Προς το περιεχόμενο

alagh sklhrou,tha dw diafora?

IKARIWTHS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

paidia sigoreste me alla pistevo pos den tha dei diafora tosi pou na dikaiologi tin agora tou diskou (ektos kai an ta parapano giga tou einai aparaitita)

to protokolo apo mono tou den borei na kanei toso megali diafora mia kai i proti genia serial ata den einai tipota allo apo ata me allo interface.(an baleis enan raptor (para polla lefta) tha deis diafora) an baleis pali enan seagate me ncq pali tha deis diafora an baleis afto pou les NOMIZO pos i diafora tha einai poli mikri.

Δημοσ.

den ipame oti tha petaksei to mixanima alla genika o 40 giga einai mikros kai sto megethos kai pio argos.kai omos parolo pou einai diaforetiko interface se benchmark apo oso xero pane kalitera.alla opos ipa kai parapano kalitera tha einai kai se taxitita alla kai to kalo oti tha exei pio poli xoritikotita.an itan mono gia taxitita tha elega na kanei raid 0 me 2 x 40 pou ine ftinoi.kai ego exo raid 2 x 160 gb alla den mporo na po oti paei komatia sto fortoma ton windows.apla mesa sta windows mporo kai kano pio pola pragmata mazi.copu arxeio grapsimo dvd katevasma dvd ston disko.

Δημοσ.

h agora tha ginei outws h alws apla rwtaw na dw an tha exw kai kapoio alo ofelos peran ths xwritikothtas,

px otan ekana update apo ena 20ari wd me 2 mb ram se ena 40ari me 8mb eida diafora,pisteyw na dw pali me ton neo sklhro

Δημοσ.

tha deis pali logo megaliteris xoritikotitas kai logo serial ata.pos ides diafora prin logo 8 mb cache alla pio poli logo 40 gb tha deis kai tora. off topic ikariotis min blepo tin ikaria.oraio nisi alla mexri na ftaseisme ton xaro pou akouge sto onoma milena :(

Δημοσ.

Παιδια ολος ο κοσμος παει μπροστα εμεις γιατι να παμε πισω;Σιγουρα δεν εχει ουσιαστικες διαφορες το SATA 1 αλλα επονται συνεχειες που θα κυριαρχησουν στην αγορα αν και αυτο θα αργησει μαλλον λιγο.Η κυρια διαφορα τους προς το παρον ειναι η external transfer rate και η ευκολια του να μην εχεις το μπλεξιμο με τα jumpers.Παντως μια αγορα SATA δισκου θα ητανε καλυτερη αν σκεφτεις τη μικρη διαφορα χρηματων.

Δημοσ.

egw pantws se dyo pcakia me idio cpu mnimes idies mitrikes, i mia me sata i alli xwris (MSI K7N2 Delta i mia einai i L kai i alli i ILSR) sto diko mou exw WD 80 ATA m ton palio me 2mb buffer kai sto allo WD 160 SATA me 8mb) diafora den vlepw,twra mesa apo to nero yparxei mia diafora tis taksis twn millisecond, alla stin praksi kamia... Diafora tha fanei pisteyw sto SATA 2, kai nomizw oti yparxei enas tis smsung i segate, alla me miso Terra kai panakrivos...

Δημοσ.
file deathlock ti einai o seagate me ncq?

native command quary (i kapos etsi) bes sto site tis seagate kai tha deis einai kati pou pragmatika dini to kati parapano stous diskous.prosoxi den to exoun oloi oi seagate afto alla mono i seira 7000.8(tous exo petixi multirama computer4u kai

mgmanager)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...