Strategos Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 min eiste lol to gt1 eixe vgei to 1998 an thimame kala tin epoxi pou i ms evgaze pac man gia pc re file me pentium2 itane min sigrinis to kalitero racing game me vlakies kai auta den einai eikasies einai statistika 3pirenes vs 8 pios les na kerdisi? Cell file to ps2 den iperixe gia dinami iperixe to xbox alla oi titloi tou oti toso oreei kai stosta programatismeni pou mono sto fortoma argouse akoma kai to tilexiristirio einai fovero se adithesi me tou xbox pou apo oti fainete sto xbox360 arxizi na adigrafi tin sony alla i sonytous tapose legodas 7 tilexiristiria+me wifi ta psp sindesi gia kodrol markan brosta to xbox tha xathi opos to dreamcast pou pes
Strategos Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 τα λίγα περισσότερα του ps2 από το xbox χάνονται δυστυχώς για την άμοιρη την sony με το xbox live,το xbox 360 (και το εκπληκτικό live που θα παρέχει)θα θάψει για πάντα την κακόμοιρη αυτή (sony) κονσόλα... posa ps2 exei poulisi i sony ksereis? kai posa xbox i m$? kai eipe i sony oti tha vgali kati adistixo me to xbox live p.s den eimai kata tis ms kai go spiti ms exo sto pc akoma kai to hardware na fandastisis ipologisti dell exo thigatriki tis ms apla einai san na les na vgali i ferari mixanaki kai na leei einai kalitero apo to adistixo yamaha eleos dld!
Bourdoulas Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 O Cell δεν έχει οχτώ πυρήνες get real...το αν θα είναι δυο η τρείς φορές καλύτερο το ένα απ' το άλλο που στηρίζεται;Εν το μεταξύ κάτι χαρακτηριστικά του τύπου εφτά χειρηστίρια και αλλαγή προσόψεων είναι για το @εος...
BlizardBill Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 Ο cell είναι 2 φορές πιο γρήγορος , καράεξειδικευμένος για γραφικά και μια επένδυση ΤΕΡΑΣΤΙΑ. Η Gfxcard του ps3 είναι ότι πιο πολύπλοκο και σύγχρονο θα υπάρχει το 2006. ΤΑ ΠΑΝΤΑ στο ps3 είναι από καλλίτερα έως τρομερά καλύτερα σε σχέση με το 360. Μνήμη- blueRay - αποκλειστικά παιχνίδια - joypad - κάρτες δικτύου κλπ. Το θέμα είναι μόνο η τιμή και αν θα είναι διπλάσια ή όχι... γιατί αν μιλάμε για 20-30% μόνο, κλάψτε το Xbox360.
ababapanos Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 ola auta pou lete , kai oi men kai oi de egw ta akouw verese, giati polu apla tha ta agorasw kai ta 2... kai mi mou pei kaneis, oti den ipirhan stigmes pou zileve pou den ihe xbox, i antistiha oi katohoi xbox pou den zilevan pou den ihan ps2... giauto sas lew, afiste tis hazes sigrouseis tosous mines prin vgoun stin agora, kai mazevete lefta stin akri.
Slay Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 Μέλος Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 Καλη η προσπαθεια απο την M$ να πει οτι αυτη εχει 3 "κανονικα¨cores ενω ο CELL 1, αλλα δεν θα πιασει, τι παει να πει κανονικο core? το καθε SPE εχει 128 128-bit registers, ALU, MMU, και 256kb local adressable memory που το τελευταιο δεν συνηθιζεται στα cores το συνηθες ειναι να εχουν cache οχι addressable memory, το γεγονος οτι το PPC core ειναι σχεδιασμενο για integer κωδικα ενω τα SPE για floating point κωδικα δεν κανει τα SPE κατωτερα , το αντιθετο μαλιστα μιας και μιλαμε για κονσολα που εχει απαιτησεις σε flops αυτο ειναι θετικο και οχι αρνητικο. Απο οσα εχουμε δει και ακουσει μεχρι στιγμης τοσο απο specs οσο και απο οπτικο υλικο , προκυπτει αβιαστα ποιο μηχανημα ειναι καλυτερο, το μονο που εχει μεινει στο xbox αυτη την στιγμη ειναι το live, αν η sony βγαλει κατι αναλογο η ακομα και καλυτερο απο το live, κλαφτε το xbox, να θυμισω επισης οτι η HD Era που θα μας εφερνε το xbox κατα τον J. Allard , δεν εχει HDMI εξοδους, δεν εχει 1080p , και δεν εχει HD media. O Kuturagi εφτιαξε το απολυτο hardware με τα απολυτα extra , 2 HDMI υποδοχες 3 Gigabit ethernet υποδοχες Wi-Fi, 6 USB 2.0 , Μemory stick duo, SD reader, compact flash reader, ημαρτον δηλαδη το μονο που δεν κανει ειναι να ψηνει καφε και να πηγαινει τα παιδια στο σχολειο.
BlizardBill Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 ola auta pou lete , kai oi men kai oi de egw ta akouw verese, giati polu apla tha ta agorasw kai ta 2... kai mi mou pei kaneis, oti den ipirhan stigmes pou zileve pou den ihe xbox... Πόσοι θα είναι όμως σαν εσένα? 10-20% το πολύ, οι άλλοι θα πάρουν μόνο ένα. Αλλά και εσύ, τα κοινά παιχνίδια που θα είναι καλύτερα στο Ps3 θα τα αγοράσεις εκεί, και θα μείνει το xbox να περιμένει κέρδη από τις αποκλειστικότητες !!! Γιαυτό λέω ότι την πάτησε η microsoft αν τα πράγματα είναι έτσι όπως δείχνουν ... οπότε πάει κατευθείαν για το επόμενο Xbox στις 460 μοίρες .
Slay Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 Μέλος Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 Πολυ ενδιαφερον αρθρο του Kyle απο το HardOCP για την GPU του 360Φαινεται οτι η GPU δεν θα βασιζεται στο R520 chip της Ati που θα κυκλοφορησει για τα PC (πραγμα που φαινεται να ακολουθει η Sony με το GF70) αλλα μια GPU που κατασκευαστηκε απο την αρχη με πολλες καινοτομιες! !!!!!!!Must Read!!!!! http://www.hardocp.com/article.html?art=Nzcx τι να σου πω περισσοτερες αποριες που δημιουργησε παρα ελυσε το συγκεκριμενο αρθρο' date=' για παραδειγμα First off, we reported on page 2 in our chart that the capable “Shader Performance” of the Xbox 360 GPU is 48 billion shader operations per second. While that is what Microsoft told us, Mr. Feldstein of ATI let us know that the Xbox 360 GPU is capable of doing two of those shaders per cycle. So yes, if programmed correctly, the Xbox 360 GPU is capable of 96 billion shader operations per second. Αν εκτελει μονο 2 shader ops per cycle τοτε η συνολικη αποδοση βγαινει 1 δις shader ops per sec ουτε 48 και ποσο μαλλον 96. Η αυτο Inside the Smart 3D Memory is what is referred to as a 3D Logic Unit. This is literally 192 Floating Point Unit processors inside our 10MB of RAM. This logic unit will be able to exchange data with the 10MB of RAM at an incredible rate of 2 Terabits per second. So while we do not have a lot of RAM, we have a memory unit that is extremely capable in terms of handling mass amounts of data extremely quickly. 2 Τbits/sec δεν ειναι το bandwidth της edram με την GPU, αρα τι bandwidth ειναι αυτο? Οσο για τους unified shaders μονο η πραξη μπορει να δειξει αν ειναι καλυτερη λυση απο τα εχεις χωριστους shaders, αν και στην θεωρια ενα τετοιο συστημα θα ειναι ποιο ευελικτο ειναι αξιο αποριας γιατι η Nvidia αρνηται να ακολουθησει τετοια αρχιτεκτονικη ειχα διαβασει καποτε που ελεγαν (σε ενα αρθρο για PC GPU) οτι δεν ειναι αρκετα γρηγορη? η κατι τετοιο (δεν θυμαμαι θα προσπαθησω να το βρω) υποπτευομαι παντως οτι υπαρχει ενα performance hit, ισως γιαυτον τον λογο να εχει και τοσο πολλες ALU η GPU του 360.
Slay Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 Μέλος Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 Συνεντευξη του Chief Technical Officer της SCEI Masayuki Chatani στο γιαπωνεζικο gamewatch http://pc.watch.impress.co.jp/docs/2005/0520/e303.htm, επειδη αντιλαμβανομαι οτι δεν ξερετε γιαπωνεζικα παρτε την αγγλικη μεταφραση. Eκανα bold μερικα σημεια που βρηκα αρκετα ενδιαφεροντα, και με bold/italic ειναι και μια μπαρουφα που πεταξε ;-) τι να κανουμε κανεις δεν ειναι τελειος. Q. You must have a good reason to add 2 HDMI transmitters, what usage do you expect for dual HDMI? A. It's purely because we wanted to add them. Since multi display expands gaming like a horizontally wide dual display or an extended game screen, we've wanted to add it at any cost. You don't have to connect 2 HDTVs, a small sub-display is enough. Q. Does HDMI contain S/PDIFx6? A. Yes it's totally compliant to the HDMI spec and audio output is assigned to it. Q. This is related to the OS too, when you have a communication tool (such as IM) in the firmware and play games talking with your buddies by the same tool, can you use a sub-display even in games that don't support dual display? A. Yes. A communication tool is embedded in the firmware of course. You want to communicate while gaming, don't you? You can popup a chat window in the main screen or in the sub screen. You know PSP has much more functions in the OS than PS2 does. Likewise, the PS3 system will be extended and evolved one, in which a communication tool via internet is included. Q. Judging from the message that you recommend PS3 as a digital media center, it's very natural, in a sense, that it has an SD card slot. But in a Sony-branded product as a default feature? It's unprecedent, isn't it? A. To begin with we expect use with a digital camera as you can see from the fact that it has a CF slot too. Also, SD card is in many devices including mobile phones. Users will be annoyed if media have to be converted except for memsticks. Of course you want to put save data in all media types, don't you? Q. I can see you need those 3 slots to support digital cameras, but is it possible to put music purchased via EMD onto an SD card by this SD slot? A. It's dependent on DRM rather than on the slot types. If you need Magic Gate, you have to use a memstick. All media types including memstick are equivalent except for such aspects. Q. In the spec sheet it has remote-control via IP network, what kind of usage is expected? A. Controlling a game via IP, or controlling PS3 via an IP-based remote controller. Q. It's supposed to play BD-ROM video format, is it implemented on sale? A. Yes of course. The video application format is not finalized but almost done and HD video decoding is very easy for us. Interactive functions will also be implemented in software, just after it's finalized. Q. The published PS3 diagram doesn't contain a sound chip. A. This time it has no sound chip because Cell can generate all sounds. In the leaf demo in the event we create sound data by running a code to simulate sound of a leaf in a wind then assign it to 5.1 channels to synthesize surround sound. CELL has abundant processing power and can do sound processing with ease so it doesn't need a dedicated chip to create a sound wave in the DSP style. Q. Gigabit Ethernet connectors are listed as In x 1 + Out x 2, what does it mean? Does it have router function and are they for WAN/LAN? Or do you use a special connection to connect multiple PS3s together? A. It has no router function. It's supposed to be a switching hub internally, but I don't know about the meaning of In/Out frankly so will answer about it at the next opportunity. Of course you can connect PS3s together. After it's on sale, some will make a supercomputer by connecting many PS3s. Apparently Sony Picture Entertainment is considering to use PS3 in a rendering farm for movies. Q. For the connectors or the design, it looks very AV-oriented. It's based on the PS2 design and just rounded, but when put horizontally it has the atmosphere of B&O (Bang & Olufsen) in the top-loading era. Is it strongly meant as one of AV products? A. When TVs in home get HD, we recognize PS3 as the standard in HD era. Thus we made it to be able to play all 12cm-disc formats. Q. Considering power of CELL and GPU, the case size, and the internal power unit, it seems tough to manage heat. How is the noise? A. Since quietness is very important, our hardware team is trying to make it as quiet as possible. Of course it has all power-saving efforts in the chip-level. Though it's not compared with PS2 yet, I'd like to make it more quiet in the final product. Q. The demo in the press conference suggested the possibility that physics simulation can change games. Though it has the aspect that it's done to utilize the idiosyncrasy of CELL, I think whether PS3 can be an attractive game console is dependent on how it can achieve in this area. A. In PS3, in addition to full HD output, rendering quality per se is very high. But more high-def and more real it gets, more wierd it's felt when it animates with a strange manner that's not experienced in a real life. For example it's very uncomfortable if skin contours don't change naturally when facial expression is changed in rendering a face where even cutaneous sensasion is conveyed. It's only an example, but on all occasions we have to actualize natural animation proportionally to the improvement in graphics. In games it backfires if graphics improves while AI/simulation stays the same. Q. To which part of physics simulation does parallel processing by 7 SPEs contribute? A. So far, a simulation code in games had handled an in-game character as one rigid body. From now on more soft things such as human, plants and fluid can be represented more naturally. When you represent one character, you can generate natural animation and natural facial expression by spliting it into multiple parts and calculating them separately. Likewise in a car-race game each part can have a different behavior calculation. For example, how a car moves when left and right wheels are on different kinds of surface can be solved by calculating behavior of each part. Q. Physics simulation includes such games as Gran Turismo such as simulation precision per se is connected to the value of the game and games where it's used as an assistant. How easy will it be for developers to use physics simulation as a tool? A. Of course there'll be a vendor that can implement and tune simulation code. It always surprises us, entertainment software developers have very high skill. No matter how difficult some processing seems, they come up with a very fast code. One point is to supply a tuning tool to make use of their skill. Another point is, since there are middlewares for physics simulation, it can be easily implemented with them. In the case of PS2 it had taken some time until they got usable, but this time Havok and others are already in. For example, automatic generation of natural terrain or cloth simulation code are supplied. Q. Is the PS3 development environment different from that of PS2? A. Basically it doesn't change very much. The target hardware, the regular development environment, and tools. The difference is Cg compiler and tools, OpenGL/ES support by the change to nVIDIA. Q. Is it the same kind of approach in performance tuning? A. Since we have performance analyzer tools for cache usage and bus usage that game developers have evaluated so far, we extend them further. We concentrate on tools to extract programmers power. Also, CELL has the function to emit processor usage statistics as a log. By using this, you can know detailed usage statistics of each core in CELL. Q. In regard to PS3, because there are small number of devkits are supplied, I hear 2 kinds of opinions, some expect it'd be hard to extract performance and others are surprised as they can extract performance very easily in an actual development. How is it in the real development scene? A. To be honest, since it has so much margin in performance, we've heard no such feedback that it's difficult to develop on it. It's different from single-core programming naturally, but it doesn't add to man hours required for game development that much. I repeat it but entertainment programmers have tremendous ability. For example we showed the demo that renders London City, it's not rendered in the GPU but the CELL does lighting and texture processing then outputs it to the frame buffer. Even without GPU, only CELL can create good enough 3D graphics. Q. A few years ago it seemed you were lost for how you use CELL in augmenting entertainment factors. Have you found the answer? A. As I told you here, physics calculation, simulation, and AI. Better graphics gets, more often you see unnaturalness. To extract reality that matches graphics quality, programming abstract animation is not enough already. CELL exists to represent the worldview closer to nature. In future, expression in games will evolve into the different level from until now. και μια ακομα φωτο απο το stand του ps3 στην Ε3
Daredevil Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 "imame kala tin epoxi pou i ms evgaze pac man gia pc re file me pentium2" actually ebgaze MS flight Simulator kai Age of Empires.... statistika 3pirenes vs 8 pios les na kerdisi kai to Saturn, jaguar klp klp eixe dyo pyrhnes se sygkrish me ton ena tou psx poio kerdise se pwlhseis? stosta programatismeni pou mono sto fortoma argouse opws ayto to game? xboxps2 tilexiristirio einai fovero se adithesi me tou xbox pou apo oti fainete sto xbox360 arxizi na adigrafi tin sony alla i sonytous tapose legodas 7 tilexiristiria+me wifi ta psp sindesi gia kodrol h syndesh me psp 8a ginete gai control? mallon mperdeytikes mesw wi-fi den syndeete gia controller alla gia peraiterw epikoinwnia oso gia tous 7 kalo eftaplo apo mia konsola(ektos an 8a xeis 2 HDTV) se mia tv 8anai nea empeiria markan brosta to xbox tha xathi opos to dreamcast pou pes a den 8anai 6 mhnes telika? lol posa ps2 exei poulisi i sony ksereis? kai posa xbox i m$? kai eipe i sony oti tha vgali kati adistixo me to xbox live nai e me ti texnognwsia kai se poso xrono? apla einai san na les na vgali i ferari mixanaki kai na leei einai kalitero apo to adistixo yamaha eleos dld! kai na fantasteis oti h yamaha 3ekinhse apo mousika organa..... O Kuturagi εφτιαξε το απολυτο hardware με τα απολυτα extra , 2 HDMI υποδοχες 3 Gigabit ethernet υποδοχες Wi-Fi, 6 USB 2.0 , Μemory stick duo, SD reader, compact flash reader, ημαρτον δηλαδη το μονο που δεν κανει ειναι να ψηνει καφε και να πηγαινει τα παιδια στο σχολειο. apo ola aytavti sou einai xrhsimo akribws gia napaizeis paixnidai na ta kaneis save kai na syndese online? ta protimw extra para na plhrwnw 200$ parapanw gia na pai3w ena eyloghmeno paixnidi
epote Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 Ο cell είναι 2 φορές πιο γρήγορος , καράεξειδικευμένος για γραφικά και μια επένδυση ΤΕΡΑΣΤΙΑ.Η Gfxcard του ps3 είναι ότι πιο πολύπλοκο και σύγχρονο θα υπάρχει το 2006. ΤΑ ΠΑΝΤΑ στο ps3 είναι από καλλίτερα έως τρομερά καλύτερα σε σχέση με το 360. Μνήμη- blueRay - αποκλειστικά παιχνίδια - joypad - κάρτες δικτύου κλπ. Το θέμα είναι μόνο η τιμή και αν θα είναι διπλάσια ή όχι... γιατί αν μιλάμε για 20-30% μόνο, κλάψτε το Xbox360. ....ρε blizzard λεφτα να εβγαζες απο τη σονυ παλι δεν θα σε καταλαβαινα...
digitalsoul Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 pisw apo to dreamcast paidia htan h sega kai pisw apo to xbox einai h microsoft malon mperdeveoume kapia pragmata xahname oti h microsoft einai enas kolosos kai oti h sony exei dwsei oles tis elpides ths gia anakampsi sto ps3 h microsoft mporei na krata to xbox me ellhmata gia arketa xronia h sony mporei?????? ta pragmata den einai kai toso efkola gia thn sony paidia apo thn stigmh pou h microsoft exagorase toses eteries paixnidiwn oso gia to oti h sony einai auth me thn megalhterh empireia stis consoles malon tha xehasate oti to ps1 htan vasismeno se consola alhs eterias na to legate gia sega h nintedo nai OXI gia sony thleoraseis eftiane re paidia!!!! to melon pantos meta thn almatodh anaptyxh tis evrozonikhs sindeshs einai ONLINEGAME giati einai ethistiko kai h microsoft einai mprosta..
Slay Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 Μέλος Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 Μπορεις να μας πεις ποιες εταιριες εξαγορασε η MS που εβγαζαν παιχνιδια για playstation και τωρα που τις αγορασε δεν βγαζουν? και το ps1 δεν ειναι βασισμενο σε καμια αλλη κονσολα, πριν βγει η sony ειχε παει στην nintendo και λεγαν να βγαλουν μια νεα κονσολα μαζι, δεν τα βρηκαν και απο εκει τα υπολοιπα ειναι ιστορια, η sony εβγαλε το ps1 και σαρωσε, και για την nintendo αρχισε η κατατρακυλα, μου αρεσει επισης που μας τονιζεις οτι η sony εφτιαχνε τηλεορασεις (και οχι μονο γενικα consumer electronics) αλλα το γεγονος οτι η MS δεν ειχε ποτε καμια σχεση με ηλεκτρονικα και hardware δεν σε ξενιζει καθολου. Οσο για τον online gaming δεν ανακαλυψε η microsoft τον τροχο (οπως παντα) και ειλικρινα μετα απο αυτα που μαθαμε για το ps3 δεν νομιζω οτι θα αμελησει η sony αυτη την φορα να φτιαξει κατι αντιστοιχο του live αν οχι και καλυτερο.
BlizardBill Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 ....ρε blizzard λεφτα να εβγαζες απο τη σονυ παλι δεν θα σε καταλαβαινα... Τι δεν κατάλαβες ακριβώς ? είναι ή δεν είναι καλύτερο με διαφορά το ps3 σε ΟΛΟΥΣ τους τομείς ,όπως τουλάχιστον φαίνεται τώρα ? Αν βγουν σε παρόμοια τιμή, δεν θα πάει άπατο το xbox ? τι άλλο είπα ? Μιλάμε απλά για καλύτερα έως πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά, από το disc media, τις ethernet , τις επεκτάσεις , την maximum ανάλυση, το bluetooth χειριστήριο κλπ κλπ, έως την κάρτα γραφικών και την cpu.
Daredevil Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 Δημοσ. 20 Μαΐου 2005 MS δεν ειχε ποτε καμια σχεση με ηλεκτρονικα και hardware δεν σε ξενιζει καθολου. actually eixe ligh me periferiaka,paixnidia to directx kai to software paret to dreamcast, opote 8a lega eixe megalyterh sxesh me to gaming ap oti h sony h opoia fysika eixe kai exei megalyterh sxesh me ta consumer electronics Οσο για τον online gaming δεν ανακαλυψε η microsoft τον τροχο (οπως παντα) και ειλικρινα μετα απο αυτα που μαθαμε για το ps3 δεν νομιζω οτι θα αμελησει η sony αυτη την φορα να φτιαξει κατι αντιστοιχο του live αν οχι και καλυτερο. slay fantazomai 3es oti gia na ftia3eis ena dyktio pou mporei na shkwnei tosa ekatomyria users prepei na xeis poly megalh empeiria h ms eixe xronia ayth thn texnognwsia, ayto to dykyio den shkwnete se ena xrono kai mhn 3exnas oti h ms to dokimazei 2 xronia twra kai to e3lisei,den opote to kalytero den 3erw kata poso einai efikto, h allh lysh pou exei diale3ei mexri twra h sony kai h N einai lyshs anagkhs.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.