Προς το περιεχόμενο

Firefox... Αριστα στο marketing ή στην "ουσία"?

polaki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Thes ena feature poy den to exei kanenas allos? ta extensions , merika einai toso kala (adblock gia paradeigma) poy einai na aporei kaneis pos den ta exoyn balei mesa sto standard paketo akoma, prosopika pera apo IE exo dokimasei ton Mozilla (barys), Opera (den exei extensions, kai einai adware) Konqueror se linux (kalos san default alla o firefox kai pali kalyteros) kai ligo safari se Mac.

• Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

kai o Opera px pou dokimases den eixe ad blocking??? Pop-up blocking?

Symfonw me ayto gia ta extensions...

Esy omws pou allou mpwreis na diafoneiseis me ayta pou eipa, giati den einai to vasiko pou lew to ti exei kai den exei... Etsi ki alliws ton theorw poly kalo browser...

Ta ypolypa pou lew omws???

Δημοσ.

Ad-blocking den exei o opera, ayto eleipe to adware na mplokare diafhmiseis, otan leo adblock den ennoo ta pop-ups alla tis diafhmiseis mesa sthn selida, ta banners dhladh.

diafono me to skeptiko soy oti petyxe epeidh apla htan kalyteros apo ton IE alla oxi kalyteros apo toys alloys, kai logo marketing phre kefali, petyxe giati KAI einai o kalyteros KAI eixe kai kalo marketing.

Δημοσ.

koita, exei faei toso treli diafimisi pou den mpwrei na min epaikse rolo... ta links pio prin gia to marketing tou ta eides? ta diavases?

Akomai kai ESY kaneis diafimisi ayti tin stigmi me ton firecartman...

Tha to thesw alliws... Yparxoun para polloi aksiologoi tragoudistes, para polles talentares me fwnares... alla oloi akoune ta paidakia tou Fame story kai tetoiou eidous "kalitexnes" kai tous allous den tous vlepoun pote... Mporei ayta ta paidakia na exoun kali fwni alla xwris tin diafimisi pou fagane den tha tous iksere oute i mana tous, opws tous ypolypous me tis fwnares, para pollous me klasis anwteres fwnes apo aytous, pou den tous exei akousei pote kaneis... giati? giati den fagane diafimisi...

Ayto pou thelw na pw, einai oti o FF den tha itan ekei pou einai an den eixe faei toso treli diafimisi, kai oxi mono, alla oli ayti tin sygrisi me IE... Apo ekei kerdise edafos... Apo tin sygrisi me IE... pouthena me allous... Panta me IE...

Δημοσ.

Kai kati allo, peri thetikwn kai arnitikwn stoixeiwn... einai poly reystes enoies...

Gia sena kai gia mena einai thetikotato to oti exei plugins...

Gia tin kopela mou kai gia ena karo allous users fantazomai, den einai, an den pigena egw na tis ta valw, den tha mporouse na dei tipota... kai stin ousia na min exei sxedon tipota parapanw apo oti eixe prin... giati xwris ta plug-ins, as is opws leme, den exei kai tipota...

Δημοσ.

Sthn antiparathesh poy eixa me toys opera users poy yposthrizan oti "ston firefox gia na kaneis kati theleis extension, xoris extensions den kanei tipota" otan rothsa eytheos ti parapano exei o opera san browser poy den to exei o firefox xoris extension brhkame ta exhs 2 (DYO) features, anoigei link me target:new window se neo tab, kai exei thn dynatothta na deixei thn selida mono san links, h pragmatikothta einai loipon oti o firefox xoris extensions einai to idio kalos me oloys toys alloys enalaktikoys browser, me ta extensions toys afhnei xiliometra piso.

Δημοσ.

Edo kai ligo kairo xrisimopoio Slimbrowser, o opoios doulevei pano ston IE, alla me tabs, skins, kalo pop-up blocker klp. Ton exo voleftei giati exei ta vasika pou mou aresan ston Firefox kai paizei kanonika se oles tis selides. Mou leipei vevaia i plithora ton extensions tou Firefox (weather px) alla gia tin ora volevomai mia xara.

Chryssa

Δημοσ.
Psakste gia

"User Agent Switcher"

"Googlebot"

kai dokimaste to sto

http://www.windowsitpro.com

Χα χα χα!

Γύρισα τον agent σε IE: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)' date=' και δεν μ' έβαζε. Μετά έβαλα Googlebot: [u']Googlebot/2.1 (+http://www.googlebot.com/bot.html)[/u], και μπήκε χαλαρά. :razz:

Για γέλια και για κλάμματα μαζί είναι η κατάσταση. (Την Όπερα δεν την αφήνει με τίποτα.)

Δημοσ.
ouaouuuuuu....

Molis eida to topic ayto kai exw meinei me to stwma anoixto... Omologo oti den to exw diavasei olo (einai ligo terastio)....

Mipws exei kapoio dikio stin arxiki dimosieysi tou o Polaki? Mipws exoume xasei ligo tin ousia???? Mipws o Firefox den einai o teleioteros browser olwn twn epoxwn? o monodromos? o protwporos (eidika ayto)? kai ola ta alla kosmitika epitheta pou tou exoun kolisei?

Einai enas para poly kalos browser' date=' pou aksizei apodoxi, aksizei na vriskete se ena systima, default i oxi...

Mipws omws kanenas den paradexetai oti einai ekei pou einai OXI giati einai o toso teleios browser alla giati eixe ena teleio managarisma? ena teleiotato plasarisma se ena etoimo koino (ayto tou IE) ena para poly eksypno paralilismo tou me IE alla afinwntas kai yponooumena oti prokeite gia kati kainourio? Kati kainourio gia ton xristi tou IE NAI, OXI omws kati kainourio genika... DEN exei tipota kainourio, den exei na epideiksei TIPOTA pou den exei kapoios apo tous ypolypous (gnwstous kai agnwstous) browsers...

Gia emena? epityxia tou FF= para poly kalos me trelo management-diafimisi-plasarisma...

kai oxi epityxia tou FF= kati pou den exei proigoumeno, protoporiako, pou irthe na allaksei ta dedomena... Ayto to ekane mono stous apokleistikous xristes tou IE...

Para poly kalos alla oxi toso oso to thema pou dimiourgithike...

Kai stin teliki, giati kapoios pou mexri proxtes xrisimopoiouse IE kai ksafnika tou sfiriksan sto ayti "FF" kai ton evale, leei oti einai o kaliteros? Kaliteros apo poious? me poia logiki? me poia sigrisi? Eleos, einai kaliteros apo ayto pou eixate prin (IE) kai mono, se sxesi me tous ypolypous browsers einai apla kalos kai antagwnistikos...

egw apla thelw na mathw, posoi apo tous xristes eixan dokimasei allous browser (ektws tou IE) prin ton FF? nomizw oti einai polu ligoi kai aytoi mporoun pragmatika na poun oti kataliksan sto FF giati tous ikanopoiise perisotero apo olous san browser...

sorry gia ayto pou tha pw alla nomizw oti osoi mexri prin apo ligo kairo den eixate kanenan logo na alaksete browser, kai twra lete "akoma IE exeis? vale FF na deis aspri mera, oti epixeirima kai na peite, eine elipestato...

Kai tha to ksanapw, den einai kakos, einai para poly kalos, alla mexri ekei, eksisou kalos me pollous allous browsers, apo ekei kai pera, paei i proswpiki epilogi, kai oxi to poios einai kaliteros...

Kai xairomai pou kapoioi eidan oti i epityxia tou den itan oti einai o gamatos, alla to teleio plasarisma pou tou kanane...[/quote']

Ακριβως ΕΤΣΙ

ΙΕ για ολες τις σελιδες

Για καποιες σελιδες πιο (επικινδυνες) τοτε και μονο τοτε FF

Δημοσ.

Εσύ την επικίνδυνη σελίδα την ξέρεις απο πρίν και την ανοιίγεις με firefox? Όποιος πιστεύει ότι με ΙΕ δεν έχει να φοβάται τίποτα είναι απλά αφελής...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...