Daredevil Δημοσ. 7 Μαΐου 2005 Δημοσ. 7 Μαΐου 2005 Γερμανός έχει γίνει "Dixons". o kwtsobolos πο κάθε κονσόλα δεν είναι τόσο μεγάλο ποσό Daredevil αν αναλογιστείςοτι οι εταιρίες παίρνουν 8-10% απο κάθε παιχνίδι den diafwnw alal skepsou ligo o best selling titlos einai to halo2 me ena ekatomyrio pwlhseis, to paixnidi ekane 50e pou shmainei 50ekatomyria to 10% einai 5 ekatomyria xreiazese 200 tetoia paixnidia gia na bgaleis thn zhmia kai pistepse me to xbox den exei 200 tetoia paixnidia... file andrea zw sthn agglia ta teleytaia 4-5 xronia kai katebenw gia diakopes ellada kai pistepse me se 8emata texnologias h ellada den einai ba8eia nyxtwmenh, ok mporei se kati adsl digital tvs klp kl;p pou xreiazete douleia apo kapoious foreis na ysteroume kata poly alla phgainontas se opoiodhpote magazi a8hna 8a breis ola ta hlektronika eidh panw katw stis idies times, px tsekare times Edw, ekei pou ysteroume einai se 8ema software gia konsoles klp klp mias kai to 95% pane ki agorazoun peiratika opotemhn perimeneis tpt kalytero ekei ps ena kalo ar8ro edw http://hardware.gamespot.com/Story-ST-x-1939-x-x-x apo opou 3anamanaantigrafw Sony will officially announce the new PlayStation at E3 on May 16, and we expect the system to ship mid-2006. If we use David Reeves's example numbers as the price points Sony would like to meet, a plain-Jane PS3 will retail for under $300 and a PSX version could sell for $700-$900.
Slay Δημοσ. 7 Μαΐου 2005 Δημοσ. 7 Μαΐου 2005 Slay όσον αφορά το πρώτο κομμάτι μπορεί να έχεις δίκιο μπορεί και οχι.Εγώ νομίζω πως με ένα μόνο Cell πάντως(και μιλάω γι'αυτό γιατι το διαφημίζει τόσο η Sony) το PS3 θα είναι κατώτερο των προσδοκιών κατι που η Sony και όλος ο μηχανισμός marketing που έχει δεν θα το θέλει. an oi prosdokies einai ena ps3 poy tha exei isxy 1TFLOP tote nai tha apogohteytoyn oiktra' date=' an oi prosdokies einai gia 256Gflops pisteyo oti to ps3 tha ftasei poly konta se ayto to noymero, exe ypopsin oti an ta cores toy xbox einai sto kalytero dynato implementation poy exoyme dei apo powerpc cores (se thema raw power) dhladh sto epipedo toy PPE poy yparxei ston cell, tote to xbox tha bgazei 90gflops opote h diafora isxyos einai akoma megalh. Πιο πιθανό μου φαίνεται απλάο Cell να είναι υπερεκτημημένος, ήδη διαβάζω οτι σε κώδικά που δεν απαιτεί υπολογισμούς floating-point o επεξεργαστής ζορίζεται για τόσο "ισχυρός" που είναι και η αποδοση πέφτει απο 3 έως 10 φορές... kanena link? giati xoris na thelo na meioso esena prosopika, ayto moy akoygetai ligaki mparoyfa, tha mporoyse na isxyei mono ean o cell proorizotan gia desktop cpu se PC, giati ontas in-order cpu ton kakogrameno h ton kako kodika logo compiler tha ton etrexe sigoyra poio arga apo enan out-of-order cpu poy exoyme shmera sta pc mas kai poy yparxoyn epishs kai sta mac. H olh diafora egkeitai sto gegonos oti sta PC theleis out-of-order cpu gia na mporei na trexei grhgora oti kodika kai na ths doseis, se ena mh elegxomeno periballon opos einai ena OS, akoma kai an to OS ayto einai fully optimized, tipota den soy egkyatai oti tha einai kai oi efarmoges poy tha trexeis, kathos yparxoyn dekades diaforetikoi compilers oi opoioi paragoyn mh problepsimo kodika, h lysh se ayto einai enas symbibasmos, thysiazeis kapoio perfomance apo thn cpu soy etsi oste na exeis to pleonekthma na trexoyn ikanopoihtika oles oi efarmoges. Ston antipoda exeis ena elegxomeno periballon enos development kit me sygkekrimena ergaleia kai sygkekrimenoys compilers, ekei h anagkh mias out-of-order cpu den einai yfistatai pleon, giayto ton logo h sony protimhse na thysiasei to kommati ths logikhs toy PPE poy htan ypeythyno gia to out-of-order , kanontas ayto mporese kai anebase to core mexri ta 4,6ghz, eno oi G5 kai oi POWER ths IBM ftanoyn mexri ta 2,5ghz, epishs ola deixnoyn oti kai h microsoft thn idia lysh dialexe gia ta cores toy xbox, giayto kai mporese kai ayth kai anebase thn sygxnotha sto chip ths. Το πρόβλημα που υπάρχει είναι οτι παρόλο που όσα αναφέρεις είναι σωστά' date='δημιουργείται δυσκολία στο συγχρονισμό των 9 επεξεργαστών του γιατί πρέπει ο καθένας να εκτελεί ένα κομμάτι του προγράμματος και το αποτέλεσμα πρέπει να ενώνεται(χοντρικά) κτλ.Όμως η δημιουργία bugs δεν μπορεί να προβλευθεί ευκολα με τόση παράλληλη επεξεργασία με αποτέλεσμα το debuging να είναι εφιάλτης.[/quote'] to debugging se multicore h se multiprocessor systhmata panta einai poio dyskolo apo to na exeis mono ena core, mhn perimeneis loipon kai to xbox na mhn exei paromoia problhmata me ton epexergasth toy, ego pisteyo oti ayto poy einai yperektimhmeno sthn pragmatikotha einai to XNA, poy me kapoio magiko tropo tha ftiaxnei teleio kodika anexarthtos hardware. Επίσης συχνά όταν δεν γίνει καλός συγχρονισμός ο ένας επεξεργαστής περιμένειτον άλλο με αποτέλεσμα μείωση της απόδοσης.Αυτό δεν ήταν πάνω κάτω και το πρόβλημα με τα vector units του PS2? kai nai kai oxi' date=' analoga toy ti kaneis me ta VU, kyrios to problhma me tis VU htan oti apaitoysan assembly giayto kai ligoi developers tis xrhsimopoioyn, alla aytoi einai omos poy ftiaxnoyn kai paixnidia diamantia. Kαι μπορεί η C++ και το OpenGL να κάνουν τη ζωή πιο εύκολή αλλά κατα τηγνώμη μου μόνο με assembly θα επιτευχθεί η μέγιστη απόδωση του chip. Oπότε έχουμε δύο όψεις, διαλέγεις και παίρνεις.... Panta me assembly petyxaineis thn kalyterh apodosh, perissoteros elegxos synepagetai kalyterh apodosh, an xereis ti kaneis panta etsi, kai ayto isxyei gia ola ta chip, giayton akribos ton logo den einai tyxaio oti ta kalytera paixnidia sto xbox einai ayta poy grafthkan xoris directx, panta otan afaireis ena abstruction layer kerdizeis kai se elegxo kai se taxythta, xaneis se eykolia bebaia alla den mporeis na ta exeis ola.
nestorn Δημοσ. 7 Μαΐου 2005 Δημοσ. 7 Μαΐου 2005 o kwtsobolos den diafwnw alal skepsou ligo o best selling titlos einai to halo2 me ena ekatomyrio pwlhseis' date=' to paixnidi ekane 50e pou shmainei 50ekatomyria to 10% einai 5 ekatomyria xreiazese 200 tetoia paixnidia gia na bgaleis thn zhmia kai pistepse me to xbox den exei 200 tetoia paixnidia...[/quote'] To Halo 2 νομίζω κάνει 60 ευρώ και έχει πουλήσει μόνο στην Αμερική 4,5 εκατομμύρια. Συνολικά στον κόσμο πάνω απο 6 υπολογίζω.Συνεπώς μόνο απο το Halo2 έχουμε 36 εκατομμύρια ευρώ.Αντίστοιχες πωλήσεις έχουμε και με το Halo 1. Πάντως η χασούρα της Μicrosoft δεν είναι πλέον τόσο μεγάλη καθώς με τα χρόνια το κόστος του xbox έχει πέσει πολύ σημαντικά. Επίσης πρέπει να πω πως λέγεται οτι η Microsoft ΔΕΝ έχει αποκομήσει ΑΚΟΜΑ κέρδος απο το xbox λόγω των παραπάνω, αλλά λόγω βαθειών τσεπών αντέχει. Το ίδιο γινόταν και με τη Sega που όμως όντας μικρότερη εταιρία δεν άντεξε τη ζημία και σταμάτησε την παραγωγή hardware.
nestorn Δημοσ. 7 Μαΐου 2005 Δημοσ. 7 Μαΐου 2005 Kατ'αρχάς χαίρομαι που έχω βρεί τόσο ενδιαφέροντες και ενημερωμένους επι του θέματος members..... an oi prosdokies einai ena ps3 poy tha exei isxy 1TFLOP tote nai tha apogohteytoyn oiktra, an oi prosdokies einai gia 256Gflops pisteyo oti to ps3 tha ftasei poly konta se ayto to noymero Γιατί θεωρείς πως είναι απίθανο το PS3 να έχει 4 Cell?Eγώ δεν λέω πως είναι σίγουρο αλλά όχι και απίθανο.Αποκλέιεται να έχουμε ένα τεράστιο τεχνολογικό άλμα με το PS3? kanena link? giati xoris na thelo na meioso esena prosopika, ayto moy akoygetai ligaki mparoyfa... Θα σε παραπέμψω στο περιοδικό EDGE του Μαϊου όπου ο Chris Hecker(ένας developer στην ΕΑ) στην ομιλία του στην GDC 2005 μιλάει ακριβώς γι'αυτό το θέμα.Δεν ξέρω αν υπάρχει και στο internet εγώ πάντως εκεί το διάβασα.Αναφέρει πάντως πως λόγω του ότι και το PS3 και το xbox360 έχουν in-order επεξεργαστές o straight-line gameplay code τρέχει στο 1/3 έως 1/10 της ταχύτητας σε σχέση με ένα οut-of order core. to debugging se multicore h se multiprocessor systhmata panta einai poio dyskolo apo to na exeis mono ena core, mhn perimeneis loipon kai to xbox na mhn exei paromoia problhmata me ton epexergasth toy, ego pisteyo oti ayto poy einai yperektimhmeno sthn pragmatikotha einai to XNA, poy me kapoio magiko tropo tha ftiaxnei teleio kodika anexarthtos hardware. Συμφωνούμε λοιπόν σε αυτό το θέμα και δεν διαφωνώ και οτι θα έχει και το xbox360 αντίστοιχα προβλήματα.Όμως αυτό αμέσως αμέσως δημιουργεί σημαντικά προβλήματα στους developers και αυτά εννοώ εν μέρη όταν λέω οτι το PS3 δεν θα είναι τελικά πιο απλό να προγραμματισθεί σε σχέση με το PS2. analoga toy ti kaneis me ta VU, kyrios to problhma me tis VU htan oti apaitoysan assembly giayto kai ligoi developers tis xrhsimopoioyn, alla aytoi einai omos poy ftiaxnoyn kai paixnidia diamantia. Επίσης συμφωνούμε.Γιατί στο PS3 νομίζεις πως όλοι οι developers θα καταφέρουν να εκμεταλλευτούν τη παράλληλη επεξεργασία που προσφέρουν να SPE? Mπορεί η φύση του προβλήματος τώρα να είναι (κάπως) διαφορετική όμως το αποτέλεσμα είναι το ίδιο
Daredevil Δημοσ. 7 Μαΐου 2005 Δημοσ. 7 Μαΐου 2005 ante na nai 36 3,6 ek loipon tpt mprosta sto kostos..... Πάντως η χασούρα της Μicrosoft δεν είναι πλέον τόσο μεγάλη καθώς με ταχρόνια το κόστος του xbox έχει πέσει πολύ σημαντικά. enw h nvidia tis poulouse ta kommatia tis9pou htan ta basika m/b gpu kai systhma hxou) sthn arxikh timh dld h xasoura ay3anotan gi ayto phgan sta dikasthria kai eginan anw katw... Το ίδιο γινόταν και με τη Sega που όμως όντας μικρότερη εταιρία δεν άντεξετη ζημία και σταμάτησε την παραγωγή hardware. h sega einai ponemenh istoria eixe ola ta mesa na ginei top kai se hardware kai anti giayto katastrafhke sto sugkekrimeno tomea apo la8os epiloges opws ekeinh h kleisth arxitektonikh tou saturn kai o programatismos tou h meta to GD-ROM... ego pisteyo oti ayto poy einai yperektimhmeno sthn pragmatikotha einai to XNA, poy me kapoio magiko tropo tha ftiaxnei teleio kodika anexarthtos hardware. sthn teleytaia GDC pantws symfwna me to EDGE htan en8ousiasmenoi oi devs(ki apo tis HDTV pou kerdisan orismenoi hmmm...) asxeto exete dei pws anebnainei h sega teleytaia..... an ebgaze mia konsola pantws egw 8a thn agoraza me kleista matia (kolhmata einai ayta apo epoxh mega drive kai saturn, nai ok den hta epityxhmeno alla eixa liwsei me kati paixnidia tou) ante na sobareytei kai h nitendo...
nestorn Δημοσ. 7 Μαΐου 2005 Δημοσ. 7 Μαΐου 2005 ante na nai 36 3,6 ek loipon tpt mprosta sto kostos..... Eεε κάτι είναι 36 εκατομμύρια ευρώ μόνο απο το Ηalo2.... enw h nvidia tis poulouse ta kommatia tis9pou htan ta basika m/b gpu kai systhma hxou) sthn arxikh timh dld h xasoura ay3anotan gi ayto phgan sta dikasthria kai eginan anw katw... Aυτό το είχα ξεχάσει.Μα γι'αυτό και πήγαν στα δικαστήρια πάντως.Για να μειώσει η microsoft τη χασούρα. h sega einai ponemenh istoria eixe ola ta mesa na ginei top kai se hardware kai anti giayto katastrafhke sto sugkekrimeno tomea apo la8os epiloges opws ekeinh h kleisth arxitektonikh tou saturn kai o programatismos tou h meta to GD-ROM... Όσο περίεργο και αν σου φανεί το Saturn και το PS2 έχουν παρόμοια προβλήματα στον προγραμματισμό λόγω πολλών επεξεργαστών.Το PS2 όμως πέτυχε.... Όλα έχουν να κάνουν με το χρήμα και την υποστήριξη που έχει το μηχάνημα απο μεγάλους κατασκευαστές videogames.H Sega βέβαια έκανε όπως λές φοβερά λάθη στρατηγικής και το πλήρωσε(web browsing μέσω isp sega κανείς?) sthn teleytaia GDC pantws symfwna me to EDGE htan en8ousiasmenoi oi devs(ki apo tis HDTV pou kerdisan orismenoi hmmm...) :) :) :) :) :) :) :) :) Η Sega πάει καλύτερα αλλά για κονσόλα μην περιμένεις.Εξάλου έχει εξαγοραστεί απο τη Sammy προ πολλού.Και εγώ είχα φάει κόλημα με το dreamcast το οποίο ακόμα χρησιμοποιώ(φοβερό μηχανημα!!!!) αλλά η Sega μας κρέμασε όλους δυστυχώς.... Πάντως δεν με απασχολεί τόσο καθώς στο DC μου έπαιξα μερικά απο τα καλύτερα games ever(shenmue,grandia,MSR,jet set radio.....)
Daredevil Δημοσ. 8 Μαΐου 2005 Δημοσ. 8 Μαΐου 2005 Eεε κάτι είναι 36 εκατομμύρια ευρώ μόνο απο το Ηalo2.... kai pali liga einai ta 3,6 tespa nai thn meiwse thn xasoura legete.... nai to 3erw oti to saturn eixe 3 epe3ergastes kai dyskolo dev gi ayto sto telos bghkan paixnidares otan fysika ola pleon eixan kri8ei alla ta paixnidakia tis sega htan super afou oi inhome dev h3eran na to xrhsoimoipoioun. To PS2 kai to dremacast(leme twra ante dyo dremacast ) se allo kouti na htan me dvd player 8a petyxaineme tetoio marketing to terastio lead-in pou eixe, allwste epaize mono tou h nitendo(3erete oti h nitendo me thn sony prin bgei to psx etoimazan mazi mia konsola me cd-drive pou argotera egine me kassetes?) pou mporouse na thn kontrarei prin thn MS(pou glyka8hke meta to dev kit kai tsoftware dev tou dreamcast) ebgaze mario se oti nanai, mono mario mpakalh den exei bgalei(den lew oti einai asxhma paixnidia alla mhpws na ekane ena megalytero anoigma se games dev?) to dreamcast ontws poly wraio mhxanima xanatkw8hke ena dvd-drive na xe kai 2- alla pragmata.....ax ayth h sega 32x mega cd tosa ekane giati den ema8e? ps neostorm agglia eisai kai diabazeis EDGE h to paerneis apo ellada?
Slay Δημοσ. 8 Μαΐου 2005 Δημοσ. 8 Μαΐου 2005 Γιατί θεωρείς πως είναι απίθανο το PS3 να έχει 4 Cell?Eγώ δεν λέω πως είναι σίγουρο αλλά όχι και απίθανο.Αποκλέιεται να έχουμε ένα τεράστιο τεχνολογικό άλμα με το PS3? proton logo kostoys' date=' mhn xexnas oti to target price einai sthn perioxh ton 300 dolarion, alla akoma shmantikotero rolo paizei h thermokrasia poy tha paragoyn 4 cell mesa se enan toso kleisto xoro opos mia konsola, kai h konsola prepei na exei ena logiko megethos oxi na einai san full tower me 3 anemisthres mesa. Θα σε παραπέμψω στο περιοδικό EDGE του Μαϊου όπου ο Chris Hecker(ένας developer στην ΕΑ)στην ομιλία του στην GDC 2005 μιλάει ακριβώς γι'αυτό το θέμα.Δεν ξέρω αν υπάρχει και στο internet εγώ πάντως εκεί το διάβασα.Αναφέρει πάντως πως λόγω του ότι και το PS3 και το xbox360 έχουν in-order επεξεργαστές o straight-line gameplay code τρέχει στο 1/3 έως 1/10 της ταχύτητας σε σχέση με ένα οut-of order core. aaaaaaaa entaxei ama einai apo thn EA makes perfect sense, prosopika toys theoro axrhstoys, kai epeidh akribos toys theoro axrhstoys pisteyo oti to ps3 tha einai poly eykolo sto develpment, isos oxi sto epipedo toy XNA alla polu konta, oi idioi exoyn pei oti bgalan hdh kalytero performance apo to devkit toy ps3, opote an h EA bgazei kalyterh apodosh fantasoy ti tha kanoyn ikanoi developers. Συμφωνούμε λοιπόν σε αυτό το θέμα και δεν διαφωνώ και οτι θα έχει καιτο xbox360 αντίστοιχα προβλήματα.Όμως αυτό αμέσως αμέσως δημιουργεί σημαντικά προβλήματα στους developers και αυτά εννοώ εν μέρη όταν λέω οτι το PS3 δεν θα είναι τελικά πιο απλό να προγραμματισθεί σε σχέση με το PS2. symfonoyme merikos' date=' giati eno to devkit toy ps3 exei compiler kai tools poy kanoyn auto assign tasks sta SPE, sto ps2 den eixan kati oxi apla antoistixo, alla poy na toys dinei prosbash stis VU me C/C++, kapoioi developers ftiaxan dikoys toys compilers, kapoioi ta programmatizan se assembly kai para polloi den ta xrhsimopoihsan kan. Επίσης συμφωνούμε.Γιατί στο PS3 νομίζεις πως όλοι οι developers θα καταφέρουννα εκμεταλλευτούν τη παράλληλη επεξεργασία που προσφέρουν να SPE? sto megisto dynato shmeio? apo ligoi eos elaxistoi, alla panta etsi htan kai etsi tha einai, ligoi developers katafernoyn na ftasoyn to hardware sta oria toy h konta sta oria, endeiktika na anafero merikoys, Capcom, Konami, Namco, Polyphony Digital, Team Ninja, Bungie, Naughty Dog, kai telos mhn xesaso na anafero thn ekplhktikh doyleia poy ekane sto God Of War h Sony Santa Monica.
nestorn Δημοσ. 8 Μαΐου 2005 Δημοσ. 8 Μαΐου 2005 nai to 3erw oti to saturn eixe 3 epe3ergastes kai dyskolo dev gi ayto sto telos bghkan paixnidares otan fysika ola pleon eixan kri8ei. 3erete oti h nitendo me thn sony prin bgei to psx etoimazan mazi mia konsola me cd-drive pou argotera egine me kassetes? ebgaze mario se oti nanai' date=' mono mario mpakalh den exei bgalei(den lew oti einai asxhma paixnidia alla mhpws na ekane ena megalytero anoigma se games dev?) ps nestorn agglia eisai kai diabazeis EDGE h to paerneis apo ellada?[/quote'] O ίδιος ο Yu Suzuki της Sega είχε τότε πεί οτι ακόμα και η ομάδα του δυσκολευόταν να βγάλει εντυπωσιακά 3D graphics απο Saturn.Τελικά βέβαια τα κατάφεραν(Sega Rally,Virtua Fighter κτλ) Η Sony έφτιαχνε τα sound chip του SNES και εκεί είχε ξεκινήσει η συνεργασία. Η κονσόλα που αναφέρεις δεν φτιάχτηκε ποτέ καθώς νομίζω η Sony ήθελε να έχει CD-ROM ενώ η Nintendo cartridges....Kαι έτσι έβγαλε η Sony μόνη της το playstation.... Αυτό το Mario οτιναναι είναι μεγάλη αλήθεια...Και δυστυχώς ακόμα και με το Gamecube(το οποίο είναι επίσης φοβερή κονσόλα) ακολουθεί την ίδια τακτική Όχι Ελλάδα μένω και απο Ελλάδα το αγοράζω το EDGE....
nestorn Δημοσ. 8 Μαΐου 2005 Δημοσ. 8 Μαΐου 2005 proton logo kostoys' date=' mhn xexnas oti to target price einai sthn perioxh ton 300 dolarion.....shmantikotero rolo paizei h thermokrasia poy tha paragoyn 4 cell.......kai h konsola prepei na exei ena logiko megethos.... aaaaaaaa entaxei ama einai apo thn EA makes perfect sense, prosopika toys theoro axrhstoys.....fantasoy ti tha kanoyn ikanoi developers. eno to devkit toy ps3 exei compiler kai tools poy kanoyn auto assign tasks sta SPE, sto ps2 den eixan kati oxi apla antoistixo, alla poy na toys dinei prosbash stis VU me C/C++, kapoioi developers ftiaxan dikoys toys compilers, kapoioi ta programmatizan se assembly kai para polloi den ta xrhsimopoihsan kan. sto megisto dynato shmeio? apo ligoi eos elaxistoi, alla panta etsi htan kai etsi tha einai, ligoi developers katafernoyn na ftasoyn to hardware sta oria toy h konta sta oria, endeiktika na anafero merikoys, Capcom, Konami, Namco, Polyphony Digital, Team Ninja, Bungie, Naughty Dog, kai telos mhn xesaso na anafero thn ekplhktikh doyleia poy ekane sto God Of War h Sony Santa Monica.[/quote'] Λοιπόν Slay εγώ εξακολουθώ να πιστεύω οτι το PS3 δεν θα είναι στην περιοχή των 300 αλλά των 500 δολαρίων.Και νομίζω οτι η ιστορία(PS,PS2) με επαληθεύει.Όσο για τη θερμοκρασία τα Cell είναι τεχνολογίας 90nm και εκ κατασκευής δεν νομίζω οτι θα ανεβάζουν τις ίδιες θερμοκρασίες που μας έχουν συνηθίσει οι desktop cpu.Aλλά ακόμα και έτσι υπάρχουν λύσεις όπως αυτή που είχε ακολουθήσει η Sega στα πρώτα ιαπωνικά Dreamcast όπου η ψύξη γινόταν με ένα ανεμιστηράκι μέσα απο κλειστό κύκλωμα με ψυκτικό υγρό.Όσο για το μέγεθος δεν νομίζω οτι είναι πρόβλημα καθώς οι Ιάπωνες σχεδιαστές πάντα βρίσκουν τρόπους να μας εντυπωσιάζουν με τη χωροταξία τους.Έχεις ανοίξει ποτέ PS2 ή Gamecube ή DC?Αν ναι θα ξέρεις τι εννοώ.... Για την ΕΑ και εγώ δεν θεωρώ πως είναι κάτι παραπάνω απο κινηγοί εμπορικών επιτυχιών, όμως προς θεού δεν μπορώ να βγάλω όλους όσους εργάζονται εκεί άχρηστους.Βέβαια εκ του αποτελέσματος μάλλον έχεις δίκιο.Τώρα το αν αυτά που λέει ο κύριος αυτός είναι σωστά ή όχι δεν μπορώ να το αμφισβητίσω αφού αναφέρεται σε υπαρκτά γεγονότα. Μην ξεχνάς όμως οτι το PS2 είχε 3 επεξεργαστές και όχι 9(τουλάχιστον) που θα έχει το PS3.Έτσι ενώ το task assignment στα SPE γίνεται πιο εύκολα και ο προγραμματισμός των cpu είναι πιο απλός, το debugging είναι πιο δύσκολο όπως επίσης και ο συγχρονισμός των SPU όπως ανέφερα σε άλλο post.Επίσης ο απλός προγραμματισμός θα είναι καλό μονο για τα πρώτης γενιάς games επειδή θα είναι πιο ευκολο να φτιαχθούν.Όταν μετά θα προχωρήσουν οι "μεγάλοι" σε assembly το πλεονέκτημα αυτό χάνεται Το αν θα καταφέρουν οι developers να στίψουν το PS3 εξαρτάται και απο το "μαγικό" μηχανηματάκι της Sony γνωστό και ως Performance Analyzer.Όλες οι εταιρίες που αναφέρεις(για PS2) το χρησιμοποιούν.Μόνο τη Namco δεν έχω καταλάβει γιατί την αναφέρεις....Όχι οτι δεν τη σέβομαι αλλά τι έχει βγάλει σε αυτή τη γενιά των κονσολών? Εγώ πάντως θα πρόσθετα οπωσδήποτε και τη Square-enix....
Daredevil Δημοσ. 8 Μαΐου 2005 Δημοσ. 8 Μαΐου 2005 aaaaaaaa entaxei ama einai apo thn EA makes perfect sense, prosopika toys theoro axrhstoys, kai epeidh akribos toys theoro axrhstoys pisteyo oti to ps3 tha einai poly eykolo sto develpment, isos oxi sto epipedo toy XNA alla polu konta, oi idioi exoyn pei oti bgalan hdh kalytero performance apo to devkit toy ps3, opote an h EA bgazei kalyterh apodosh fantasoy ti tha kanoyn ikanoi developers. nai alla to burnout pou ebgalan einai paixnidara...... Μόνο τη Namco δεν έχωκαταλάβει γιατί την αναφέρεις.... mallon gia to tekken 5 kai mono πρώτα ιαπωνικά Dreamcast όπου η ψύξη γινότανμε ένα ανεμιστηράκι μέσα απο κλειστό κύκλωμα με ψυκτικό υγρό Ti les twra? Gamecube(το οποίο είναι επίσης φοβερή κονσόλα) ακολουθεί την ίδια τακτική nai ontws einai foberh konsola kai san arxitektonikh kai san perfomance ki exei kati polywraia paixnidia an eixe perisotera games...
Slay Δημοσ. 8 Μαΐου 2005 Δημοσ. 8 Μαΐου 2005 nai alla to burnout pou ebgalan einai paixnidara...... symfono, alla to burnout einai Published by EA, einai developed by Criterion , giayto kai h poiotikh diafora ;-) p.s. thn namco thn aneferea kai gia ta ace combat.
epote Δημοσ. 8 Μαΐου 2005 Δημοσ. 8 Μαΐου 2005 Λοιπόν Slay εγώ εξακολουθώ να πιστεύω οτι το PS3 δεν θα είναι στην περιοχήτων 300 αλλά των 500 δολαρίων.Και νομίζω οτι η ιστορία(PS,PS2) με επαληθεύει. διαισθηση η το βασιζεις σε κατι? γιατι το να ειναι στα 500 θα ειναι αυτοκτονηκο απο πλευρας σονυ. Όσο για τη θερμοκρασία τα Cellείναι τεχνολογίας 90nm και εκ κατασκευής δεν νομίζω οτι θα ανεβάζουν τις ίδιες θερμοκρασίες που μας έχουν συνηθίσει οι desktop cpu. και οι prescot 90nm ειναι η κατασκευη των cell πραγματι βασιζεται σε εξεραιτικα μακρυ pipeline αν και δεν μπορεις να το θεσεις ετσι απλα αυτο γιατι τμηματα του pipeline ειναι και τα spe γαμησε τα. Τεσπα το Point ειναι οτι δεν θα ειναι και παρα πολυ ζεστος θαρω. δεν νομιζω να χρειαστει να φτασουν σε assemblers στo ps3 οι περισοτεροι c compilers ειναι αρκετα καλοι στο optimization. Εν πασι περιπτοσι εχω την εντυποση οτι το να προγραματισεις τοσο χαμηλα 9 cpu ξεφευγει σε κοστος παρα πολυ... θα δουμε τι θα δουμε παντος
nestorn Δημοσ. 8 Μαΐου 2005 Δημοσ. 8 Μαΐου 2005 To βασίζω στο οτι τα PS και PS2 όταν πρωτοκυκλοφόρησαν κόστιζαν 180.000 δρχ δηλαδή περίπου 500 ευρώ.Δεν νομίζω αυτό να αλλαξει με το PS3....δυστυχώς. Και εγώ νομίζω πως δεν θα είναι τόσο ζεστός ο cell αλλά θα δούμε κιόλας. Οι κορυφαίοι developers αργά ή γρήγορα θα αρχίσουν να δουλέυουν assembly και στο PS3 όπως και σε όλες τις προηγούμενες κονσόλες για να πετύχουν τη μέγιστη απόδωση. Το οτι το κόστος γι'αυτό θα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ είναι ήδη γνωστό στους developers και βλέπουμε πως ήδη κλείνουν δεξιά και αριστερά διαφορα μικρά game studios. Kαι όπως έγραψα και σε προηγούμενο post είναι ένας απο τους λόγους για τον οποίο τα παιχνίδια μάλλον θα είναι πιο ακριβά. Εμείς ζητήσαμε συνεχώς καλύτερα παιχνίδια και γραφικά και ΑΙ και physics και θα μας τα δώσουν με το αντίστοιχο οικονομικό τίμημα όμως..........
Daredevil Δημοσ. 9 Μαΐου 2005 Δημοσ. 9 Μαΐου 2005 IMAGINE movies and computer games in which you get to smell, taste and perhaps even feel things. That's the tantalising prospect raised by a patent on a device for transmitting sensory data directly into the human brain - granted to none other than the entertainment giant Sony. The technique suggested in the patent is entirely non-invasive. It describes a device that fires pulses of ultrasound at the head to modify firing patterns in targeted parts of the brain, creating "sensory experiences" ranging from moving images to tastes and sounds. This could give blind or deaf people the chance to see or hear, the patent claims. While brain implants are becoming increasingly sophisticated, the only non-invasive ways of manipulating the brain remain crude. A technique known as transcranial magnetic stimulation can activate nerves by using rapidly changing magnetic fields to induce currents in brain tissue. However, magnetic fields cannot be finely focused on small groups of brain cells, whereas ultrasound could be. If the method described by Sony really does work, it could have all sorts of uses in research and medicine, even if it is not capable of evoking sensory experiences detailed enough for the entertainment purposes envisaged in the patent. mhpws arxisame ta palia???
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.