Προς το περιεχόμενο

Παρουσιαση νεων κονσολων στην Ε3


Slay

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μετά από τον ισχυρίσμό της Sony, ότι 1 Ps3 = 2 Xbox360, τώρα η Microsoft ισχυρίζεται ότι έχει καλύτερο επεξεργαστή (για games) ΚΑΙ καλύτερη κάρτα γραφικών. Χαχα το πράγμα αρχίζει να καταντάει αστείο...
ma sthrizete stous ari8mous :D den einai aprosdioristo
  • Απαντ. 404
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
- 4 φορές περισσότερα ps2 από xbox, χωρίς να αφαιρέσω όσους τα πήραν για media center .

- Το psp που τώρα ξεκινάει και θα γίνονται εύκολα κάποια port .

- Η φτηνή τιμή του ps2 και τα πολλά παιδικά κυρίως παιχνίδια, θα το βοηθήσουν να συνεχίσει να πουλάει.

Το xbox θα παίρνει ότι ενέσεις του κάνει η microsoft, μέχρι να βγει το xbox360.

 

Καταλαβαίνεις τι λές;Σου λέω έχουν ανακοινωθεί τίτλοι μέχρι το 2006 και επιμένεις ότι το xbox πέθανε...το psp που κολλάει;προφανός δεν ειχες ποτέ φορήτη παιχνιδομηχανή...θα κάθεσαι να παίζεις παιχνίδια του ps2 στον δρόμο; εντάξει δεν έχει νόημα να συνεχίζουμε

 

Για ανάλογα πράγματα με αυτά που έκαναν το xbox Media center μιλάω ... σκληρός δίσκος, ethernet, linux ... θα έχει από όλα το ps3 τώρα, δεν θα μείνει στην απέξω .

 

Κι εγώ άκουγα απ' την πλειονότητα των χρηστών του ps2 ότι αυτά δεν έχουν σημασία...κοίτα να δείς που τώρα έχουν...

 

Δες το χάος που υπήρχε στην προηγούμενη γενιά, και σύγκρινε με τώρα που το ps3 έχει πάρει προβάδισμα και εδώ.

 

Εδώ δεν μιλάμε για xbox αλλά για το xbox360 οπότε άστο απέξω...και που τον είδες τον χαμό;

 

Δεν έχεις στοιχεία όμως... εδώ μιλάμε βάση αυτών που έχουνε βγει μέχρι τώρα.

Αν είναι να μην τα βλέπουμε, όντος μπορείς να λες ότι θες και για το 360 και το 720 .

 

Αυτό θα μας φάει ότι μιλάμε θεωρητικά με βάση τους αριθμούς...θυμάσαι τι λέγανε για το ps2;Ούτε τα μισά απ' τα πολύγωνα που υποστηρίζανε ότι μπορεί να εμφανίσει δεν εμφάνιζε.Περίμενες να το δείς ο ίδιος στην πράξη όχι από video και λοιπά...

 

H floating point performance είναι τουλάχιστον 2πλάσια συνολικά, αλλά και αυτή του cpu όλες οι πηγές λένε ότι είναι επίσης διπλάσια.

Και δεν πιστεύω να περιμένεις η ΙΒΜ να έβγαλε καλύτερη cpu για το xbox, από το cell που σχεδίαζαν χρόνια και με τεράστιο κόστος για το ps3, και όχι μόνοι τους μάλιστα !

H αρχιτεκτονική είναι διαφορετική, και εκεί θα παιχτούν πολλά, αλλά η τεράστια θεωρητική υπεροχή του ps3 δεν αμφισβητείτε τώρα.

 

Έχεις insider ε;άτομο από μεσα...όντως σιγά μην έκατσε να αναπτύξει καλύτερη CPU για το Xbox...τα επιχειρήματα σου σπάνε κόκκαλα...

 

katarxin to to xbox opos vlepoume mimite to tilexiristirio tou PS stin arxi mou thimize tou Nintento 64 to cotrol tora to ekana san tou ps mono pou allaxe thesi to aristero analogiko me ta velakia ama exete dei to tilexiristirio tou xbox360

 

Μετα τι θα σου θυμίσει;του snes;Το χειριστίριο δεν μοιάζει με κανένα άλλο...πως να το κάνουμε;Αλλά και να έμοιζε με του PS εγώ θα χαιρόμουν καθώς είναι το καλύτερο χειριστίριο όλων των εποχών.Απορώ πως η Sony δεν κράτησε το ίδιο.

 

Ναι, είναι γεγονός!! The Xbox 360 CPU architecture has three times the general purpose processing power of the Cell. Μετά από τον ισχυρίσμό της Sony, ότι 1 Ps3 = 2 Xbox360, τώρα η Microsoft ισχυρίζεται ότι έχει καλύτερο επεξεργαστή (για games) ΚΑΙ καλύτερη κάρτα γραφικών. Χαχα το πράγμα αρχίζει να καταντάει αστείο...

 

αλλά όταν η Sony το είπε αυτό δεν ήταν αστείο ε;μη με παρεξηγείσεις πραγματικά κι εγώ το θεωρώ αστείο αυτό το πράγμα....

Δημοσ.

και που τον είδες τον χαμό;

ΧΑΟΣ είπα ' date='αν συγκρίνουμε το τότε με το τώρα ...

Εκεί που η sony ήταν μόνη της , και είχε απέναντι Microsoft και directx , Intel , Nvidia , και 2 χρόνια στην πλάτη, τώρα έχει περισσότερους συνεργάτες από τον αντίπαλο, μεγαλύτερη εμπειρία στην νέα γενιά hardware , και τον χρόνο με το μέρος της.

 

Έχεις insider ε;άτομο από μεσα...όντως σιγά μην έκατσε να αναπτύξει καλύτερη CPU για το Xbox...τα επιχειρήματα σου σπάνε κόκκαλα...

Την λογική μου απλά έχω εδώ...

Αν η Microsoft συνεργαζόταν με τους καλύτερους του είδους για να φτιάξουν ένα λειτουργικό με τεράστιο κόστος επένδυσης, δεν θα ήταν καλό?

Αν ταυτόχρονα η sony πλήρωνε την microsoft να της φτιάξει ένα άλλο που θα το χρησιμοποιήσει αυτή σε δικό της σύστημα, είναι δυνατόν να είναι καλύτερο από το πρώτο ?

 

Γιατί κάτι τέτοιο περιμένεις... ο cpu της ΙΒΜ να είναι καλύτερος από τον cell, ένα τεράστιο project με συνεργασία IBM-SONY-TOSHIBA !!!

 

Απορώ πως η Sony δεν κράτησε το ίδιο.

Kαι εγώ' date=' αλλά έπρεπε να γίνει αναλογικό, και το έκαναν σχετικά καλά.

Τώρα υποθέτω ότι το νέο joypad θα είναι τρομερά εύχρηστο, γιαυτό και αγνόησαν ότι δεν είναι όμορφο.

Η λαβή του φαίνεται άψογη αφού θα γίνεται από ολόκληρη τη παλάμη, και λόγω του σχήματος δεν θα είναι δυνατόν να γλιστρούν τα δάχτυλα ... θα το δούμε όμως.

 

αλλά όταν η Sony το είπε αυτό δεν ήταν αστείο ε;μη με παρεξηγείσεις πραγματικά κι εγώ το θεωρώ αστείο αυτό το πράγμα....

H microsoft ισχυρίζεται ότι έχει cpu με μεγαλύτερο συνολικό memory bandwith , αλλά οι Drram είναι διαφορετικές και λειτουργούν εξειδικευμένα στο κάθε σύστημα.

"The PS3 has 22.4 GB/s of GDDR3 bandwidth and 25.6 GB/s of RDRAM bandwidth.

The Xbox 360 has 22.4 GB/s of GDDR3 bandwidth and a 256 GB/s of EDRAM."

 

Επίσης ότι έχουν μεγαλύτερη general purpose processing power στην cpu, που αυτή θέλουν τα games , αλλά διαβάζω σε ξένα forum ότι λένε potatos .

(ακόμα όμως δεν έχω δει κάποιο πολύ αξιόπιστο αντίλογο , οπότε θα επανέλθω)

Δημοσ.
ma sthrizete stous ari8mous :D den einai aprosdioristo

Δεν βασίζονται σε αριθμούς.. βασίζονται στη λογική της Microsoft ότι "ο Cell δεν έχει 7 πυρήνες, αλλά 7 <παράξενα πραγματάκια> που είναι άχρηστα στο game programming". Ειδικά για την κάρτα γραφικών, κάνουν απίστευτες υποθέσεις:

 

-> υποθέτουν ότι οι αριθμοί που έδειξε η Sony για τις επιδόσεις της περιλαμβάνουν και "βοήθεια" από τον Cell...

-> υποθέτουν ότι οι ALUs της RSX είναι παρόμοιες με αυτές της GeForce 6800 και έτσι υπολογίζουν τα GFLOPS της...

-> υποθέτουν ότι αφού 1 RSX = 2 6800 Ultra, και αφού μια 6800 Ultra έχει 16 pixel pipes και 6 vertex pipes, άρα η RSX θα έχει 24 pixel pipes και.. 4 vertex pipes!!! Το καταλαβαίνετε αυτό; Υποθέτουν ότι η RSX θα έχει λιγότερες vertex pipes από την 6800! Γιατί; Γιατί έτσι γουστάρουν, αφενός, και για να βγάλουν τη δική τους κάρτα γραφικών γρηγορότερη, αφετέρου!

-> υποθέτουν ότι η RSX έχει 24 texture samplers (αν πάλι ακολουθεί τη σχεδίαση της 6800) και ότι όταν χρησιμοποιούνται καταλαμβάνουν μία ALU, άρα η RSX δεν είναι καθόλου εντυπωσιακή.

-> υποθέτουν τον τρόπο με τον οποίο η Sony μέτρησε τα shader operations per clock.

 

Θα σας πω κάτι. Εγώ δεν είμαι σε κανένα στρατόπεδο - απλά προσπαθώ να αποφασίσω ποια θα είναι η πρώτη μου κονσόλα. Πολλοί από τους όρους που αναφέρονται στο άρθρο, μου είναι άγνωστοι. Παρ' όλα αυτά, η βασική λέξη που χρησιμοποιείται είναι το "ΑΝ". Με δεκάδες "αν" ή "έστω ότι" έβγαλε η Microsoft αυτά τα συμπεράσματα. Επομένως, αυτό το έγγραφο (το οποίο δημοσιεύθηκε στο site όπως ακριβώς τους το έστειλε η Microsoft), πάει κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων για μένα...

Δημοσ.

H microsoft ισχυρίζεται ότι έχει cpu με μεγαλύτερο συνολικό memory bandwith ' date=' αλλά οι Drram είναι διαφορετικές και λειτουργούν εξειδικευμένα στο κάθε σύστημα.

"The PS3 has 22.4 GB/s of GDDR3 bandwidth and 25.6 GB/s of RDRAM bandwidth.

The Xbox 360 has 22.4 GB/s of GDDR3 bandwidth and a 256 GB/s of EDRAM."[/quote']

 

Να διευκρινισουμε εδω οτι το bandwidth των 256GB/sec δεν ειναι GPU<->eDram, και εξηγουμαι, επειδη η GPU της ATI δουλευει και σαν northbridge δεν μπορουσαν να τα βαλουν ολα σε ενα die, ετσι φτιαξαν 2, το bandwidth αυτο λοιπον ειναι αναμεσα στην edram και σε ενα μερος floating point λογικης που βρισκεται στο ιδιο die, και θα παρεχει οπως λενε, στην ουσια free antialiasing (χωρις performance hit) κατι που δεν αμελητεο μεν, αλλα δεν ειναι και γενικα performance boost, απλα δωσαν αυτο το νουμερο γιατι ειναι εντυπωσιακο, η σονυ θα μπορουσε να δωσει για παραδειγμα το bandwidth που θα εχουν τα SPE μεταξυ τους , και με το PPE που στα 3,2ghz ειναι περιπου 307gb/sec αλλα πραγματικα δεν εχει και μεγαλο νοημα αυτο το νουμερο, γιατι δεν περιμενεις να υπαρχει κανενα bandwidth bottleneck on die.

Σε αυτο το αρθρο το anandtech προσπαθει να κανει μια πρωτη αναλυση/συγκριση των 2 GPU http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2423 επισης απο το ιδιο αρθρο μου λυθηκε περα απο την απορια μου απο που ειναι αυτο το τεραστιο νουμερο που εδωσε η ms για το bandwidth της edram, και η αλλη απορια που μου ειχε δημιουργησει το αρθρο που ειχε κανει post o Stromwatch, h GPU της ATI τελικα και βεβαια δεν κανει μονο 2 shader ops per cycle, αλλα 96, το προηγουνο αρθρο τα ειχε μπερδεψει τα πραγματα , αυτο που συμβαινει ειναι οτι μπορει να εκτελει 2 shader ops (1 scalar 1 floating) το καθε pipeline και ετσι με 48 Pipes το μεγιστο θεωρητικο ειναι 48 δις. shader ops per sec, το νουμερο που εδωσε η MS δηλαδη και οχι το διπλο οπως ισχυριζοταν το προηγουμενο αρθρο..

Δημοσ.

Ρε παιδια,24 σελιδες εχει φτασει το thread,θελω ΕΝΑΣ να μου πει,ποιο ειναι το τελικο συμπερασμα.(προσωπικα δε με νοιαζει καν,αφου θα παρω και τις 2 κονσολες).Παντως μ'αρεσει που κανετε αναλυση εις βαθος των χαρακτηριστικων,χωρις να υπολογιζετε οτι η πλειοψηφια εδω στην Insomnia δεν εχει ιδεα τι ειναι το pipeline,floating,die,vertex pipes και ουτω καθεξης.Δεν το λεω ειρωνικα,μια παρατηρηση κανω. :)

Δημοσ.

Ωραίο το αρθράκι του Anand αλλά δεν μας λέει και πολλά στοιχεία....

Πάντως είναι πολύ ενδιαφέροντα δύο στοιχεία που διάβασα:

 

"In fact, NVIDIA stated that by the time PS3 ships there will be a more powerful

GPU available on the desktop."

 

"NVIDIA stated that they had never had as powerful a CPU as Cell, and thus the

RSX GPU has to be able to swallow a much larger command stream than any of

the PC GPUs as current generation CPUs are pretty bad at keeping the GPU fed."

 

Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι πως έχουμε τελικά ένα σύστημα(PS3) στο

οποίο για πρώτη φορά μετά απο χρόνια η GPU προσπαθεί να φθάσει τη CPU.

Επίσης και λαμβανοντας υπ'οψιν οτι το ΣΥΣΤΗΜΑ(οχι τo επιμέρους hardware)

θα πρέπει να είναι πιο δυνατό απο οτι υπάρχει όταν το PS3 θα κυκλοφορήσει

πιστεύω πως ο Cell θα αναλάβει ένα σημαντικό μέρος απο τα γραφικά κάτι που

μπορεί ανετα να κάνει όπως είδαμε απο τα tech demos.Ετσι λοιπόν ίσως και

ο ρόλος της GPU στα games να περάσει σε (σχετικά) δεύτερο ρόλο.....

Επίσης πρέπει να πω πως ο Cell ακόμα και ελαφρώς ευνουχισμένος με έχει

εντυπωσιάσει απίστευτα.Εκεί που διάβαζα για 4 cell στο PS3 τώρα βλέπω οτι και

το ένα στα 3,2 είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ δυνατό και πράγματι το τσιπάκι δεν έχει καμμία

σχέση με ότι έχουμε δεί ως τώρα....πιστεύω οτι έχουν να δούν φοβερά πράγματα

τα μάτια μας που μπροστά τους το Killzone(pre rendered ή όχι) δεν θα είναι τίποτα

Δημοσ.

Η δικια μου εντυπωση ειναι οτι η Sony εκλεψε την παρασταση, παρουσιασε καλυτερο hardware, με περισσοτερες multimedia δυνατοτητες, πληθωρα επεκτασεων και ports, καθως επισης μας εδωσε και εντυπωσιακοτατα δειγματα της δυναμης του Cell και της RSX, προσωπικα εντυπωσιαστηκα περισσοτερο απο τον Cell, τα demos του gataway και του landscape που ηταν εξολοκληρου software rendering απο τον Cell ηταν ακρως εντυπωσιακα, δικια μου εντυπωση και αποψη ειναι οτι η Sony παρουσιασε μια πραγματικα next gen κονσολα, ενω η microsoft απλα ενα δυνατοτερο xbox.

Eχοντας δει το damage control που ακολουθησε απο εκπροσωπους της MS μετα την παρουσιαση της sony, με γελειες δηλωσεις οπως "δεν εχει 8 cores, εχει 1 και 7 κατι αλλο" η οτι εχει μεγαλυτερη general purporse code performance το Xbox (ειμαι σιγουρος οτι θα τρεχει word, excel, access πολυ καλυτερα απο τον Cell, αλλα για vertex shading, physics, AI ο cell εχει διπλασια ισχυ) ειμαι πεπεισμενος για την τεχνικη ανωτεροτητα του PS3, και αυτο σε συνδυασμο οτι η sony οχι μονο δεν εχασε κανενα απο τα exclusives που ειχε, αλλα εξασφαλισε και αλλα (οπως το Heavenly Sword) με κανουν να πιστευω οτι και αυτη η γενια ανηκει στην sony, γιατι καλο ειναι να εχεις καλο hardware, αλλα χωρις καλο software δεν εχει νοημα, ειλικρινα το μονο που εχει μεχρι στιγμης καλυτερο το Xbox ειναι το live, αλλα ακουγοντας τον chatani στην παρουσιαση της σονυ, οπως επισης και στην συνεντευξη του που εκανα Post πριν λιγα pages, πιστευω οτι η σονυ ετοιμαζει κατι δυνατο και σε αυτον τον τομεα, τα εκαναν ολα τοσο καλα αυτη την φορα που δεν πιστευω οτι θα αμελουσαν να κανουν κατι σημαντικο και για το online gaming.

Δημοσ.

Συνεντευξη του Ken Kutaragi στο ιαπωνεζικο gamewatch , ας ειναι καλα οι ιαπωνεζοι αγγλομαθεις του beyond3d γιατι οι machine translations πραγματικα ειναι για να γελας ;-)

 

http://pc.watch.impress.co.jp/docs/2005/0521/e304.htm

Part 1

 

Honda: To this day PlayStation have brought changes in gaming for each generation. First it brought real 3D graphics then PS2 reached the entrance to virtual reality. Then, what of gaming will PS3 change?

 

Kutaragi: PS3 is what we've managed to reach as the product that was thought as the goal when we founded SCEI. We don't manufacture PlayStation to play games, we've been running the company to exploit wonderful power of computers for entertainment. In the first generation we put a 3D graphics chip, in PS2 we put Emotion Engine. PS3 is not a game-oriented architecture. It's not a computer for children. In terms of a computer for entertainment that is our goal, it's like PS1 and PS2 existed just for PS3.

 

Honda: "Using computer power for fun", "want to create a computer designed for entertainment", these were the words often heard when the first PlayStation emerged. So, the dream you had in those days has materialized this time.

 

Kutaragi: PC have been a computer as a tool so far. It's only a port of various philosophies from mainframe to PC. Therefore the mainstream moved from desktop PC to note PC when certain performance was reached. In PC of today, both hardware and OS are made for business tools.

 

However, a computer as a business tool got matured, and then they went to the direction such as Media Center PC etc. that have media playback capability. It only imitates what consumer appliances have been doing already and is not built for entertainment.

 

In contrast to that, PS3 is a computer created to realize entertainment. Entertainment includes not only games, but also various factors, PS3 is a computer that has become to be able to offer functions useful for all of them.

 

So, with what kind of approach can we realize it? In the first PlayStation, we had thought how we could bring what SGI did (3D graphics) into homes as entertainment. Likewise, things which are impossible with human power, things only solvable with supercomputers, technology to analyze invisible places in the world - the approach in PS3 is to bring them into homes to use them for entertainment.

 

Because of it, we allied ourselves with IBM that knows supercomputers, co-developed CELL with Toshiba in the 3-company alliance, and created the new GPU with nVIDIA. Especially we could sympathize with nVIDIA very much, and I and Jen-Hsun (nVIDIA CEO) drew the future roadmap. The entrance of this roadmap is RSX. Those who aren't in the know seem to think it's an off-the-shelf PC GPU, but in reality, they are totally different in their architectures. Including Dr. Kirk (nVIDIA architect), all people at nVIDIA are visionaries actually. Also in that regard we sympathize with each other, and we are in talks to do new thing in the future. OTOH, nVIDIA Shader can exploit past assets as it has compatibility with various shading programs in the PC world.

 

Honda: After you resigned as Sony corporate VP, it looks you've regained your former attitude, like chasing dreams.

 

Kutaragi: As a corporate VP you are always required to judge various products you are in charge of. But now, I can concentrate only on PlayStation and can elaborate it. When you have more chances to see the products you'll find our elaboration in many places.

 

Honda: You used to talk about the concept of CELL or PS3 with grid computing as one of analogies. Since then it's been disclosed what kind of processor CELL actually is. How does the computing model of CELL that has networking functions by itself translate into a game console in future?

 

Kutaragi: In the next spring, CELL will start to enter homes as the form of PS3. Thought in it there are 7 SPEs, it may be seen only as one hardware from users. But since PS3 has Gigabit Ethernet from day one, you can connect CELLs right away at 1Gbps when you have more CELLs in your home. It can be a home server, or more PS3s, in various styles CELLs in home can connect with one another via network. With 100Mbps bandwidth, they can be connected even through internet.

 

Honda: Is PS3 itself rigged with such mechanism for CELL computing?

 

Kutaragi: Of course it'll be implemented in the Cell OS that's running on PS3. As you know CELL has a secure execution layer in the processor level, it has high security even in the case where they are connected through a network. The world where power of CELL connecting with one another through a network - we prepare it properly and it's implemented in PS3.

 

Honda: Yesterday I interviewed with Robbie Bach of Microsoft. About the difference between XBOX360 and PS3, he said XBOX360 is oriented to integer calculation and SMP which are natural progression in computing power as a general computer, and PS3 is an approach specifically meant for augmenting floating point calcuation. It's the viewpoint like while they respect the choice of PS3, for Microsoft also as a software vendor, XBOX 360 is more friendly.

 

Kutaragi: I can understand the approach where computing performance is augmented by putting several general-purpose processor cores. But what you can improve by higher integer performance is only general infomation processing application. It has more power as a general-purpose computer, but it doesn't change the level of entertainment. In contrast CELL is designed from day one to generate virtual things and phenomena in a computer.

 

(I omit Honda's comment about supercomputer and entertainment here)

 

Honda: What kind of power does Entertainment Computer need?

 

Kutaragi: The approach where improving computing performance as much as possible and combining GPU with it is just connect a PC with a TV and redesign packaging of a case, that is not new as a concept. XBOX was such a game console in its first generation too. But we want to create the future which was previously impossible by expanding computer entertainment more than ever before. At the press conference we showed the demo of ducks driven by physics simulation, it's just about generating a virtual world in PS3.

 

For us it's very acceptable that Microsoft invests in this area. But just upping output resolution of a conventional game console and improving graphics power don't expand the world of game consoles as of today. This is only XBOX 1.5 rather than a next-generation XBOX. Rather than replacing what existent game console vendors have been doing with high-performance hardware, I want them to find a totally new field by their own originality. If they do so, we can expand the world of computer entertainment together.

 

Honda: Though this is very rough point of view, it looks functions and performance required for home appliances are thoroughly analysed for target usage and are implemented very efficiently in silicon as PS3. OTOH XBOX360 looks like a very general and flexible hardware well expected from a PC software vendor.

 

Kutaragi: It's the culture of SCEI that sticking onto details we implement them one by one. Every part has elaboration and it's reflected in detailed parts of system architectures.

 

For example, RSX is not a variant of nVIDIA's PC chip. CELL and RSX have close relationship and both can access the main memory and the VRAM transparently. CELL can access the VRAM just like the main memory, and RSX can use the main memory as a frame buffer. They are just separated for the main usage, and do not really have distinction.

 

This architecture was designed to kill wasteful data copy and calculation between CELL and RSX. RSX can directly refer to a result simulated by CELL and CELL can directly refer to a shape of a thing RSX added shading to (note: CELL and RSX have independent bidirectional bandwidths so there is no contention). It's impossible for shared memory no matter how beautiful rendering and complicated shading shared memory can do.

 

http://pc.watch.impress.co.jp/docs/2005/0521/e305.htm

Part 2

 

Honda: It seems PS3 is designed and has the spec that can naturally exist in home as an AV appliance.

 

Kutaragi: It's of course. Because PlayStation is not a game console. I have never remarked that PlayStation is a game console. These days a display becomes fixed-pixel so there'll be more displays for home use that can output full HD in the real resolution. Thus it's natural move that it has 2 1080p outputs.

 

Honda: In the aspect of AV entertainment, what function does CELL computing that centers at PS3 offer us?

Kutaragi: Imagine we can realize the world where can easily use supercomputing power in home. CELL can realize it. PS3 and other CELL-embedded machines have the base for CELL computing through network. What's possible with a supercomputer?

 

For example, we internally call it as "ripening", if you lay a content in a storage server on a network, CELL ripens it when it's not used and improves its quality. For example it can ripen an SD resolution movie to up-convert to an HD movie with more details. Those contents are stored in "CELL Storage" that is a network stroage with Gigabit Ethernet and RAID. We have many plans but will certainly offer CELL Storage.

 

(Honda's comment: the same kind of upconverting a movie was demonstrated by Intel but they explained it requires a future many-core CPU. CELL will be able to do it and other wonderful things on a home network)

 

Kutaragi: In future CELL home server will be in home and it'll automatically maintain contents in CELL Storage. With the security function in CELL, you can rip a copyrighted material such as DVD and put it on a storage then can ripen it to be more beautiful.

 

Honda: When the era of digital contents comes in the mainstream, a home network will be filled with digital data. For example you can't sort digital camera pictures by yourself because they are too many. TV programs and music are like that too. How to maintain directories for those contents and how to search them may be solved by image analysis. Moreover, the part that visualizes results for analysis and search can be navigated plainly with 3D graphics in PS3 as a frontend.

 

Kutaragi: Don't worry, as it's what I want most, we'll start the development soon after we release PS3. Technologies for information analysis of movie, still picture, and sound have a tremendous number of methods including research projects not well known. With supercomputer power we can apply them in home.

 

Honda: As a control center of digital media, it's interesting that PS3 has an SD card slot as a default feature. It's a feature not seen in Sony (not SCEI) products, does this represent the open attitude in such an area as premium contents media distribution?

Kutaragi: Indeed there is an image that for Sony products only memory stick and ATRAC are allowed and outside technologies are ignored. But SCEI, and PlayStation, continue to use actively the world standard and what engineers in the world appreciate as the best things. So memory stick and SD card are the same. They are treated as equivalents and we won't go to our own way.

 

In terms of codec, as CELL has power to do realtime transcoding singlehandedly, it'll be non-significant in which format a movie is stored in a storage. You can use the best technology available in the time.

 

Honda: Though it must be difficult for you to tell the very price of PS3, will PS3 take the same depreciation model as the one of PS2? For instance PSP was cheaper than most expected.

 

Kutaragi: PSP was evaluated by many people as inexpensive, but still 24,900 Yen. Its cost model can have a feasible cash flow by the higher in-house development ratio and other factors.

 

The same thing can be said for PS3, but a far more number of PS3 will be sold if you compare it with PSP. But as I mentioned before PS3 has no consciousness as a game console. It was our goal that we wanted to sell a computer for entertainment with added values.

 

Probably in this generation, PS3, will be able to be sold even for 200,000 Yen for those who want the power. Those who want it won't judge by the price. Of course if it's the case not many people can enjoy it, but some people may think it's expensive if they think game consoles as the standard. However, PS3 is built as a product overwhelmingly wanted. Car and TV are like that. You can't help wanting it. Even we, who developed it, want it. We created such a product.

 

(Honda's comment: To complement Kutaragi, apparently SCE told partners that PS3 would be sold under 40,000 Yen. So far PS1 & PS2 were launched at 39,800 Yen so they are not very expensive. But, as PSP was launched at the "final price" that contains no further pricecut, PS3 may launch at 39,800 as the final price without pricecut in the near future. Anyway PS3 will be launched at a price well in the range of a common sense)

 

Honda: For the last question, can you show me concrete examples of the application of CELL to home appliances?

 

Kutaragi: In addition to the aspects I mentioned earlier such as image quality and searching digital media, automatically analysing still pictures to optimize it for printing, or when you have more CELLs in home, image quality in TV may be improved somewhere along the line unknown by a user.

 

Also, CELL Storage is important. Ordinary NAS is enough to store contents simply, but it's not that interesting. We make it analyze movies and sounds, and detect what they are, then add semantics. Though automatically adding semantics to things originally without metadata requires huge computing power, CELL will be the key to the problem.

Δημοσ.
...εχει μεγαλυτερη general purporse code performance το Xbox (ειμαι σιγουρος οτι θα τρεχει word, excel, access πολυ καλυτερα απο τον Cell, αλλα για vertex shading, physics, AI ο cell εχει διπλασια ισχυ) ειμαι πεπεισμενος για την τεχνικη ανωτεροτητα του PS3...

Aπο το στόμα μου το πήρες...:).Μα και ένας pentium4/athlon64 ενδέχεται να έχει

καλύτερες επιδόσεις απο τον cell σε μη multimedia εφαρμογές όπως αυτές που

αναφέρεις...Όμως στα games και ειδικά στα 3D graphics η floating point performance

έχει την πρώτιστη σημασία όσον αφορά τη cpu

 

ειλικρινα το μονο που εχει μεχρι στιγμης καλυτερο το Xbox ειναι το live, αλλα ακουγοντας τον chatani στην παρουσιαση της σονυ

Ρε παιδιά μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί γίνεται τόσος ντόρος με το live?

Εγώ δεν θέλω κάτι αντίστοιχο του live.Γιατί δηλαδή είναι καλό να είσαι οnline

μέσω ενός ελεγχόμενου απο την M$ περιβάλλοντος???Δεν είναι καλύτερα να έχεις

το δικό σου isp και να μπαίνεις απ'ευθείας στους servrer της εταιρίας του παιχνιδιού

για online gaming όπως γίνεται με τα PC και PS2?Εκτός αν μου διαφεύγει κάτι....

 

Όσον αφορά τη συνέντευξη του Kutaragi παρατήρησα την εξής δήλωση....

 

"CELL and RSX have close relationship and both can access the main memory and the VRAM transparently.

CELL can access the VRAM just like the main memory, and RSX can use the main memory as a frame buffer.

They are just separated for the main usage, and do not really have distinction.This

architecture was designed to kill wasteful data copy and calculation between CELL and RSX....."

 

Αυτές οι εντυπωσιακές δηλώσεις στηρίζουν το προηγούμενο μου post και

δείχνουν πως η GPU δεν έχει σημασία πόσο δυνατή είναι απο μόνη της στο

PS3(αν και ομολογουμένως είναι....) αλλά περισσότερη σημασία έχει το πόσο

γρήγορά και χωρίς bottlenecks μπορεί να επικοινωνει με τον Cell.

Πολύ εντυπωσιακή και ανατρεπτική τεχνολογία κατ'εμε και μένει να δούμε

αν θα δουλέψει.Τα πρώτα δείγματα είναι θετικά πάντως.

Δημοσ.

Το μονο καλο που εχω δει στο live ειναι οτι εχεις ενα κοινο login/pass και nickname σε ολα τα παιχνιδια που υποστηριζουν live, ειναι εξηπηρετικο δεν μπορεις να πεις, οσο για την επικοινωνια μεταξυ cell<->rsx το μεταξυ τους bandwidth ειναι σχεδον διπλασιο απο το bandwidth που εχει το καθενα ξεχωριστα στην μνημη, οποτε δεν τιθεται θεμα bottleneck, νομιζεις στην τυχη φτιαξαν το flexIO?

Δημοσ.
Το μονο καλο που εχω δει στο live ειναι οτι εχεις ενα κοινο login/pass και nickname σε ολα τα παιχνιδια που υποστηριζουν live, ειναι εξηπηρετικο.....

 

Έλα ρε Slay είναι αυτός σοβαρός λόγος για να προτιμήσει κάποιος μια κονσόλα

απο μία άλλη?Σιγά μη μπούμε με άλλο nickname και μας πέσει ο κώλος....

Eιδικά αν σκεφθείς οτι εξ'αιτίας των περιορισμών του το live άργησε τόσο στην Ελλάδα...

Εμένα το live μου θυμίζει την προσπάθεια της sega με το DC πρίν μερικά χρόνια

που σε υποχρέωνε να είσαι online μόνο μέσω sega.Αποτέλεσμα?Η sega στο

τέλος της ζωής του DC κατάλαβε το λάθος της και είδε οτι δεν μπορεί να ανταπεξέλθει

και τελικά επέτρεπε στον χρήστη να χρησιμοποιεί το δικό του isp, αλλά ήταν ήδη

πολύ αργα για την κατα τα άλλα φοβερή κονσόλα της...

Η M$ βέβαια δεν έχει τέτοια προβλήματα για γνω$τούς λόγου$ όμως εμένα

αυτός ο περιορισμός και ο έλεγχος ΔΕΝ μου αρέσει απο καμία εταιρία....:(

Δημοσ.

Για μενα οχι δεν ειναι σοβαρος λογος, αλλωστε οι Online players με ps2 ειναι περισσοτεροι απο αυτους του xbox αν και αναλογικα με την εγκατεστημενη βαση των μηχανηματων ειναι λιγοτεροι, παντως ειναι εχει ενα added value ειδικα για τους hardcore gamers, επισης δεν ειναι το ιδιο με το παραδειγμα που φερνεις με την sega, αλλο να εχεις isp την MS και αλλο να χρησιμοποιεις τους servers της για να παιξεις online, πραγμα το οποιο συμβαινει με το Live, αν και καταλαβαινω που το πας ;-) και ξεροντας την MS απο το παρελθον της και εγω πιστευω οτι ειναι προσπαθεια ελεγχου του online gaming, περισσοτερο παρα παροχη ευκολιων στους χρηστες.

 

Και μιας και μιλαμε για Online gaming....

E3: No graphics update for FFXI on Xbox 360

 

Square Enix' massively multiplayer title set to be a straight port of existing version

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=9054

Daredevil ακομα πιστευεις οτι το FFXI στο Xbox360 δεν ειναι αποφαγια?

Δημοσ.

Το μόνο πλεονέκτημα που μπορώ ίσως να δεχτώ για το live είναι το οτι οι μικρότερες

εταιρίες παιχνιδιών δεν επωμίζονται το βάρος και το κόστος εγκατάστασης και

συντήρησης των server,κάτι που ίσως να ενθαρύνει και μικρότερους publishers

να προσθέτουν online play στα παιχνίδια τους για xbox.

Βέβαια δεν ξέρω τι ζητάει απο αυτούς η M$ ώς αντάλλαγμα....(Φάουστ???)

Όμως εν τέλει online gaming υψηλού επιπέδου μόνο απο μεγάλους publishers

βλέπουμε οπότε είναι μάλλον μικρής σημασίας το πλεονέκτημα για τους gamers.

 

Πάντως όπως λές και εσύ η M$ δεν νομίζω οτι το κάνει για το καλό των μικρών

publishers και όπως έχει δείξει στο παρελθόν δεν τα πάει και πολύ καλά με τον

ανταγωνισμό αυτή η εταιρία, την ενοχλεί βρέ παιδί μου....θέλει να είναι μόνη της... :) :)

Δημοσ.

Kαι αλλα exclusives για την sony, αυτη την φορα απο την Factor 5

"I was shocked by how powerful the new consoles are," said Julian Eggebrecht, president of the San Rafael, California based game development company Factor 5. "They should really free our development."

 

Eggebrecht said his company -- which developed "Star Wars: Rogue Squadron" for the Nintendo GameCube -- would create games exclusively for the Sony PlayStation 3.

http://news.cnet.co.uk/gamesgear/0,39029682,39189338,00.htm

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...