Προς το περιεχόμενο

E-shop.gr:θέμα εγγυήσεων-service ελληνικών αντιπροσωπειών


karib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα ήθελα να καταθέσετε εδώ την εμπειρία σας όσοι έχετε αγοράσει προιόντα από το e-shop.gr και επειδή ήταν ελατωμματικά χρειάστηκε να απευθυνθείτε στην αντίστοιχη ελληνική αντιπροσωπεία για επισκευή.

 

Κατά καιρούς έχουν γραφτεί διάφορα για το θέμα των αντικαταστάσεων ελατωμματικών συσκευων από το ίδιο το e-shop.

 

Θα ήθελα εδώ να μην ασχοληθουμε με αυτο το κομματι αλλα με το θέμα της εξυπηρετησης ή επισκευής απο επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία, δηλαδή όσοι απευθύνθηκαν για βοήθεια, τεχνική υποστήριξη ή επισκευη στην επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία, είτε όταν το προιον είναι εντός εγγύησης (αν υπάρχει η έννοια της εγγύησης αντιπροσωπειας στα προιοντα του e-shop), είτε όταν είναι εκτός.

 

Οσοι απευθύνθηκαν γι αυτα τα προιοντα:

 

- σας αναγνωρισε η αντιπροσωπεια ως 'κανονικούς' καταναλωτες των προιοντων τους ή ως πελάτες β' κατηγοριας?

 

- σας αναγνώρισαν ότι έχετε εγγύηση ή σας είπαν οτι δεν ισχύει η έννοια της εγγύησης γι αυτούς εφόσον το προιον ειναι αγορασμενο απο το e-shop και οχι απο καποιο καταστημα που προμηθευεται προιοντα απο την ελληνικη αντιπροσωπεια? (εκτος αν το e-shop προμηθευεται απο ελληνικη αντιπροσωπεια)

 

- σας εξυπηρέτησαν γι' αυτό που ζητήσατε ή το γεγονός ότι αγοράσατε το προιον απο το e-shop.gr ήταν εμπόδιο για την εξυπηρέτησή σας?

Δημοσ.

Με το E-shop έχω συνεργαστεί πολλές φορές και έχω κάνει πάρα πολλές παραγγελίες. Σε 2 προϊόντα που μου βγήκαν προβληματικά (ένα τροφοδοτικό και ένας Raptor) η εξυπηρέτηση ήταν άμεση και το τηλεφωνικό κέντρο μου απευθύνθηκε με ευγένεια. Απόλυτα ικανοποιημένος και ευχαριστημένος από το θέμα service - εγγυήσεων και after-sales support συνεχίζω να είμαι πελάτης στο συγκεκριμένο κατάστημα επειδή δεν πιστεύω ότι θα βρω αλλού τέτοια συμπεριφορά. Είναι από τα στοιχεία που με έχουν κάνει να παραβλέπω ελαφρώς τα πολλά "φάουλ" που κάνει το E-shop τώρα τελευταία στους χρόνους παράδοσης των προϊόντων του και στην έλλειψη ενημέρωσης των πελατών που είναι από επαρχία όταν έχουν έλλειψη σε κάποιο προϊόν και το ανακαλύπτουν εκ των υστέρων χωρίς να το έχουν περάσει στο site τους. Αν τα διορθώσουν αυτά τότε για μένα θα είναι το ιδανικό κατάστημα εμπορίου ειδών πληροφορικής.

Δημοσ.

Παιδια ευπροσδεκτες ολες οι αποψεις αλλα για να μην χαθουμε, θα ηθελα να επικεντρωθουμε οχι στην εξυπηρετηση του e-shop.gr αλλα σε οσους μετα απο αγορα προιοντος απο το e-shop, χρειαστηκε να εηυπηρετηθουν απο την αντιστοιχη(για τη συσκευη τους) επισημη ελληνικη αντιπροσωπεια.

Δημοσ.

Απο ότι έχει παρει το αυτί μου το eshop κάνει και αρκετές παραεισαγωγές και δεν ξέρω κατά πόσο σε καλύπτει η εδώ αντιπροσωπεία. Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί να θες να απευθυνθείς εκεί την στιγμή που μπορείς να εξυπηρετηθείς άμεσα απο το eshop όσο είσαι στην εγγύηση.

Δημοσ.

Εγώ έχω δώσει από 01/04/2005 ένα UPS της Merlin Gerin στο e-shop και μου λένε ότι τους καθυστερεί την επιστροφή/επισκευή (δεν ξέρω και γω τι) η αντιπροσωπεία Infoquest.

 

Πολύ φοβάμαι ότι θα αναγκαστώ να τους πάρω εγώ απευθείας τηλέφωνο, μπας και μάθω τι συμβαίνει. Και δεν σου κρύβω ότι ανησυχώ για όλα τα παραπάνω που ανέφερες. ...

 

:-?

Δημοσ.
Παιδια ευπροσδεκτες ολες οι αποψεις αλλα για να μην χαθουμε, θα ηθελα να επικεντρωθουμε οχι στην εξυπηρετηση του e-shop.gr αλλα σε οσους μετα απο αγορα προιοντος απο το e-shop, χρειαστηκε να εηυπηρετηθουν απο την αντιστοιχη(για τη συσκευη τους) επισημη ελληνικη αντιπροσωπεια.

 

 

Άντε άλλο ένα θέμα για το Eshop...

Καιρό είχαμε να ασχοληθούμαι μου φαίνετε, άνοιξε και πρόσφατα άλλο για το Πλαίσιο.

Τελικά Εshop & Πλαίσιο πάνε πακέτο... :grin:

 

Αφού το ερώτημα έχει να κάνει με τις αντιπροσωπείες τις ίδιες γιατί επικεντρωνόμαστε μόνο στο eshop;

Στην ουσία η αντιμετώπιση θα είναι η ίδια σε κάθε κατάστημα από το μεγαλύτερο μέχρι το μικρότερο.

 

Και μην αγχώνεστε, όλες οι αντιπροσωπείες κάνουν εβδομάδες να σου αντικαταστήσουν/επισκευάσουν οτιδήποτε.

Είτε είσαι ιδιώτης,είτε κατάστημα, είτε εταιρεία.

Μιλάω από εμπειρία στην εταιρεία που δούλευα.

Δημοσ.

Ναι αλλα αλλο να σε αναγνωριζουν ως πελατη εντος εγγύησης και αλλο να σου λενε οτι είσαι χωρις εγγυηση.

Δημοσ.

Έχω την εντύπωση ότι εντός ΕΕ ισχύει εγγύηση 2 ετών.

 

Το επιβεβαίωσα και μέσω του openmind.gr για μιά αγορά ενός ΗΡ φορητού που ήθελα, και το οποίο θα έρθει από Γερμανία.

 

Η ΗΡ Hellas είναι υποχρεωμένη να παρέχει εγγύηση για 2 χρόνια.

 

Ίσως κάποιος να γνωρίζει κάτι παραπάνω επ' αυτού.

Δημοσ.
Απο ότι έχει παρει το αυτί μου το eshop κάνει και αρκετές παραεισαγωγές και δεν ξέρω κατά πόσο σε καλύπτει η εδώ αντιπροσωπεία. Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί να θες να απευθυνθείς εκεί την στιγμή που μπορείς να εξυπηρετηθείς άμεσα [/b']απο το eshop όσο είσαι στην εγγύηση.

 

Δύο φορές που επέστρεψα DRD-RW πραγματικά τα δέχθηκαν πίσω χωρίς μου-σου-ψου αναγνώρισαν το πρόβλημα αμέσως. Όλα καλά ως εδώ. Και τις δύο φορές όμως επικαλούταν καθυστέρηση από την αντιπροσωπεία τις LG (δε ξέρω αν ποιός και από που τα είχε εισάγει και δε με ενδιαφέρει κι όλας) επί δύο εβδομάδες. Δε ξέρω αν εσείς το χρονικό διάστημα αυτό το θεωρείτε λογικόεγώ για κάτι που έχει αγοραστεί με τιμολόγιο, δηλαδή από επαγγελματία και του χρησιμεύει στη δουλειά του το θεωρώ μεγάλο. Και τις δύο φορές από τις 10 μέρες και μετά επέμενα κάθε μέρα με τηλέφωνα και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αν δεν το έκανα θα περίμενα περισσότερο.

 

Παρόλα αυτά η εμπιστοσύνη μου στο e-shop δεν έχει κλονιστεί και έχω αγοράσει μερικά πραγματάκια από εκεί. Ελπίζω να μην έχω ποτέ προβλήματα.

 

Συμπέρασμα : Μεχρι τώρα όχι κάτι εξωφρενικό, ουτε κρύο ούτε ζέστη.

Δημοσ.

http://www.dpgr.gr/forum/index.php?board=10;action=display;threadid=5588;start=75

 

Διαβαστε τι επαθε ο jose απο παρα-εισαγωγες τυπου e-shop.gr.

 

Επισης τι λεει ο Nimrod7 και ο Michka στο

 

http://www.dpgr.gr/forum/index.php?board=10;action=display;threadid=5588;start=90

 

 

Καλα ξεμπερδεματα...

 

 

Οποιος μπλεξει ...αντε να αποδειξει οτι δεν ειναι ελεφαντας.

Δημοσ.

Exei tuxei peristatiko paliotera sto aderfo mou apo to e-shop me ektupwti canon o opoios xalase entos egguisis.Otan ton pige stin antiproswpia fantasteite ekpliksi otan tou eipan oti den kaluptete apo egguisi giati to magazi ton efere apeutheias apo Germania kai ara oxi mesa apo to episimo eisagwgea Canon stin Ellada.Kata sunepeia afou den uparxei parastatiko eisagwgis stin xwra kai parastatiko agoras lianemporou apo xondremporo stin Ellada,o sugkekrimenos ektipwtis den einai dilwmenos ston episimo eisagwgea ara oute kai stin antiproswpeia-service en Elladi. Eprepe loipon na apeuthinthei stin Canon Germanias.Siga min empleke. Agorase enan kainourio fthino apo kanoniko magazi vitrinato kai katharise.Ton exei mexri kai simera.

Δημοσ.

Αρα κερδίζεις καποια ευρω αλλα ξεχνας τι θα πει εγγυηση απο ελληνικη αντιπροσωπεια, με οτι αυτο σημαινει.

Δημοσ.

η εγγύηση δίνεται απ' τη θεά τυχη ,δηλαδή να μη χαλάσει το προϊόν...

 

Με άλλα λόγια δε κατεβάζουν και άλλο τις τιμές τους αφού άμα χαλάσει το προϊον τους το πετάμε?

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Όπως ανέφερε κάποιος προηγουμένως είναι θέμα της ελληνικής αντιπροσωπείας και της στάσης της απέναντι στις παραεισαγωγές.

Σε περιπτώσεις όπου ο κατασκευαστής έχει υποκατάστημα στην Ελλάδα (όπως Sony, HP) δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα τουλάχιστον για αγορές από ευρωπαϊκή ένωση.

 

Το θέμα είναι τι γίνεται στις άλλες περιπτώσεις π.χ. Intersys - Canon, Ideal - Toshiba, Βιανε - Panasonic, Δαμκαλίδης - Nikon κλπ.

 

Αν κάποιος έχει εμπειρία είτε θετική είτε αρνητική από τέτοιες περιπτώσεις ας την αναφέρει.

 

Τώρα αν το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ελληνικό και δεν έχει κάνει παραεισαγωγή τότε λογικά δεν υπάρχει πρόβλημα. Όπως πρόβλημα δεν υπάρχει αν αναλαμβάνει το ίδιο την επίλυση του προβλήματος. Αν είναι από το εξωτερικό ακόμη κι αν αναλαμβάνει το ίδιο να επισκευάσει - αντικαταστήσει το προϊόν θα πρέπει να διευκρινηστεί τι γίνεται με το κόστος των μεταφορικών.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...