Stormwatch Δημοσ. 2 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2005 Καποιος θα μπορουσε να ερμηνευσει τις δηλωσεις του σαν "Προσγειωθειτε και μην πολυπιστευετε υποσχεσεις...ειδικα απο τη Sony"
epote Δημοσ. 2 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2005 Καποιος θα μπορουσε να ερμηνευσει τις δηλωσεις του σαν "Προσγειωθειτε και μην πολυπιστευετε υποσχεσεις...ειδικα απο τη Sony" εμενα γιατι μου φαινεται περισοτερο "παραειναι καλο για να εχει νοημα οι μικροι κατασκευαστες να βγαζουν παιχνιδια σε αυτο λογο του οτι το να ανταποκρινεσαι στην ποιοτητα που θετει ειναι υπερβολικα χρονοβορο και ακριβο"?
nestorn Δημοσ. 2 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2005 Oλίγα ενδιαφέροντα τεχνικά όσον αφορά τις CPU των XBOX360 και PS3.... "Rumors and some game developer comments (on the record and off the record) have Xenon's performance on branch-intensive game control, AI, and physics code as ranging from mediocre to downright bad. Xenon will be a streaming media monster, but the parts of the game engine that have to do with making the game fun to play (and not just pretty to look at) are probably going to suffer...." "However bad off Xenon will be in that department, the PS3's Cell will probably be worse. The Cell has only one PPE to the Xenon's three, which means that developers will have to cram all their game control, AI, and physics code into at most two threads that are sharing a very narrow execution core with no instruction window. (Don't bother suggesting that the PS3 can use its SPEs for branch-intensive code, because the SPEs lack branch prediction entirely)...." Aπο το : http://arstechnica.com/articles/paedia/cpu/xbox360-2.ars/1 Πάντως αν μη τι άλλο, φοβερά γραφικά θα δούμε σίγουρα....
Slay Δημοσ. 2 Ιουνίου 2005 Μέλος Δημοσ. 2 Ιουνίου 2005 Πιστευω παντως οτι κανει λαθος σε μερικα πραγματα, ειδικα για physics τα demo που ειδαμε ηταν απλα καταπληκτικα, τα ιδια περιπου λενε και σε αυτη την παρα πολυ ενδιαφερουσα συζητηση στο beyond3d για το συγκεκριμενο αρθρο http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=23615 Επισης δεν καταλαβα γιατι 1ΜΒ cache για 3 cores ειναι καλυτερο απο 512kb cache για 1 core.
Merlin_o_magos Δημοσ. 2 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2005 Ksanarotao kati pou eixa rotisi kai pio palia...Eimaste sigouroi gia to mixanima pou epeze ta demos tou ps3 oti ontos itan ena mixanima san ayta pou tha vgi sto koino?Dld den tha mporouse na itan ena mixanima me 10 cells paradigma ? Etsi kai allios den to ediksan an den kano lathos.An kano lathos diorthoste me parakalo.Tha ekanan ta panta oi sony kai h microsoft gia na apodiksoun oti to diko tous einai to kalytero akoma kai paraplanontas to koino opos to ekanan kai paleotera(emotion engine).
epote Δημοσ. 2 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2005 "Rumors and some game developer comments (on the record and off the record)have Xenon's performance on branch-intensive game control, AI, and physics code as ranging from mediocre to downright bad. Xenon will be a streaming media monster, but the parts of the game engine that have to do with making the game fun to play (and not just pretty to look at) are probably going to suffer...." "However bad off Xenon will be in that department, the PS3's Cell will probably be worse. The Cell has only one PPE to the Xenon's three, which means that developers will have to cram all their game control, AI, and physics code into at most two threads that are sharing a very narrow execution core with no instruction window. (Don't bother suggesting that the PS3 can use its SPEs for branch-intensive code, because the SPEs lack branch prediction entirely)...." aman aytos o nelson.... yperektima thn apaititikotita ton branch intencive code, that is AI kai physiki, den exei yparksei oute ENA paixnidi limited apo ayta mexri tora kai oute prokeite giati einai asimforo Ksanarotao kati pou eixa rotisi kai pio palia...Eimaste sigouroi gia to mixanima pou epeze ta demos tou ps3 oti ontos itan ena mixanima san ayta pou tha vgi sto koino?Dld den tha mporouse na itan ena mixanima me 10 cells paradigma ? Etsi kai allios den to ediksan an den kano lathos.An kano lathos diorthoste me parakalo.Tha ekanan ta panta oi sony kai h microsoft gia na apodiksoun oti to diko tous einai to kalytero akoma kai paraplanontas to koino opos to ekanan kai paleotera(emotion engine). actually epaize se mixanima KATOTERO apo ayto pou tha bgei, eixe ena cell me dio geforce 6800 kai ola praktika ta demos ekanan render MONO ston cell, nai akoma kai ayto me th polh, htan MONO o cell
Merlin_o_magos Δημοσ. 2 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2005 An kai parameno epifilaktikos gia to ti mixanima epeze ta demo ayta ,mporo na po me sigouria oti einai oti kalytero exoume di ...
DIMERR Δημοσ. 2 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2005 epote pou to diabases/emathes oti itan katwtero to mixanima ???
Stormwatch Δημοσ. 2 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2005 Προφανως ηταν κατωτερο αφου ηταν devkit.Παρολα αυτα ηταν πολυ πιο κοντα στο κανονικο PS3 απο οτι το αντιστοιχο της MS.Ειχε επανω δυο 6800 σε SLI ενω αυτο του ΧΒΟΧ360 ειχε μια απλη Χ800 της ΑΤΙ "ola praktika ta demos ekanan render MONO ston cell, nai akoma kai ayto me th polh, htan MONO o cell" ....και το demo του Killzone ηταν realtime...οκ
Slay Δημοσ. 3 Ιουνίου 2005 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουνίου 2005 ειλικρινα θελω να βγει το παιχνιδι και να ειναι οπως ακριβως στο τραιλερ που εδειξαν, οχι τιποτε αλλο αλλα γιατι μας τα εχουν σπασει με τα ηταν η δεν ηταν realtime, ενω για σκηνες του PGR3 που ηταν rendered (οπως παραδεχτηκε αργοτερα ο Allard) δεν γινεται κουβεντα. Το μονο σιγουρο για το killzone ειναι οτι ειναι προιον 3d engine και οχι 3d software, τα μονα θεματα που τιθονται ειναι αν θα ειναι και το πραγματικο gameplay σε αυτο το χαοτικο στυλ, και κατα ποσο θα μπορει να παιξει σε αυτο το framerate.
Stormwatch Δημοσ. 3 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2005 ''ειλικρινα θελω να βγει το παιχνιδι και να ειναι οπως ακριβως στο τραιλερ που εδειξαν, οχι τιποτε αλλο αλλα γιατι μας τα εχουν σπασει με τα ηταν η δεν ηταν realtime'' Εγω αντιθετα περιμενω τους δυνατους τιτλους για να τους παιξω...
Merlin_o_magos Δημοσ. 3 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2005 Ego pantos ayto pou amfisvitisa einai to mixanima pou epeze to demo.Giati nai isos na itan real time ALLA na epeze pano se ena teras...Poli apli h skepsi mou kai logiki.To oti itan devkit de mou leei tipota efoson den to ediksan.Makari pantos na einai etsi pragmatika to paixnidi.The thesi nea standars .......Eidomen..
epote Δημοσ. 3 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2005 "ola praktika ta demos ekanan render MONO ston cell, nai akoma kai ayto me th polh, htan MONO o cell"....και το demo του Killzone ηταν realtime...οκ afou to paradextikan oloi meta oti ta demo epaizan me software render ston cell (ektos pao ths nvidia to demo fisika), ma kala afou einai gnosto oti to RSX den exei kanei taper out akoma, ti les tora? dear god....orismenoi anthropoi. oute ta paixnidia tou xbox 360 tha exoun thn poiotita pou exoun tha makran kalitera giati epaizan se mac G5 me mia 6800 FYSIKA tha exoun kalitera frame rates kai tha exoun panta 4x AA energopoihmeno. eleos
Stormwatch Δημοσ. 3 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2005 "afou to paradextikan oloi meta oti ta demo epaizan me software render ston cell (ektos pao ths nvidia to demo fisika), ma kala afou einai gnosto oti to RSX den exei kanei taper out akoma" Αποψεις του τυπου "Το παραδεχτηκαν ολοι" ,"ειναι κοινως αποδεκτο οτι.." κλπ προσωπικα δεν μου κανουν αισθηση.Η Sony εχει το μαχαιρι και το καρπουζι οποτε μπορει να λεει οτι θελει.Και για τα demo της (Tekken κλπ - οχι μονο Killzone) ηθελε να μας κανει να πιστεψουμε οτι ηταν realtime (σε καποιους το καταφερε , κυριως σε αυτους που αγνοουν ή θελουν να αγνοησουν την ιστορια της SCE τα τελευταια 10 χρονια και καταπινουν αμασητο οτι τους πει) αλλα τελικα ελεγε δρακους. Αλλωστε τις SLI 6800 δεν τις ειχε επανω το devkit για διακοσμητικους λογους...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.