Προς το περιεχόμενο

PLEXTOR και on site εγγύηση!


CHRISGR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγόρασα ένα CDR PLEXTOR 52/24/52 το οποίο μετά απο ένα διάστημα 2 μηνών και ενώ δεν είχε κάψει πάνω απο 10 cd εντελώς ξαφνικά εξαφανίστηκε απο το σύστημα (πρόβλημα hardware) επικοινώνησα με το κατάστημα απο το οποίο το είχα αγοράσει και μίλησα με τον υπεύθυνο ο οποίος αγνοόντας ότι το μηχάνημα είχε 2 χρόνια on site εγγύηση μου είπε να το πάω στο κατάστημα του .Ετσι και έγινε μου είπαν μάλιστα ότι θα με ειδοποιούσαν όταν θα είχα ολοκληρωθεί ο έλεγχος του μηχανήματος ,πραγμα που ποτέ δεν έγινε τέλος πάντων πήγε το βουνό στο Μωάμεθ ,'ετσι γίνεται στην Ελλάδα,και επικοινώνησα εγώ με το κατάστημα μετα απο 10 μέρες οπου και μου ανακοίνωσαν ότι η συσκευή έχει πάρει το δρόμο της αντικατάστασης ,εναν πολύ μακρύ δρόμο όμως απο ότι φαίνεται γιατί έχουν περάσει δύο μήνες απο την μέρα της πρωτης μου επίσκεψης στο κατάστημα.Οταν δε προ 10 ημερών επικοινωνησα και πάλι εγώ για να μάθω νέα μου είπαν πως υπάρχει προβλημα με την εταιρεία η οποία ψάχνει (άκουσον άκουσον)στην Αμερική γιατι το μοντέλο αυτό δεν κυκλοφορεί πια!!!!!

Αυτά τα γράφω για την Ιστορία ετσι για να θυμούνται οι παλιοι και να γνωρίζουν οι νέοι τι σημαίνει κακο εμπόριο και πως ακριβοπληρώνοντας μια κατα τα άλλα μέτρια συσκευη για έχει την πολυδιαφημισμένη 2 ετη on site εγγύηση δεν κάνουμε παντοτε το σωστό.Σημειώστε ότι λόγω της δουλέιάς μου παιρνούν 10 δες αντιγραφικά απο τα χέρια μου με κάποια φτηνά και ταπεινά ποτέ δεν είχα τετοιου είδους προβλήματα,και δεν ήταν αυτό το μόνο plextor που αρνήθηκε να δουλέψει μετα απο λίγο χρόνο λειτουργίας ....

Δημοσ.
Αυτά τα γράφω για την Ιστορία ετσι για να θυμούνται οι παλιοι και να γνωρίζουν οι νέοι τι σημαίνει κακο εμπόριο και πως ακριβοπληρώνοντας μια κατα τα άλλα μέτρια συσκευη για έχει την πολυδιαφημισμένη 2 ετη on site εγγύηση δεν κάνουμε παντοτε το σωστό.

Έκανες πάρα πολύ μεγάλο λάθος που απευθύνθηκες στο κατάστημα που έκανες την αγορά. Αφού όπως λες γνωρίζεις τι σημαίνει onsite εγγύηση και επιπλέον ότι το plextor παρέχει 2 χρονια onsite, ποιος ο λόγος που απευθύνθηκες στο μαγαζί;

 

Να μην μας φταίνε μόνο οι άλλοι έτσι; Αν είχε ακολουθήσει την διαδικασία που περιγράφει η plextor στο site της, σε 5 μέρες το πολύ θα είχες καινούριο στο σπίτι σου.

Δημοσ.

Καταρχήν καλωσήρθες.

Θα μου επιτρέψεις πάντως να πιστεύω κι εγώ ότι ο χειρισμός απ' τη μεριά σου ήταν λάθος, πολύ περισσότερο αν "λόγω της δουλέιάς σου παιρνούν 10 δες αντιγραφικά απο τα χέρια σου" και αν είχες είχες ήδη εμπειρία αφού "δεν ήταν αυτό το μόνο plextor που αρνήθηκε να δουλέψει μετα απο λίγο χρόνο λειτουργίας ...."

Δεν έχω μετοχές στην Plextor (ούτε έκρυψα ποτέ την ικανοποίησή μου από το NEC-2500/2510 που είχα γι' αρκετό καιρό), είμαι απλά ευχαριστημένος πελάτης και πιστεύω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία είναι από τις τελευταίες που αξίζει να κατηγορηθούν για "κακο εμπόριο".

Επειδή κι εδώ έχει γραφτεί, και προσωπική εμπειρεία έχω, η Plextor όταν σταλεί με RMA συσκευή που δεν παράγεται πιά, την αντικαθιστά με επόμενο μοντέλο. Τα περί αναζήτησης στην Αμερική είναι μάλλον επινοήσεις των ατσίδων του καταστήματος (Αλήθεια, ποιοί είναι; ), που ποντάρουν κατά πάσα πιθανότητα στο ότι θα δώσεις τόπο στην οργή μια και οι τιμές των CD-RW είναι πιά πολύ χαμηλές.

Δεν τους ζητάς ένα αντίγραφο των δελτίων αποστολής;

Καλή τύχη έτσι κι αλλιώς.

Δημοσ.
Σημειώστε ότι λόγω της δουλέιάς μου παιρνούν 10 δες αντιγραφικά απο τα χέρια μου με κάποια φτηνά και ταπεινά ποτέ δεν είχα τετοιου είδους προβλήματα,και δεν ήταν αυτό το μόνο plextor που αρνήθηκε να δουλέψει μετα απο λίγο χρόνο λειτουργίας ....

 

οπως λεει κι ο λαος, τα μεταξωτα εσώρουχα θέλουν επιδέξιους ...πωπούς ;) γι'αυτο: Stick with the rest (LG,Benq,Nec κτλ), leave us with the best (Plextor). ;) . Δεν υπάρχει θέμα συζήτησης, τα plextor ηταν και θα ειναι τα καλυτερα recorders αν και τα πληρώνεις σχεδον 2πλα και φυσικά ΟΛΑ ΧΑΛΑΝΕ αργα ή γρήγορα! Γι'αυτο λέμε, αλλο 2 χρονια onsite, κι αλλο 1 χρονο e-γκουχ.γκουχ-shop εγγύηση :P :D

 

Edit:

Τι κανω το Plextor μου αν χαλάσει:

http://www.plextor.be/technicalservices/support/todo.asp?choice=What%20to%20do&printer=False&language=Greek

Δημοσ.

Και εγώ είχα (έχω) 2 plextor και ένα NEC (εξωτερικό) και λειτουργούν ΑΠΣΟΓΑ. Ειδικά για τα plextor το ένα το έχω 2 χρόνια και έχω γράψει εκατοντάδες CD χωρίς κανένα πρόβλημα! (μου έχει κάψει μόνο 1 ή 2 cd).

Ααα... τα plextor είναι SCSI και το εξωτερικό NEC πάει σε USB 2.0

Δημοσ.

Ρε παιδιά ο άνθρωπος δεν σας ρώτησε αν το δικό σας plextor είναι καλό. Απλά λέει ότι το δικό του είναι κακό. και ότι έφαγε δούλεμα από κάποιους.

Δημοσ.

Αυτά τα γράφω για την Ιστορία ετσι για να θυμούνται οι παλιοι και να γνωρίζουν οι νέοι τι σημαίνει κακο εμπόριο και πως ακριβοπληρώνοντας μια κατα τα άλλα μέτρια συσκευη για έχει την πολυδιαφημισμένη 2 ετη on site εγγύηση δεν κάνουμε παντοτε το σωστό.

 

Ας διαβάζουμε προσεκτικά πριν απαντάμε plz ;)

Δημοσ.

lathos pou piges sto katastima,exi on site eggyhsh,rma apo internet,suskeyasia kai ise etimos. enhmerotika sou leo oti ego apo RODO

 

to estila belgio Deytera kai sabatto ixa to new apo belgio!

an skeftis oti mesolabei courier rodos athina kaimeta paei athina belgio me DHL fantasou oti ine lipon h grhgoroterh kai poio aksiopisth eteria.

 

enhmerotika sou leo epishs oti me prohgoumeno montelo exo grapsei pano apo 30.000 diskakia to poulisa egrapse alles 10-15 xiliades kai akoma sinexizei...

 

apla o AFROS ton recorder

Δημοσ.

loipon epidi meriki meriki h den theloun h den mporoun na katalaboun ti leei o ch .

loipon aplos logo twn kalon pro8esewn tou empisteftike to magazi opos tha ekane opios dipote .... mias kai apo autous to agorase kai perimene na ton eksiperetisoun ..gia an ton ksanadoun pelati tous vevea... alla h eliniki nootropia tou den variese kiriarxise kai se auton ton epixirmatia ...

wstoso h sumbouli mou chrisgr

pare to apodiktiko paralavis pou sou dosane sto store scanariseto , ftiaxe mia wrea epistoli pros thn plextor , me kinopiisi sthn quest (kathoti einai o antiprosopos sthn gr ) kai se 3 days tha deis apotelesmata

Δημοσ.
loipon epidi meriki meriki h den theloun h den mporoun na katalaboun ti leei o ch .

loipon aplos logo twn kalon pro8esewn tou empisteftike to magazi

Σε βεβεβαιώνω ότι θέλω αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τί σχέση έχει η διαδικασία που ακολούθησε ο CHRISGR' date=' με τον τίτλο του thread που είναι [b']PLEXTOR και on site εγγύηση![/b]. Αν ο τίτλος ήταν PLEXTOR και τι παθαίνει όποιος δεν εκμεταλλεύεται την on site εγγύηση! κανένα πρόβλημα.
ακριβοπληρώνοντας μια κατα τα άλλα μέτρια συσκευη για έχει την πολυδιαφημισμένη 2 ετη on site εγγύηση δεν κάνουμε παντοτε το σωστό.
Εχουν βγάλει φουσκάλες τα δάχτυλα ορισμένων εδώ, να ποστάρουν διαγράμματα και στατιστικά από τις εγγραφές τους, προκειμένου να μας βοηθήσουν όλους ν' αξιολογήσουμε συσκευές και μέσα. Δεν είναι λίγο αυθαίρετο και ξεκάρφωτο αυτό το "μέτρια συσκευή";

Οσο για την "πολυδιαφημισμένη" 2ετή εγγύηση, υπάρχει πρόταση στα αντιγραφικά με καλύτερους όρους;

pare to apodiktiko paralavis pou sou dosane sto store scanariseto , ftiaxe mia wrea epistoli pros thn plextor , me kinopiisi sthn quest (kathoti einai o antiprosopos sthn gr ) kai se 3 days tha deis apotelesmata
Εδώ ήδη έχουμε σχεδόν συμφωνήσει. Απλά πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί ο φίλος CHRISGR προστάτευσε το όνομα του τοπικού μεταπωλητή, που είναι σαφές ότι φέρει την ευθύνη, ενώ σπεύδει να εκθέσει την Plextor, που δεν ξέρουμε αν και πότε πήρε τη συσκευή στα εργαστήριά της.
Δημοσ.

Πιθανόν το λάθος να είναι δικό μου η μπορεί κάποιοι απο τους φίλους να μην κατάλαβαν καλά ,σκοπός μου δεν είναι να προστατεύσω τον τοπικό μεταπωλητή αλλά δεν κρίνω μόνο συμπτωματικό το ότι απο τα πάνω απο 80 cd recorder που έχω κατά καιρούς δουλέψει2 Plextor και ένα Ricoh μου έχουν παρουσιάσει τέτοιο πρόβλημα .Και δεν μιλάμε για laser η μηχανισμό κίνησης που εκεί ειναι πιθανόν να υπάρξει μια μικρή αστοχία υλικού η και στο κατω κάτω για όριο ζωής αλλά για πρόβλημα software που τουλάχιστον για εταιρίες που χρησιμοποιούν την διετή εγγύηση και ως εκ τούτου το μερικώς έστω αλάθητο των μηχανημάτων ώς αιχμή του δόρατος για τισ πωλήσεις τους αυτό είναι απαράδεκτο να συμβαίνει.Δεύτερον οι όροι της εγγύησης ορίζουν σαφώς πως υπεύθυνο για την εφαρμογή της είναι το κατάστημα πώλησης και μόνο και δεν είναι ο αγοραστής υποχρεομένος να αναζητά την εταιρεία η το site της στο διαδυκτιο. (Οχι βέβαια ότι δεν το έκανα όπως και όπως ήταν φυσικό ενημέρωσα καί την εταιρεία)Και κλείνοντας θα ήθελα να σας πω πως όπως χιλλιάδες άλλες εταιρείες έτσι και η Plextor στον τομέα αποθηκευτικών μέσων εγγραφής αναζητούν τρίτες εταιρείες η όποίες κατασκευάζουν για λογαριασμό τους τα εν λόγω μηχανήματα έτσι να είστε σχεδόν σίγουροι πως το πόσο καλό η κακό είναι ένα μηχάνημα είναι θέμα μόνο παρτίδας αφού το 90 % πρόκειται γιά fason κατασκευές.Να είστε πάντα καλά.

Δημοσ.

Ειλικρινά δεν κατάλαβα τι λες ...

 

στην αρχή είπες

και ενώ δεν είχε κάψει πάνω απο 10 cd εντελώς ξαφνικά εξαφανίστηκε απο το σύστημα (πρόβλημα hardware)

και τώρα ..

αλλά για πρόβλημα software

δεν σου δουλευε το Nero;

οι όροι της εγγύησης ορίζουν σαφώς πως υπεύθυνο για την εφαρμογή της είναι το κατάστημα πώλησης και μόνο

που το λέει αυτό και για ποιο πράγμα είναι υπεύθυνο το κατάστημα;

Δημοσ.
Πιθανόν το λάθος να είναι δικό μου η μπορεί κάποιοι απο τους φίλους να μην κατάλαβαν καλά ,σκοπός μου δεν είναι να προστατεύσω τον τοπικό μεταπωλητή αλλά δεν κρίνω μόνο συμπτωματικό το ότι απο τα πάνω απο 80 cd recorder που έχω κατά καιρούς δουλέψει2 Plextor και ένα Ricoh μου έχουν παρουσιάσει τέτοιο πρόβλημα.

 

80 recorders? Αν ειχες πραγματι τέτοια εμπειρια δεν θα έπεφτες στα παρακάτω ατοπήματα που θα σου αναφέρω. Παντως το 80 ειναι πολυ "βαρυ" σαν νούμερο , εγω δεν εχω δει ουτε σε βιτρίνες 80 recorders που λεει ο λόγος. Και απο το 93 εχω γράψει σε μένα και σε φίλους περίπου 8-9χιλ δισκάκια cds και ~1χιλ dvds. (you can call me cd-freak!). Πολυ χλωμό... ακόμα και "πειρατής" δηλαδη να ήσουν....

 

 

Και δεν μιλάμε για laser η μηχανισμό κίνησης που εκεί ειναι πιθανόν να υπάρξει μια μικρή αστοχία υλικού η και στο κατω κάτω για όριο ζωής αλλά για πρόβλημα software που τουλάχιστον για εταιρίες που χρησιμοποιούν την διετή εγγύηση και ως εκ τούτου το μερικώς έστω αλάθητο των μηχανημάτων ώς αιχμή του δόρατος για τισ πωλήσεις τους αυτό είναι απαράδεκτο να συμβαίνει.

 

Software λεγεται το πρόγραμμα (πχ. Plextools / Nero κτλ). Αν εννοεις το firmware' date=' καλως. Η plextor ειναι απο τις ελαχιστες εταιρίες που υποστηρίζει τα μηχανήματά της με συνεχείς αναβαθμίσεις firmware. Η καλύτερη ειναι η lite-on. Απο την άλλη απ'αυτα που αρχικά εγραψες, μάλλον φταιει η συσκευή καθ'αυτη, μαλλον επεσες σε ελλατωματικό κομμάτι οποτε εχεις ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ απο το κατάστημα (15 μέρες απο την ημ'νια αγοράς). Αλλιως χρησιμοποιείς το onsite RMA , σε 3 μέρες το έχεις ολοκαίνουργιο στα χέρια σου. Ποια αλλη ακριβως εταιρία το κάνει αυτο;

 

Δεύτερον οι όροι της εγγύησης ορίζουν σαφώς πως υπεύθυνο για την εφαρμογή της είναι το κατάστημα πώλησης και μόνο και δεν είναι ο αγοραστής υποχρεομένος να αναζητά την εταιρεία η το site της στο διαδυκτιο. (Οχι βέβαια ότι δεν το έκανα όπως και όπως ήταν φυσικό ενημέρωσα καί την εταιρεία)

Το recorder συνοδεύεται με χαρτιά που γράφουν σε ελληνικά τους όρους της εγγύησης και το *προνόμιο* της onsite επιστροφής και αντικατάστασης με courier. Μα ακόμα κι αν ήσουν μέσα στην εγγύηση , τόσο βλάκας ειναι αυτος που στο πούλησε και δεν το έστειλε ο ιδιος στην Plextor; θα του το άλλαζαν αμέσως! Θεωρω ιστορία με δράκους την υπόθεση αυτη και, παρεξηγήστε με αν κάνω λάθος , σκοπίμως δεν αναφέρεται το κατάστημα πώλησης.

 

Και κλείνοντας θα ήθελα να σας πω πως όπως χιλλιάδες άλλες εταιρείες έτσι και η Plextor στον τομέα αποθηκευτικών μέσων εγγραφής αναζητούν τρίτες εταιρείες η όποίες κατασκευάζουν για λογαριασμό τους τα εν λόγω μηχανήματα έτσι να είστε σχεδόν σίγουροι πως το πόσο καλό η κακό είναι ένα μηχάνημα είναι θέμα μόνο παρτίδας αφού το 90 % πρόκειται γιά fason κατασκευές.

 

Ατόπημα 2ο και σοβαρότατο: Ειναι γνωστό τοις πασει οτι η Plextor φτιαχνει η ιδια τα recorder της, χρόνια τώρα (εκτος απο τα cd και dvd-reader της). Το ποιος *σχεδιάζει* την πλακέτα της ειναι αδιάφορο (συνήθως χρησιμοποιεί sanyo chip και στην αρχη στα πρώτα recorders συνεργάστηκαν πολλες φορές τα τεχνικά τμήματα των 2 εταιριών) . Η υλοποίηση του μηχανισμού και του recorder ειναι της Plextor. Αντίθετα μάρκες οπως ASUS, TEAC, TDK, Philips, Sony κτλ , χρησιμοποιούν τα drives της Pioneer ή της Nec ή της Lite-on.

 

 

Φτάνει κάποιος να εχει χρησιμοποιήσει για κάμποσο καιρο 1 rec plextor και 1 rec άλλης μάρκας, για να καταλάβει την ποιοτική διαφορά τους. Κυριως για τα παλιότερα μοντέλα της εταιρίας που φαντάζομαι θα πρόλαβες στη ζωή (τα SCSI) εφόσον γράφεις για 80+ recorders, πρόκειται για μουσειακά κομμάτια , υποδείγματα εξαιρετικής κατασκευής και ποιότητας εγγραφής. Αυτα εχω να πω, τιποτε περισσότερο ;)

Δημοσ.

Σχετικά με τη plextor, αυτο που εχω να πω από προσωπική εμπειρία ειναι οτι ειναι τα κορυφαία οπτικά μέσα. Ειμαι ενας ευτυχής κάτοχος ενός 716 και ενός παλιού CR-RW Plexwriter 4x το οποίο ακόμα δουλεύει άψογα μετά από 7 χρόνια.

Βέβαια εχω την εντύπωση πως η τιμή του 716 έχει ξεφύγει και ειναι εκτός ανταγωνισμού (δεν μπορεί να κοστίζει σχεδόν 2.5 φορές από τα άλλα...) και φυσικά η ποιότητα του ανταγωνισμού έχει ανέβει με αποτέλεσμα να μην υπάρχει η ποιοτική υπεροχή της plextor στον βαθμό που υπήρχε παλια. Η πολιτική επιστροφής της plextor ειναι κορυφαία, αφου σε εξασφαλίζει 100% για δυο χρονια.

Δημοσ.

Και όποιος ξαναπεί κάτι κακό για την plextor θα πάει στην ΚΟΛΑΣΗ...

Έτσι και τολμίσει να στραβοκοιτάξει plextor, να του πέσει, και να μη του ξανασηκωθεί ποτέ.

Έτσι και σκεφτεί ότι μπορεί και να χαλάσει plextor, να μην ξαναβρεί γκόμενα.

 

Δεν πάμε καλά.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...