Προς το περιεχόμενο

ADSL & Fax

Nik0s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Mporei kapoios pou exei adsl grammi na steilei fax meso kapoiou programmatos?

prospathisa me to Nico Cupen's Fax Machine alla den egine!

Δημοσ.

Από καθαρά DSL δεν μπορείς να στείλεις FAX. Πρέπει να έχεις και ένα απλό μόντεμ (PSTN/ISDN) στο PC σου, γι' αυτήν τη δουλειά.

Δημοσ.

Exo ena pstn 56k internal modem. pos omos tha mporeso na to xrisimopoisio gia na steilo fax tora poui i grammi mou einai adsl?

Δημοσ.
Exo ena pstn 56k internal modem. pos omos tha mporeso na to xrisimopoisio gia na steilo fax tora poui i grammi mou einai adsl?

Δεν εχει σχεση αυτο, η γραμμη σου εχει καναλη φωνής για το κανονικό τηλ. Αυτο το καναλι θα χρησημοποιησει αυτοματα το 56ari Fax.

Δημοσ.

to filtro tis vivodi exei 2 exodouskai einai idi piasmeno mia gia to til aki mai gia to speedtouch.

Prepei an vrethei tropos na stelnoume fax meso adsl. DEN mporei na min ginetai!

Δημοσ.
mia leptomereia gia na doulepsei to modemaki san fax prepei na baleis ena filtraki prin apo afto san na itan tilefoniki siskevi.

ναι εχει δικιο ο φιλος deathlok, μου διεφυγε!

δες το φαξ των windows δεν ειναι τοι καλυτερο εχεις δει αλλα ειναι "freeware" και απλο ;-)

Δημοσ.

a)diameso adsl xexna na stileis fax gia ton aplo logo oti i adsl den kalei noumero.b)fax me to aplo modem tha stileis kai xoris na baleis to filtro apla exei ligo fisima i grammi.oraio programma alla oxi free einai to win fax 10 .auta ta liga .to modem tha sindethei opos tha sindees ena tilefono.auta ta liga

Δημοσ.

ama breite programma pou na stelnei fax apo adsl pou den mporei na kalesei noumero pite to mou na to grapso proti selida insomnia.i forthnet exei mia ipiresia pou apo mail mporeis na stileis fax diameso autis bebbea alla den einai gia ola ta noumera fax.

Δημοσ.

Tote to mono pou mporoune na kanoume einai na psaxoume sto google na vroume ypiresies free pou na stelneis mail se autes kai na to metatrepoun se fax.

Auti i seldia tis fortnet poia einai, einai free?

Athina stelno syxna fax tha doulepsei les?

Δημοσ.
a)diameso adsl xexna na stileis fax gia ton aplo logo oti i adsl den kalei noumero.b)fax me to aplo modem tha stileis kai xoris na baleis to filtro apla exei ligo fisima i grammi.oraio programma alla oxi free einai to win fax 10 .auta ta liga .to modem tha sindethei opos tha sindees ena tilefono.auta ta liga

poulinos mono fisima tha exeis ego giati nomizo pos tha tou rixnei tin grammi tou adsl modem kathe dora pou tha stelnei fax??

Δημοσ.

oxi giati i adsl exei 2 kanalia

ena gia data kai ena gia voice.

to ent the einai syenxeia conencted kanontas use to data channel.

otan prospathiseis n steielis fax meso tou 56k modem sou tote tha xrisimopoihtei instantly to voice channel akit ha mporeiseis na steileis to fax sou.

Ego omos den thelo etsi giati thelei kai alla kalwdia apo to 56k sto filtro pou syndeetai to speedtouch kai to til kai tha prepi na vro kai filtro.

Den to goustaro auto gia na stelno fax kana 2 fores to mina.

thelei mia grigori lysi meso tis adsl.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...