEN EIXAN TRAKSON KONTROL KAI SIMERINA SISTIMATA,OLOI TA IDIA EIXAN,OPOTE MIN KRINEIS EPOXES

Δημοσ.

δεν κρινω εποχες,κρινω οδηγους...

ο schumacher κατα τη γνωμη δεν ηταν καλυτερος απο τον senna...

ισως να κανω λαθος,μα κι ο maradona για μενα δεν συγκρινεται με τον pele...

o maradona ηταν ανωτερος...

αυτα δεν αλλαζουν...

δυχασμενες αποψεις

:)

Δημοσ.

Kai Etsi Gia Na Thimomaste Kapia Pramata 1/5/05 Alonso-shoumacher Ispania!!! Pios Alos Sinetripse Pote Xrono Dokimastikon Se Enan Agona Kai Malista 2+ Sec? Pios Alote Exei Kalipsei 48 Sec Se 23 Gyrous Apo Ton Proto?mono Enas O Shoumacher,kai Me Lastixa Brigestone Parakalo,ena Pramatika Poli Kalo Elastiko!!!!!!!!!!tha Parw 5-6 Gia To Spiti!!! Re Ksipnate,epi 4 Xronia 96-2000 O Anthropos Pire 2 Kai Exase Alla 2 Ligo Prin To Telos,me Ena Lastixo Pou Gia Na Anteksei Meta Ton 30 Gyro,eprepe Na Pigenei Mesa Apo Broxi,px Belgio,gia Na Pesei I Thermokrasia,kai Ekobe Sta 250 Tin Ora Pou I Aloi Pigenan Me 280+, Pios Alos Ta Ekane Ayta,kai Nikage Malista!!!

Δημοσ.

KAI EPISIS O KALOS O KAPETANIOS STI FOURTOUNA FENETE,DILADI BROXI!!!!! AXAXAXAXAXAXAXAXAX PAGKOSMIO REKOR PEDIA 20 SEC SE 2 GYROUS KALIPSE APO TO HAKKINEN TO 99 STO SPA, SE ENA BROXERO AGONA,TO DIANOISTE TI THA PEI AYTO?

20 DEYTEROLEPTA SE 2 GYROUS KALIPSE O ANTHROPAS RE!!!

Re Ksipnate,epi 4 Xronia 96-2000 O Anthropos Pire 2 Kai Exase Alla 2.......................LATHOS 96-2002

Δημοσ.

H Benetton τότε, φίλε boygasss, αν θυμάσαι καλά είχε το καλύτερο σασί, την καλύτερη οργάνωση (αν εξαιρέσεις τη φωτιά στο αμάξι του Verstappen, επειδή η ομάδα είχε βγάλει το φίλτρο προστασίας για τη ροή του καυσίμου, πράγμα παράνομο, τότε είχαν συζητήσει ακόμα και την αποβολή της Benetton από το πρωτάθλημα γι'αυτό το λόγο). Επίσης είχε ύποπτα ηλεκτρονικά, σύμφωνα με υπονοούμενα της FIA (ακουγόταν κάτι για traction control MONO στο αμάξι του Ταρίφα).

Ο ίδιος ο Senna είχε παρατηρήσει (μάλλον φώναζε!) ότι η Benetton του Ταρίφα έχει διαφορετική συμπεριφορά από αυτή του Verstappen και προφανώς δεν εννοούσε ότι ο Ταρίφας ήταν καλύτερος οδηγός.

Το πρωτάθλημα ήταν τόσο ανταγωνιστικό που το '94 οΤαρίφας μόνο με 5η στο κιβώτιο για 40-50 γύρους, βγήκε 2ος στην Ισπανία πίσω από το Hill, κάνοντας pit stop με το συμπλέκτη (αφού δεν είχε τις χαμηλές σχέσεις). Αυτό μαρτυράει την εκπληκτική οδηγική του ικανότητα αλλά και την...ανταγωνιστικότητα των υπολοίπων.

 

Ο δε κινητήρας της Ford ήταν σίγουρα από τους καλύτερους, αν όχι ο καλύτερος (από πλευράς αξιοπιστίας). Ήταν η Ford που την προηγούμενη χρονιά ('93) έδωσε κινητήρα του '92 στο θεό και του '93 στον Ταρίφα κι όμως ο θεός ήταν -συνήθως- πιο γρήγορος.

 

Ο Ταρίφας μέχρι τα μισά του '94 (μέχρι την Williams FW16B δηλαδή) είχε μακράν το καλύτερο μονοθέσιο.

 

Αντιγράφω από http://www.grandprix.com/gpe/rr549.html:

In qualifying there was no great surprise that Ayrton Senna was on pole position but Michael Schumacher's second place was a surprise. Already there were allegations that the team had found a way around the new F1 electronic regulations which banned the most sophisticated electronics which helped the drivers. These included fully-automatic gearboxes, traction control and launch control - a system which allowed a driver to simply push the accelerator fully on when the start was given without needing to pay attention to wheel-spin or gear changes.

 

Ο Ταρίφας όμως τιμωρήθηκε ΑΔΙΚΑ το '94 (για τη φαγωμένη κατά μισό χιλιοστό ξύλινη σανίδα), αυτό το αναγνωρίζω. Και ελπίζω να θυμάσαι πως ακριβώς πήρε τα 2 πρωταθλήματα που λες, με στούκες πάνω στον Hill κλπ.

 

Ο δε Hakkinnen, αν θυμάμαι καλά, ΕΡΙΧΝΕ ΓΥΡΟ στον Ταρίφα όταν πέταγε η McLaren. Προφανώς και δεν είναι καλύτερος ο Mika όμως. Αυτό που λέω είναι ότι από τότε που η Ferrari έφτασε τη McLaren έχουμε να δούμε πραγματικούς αγώνες. Ποιός δεν θυμάται την..διπλή προσπέραση του Mika στον Ταρίφα με 300τόσα km/h πριν από στροφή με δευτέρα? Ποιός θυμάται να έχει κάνει έστω και ένα ριψοκίνδυνο προσπέρασμα ο Ταρίφας και να τα έχει καταφέρει. Συνήθως κοπανάει με τον προπορευόμενο.

 

Εσύ που λες

otan Pethane O Senna I Bathmologia Eixe Os Exis!!! Shoumacher 36, Sennas12,ayta Gia Na Thimountai Oi Palioi Kai Na Mathenoun Oi Kainourioi!!!

θυμήσου ότι όταν πέθανε ο Senna, ο Ταρίφας είχε 20 βαθμούς (νίκες σε Interlagos και Aida) και ο θεός 0 βαθμούς από εξόδους, χωρίς να φταίει πραγματικά.

 

Φίλε Γάυρε, (κι εγώ Ολυμπιακός είμαι) τον Τσουκαλά τι τον έχεις?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...