Προς το περιεχόμενο

Playstation 3 ti nea???


ki8aristas_SteL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μπορεί στην Αγγλία να είναι πιο φθηνά αλλά εδώ είναι Ελλάδα και οι τιμές θα είναι αίσχος μια ζωη! Τσιπάκι 4 ever!!!!!! Ας διαμαρτύρονται όσο θέλουν για την πειρατεία, αδιαφορώ!!! Αφού οι τιμές χάλια! Όταν πέσουν βλέπουμε...

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Slay ωραίες οι πληροφορίες που αναφέρεις.

Εγώ να προσθέσω μόνο οτι φημολογείται οτι το PS3 θα έχει 4(!!!!) τέτοιους

Cell επεξεργαστές που θα δουλεύουν παράλληλα, φθάνοντας συνολικά τα

1000 GFLOPS(συγκριτικά ο Emotion Engine του PS2 φθάνει τα 6,2 GFLOPS).

Ωστόσο λέγεται οτι ο προγραμματισμός αυτού του κτήνους είναι πολύ

δύσκολος και γι'αυτό τα games στο PS3 ενδέχεται να είναι ακριβότερα(70-80ε).

Τέλος να σας θυμίσω οτι η αρχική τιμή του PS2 και του PS ήταν 180.000 δρχ

δηλαδή 530 ευρώ και δεν περιμένω το PS3 να κοστίζει κάτω απο 500 ευρώ....

 

Οι τιμές αυτές είναι για Ελλάδα πάντα που ΟΛΟΙ ΚΛΕΒΟΥΝ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ....

Δημοσ.

8a nai katastrofikh mia tetoia kinhsh 500 eyrw gia mia konsolathn stigmh pou 8a yparxei sthn agora mia llh paromoiwn dynatothtwn me 1 xronou paixnidai panw ths online gaming klp klp opote den nomizw, ypologizw 300-350

Δημοσ.
Slay ωραίες οι πληροφορίες που αναφέρεις.

Εγώ να προσθέσω μόνο οτι φημολογείται οτι το PS3 θα έχει 4(!!!!) τέτοιους

Cell επεξεργαστές που θα δουλεύουν παράλληλα' date=' φθάνοντας συνολικά τα

1000 GFLOPS[/quote']

 

no chance in hell, mhn pisteyeis oti blakeia leei o kathenas, h fhmh ayth basisthke se mia patenta ths sony gia to broadband engine, alla mhn perimeneis kati tetoio gia to ps3, h problepsh moy einai oti tha exei 1 Cell sta 3-3,5GHz me to setup poy eixe sto prototypo dhladh 1 PPE + 8 SPE.

 

Ωστόσο λέγεται οτι ο προγραμματισμός αυτού του κτήνους είναι πολύ

δύσκολος και γι'αυτό τα games στο PS3 ενδέχεται να είναι ακριβότερα(70-80ε).

 

o programmatismos tha einai kata poly poio eykolos apo to ps2' date=' to parapano kostos poy isos na exoyn ta paixnidia den tha ofeiletai se ayto, alla sto gegonos oti tha xreiazetai perissoterh doyleia gia content creation, mias kai tora exeis kalytero hardware.

 

Τέλος να σας θυμίσω οτι η αρχική τιμή του PS2 και του PS ήταν 180.000 δρχ

δηλαδή 530 ευρώ και δεν περιμένω το PS3 να κοστίζει κάτω απο 500 ευρώ....

 

me kalypse apolyta o daredevil se ayto.

Δημοσ.

Λοιπόν έχουμε και λέμε:

Το οτι το PS3 θα έχει 4 Cell δεν το διάβασα κάπου και απλά το λέω.Το βασίζω

στο ότι πρώτον η Sony έχει δηλώσει πρίν 3-4 χρόνια οτι θέλει να φθάσει η

επόμενή της κονσόλα τo 1ΤFLOP.Δευτερον στο οτι το xbox 360 θα έχει σχεδόν

σίγουρα τρείς επεξεργαστές PowerPC στα 3GHz παρόλο που θα βγεί απο 6 μήνες

έως 1 χρόνο νωρίτερα.Και απο συνεντέυξεις προγραμματιστών διαβάζω οτι το

PS3 θα είναι αρκετά ισχυρότερο απο το xbox360(κατι που με ένα Cell δεν γίνεται).

Και τρίτον γιατί έχω διαβάσει συνεντεύξεις προγραμματιστών που έχουν

στα χέρια τους development kits για PS3 και αφήνουν να εννοειθεί κάτι τέτοιο.

Όσο για το setup(1 PPE + 8 SPE) δεν νομίζω και εγώ να αλλάξει.

 

Ο προγραμματισμός του PS3 ΔΕΝ θεωρείται οτι είναι πιο ευκολος απο το PS2 παρόλο που

η Sony αυτό ήθελε να πιστέψουμε.Παρόλο που ο κεντρικός επεξεργαστής(PPE)

είναι σχετικά απλός, για να εκμεταλλευτεί κανείς τις δυνατότητες του

μηχανήματος πρέπει να καταφέρει να συνεργαστούν παράλληλα

και οι υπόλοιποι 8 SPE χωρίς να κάνουν διπλή δουλειά.Αυτό είναι αρκετά δύσκολο

και αν λάβει κανείς υπ'όψην οτι το PS3 μπορεί να έχει 4 Cell (δηλαδή 4x8=32 SPE) τότε είναι αγγούρι.

Αυτά είναι τα προβλήματα της παράλληλης επεξεργασίας

που είχε και το PS2 και θα έχει και το xbox360(ίσως λιγότερο λόγω XNA).

H παράλληλη επεξεργασία όμως είναι η τεχνολογία του μέλλοντος....

Τα παιχνίδια λοιπόν θα είναι εκτός απο τους λόγους που αναφέρει ο Slay και

γι'αυτό το λόγο πιο χρονοβόρα και συνεπώς πιο ακριβά.Μικρές εταιρίες χωρίς

resources δεν θα μπορούν να ανταπεξέλθουν.

 

Όσον αφορά την τιμή παιδιά μην βλέπετε τις πιθανές τιμές σε Αγγλία και ΗΠΑ,

εδώ είναι Ελλάδα και δεν νομίζω οτι το xbox360 θα ντεμπουτάρει με τιμή κάτω

απο τα 400 ευρώ έστω και χωρίς σκληρό δίσκο.Πάντως αν οι νέες αυτές

κονσόλες ανταπεξέλθουν στις προσδοκίες μας δεν νομίζω οτι 500 ευρώ είναι

και τόσο πολλά για ένα μηχάνημα που όταν βγεί θα είναι το ισχυρότερο hardware

που μπορεί να αγοράσει κανείς για games και θα είναι η καλύτερη επιλογή για

τουλάχιστον 2 χρόνια ακόμα.

Δημοσ.

mhn mperdeyeis tous multicore epe3ergastes me tous 3exwristous epe3ergastes den prokeite se konsola na sou baloun 4 epe3ergastes cell oute sto xbox 3-4, an ebazan 3 epe3rgastes power pc anw ton 3 ghz ayto 8a htan pio dynato ki apo enan G5 mac me 2 epe3ergastes exeis idea poso 8a ekane? oute 500 eyrw 8a tan arketa. sthn ellada pleon oi alysides opws o kwtsobolos (pou pleon einai dixons) exoun akribws tis idies times me olh thn eyrwph stis konsoles ws hardware px xbox 150 eyrw ps2 160 klp klp kati magazakia perierga barane... H sony to 8ema einai oti den anaptysei h idia software opote tis eiinai pio dyskolh logo empeirias klp klp h antapty3h gia software se dev kits ena perisotero gia texnologia toso nea se anti8esh me thn MS pou xei to directX kai paizei me ayto xronia twra...

Δημοσ.

Λοιπόν αν διαβάσεις καλύτερα το προηγούμενο post μου Daredevil θα δείς οτι δεν

μπερδεύω τους multicore με τους ξεχωριστούς επεξεργαστές.

Ενα καλό και αναλυτικό άρθρο για όσους ενδιαφέρονται βρήκα εδώ:

http://www.blachford.info/computer/Cells/Cell6.html

Τώρα όσον αφορά την ισχύ όπως γράφω και στο προηγούμενο post εννοείται

πως οι next generation κονσόλες θα είναι πιο δυνατές απο τους υπάρχοντες G5.

Τουλάχιστον αυτά διαβάζω απο διαφορες πηγές.Νομίζω μάλιστα οτι τα πρώτα

dev kits πριν κανα χρόνο για xbox360 ήταν δύο G5 αλλά αναφερόταν οτι δεν

ήταν τελικά ακόμα όσον αφορα την επεξεργαστική ισχύ.

Τώρα όσον αφορά την τιμή γιαυτό εγώ περιμένω να κοστίζουν ~500 ευρώ.Πάντως

σίγουρα ξέρεις οτι πρώτον οι γίγαντες αυτοί δεν αγοράζουν τα εξαρτήματα αυτά

στην τιμή που τα αγοράζουμε εμείς καθώς πρόκειται να τοποθετηθούν σε μηχανήματα

που θα πουλήσουν πολλά εκατομμύρια.Κατα δευτερον πρέπει να ξέρεις πως

οι εταιρείες ΧΑΝΟΥΝ χρήματα απο τις πωλήσεις κονσολών καθώς τις πουλούν

σημαντικά κάτω του κόστους.Τα κέρδη που έχουν είναι απο δικαιώματα σε

παιχνίδια κτλ.

Αν προσθέσεις και το οτι η Sony φτιάχνει σε δικά της εργοστάσια τα περισσότερα

απο τα εξαρτήματα του PS3 να πως μπορεί να δικαιολογηθεί το κόστος.

 

Όσον αφορά τις τιμές αυτά που αναφέρεις ισχύουν τώρα που τα xbox και ps2

έχουν πουλήσει πλέον τα κέρατά τους.Μόλις όμως πρωτοκυκλοφορεί το

μηχάνημα τα πράγματα είναι διαφορετικά και αυτό φαίνεται απο το πρόσφατο

παράδειγμα του PSP της Sony που στην Ιαπωνία κοστίζει 180 ευρώ, στις ΗΠΑ

250 δολάρια και στην Ευρώπη 250 ευρώ.

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ακριβώς σχετικά με την ανάπτυξη software

οπότε δεν μπορώ να απαντήσω, αλλά σίγουρα η microsoft με το directX και το

ΧΝΑ βοηθάει τα πράγματα αν και περιορίζει ταυτόχρονα.

Δημοσ.
Λοιπόν έχουμε και λέμε:

Το οτι το PS3 θα έχει 4 Cell δεν το διάβασα κάπου και απλά το λέω.Το βασίζω

στο ότι πρώτον η Sony έχει δηλώσει πρίν 3-4 χρόνια οτι θέλει να φθάσει η

επόμενή της κονσόλα τo 1ΤFLOP.Δευτερον στο οτι το xbox 360 θα έχει σχεδόν

σίγουρα τρείς επεξεργαστές PowerPC στα 3GHz παρόλο που θα βγεί απο 6 μήνες

έως 1 χρόνο νωρίτερα.Και απο συνεντέυξεις προγραμματιστών διαβάζω οτι το

PS3 θα είναι αρκετά ισχυρότερο απο το xbox360(κατι που με ένα Cell δεν γίνεται).

 

allo ti tha ithele kai allo ti mporei kai ti telika tha exei' date=' oi fhmes gia to xbox360 den lene gia 3 epexergastes alla gia 3 cores sto idio chip, akoma kai an exei telika mia tetoia cpu to xbox360 (ego exo akoma arketes amfibolies gia ta 3 cores alla kontos psalmos allhloyia) o cell me ta 9 cores tha einai apo 2-3 fores grhgoroteros , opote enas cell einai yperarketos sthn sony gia na exei thn kalyterh cpu.

 

Ο προγραμματισμός του PS3 ΔΕΝ θεωρείται οτι είναι πιο ευκολος απο το PS2 παρόλο που

η Sony αυτό ήθελε να πιστέψουμε.Παρόλο που ο κεντρικός επεξεργαστής(PPE)

είναι σχετικά απλός, για να εκμεταλλευτεί κανείς τις δυνατότητες του

μηχανήματος πρέπει να καταφέρει να συνεργαστούν παράλληλα

και οι υπόλοιποι 8 SPE χωρίς να κάνουν διπλή δουλειά.Αυτό είναι αρκετά δύσκολο

 

kai edo kaneis lathos, h sony sthn GDC 2005 ekane mia ektenh paroysiash ston programmatismo toy Cell kai toy ps3 genikotera, oi glosses programmatismoy tha einai C/C++ gia thn GPU tha einai OpenGL, kai gia ta SPE h CG ths Nvidia poy hdh xrhsimopheitai gia na programatizontai oi vector alu's ton GPU ths, ston antipoda gia na programmatiseis toys 2 vectror proccesors toy Emotion Engine apaitoyse assembly, epishs sto devkit dinei compilers kai ergaleia gia aytomato katamerismo ton task sta SPE, kati paromoio ekane kai h Toshiba (poy einai syndhmioyrgos toy Cell) se ena demo poy paroysiase prosfata kai xrhsimopoiontas enan Cell 1-8 , ekane decode 48 mpeg2 streams kai ta epaize real time scaled kai tiled se ana desktop 1920x1080, to decode to ekanan 6 SPE , to tiling kai resize allo ena , eno to teleytaio epleke poylover kata thn diarkeia toy demo, to entyposiako se ayto einai oti oi programmatistes eftiaxan apla ena programma poy kanei decode kai resizing, to task allocation egine aytomata apo ton compiler, bebaia gia na exeis megisth apodosh tha prepei na kaneis manual anathesh ton task sta SPE, alla h terastia diafora me to Emotion engine, einai oti den xreiazetai na prospathiseis katholoy gia na xrhsimopoihthoyn ta SPE, sto EE eprepe na ta theleis poly na xrhsimopoihseis ta VU0 kai VU1 kai eprepe na exeis kai skills gia na mporeseis na to kaneis.

Δημοσ.

to dev kit enoeite panta oti 8a nai pio dynato apo thn konsola dioti xreiazete na kanei render se real time, to pio dynates den shmainei 4 epe3ergastes na sou 8ymisw to xbox exei enan apeino 733 celeron... oute 8a tan treles oi etaireies na bgaloun konsoles sta 500 eyrw, otan leme xanoun den xanoun pio poly apo 50 dolaria sthn konsola fantazese na exanan kai pio pola(20.000.000x200$=4.000.000.000 kai sthn periptwsh tou ps2 8a tan katastrofiko....ka8ws 8aftane sta 20dis dolaria)? 8a to kleinan to magazi h MS den exei skopo na 3anakanei ta idia la8h... pleon h sony sto ergoostasio tis den 3erw an 8a ftiaxnei mon to motherboard afou ola ta alla 8a ta ftiaxnoun 3h, epe3ergasths ibm, gpu nvidia mazi fgantazomai me kyklwma hxou mnhmh den 8ymamai thn etairei opote apoti katalabaineis ayth thn synarmologhsh 8a kanei opote....

 

tous dinei ena kalo framework na doulepsoun osoi 8eloun na kanoun papades mporoun na synexisoun se low level

 

gia to

Όσον αφορά την τιμή παιδιά μην βλέπετε τις πιθανές τιμές σε Αγγλία και ΗΠΑ,

εδώ είναι Ελλάδα

.Μόλις όμως πρωτοκυκλοφορεί το

μηχάνημα τα πράγματα είναι διαφορετικά και αυτό φαίνεται απο το πρόσφατο

παράδειγμα του PSP της Sony που στην Ιαπωνία κοστίζει 180 ευρώ, στις ΗΠΑ

250 δολάρια και στην Ευρώπη 250 ευρώ.

Milame gia eyrwph-ellada h gia eyrwph usa kai iapwnia???

 

 

Rumor: The Xbox 2 will have three IBM PowerPC processors.

 

Fact: The only thing we know for sure about the Xbox 2 processor is that IBM will be the manufacturer, but there are a number of rumors floating around regarding the CPU specifications. The first rumor on the actual CPU specifications appeared in a February 2004 Mercury News story, which reported that the system will have three "IBM-designed 64-bit microprocessors." Website Team Xbox quickly followed up with the clarification that the Xbox CPU will be a multicore processor based on the 64-bit Power5 core. The multicore processor design appears to make the most sense, especially since IBM is also developing the Cell processor, which boasts a multicore design. Alex Albrecht of TechTV fame also posted a piece of information, aptly titled "Rumor...rumor...rumor...," from an IBM insider revealing that Big Blue is using the same technology in the processors it's producing for the Xbox 2 and the PlayStation 3.

 

antigrafw apo Gamespot

 

fysika yparxoun ki ayta XBOX360

PS3

Nitendo Revolution

 

alla nomizw oti ola einai 8ema entyposewn 8ymate kaneis tous pyraylous....

Δημοσ.

H τιμή τιμή δεν έχει τελικά.... :)

Λοιπόν για να εξηγούμαστε όταν λέω Ελλάδα εννοώ κατ' επέκταση και Ευρώπη

και ομολογώ πως δεν γνώριζα οτι ο Γερμανός έχει γίνει "Dixons".

Πάντως εξακολουθώ να θεωρώ οτι τα νέα αυτά μηχανήματα θα κοστίζουν γύρω

στα 500 ευρώ οταν κυκλοφορήσουν στην ΕΥΡΩΠΗ και μακάρι να διαψευστώ....

Και 50 $ απο κάθε κονσόλα δεν είναι τόσο μεγάλο ποσό Daredevil αν αναλογιστείς

οτι οι εταιρίες παίρνουν 8-10% απο κάθε παιχνίδι.Σκέψου μόνο το κόστος που

έχει το κάθε hardware ξεχωριστά έστω και με απλό PowerPC και 512Μb και το

νέο chip της ΑΤΙ που θα το αγοράζουμε για PC 500ευρώ μόνο του.Mόνο αυτά

κοστίζουν πολύ πάνω απο 500 ευρώ.Γι'αυτό σου λέω 50$ είναι λίγα....

 

Μελετώντας επίσης ξανά κάποιες πηγές στο internet είδα οτι το xbox360 θα

έχει πράγματι 3 cores στο ίδιο chip των 3GHz (και οχι 3 ξεχωριστούς cpu).Tα

dev kit όμως δεν χρειάζεται να είναι πιο δυνατά απο το σύστημα εκτός και αν κάνουν

emulation κάτι που προς θεού δεν μπορεί να γίνει στο xbox360 με το υπάρχον hardware.

Όσα γράφω για το PS3 είναι σωστά όσο μπορώ να τα επιβεβαιώσω.Εξάλλου όλα

είναι φήμες παίδες μην ξεχνάτε, τίποτα δεν είναι σίγουρα εννοείται....

 

Επίσης εννοείται οτι οταν λέμε "πιο δυνατές" εννοούμε σε επεξεργαστική ισχύ

σε συγκεκριμένες multimedia εφαρμογές και όχι σαν σύστημα οπου εκεί παίζουν

ρόλο χίλιοι δυο παράγοντες.

 

Sly όσον αφορά το πρώτο κομμάτι μπορεί να έχεις δίκιο μπορεί και οχι.Εγώ νομίζω

πως με ένα μόνο Cell πάντως(και μιλάω γι'αυτό γιατι το διαφημίζει τόσο η Sony) το PS3 θα είναι κατώτερο

των προσδοκιών κατι που η Sony και όλος

ο μηχανισμός marketing που έχει δεν θα το θέλει.Πιο πιθανό μου φαίνεται απλά

ο Cell να είναι υπερεκτημημένος, ήδη διαβάζω οτι σε κώδικά που δεν απαιτεί

υπολογισμούς floating-point o επεξεργαστής ζορίζεται για τόσο "ισχυρός" που είναι και η αποδοση πέφτει απο 3 έως 10 φορές...

 

Όσον αφορά τον προγραμματισμό του chip τώρα, κατ'αρχάς δεν αντιλέγω σε

αυτά που αναφέρεις.Στο περιοδικό EDGE του Απριλίου έχει συνέντευξη δύο

προγραμματιστών που ασχολούνται με development tools για τον cell.

Το πρόβλημα που υπάρχει είναι οτι παρόλο που όσα αναφέρεις είναι σωστά,

δημιουργείται δυσκολία στο συγχρονισμό των 9 επεξεργαστών του γιατί

πρέπει ο καθένας να εκτελεί ένα κομμάτι του προγράμματος και το αποτέλεσμα

πρέπει να ενώνεται(χοντρικά) κτλ.Όμως η δημιουργία bugs δεν μπορεί να

προβλευθεί ευκολα με τόση παράλληλη επεξεργασία με αποτέλεσμα το debuging

να είναι εφιάλτης.

Επίσης συχνά όταν δεν γίνει καλός συγχρονισμός ο ένας επεξεργαστής περιμένει

τον άλλο με αποτέλεσμα μείωση της απόδοσης.Αυτό δεν ήταν πάνω κάτω και

το πρόβλημα με τα vector units του PS2?

Kαι μπορεί η C++ και το OpenGL να κάνουν τη ζωή πιο εύκολή αλλά κατα τη

γνώμη μου μόνο με assembly θα επιτευχθεί η μέγιστη απόδωση του chip.

Oπότε έχουμε δύο όψεις, διαλέγεις και παίρνεις....

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...