Προς το περιεχόμενο

C++ Borland Builder


leukonas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Exo dio formes kai thelo apo tin deyteri na alakso mia metabliti pou iparxei stin proti forma.As poume oti ine ena parathiro properties kai allazei o xristis to poso ton xrimaton.

Δημοσ.

Θα πας στην δεύτερη φόρμα (πχ. Form2) και από την επιλογή «Include Unit Hdr…» του μενού File θα επιλέξεις (εάν δεν το έχεις κάνει ήδη) το Unit που αντιστοιχεί στην πρώτη φόρμα (πχ. Unit1).

Από εκεί και πέρα ο κώδικας της δεύτερη φόρμας μπορεί να δει τα αντικείμενα που έχουν δηλωθεί στο header (δλδ στο .H αρχείο) της πρώτης φόρμας και να τα διαχειρισθεί με απλή αναφορά.

 

Για παράδειγμα Form1->Caption = “Hello!”; για να αλλάξεις τον τίτλο της πρώτης φόρμας από την δεύτερη ή Form1->MyMoney = 100; για να αλλάξεις μια αριθμητική μεταβλητή της Form1 κτλ..

 

Υ.Γ.

Το Form1->MyMoney = 100; δουλεύει μόνο εάν έχεις δηλώσει την συγκεκριμένη μεταβλητή (MyMoney) στο public τμήμα του TForm1 constructor του αντίστοιχου Header file..

(για να μετακινηθείς γρήγορα μεταξύ του Header file και του Unit απλά πάτησε Ctrl+F6 στον Editor του Builder)

 

Καλή τύχη!!

Δημοσ.

Kserafeim aporo pos ginete kai exeis ksethapsei oti palio mou post exo kanei??Sto mati me ebales???Pantos eyxaristo gia to endiaferon sou alla opos katalabes me boithise o Directx

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...