Προς το περιεχόμενο

Παρουσιαση νεων κονσολων στην Ε3


Slay

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 404
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Το Xbox αναμενεται τελος Νοεμβρη, και το PS3 ανοιξη , αλλα η ανοιξη αρχιζει μαρτη και τελειωνει Μαη, οποτε μπορει να εχουν διαφορα απο 4-6 μηνες, υπαρχει βεβαια και η πιθανοτητα να βγει δεκεμβρη το xbox οποτε η διαφορα παει στους 3-5 μηνες.

 

Σχετικα με το backwards compatibility τωρα. H MS ειπε οτι θα χρειστει να γινει re-compile στα παλια παιχνιδια για να παιζουν στο νεο xbox, απο το Gamesindustry.biz

 

Following earlier indications that the Xbox 360 will only be backwards compatible with some Xbox games, Microsoft has admitted that existing software will need to be recompiled before it can be run on the new console.

 

The problem, it says, is down to hardware incompatibility - since the current Xbox uses an Intel processor, but the 360 will use IBM's PowerPC architecture, while NVIDIA's graphics solution is being replaced with an ATI one.

 

As many commentators have pointed out over the last few months, this means backwards compatibility problems. The solution Microsoft has reached is apparently to recompiled current-gen Xbox games so that they can be played on the 360. First on the list, it says, are the best-selling Halo titles.

 

The news has raised more questions than it answers, however, as it suggests that gamers may need to purchase titles they already own in order to play them on an Xbox 360 - and almost certainly means that only a sub-set of Xbox games will ever be playable on the new console.

http://www.gamesindustry.biz/news.php?aid=8996

 

Ο Siren στα PS3forums διαφωνει εν μερει με αυτο, κατ εμε ειναι αρκετα αξιοπιστος σε πληροφοριες που ειχαν να κανουν με το xbox, να τι λεει

Umm, you can believe me or not on this one, but so far when it comes to the Xbox360 my fact have held true.

 

MS is working amazingly hard to make the 360 backwards compatible. They had very heated debates leading up to E3 about whether or not to announce it. They spent almost a year now working on just that feature. Being able to put in your current Xbox discs and play them on the 360.

 

They have it working. Are there bugs yet? Of course. Will they get them all fixed by launch? Most likely not. But that is a large part of the reason why they are focusing on the top sellers.

 

1) The top titles will work. This means that if your title sold anything reasonable and didn't end up in the bargin bin within a month of being released, it will most likely work.

 

2) Even if they haven't guarenteed it to work, it may just work. There are a finite number of things games can do with hardware. Usually the best selling games do the craziest stuff. They go out of their way to get the most out of the hardware. Thus, the theory goes, that if you get the top selling games to work, over 90% of the remaining will flawlessly.

 

3) MS is building their BW compat engine to be upgradable. After launch they will continue to test games and make them work. People will be able to report flaws in games. MS will fix the flaws and add support for additional titles over time. Hopefully hitting near 100% backward compat within a year or 2 tops. The updates will be available over Xbox Live Silver for free and in retail stores for something like $5. The updates may even be included on 1st party titles for free.

http://www.ps3forums.com/viewtopic.php?t=2169&highlight=

 

Προσωπικα πιστευω οτι η αληθεια ειναι καπου στην μεση, καποια παιχνιδια θα τα παιζει με emulation καποια αλλα θα χρειαστουν re-compile για να παιξουν.

Δημοσ.
gia na voulonoun merika stomata:

 

α καταλαβα, ειναι σαν το doom 3 που σε κινηση ειναι καλυτερο απο τα screens του. Ναι αλλα τα screens του δεν ηταν εκθαμβωτικα οταν πρωτοβγηκαν? Μπερδευτικα παλι...;)

megaliterih ram mesa ston epexergasth to opoio einai arketa symantiko!

 

alla kai 512 mb h opoia mporei na pai megalhtero meros se grafika apo oti to ps3! (256vram)

 

oso gia thn diafora l2 mnhmhs apo 512 se 1 mb an thimame kala

tosh htan kai h vasikh diafora to celeron apo ton p4 h opoia htan theamatikh sta paixniadia

 

το ps2 εχει μεγαλυτερο bandwith απο το 360. Περα απο αυτο μπορει να αποθηκευσει textures, shaders, whatnot σε ολο το ευρως της μνημης, that is και στα 512 mb, απλα εβαλαν 256 ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΗΣ μνημης λιγο πιο εξιδηκευμενης για τον cell

 

ο cell που οπως σωστα λεει ο slay εχει 7χ256+512 cache ητοι λιγο πανω απο 2mb (2304kb για την ακριβια).

 

Τέλος, αυτό που είπε για το XNA, ότι δηλαδή αναπτύσσεται ταυτόχρονα για XBox και Windows, είναι πιστεύω το μεγάλο όπλο της Microsoft. Ας φτιάξει ένα framework στο οποίο οι developers θα αναπτύσσουν παιχνίδια που θα τρέχουν και σε PC και σε XBox (έστω και με ελάχιστες μετατροπές) και μετά να δω τι θα κάνει η Sony..

 

εννοεις σαν να λεμε direct x και openGL?

1)το ps3 ειναι βασισμενο σε openGL

2)το Xbox ειχε Direct x και ειδαμε ποσο καλα πηγε αυτο....

 

Επίσης, διαβάζοντας τη συνέντευξη, ισχυρίζεται πως όσα έχουμε δει μέχρι στιγμής έτρεχαν σε Alpha Development Kits που είναι σε γενικές γραμμές 2 φορές πιο αργά από το τελικό XBox 360.

 

οπως και τo ps3 dev kit ηταν, το οποιο μαλιστα το ειχαν παρει μολις 2 μηνες πριν, αλλα κανεις δεν το αναφερει αυτο....

Δημοσ.

edaxi gia to backward dld na gini na paizoun ta palia paixnidia omos mexri ton noemvri px tha prolavoun na ftiaksoun kainourgia game gia to xbox2? To ps3 sigoura kati paixnidia san auta pou edikse einai sta skaria parolo pou oi etairies opos tekken kai gt vgalan tora ta teleutea tous prosfata tekken5 kai gt4 sigoura douleuoun 24 ora gia na ediposiasoun me tins sinexia tous alla to xbox den nomizo na prolavenei sigoura tha kikloforisoun ade 1-2 game kanourgia stin arxi mapika kai kana palio tha to ksanakanoun se xbox2 ekdosi me kalitera grafika kai kala tespa.... :neutral:

Δημοσ.
sigoura tha kikloforisoun ade 1-2 game kanourgia stin arxi mapika kai kana palio tha to ksanakanoun se xbox2 ekdosi me kalitera grafika kai kala tespa.... :neutral:

 

Εισαι λιγακι υπερβολικος, καμια κονσολα δεν εχει τυχη με 1-2 παιχνιδια οταν κυκλοφορει, καπου 15-20 τα περιμενω , απο αυτα 2-3 καλα, και μετα αρκετη μετριοτητα και μερικα που θα ειναι για κλωτσιες , αλλωστε η ΕΑ ανακοινωσε οτι θα εχει 6 παιχνιδια στο launch του Xbox, αλλα παντα ετσι ειναι οταν κυκλοφορει μια νεα κονσολα οποτε να περιμενεις αναλογες καταστασεις και οταν κυκλοφορησουν τα ps3 και revolution, συνηθως στις κονσολες αρχιζουν και βγαινουν εκπληκτικα παιχνιδια που εκμεταλευονται σε μεγαλο βαθμο τις δυνατοτητες τους απο τον δευτερο χρονο κυκλοφοριας τους.

Δημοσ.

Στην E3 expo που γίνεται αυτές τις μέρες η Microsoft είχε playable παιχνίδια για το νέο X-Box … αλλά μόνο που δεν έτρεχαν στο X-Box αλλά σε ένα ζευγάρι Apple Powermac G5 μηχανήματα. Όχι μόνο δεν έτρεχαν στο κανονικό X-Box όπως θα έπρεπε αλλά τρέχουν σε μηχάνημα με λειτουργικό που δεν είναι της MS.

 

Πάρτε δύο εικόνες για του λόγου το αληθές :

 

kioskwindow.jpg

 

G5s-2.jpg

 

Πάρτε και το link για το πλήρες άρθρο : http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2420&p=5

Δημοσ.

http://users.coditel.net/COD11731/kill.wmv

http://users.coditel.net/COD11731/teleport.wmv

 

Η αποδειξη οτι το killzone ειναι με 3d engine φτιαγμενο και οχι απο 3d προγραμμα, βεβαια ειναι αρκετα πιθανο να χρησιμοποιησαν το engine για να κανουν render το clip αλλα να μην μπορουσαν να πετυχουν αυτο το framerate οποτε και το εκαναν pre-render offline, εγω παντως το προτιμω απο το να μας εδειχναν αυτα τα γραφικα μεν, αλλα με χαλια framerate και μετα να εβγαιναν και να κλαιγονταν οτι τρεχει σε alpha devkit που εχει μονο το 30% της ισχυς που θα εχει το τελικο hardware και λοιπες δικαιολογιες.

 

edit:

@godlike

τα devkits του xbox τρεχουν windows για PPC με ΧΝΑ και τα σχετικα oxi OSX της apple, επειδη εχουν mac hardware δεν σημαινει οτι εχουν και mac software.

Δημοσ.

Συμφωνα με τον CEO της SCEA ειναι πιθανο το ps3 να μην ξεκινησει αυτη την φορα απο την ιαπωνια.

Head of SCEA says Sony's new console may not launch in Japan first this time

 

In what would represent a massive break with tradition for the company, Sony Computer Entertainment America boss Kaz Hirai has suggested that the PlayStation 3 may not launch in Japan first.

 

Hirai dismissed rumours that Sony has already decided to follow the console's Japanese launch with a US release in the autumn, telling the CNBC network: "We haven't determined which territory we will go with first this time around just yet.

 

"We will have to look at development and how things are coming along in terms of manufacture and all the other logistical things to determine which territory or multiple territories go first."

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=8997

Δημοσ.

εγω αυτο που ξερω ειναι οτι στην παρουσιαση του Ps3 ειδαμε

 

*fluid simulation (η παπια και τα ποτηρια)

*τριχες και ανθρωπινο δερμα σε shaders (το demo της nvidia)

*volumetric shaders και φυσικη συγκρουσεων (το βενζιναδικο)

*volumetric lights και high def range με subsurface skatering (το demo του mollina)

*την unreal engine 3

*φωτορεαλιστικη πολη με ανθρωπους και αυτοκινητα με ai (το getaway)

*μυοσκελετικο simulation (το box)

 

αλλα το killzone δεν μπορει σε καμια περιπτοση να ειναι εντος των δυνατοτητων του ps3

 

και αναρωτιεμαι εγω, μηπος για αυτο φταιει το γεγονος οτι δειχνει πολυ καλυτερο απο το Halo? λεω τωρα....

Δημοσ.

e se na xrono 8a xoume ta prwta deigmata, an kai pisteyw ta prwths genias paixnidia isws na einai opws to videaki tou killzone, dioti kia na mporei na t bgalei ayta ta grafika se 1 xrono den mporeis na ftia3eis ena oloklhro tetoio paixnidi kai na ekmetaleyteis plhrws to hardware tis konsolas, opws to idio isxyei gia xbox360 klp konsoles

 

oso gia to directx kai to opengl an den kanw la8os sta pc games to direct x exei epikrathsei kata kratos apo to 99-00 en anti8esh me to opengl(oxi aparaithtws giati einai texnologika kalytero) kyriws logo eykolias enswmatwshs yposthri3hs apo tis kartes grafikwn klp klp.

Δημοσ.

http://www.xbox.com/en-US/e32005/videos.htm

Demos και trailers απο παιχνιδια για xbox360 σε wmv HD, αρκετα μεγαλα σε μεγεθος φυσικα, και πριν κατεβασετε καποιο σιγουρευτειτε οτι πληρειτε τα rquirements.

 

@strategos

Αυτο ειναι ενα υποθετικο διαγραμα που εφτιαξε καποιος με βαση μια πατεντα της σονυ, και δεν εχε καμια σχεση με το πραγματικο ps3, δεν θα εχει 4 cell ,αλλα 1.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...