Προς το περιεχόμενο

Το "Πλαίσιο" έχει αρχίσει να κάνει "νερά";


marios1957

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

...

Τον παω' date=' πληρώνω 50? και πάλι το modem δεν δούλευε.

...

[/quote']

 

Συγνώμη αλλά τα 50 ευρώ γιατί τα πλήρωσες? Οι ίδιοι σου είπαν ότι έχει πρόβλημα ο Η/Υ σου ο οποίος είναι μέσα σε έγγύηση. Δεν καταλαβαίνω.

  • Απαντ. 112
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Τα 20€ τα πλήρωσα για τον έλεγχο που έκαναν για να δουν από τι προέρχεται το πρόβλημα. Τα υπόλοιπα δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί τα πλήρωσα. Μου είπαν ότι δεν είχε κανένα πρόβλημα αλλά τον έκαναν format. Που όταν πήγα σπίτι και τον άνοιξα κατάλαβα ότι ούτε format τον είχαν κάνει. Μάλλον όμως κάπως έπρεπε να δικαιολογήσουν τα υπόλοιπα 30€. Αν και δεν έπρεπε να πληρώσω τίποτα αφού τον υπολογιστή ούτε 3 μήνες δεν τον είχα. Και δεν είμαι και από Θεσσαλονίκη. Έκανα 4 ώρες ταξίδι μόνο και μόνο για να πάω στο πλαίσιο.

Δημοσ.

Είδα το thread λίγο καθυστερημένα αλλά πρέπει να πω κάτι για τις απόψεις κάποιων εδώ. Απο την εμπειρία μου με το Πλαίσιο έχω καταλάβει πως έχουν κάποιο πρόβλημα με την αλλαγή προϊόντων αλλά με λίγο επιμονή όλα λύνονται. Το θέμα δεν είναι αυτό όμως.

 

Κάποιοι είπαν με λίγα λόγια πως δεν μπορεί έτσι απλά το κατάστημα να αντικαταστήσει κάτι χωρίς έλεγχο. Λοιπόν, όταν το Πλαίσιο κάνει μόστρα των εκατομμυρίων κερδών του στα διαφημιστκικά του φυλλάδια, και εμένα μου πει τέτοιο πράγμα το service (αναμονή, μη ζητάω πολλά, κτλ.) πολύ απλά τους φέρνεις το κάθε DVD-RW η ότι άλλο είναι στο κεφάλι. Σε ξένα καταστήματα σου αλλάζουν κάτι επειδή μπορεί να μη σου αρέσει ο ήχος που κάνει το disc tray. Το γνωρίζετε αυτό. Ναι, μπορεί να είναι εκτός ελληνικής πραγματικότητας αλλά εκτός είναι καi το Πλαίσιο. Ας προσαρμοστούν στις ανάγκες του καταναλωτή της σύγχρονης εποχής, και μην ακούω οτι μπορεί να έχουν δίκιο με τις πράξεις τους.

Δημοσ.

Παιδιά,πρώτον παίζει να διαβάζει όλα αυτά κάποιος από το "Πλαίσιο" γιατί σήμερα πήγα για service στη Βουλιαγμένης και(πρώτη φορά στα 7,5 χρόνια που συνεργάζομαι)μου είχαν έτοιμο το pc σε 3 ώρες και 5 λεπτά ακριβώς,κάτω ακόμα και από τις 4 ώρες που διαφημίζουν.Δεύτερον όπως είπε ο χρήστης IO_IOANNA,(ορφανώς κοπέλα),ότι η συμπεριφορά του service της Καλλιθέας είναι απαράδεκτη.Μέχρι στιγμής επειδή τον ένα μάγκα(είναι δύο στο service)τον έστειλα δύο φορές αδιάβαστο την έχει ρίξει τη μαγκιά του.Ας πάει να κάνει τον έξυπνο και θα τον στρώσω.Το άλλο παλικάρι είναι πολύ πιο ξηγημένος και πολύ πιο έμπειρος.Αν κάποιος έχει πάει service Καλλιθέας στάνταρ κατάλαβε ποιος είναι ο μ*λ*κας και ποιος όχι...

Δημοσ.

Να δώσω μια άλλη διάσταση στο θέμα service - εξυπηρέτηση.Αγόρασα ένα ασύρματο οπτικό ποντίκι της microsoft. Ήταν ελατωμματικό δεν δούλευε το μεσαίο πλήκτρο(ρόδα). Το πάω την επόμενη πίσω.Πρώτη φορά που μου αλλάζουν προϊον τους. Προσέχτε τώρα μου λέει ο τεχνικός να πάω πάνω να μου το αλλάξουν χωρίς έλεγχο.Πάω φέρνει από το ράφι άλλο βάζει το παλιό στο κουτί και από κει στο ράφι για πούλημα ....το ελατωμματικό .Ίσως να έιναι και ένας λόγος που τα αλλάζουν γρήγορα.

Δημοσ.

Μπα το χειροτερο service το ειχε το Πλαισιο στο Συνταγμα!

Θυμαμαι ηταν ενας βρωμιαρης(με ολη την σημασια της λεξης) που μια ζωη τα εκανε μανταρα! Ευτυχως ειχαν 2 υπαλληλους που ηξεραν 5 πραγματα!

Ο ενας μαλιστα αν και ηταν υπευθυνος εκει μεσα μια ζωη ηταν στο service και μαζευε τα αμαζευτα του τεχνικου!

Δημοσ.

Service κοροϊδία, πάντως, έχει και το Πλαίσο του Ψυχικού. Είχα ένα πρόβλημα με τον υπολογιστή μου, ηλικίας 2-3 ετών, και το πήγα στο service. Η αλήθεια είναι ότι δεν το είχα πάρει από το Πλαίσιο, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Ο τεχνικός μου είπε ότι όπως ακούει το πρόβλημα (πιο αναλυτικά http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=106893&page=1) μάλλον είναι πρόβλημα της μητρικής και θα το κοιτάξει να μου πει με σιγουριά. Την επομένη, πηγαίνω και μου δηλώνει ότι έκανε ό,τι ήταν δυνατό, έλυσε το σύστημα και το ξαναέφτιαξε και δεν διορθώνεται με τίποτα, η mobo είναι χαλασμένη και ο υπολογιστής για πέταμα, γιατί οι καινούργιες μητρικές δεν εφαρμόζουν και, έτσι κι αλλιώς δεν αξίζει να δώσω λεφτά για τέτοιο μηχάνημα. Πλήρωσα 10 ευρώ για τον έλεγχο και γύρισα σπίτι, όπου με φώτισε ο Θεός να ζητήσω συμβουλές στο insomnia και, ακολουθώντας πάνω κάτω αυτά που μου πρότειναν τα παιδιά, ο υπολογιστής δουλεύει ΑΨΟΓΑ. Προφανώς ο τεχνικός δεν είναι τόσο άσχετος, που να μην ξέρει να κάνει ένα format και να βάλει νέους drivers -αυτό έκανα εγώ τελικά- επομένως με κορόιδεψε κατάμουτρα για να πάρω pc από το Πλαίσιο. Ε, λίγη ντροπή ρε παιδιά! Εντάξει για ένα εξαρτηματάκι, αλλά να μου βγάλει ολόκληρο το pc για τα σκουπίδια; Αν πάλι δεν θέλουν να κάνουν service σε μη δικά τους pc, ας μου το έλεγαν απ'την αρχή. Τέλος πάντων, έχασαν έναν πελάτη. Τον καινούργιο σκληρό που θέλω να πάρω, δεν πρόκειται να τον πάρω από εκεί. Απατεώνες...

Δημοσ.

Ωραία τα λέτε όλοι εσείς οι "απέξω" καταρχήν, αλλά δεν είδα ούτε άκουσα για κανέναν από εσάς που λέτε αυτά που λέτε να είναι παρών σε κάποιες από τις αγορές/αλλαγές του Μάριου. Η υποθετικολογία κ οι προσωπικές επιθέσεις λοιπόν για τους fan της αερολογίας & της Αγκάθα Κρίστι, όχι για ένα forum που βαδίζει στο μοτίβο της εμπεριστατωμένης δήλωσης.

 

 

Το πρόβλημα έγκυται στους 2 συγκεκριμένους περιβόητους πλέον "τεχνικούς" του Πλαισίου Καλλιθέας και στην ανάρμοστη συμπεριφορά τους προς τους πελάτες. Ο μαυριδερός κ μόνιμα αξύριστος ~4 χρόνια υπάλληλος που υπακούει τυφλά στις οδηγίες του λιγομίλητου παχουλού συναδέλφου του (~5 χρόνια υπάλληλος) κατάφερε πριν μια βδομάδα περίπου να διώξει ωρυώμενους 4ις πελάτες μπροστά στα μάτια μου + εμένα, ανεξαρτήτου ηλικίας κ βλάβης/αλλαγής προϊόντος. Η συμπεριφορά του εριστικότατη, το στυλάκι "μαγκίτη", η εργασία του κωλοβάρεμα κ το ύφος του "υφάκι". Προσωπικά αν ήμουνα υπέθυνος σε ανάλογο κατάστημα, αυτούς τους 2, αν *έπρεπε* να απασχολούνται η θέση τους θα ήταν μακριά (αλλά μ α κ ρ ι ά ) από πελάτες. Όταν όμως υπάρχουν αντίστοιχοι κ καλύτεροι τεχνικοί στην αγορά με έτη φωτός καλύτερη & δικαιότερη συμπεριφορά προς τους πελάτες αμφιβάλλω αν θα είχαν θέση στην εταιρεία. Τα "bad reports" για τους υπαλλήλους είναι πλέον εσωτερικά, μέσα από το σύστημα, κ αυτοί δεν μου φαίνεται ότι θα τα γλιτώσουν τελικά. Στα υπόλοιπα καταστήματα της ίδιας αλυσίδας δεν έχω παρατηρήσει κάτι αντίστοιχο.

 

 

Για την ιστορία να αναφέρω πως τη δουλειά μου την έκανα με το γνωστό "τηλέφωνο" -μέσα στο ίδιο το κατάστημα- φροντίζοντας να μιλάω υψηλόφωνα για το ποιοί προξένησαν το "πρόβλημα". Σε άλλο κατάστημα της αλυσίδας όλα πήγαν ά ψ ο γ α .

 

 

Οι τιμές του Πλαισίου είναι ήδη υψηλές στα περισσότερα είδη (ακόμα κ στα χαρτικά), αρκετά υψηλές για να δικαιολογούνε γρηγορότερη εξυπηρέτηση, ταυτόχρονες αλλαγές τιμών στα καρτελάκια κ στην ιστοσελίδα τους, όπως κ τους αντίστοιχους υπαλλήλους για το after sales dep. Τις υψηλότερες τιμές πολλοί από εμάς είμασταν διατεθημένοι να τις παραβλέψουμε, στο βωμό της γρήγορης αλλαγής του ελατωμματικού προιόντος κ του καλύτερου after sales που φημιζόταν ότι είχε η συγκεκριμένη αλυσίδα.

 

 

Εν κατακλείδι, αν οι τιμές του παραμείνουν υψηλές κ το after sales χάλια, ξέρουμε κ άλλα μαγαζιά με χάλια after sales κ καλύτερες τιμές, κ ας μην κερνάν καφέ.

 

 

 

/sc

Δημοσ.
...apo osa exw synanthsei einai ta ekshs:

1) to exoun vitrina' date=' den yparxei stock k oute prokeitai na to ksanaferoun/h den exoun idea an tha to feroun h oxi !! (opote de dexontai paraggelies (!) )

2) to exoun vitrina, teleiwse, tha feroun se 1 mhna h kapoio megalo diasthma.

3) to exoun vitrina, teleiwse, k to vitrinato DE TO POULANE.

4) to exoun vitrina, teleiwse, to exoume ekei gia na deixnoume oti exoume poikilia proiontwn.

5) To proion sth vitrina teleiwse, exoume omws ena pio gamato/kainourio pou kanei k kafe.[/quote']Αν μου επιτρέπεις να συμπληρώσω:

6) Το έχουν στο site, το παραγγέλνεις (πάλι καλα: Αντικαταβολή) τηλεφωνούν σε τρεις μέρες και ενημερώνουν για προσωρινή έλλειψη. Περνάνε 10-15 μέρες, αρχίζεις τα τηλέφωνα, επιμένουν στην προσωρινή έλλειψη και κάποια στιγμή, σε επίσκεψη στη Στουρνάρη με το αποδεικτικό παραγγελίας, ένας πωλητής πετάει τη βόμβα: Α! αυτό, δεν το φέρνουμε πιά!

Κάπου ένα χρόνο μετά η παραγγελία εξακολουθεί να παραμένει σε εκκρεμότητα, πήρα screenshot από περιέργεια πρίν από λίγο.

(Αυτό λέγεται σεβασμός, ειδικά σε πελάτη που τα στοιχεία του είναι καταχωρημένα στη βάση τους πάνω από 20 χρόνια).

Δημοσ.

Ετσι ειναι οπως τα λεει ο madsc.

 

Εν γνωσει μας δινουμε-οταν το κρινουμε αναγκαιο- λιγα ευρω παραπανω(το ξερουμε οτι το πλαισιο ειναι ακριβο) για να εχουμε αυτο το ΄λιγο καλυτερο' after sales support (αλλαγες προιοντων χωρις πολλα πολλα).

 

Αν ειναι να μην το προσφερουν ουτε αυτο...ασε δεν θα παρω.

Δημοσ.
Marios1957,exeis dikio.Ego sinergazomai me to plaisio 7,5 xronia(4 mixanimata exo parei)kai mexri prin deka meres eixa teleia sinergasia.Service stin ora tou kai allages xoris deuteri kouventa(an thes mporo na sou po se private minima mia diki mou m*l*kia pou mou kalipse to plaisio).Prin deka meres piga sto plaisio giati o ipologistis mou ekane restart monos tou tin ora pou fortonei ta windows.Prosoxi ola ta proigoumena xronia pigaina sto service ths zaimi,deuteri fora piga kallithea(tin proti ola kala).Mou leei autos sto service oti einai thema ton windows kai prepei na ginei format(kostos-leei-45 euro)Tou leo tha kano monos mou format.To ekana kai to provlima paremene.Itan fanero oti kati etrexe.Ton ksanapao tin pempti pou mas perase kai vrikan oti xtipise o skliros.Ton allazoun kai ton paralambano prin liges ores,sabbato proi.Kanw install sta windows kai pali ta idia.Telika vrika-meso bios-oti ftaiei h mnimi RAM.Diladi den piran xampari tipota tis protes fores;;Ase pou tin proti fora me xreosan 15 euro gia ton elegxo leei,xoris na ftiaksoun tipota.Ti deutera tha pao sti zaimi kai tha ginei ths pou**nas!!Proxthes esteila kai ena mail kai tous ksexesa,to idio tha ginei th deutera kai allimono an de mou ton exoun etoimo se 4 ores,tous pire o diaolos kai tous sikose!!

 

 

1.Na deis poso vlakes einai :)

Den boreis na kaneis format se skliro disko pou xtipise, i akoma kai an aytos xtypise THA KOLOUSE PANTA STIN DIADIKASIA ANAGNORISIS TON BIOS!

 

Diladi den tous ekopse ligo na allaksoun mia RAM....

Δημοσ.

 

Οι τιμές του Πλαισίου είναι ήδη υψηλές στα περισσότερα είδη (ακόμα κ στα χαρτικά)' date=' αρκετά υψηλές για να δικαιολογούνε γρηγορότερη εξυπηρέτηση, ταυτόχρονες αλλαγές τιμών στα καρτελάκια κ στην ιστοσελίδα τους, όπως κ τους αντίστοιχους υπαλλήλους για το after sales dep. Τις υψηλότερες τιμές πολλοί από εμάς είμασταν διατεθημένοι να τις παραβλέψουμε, στο βωμό της γρήγορης αλλαγής του ελατωμματικού προιόντος κ του καλύτερου after sales που φημιζόταν ότι [b']είχε[/b] η συγκεκριμένη αλυσίδα.

 

 

Εν κατακλείδι, αν οι τιμές του παραμείνουν υψηλές κ το after sales χάλια, ξέρουμε κ άλλα μαγαζιά με χάλια after sales κ καλύτερες τιμές, κ ας μην κερνάν καφέ.

 

 

 

/sc

 

File mou oson afora tis times, epeidi tyxainei na asxoloumai kai me tis poliseis, (borei kai na kano lathos) ton teleytaio xrono exo dei mia ptotiki tasi sto plaisio oson afora ta eksartimata ypologiston, kai kata tin apopsi mou ayto exei na kanei me ton antagonismo.

 

Gia paradeigma:

 

Oi perissoteroi magazatores me eidi H/Y prin dosoun mia prosfora einai enimeromenoi gia tis times tou plaisiou, giati o vasikos antagonistis tous einai aytos. Ton teleytaio kairo exo paratirisei oti i analogia KOSTOS-KERDOS sto plaisio exei mikrinei kai panta kata prosopiki mou ektimisi, to plaisio exei skopo na traviksei tis times pros ta kato epeidi exei xasei meridio stin agora apo mikroteres epixeiriseis, kai otan aytes oi epixeiriseis kleisoun giati den tha boroun na ta vgaloun pera, tha eleytherothei to pedio, kai tha ayksithoun oi times tou plaisiou pali.

 

Na sympliroso oti meno stin Thessaloniki, kai gia ta 2 katastimata tis Thessalonikis (Kentrou-Kalamarias) exo na po ta eksis:

 

To Service stin Kalamaria einai APSOGO! Xoris deyteri kouventa

 

To Service sto Kentro den exei tin apaitoumeni peira akoma gia antimetopisei kapoies katastaseis epistrofis, alla pisteyo oti se syntomo xroniko diastima tha mpoune kai aytoi sto klima.

 

Me tous polites den exo kai poly epikoinonia giati opote pigaino ksero ti thelo kai den xreiazetai na tous rotiso, opote den boro na ekfero apopsi.

 

Ayta.

Δημοσ.
Τα 20? τα πλήρωσα για τον έλεγχο που έκαναν για να δουν από τι προέρχεται το πρόβλημα. Τα υπόλοιπα δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί τα πλήρωσα. Μου είπαν ότι δεν είχε κανένα πρόβλημα αλλά τον έκαναν format. Που όταν πήγα σπίτι και τον άνοιξα κατάλαβα ότι ούτε format τον είχαν κάνει. Μάλλον όμως κάπως έπρεπε να δικαιολογήσουν τα υπόλοιπα 30?. Αν και δεν έπρεπε να πληρώσω τίποτα αφού τον υπολογιστή ούτε 3 μήνες δεν τον είχα. Και δεν είμαι και από Θεσσαλονίκη. Έκανα 4 ώρες ταξίδι μόνο και μόνο για να πάω στο πλαίσιο.

 

Απόδειξη ή τιμολόγιο δεν πήρες για τα χρήματα που έδωσες. Τι γράφει ως αιτιολογία, απλά "Service" ?

 

Πραγματικά, ίσως να είμαι μόνο εγώ, αλλά το να πληρώσεις το κατάστημα για να κοιτάξει το PC σου ότι έχει πρόβλημα είναι τρελλό για μένα. Αυτό ακριβώς εννοώ με το να τηρείται θετική στάση και όχι να ρωτάτε. Δηλαδή σου κάνει πρόβλημα το PC ? Το πας πίσω και λες

 

- Κύριοι είναι χαλασμένο, και επικαλούμαι την εγγύησή του.

 

Δεν ζητάς κάποια νέα υπηρεσία για να σε αναγκάσουν να πληρώσεις. Ας κόψουν το λαιμό τους να βρουν πιο εξάρτημα δε λειτουργει σωστά.(Εφόσον είναι μέσα στην εγγύηση. Το κατάστημα είναι υποχρεομένο να ελέξει για το από που προέκυε η βλάβη και ΣΑΦΩΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ για κάτι τέτοιο αφού δεν είναι προγραμματισμένο service (δε αλλάζεις λάδια) αλλά ζητάς να ισχύσει η εγγύηση. Αυτοί ζητούν να αποδείξουν ότι κάποιος άλλος κι όχι αυτοί φταίνε, συνεπώς αυτοί πρέπει να πληρώσουν το κόστος του ελέγχου.

 

Δηλαδή αν σου καεί η CPU και το πας για αλλαγή αυτοί δεν θα κοιτάξουν να δυν ότι πράγματι είναι χαλασμένη η CPU ? Σου ζητάει κανείς να πληρώσεις για τον έλεγχο αυτόν ?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...