crAss Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Paidia to plaisio einai oti katsei. An de sou to allazoun sto ena katastima pas sto allo kai kaneis ti douleia sou. Exo dio antikeimena gia allagi cdrw to opoio apo tin arxi ekane nera alla otan to piga gia allagi sto pc sto plaisio mprosta mou eggrapse 2 cd kai ta ekane verify kai anagkastika na to paro xana piso kai ena switch. Ola auta kapou 20 meres meta tin agora Protos stathmos plaisio psixikou Kalimera sas mpla mpla to recorder de grafei...xoris na to anoixoun mou dinoun allo (pou o tipas stin agia paraskevi ithele na to tsekarei tin proti fora). Oraia leo exo kai ena switch 3com pou edose to pneuma se oute 20 meres. Mou lene den mporoun na kanoun tipota, na to pao stin quest gia allagi monos mou kai oti allazoun mono tin proti evdomada autoi E pairno to kainourgio cdrw kai to palio switch kai sinexizo agia paraskevi. Ekei mou allaxan to switch, opote ego imoun komple. Tora to oti skeftete o kathenas opos thelei einai kai pleonektima (alla fisika meionektima trelo apo pleuras axiopistias mias kai den iparxei politiki stin epixeirisi)
johnnieB Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 pouline ki egw kati tetoio eipa kai me ekraxe o marios oti yperaspizomai ta symferonta tou plaisiou... file marie an douleua sto plaisio me ta 500euro pou tha epairna den tha to yperaspizomouna gia kati pou einai lathos na eisai sigouros. apla opoios exei erthei se epafi me pelates exei akousei apisteytes apaithseis apo merikous pou den xeroun oute ta basika
punky Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Στο Πλαίσιο πάντως στη Μεταμόρφωση δεν έχω ιδιαίτερο παράπονο από τα παιδιά. Διαισθάνομαι πως κάτι έχει αλλάξει σαν πολιτική εξυπηρέτησης αλλά και πάλι αν αναλώσεις 2 λεπτά παραπάνω μέχρι να καταλάβει ο τεχνικός ότι το κατέχεις αρκούντως το άθλημα, τότε σε εξυπηρετούν άμεσα. Απέχει όμως από το άριστο service. Τό "κάτι" που έχει αλλάξει συνοψίζεται εδώ: Πρίν λίγο γύρισα πίσω ένα ρημάδι Western Digital (αφού έκανα τη βλακεία να πάρω WD) την ίδια μέρα που τον αγόρασα γιατί ήταν εμφανώς προβληματικός. Και ζήτησα είτε Maxtor είτε Seagate. Τελικά είχαν διαθέσιμο μόνο Seagate και αυτό πήρα. Χρειάστηκα 5 λεπτά συζήτησης με το παιδί στο service για όλα αυτά. Κατάλαβε ότι ήμουν ειλικρινής και ότι ήμουν εν μέσω στησίματος του PC και δεν υπάρχει τίποτα πιο εκνευριστικό από το να μην μπορείς να το ολοκληρώσεις (το στήσιμο του PC εννοώ). Μετά από κάνα μήνα αντιμετωπίζω πρόβλημα με το Creative Zen Touch. Παγώνει, δεν κάνει repair, γενικά δεν παίζει. Το πάω στο Πλαίσιο. Μου ζητάνε να το αφήσω για έλεγχο και δεν δέχονται να το αλλάξουν επιτόπου. Τους λέω ότι, ρε παιδιά φεύγω διήμερο και θα ήθελα να το έχω μαζί για να έχουμε μουσική με την παρέα. Προς τιμήν του αφιερώνει λίγο χρόνο για να δει ότι ξέρω απ'΄έξω όλα τα κολπάκια για το device, έχω περάσει νέο firmware, έχω διαβάσει σε ειδικά forum και ότι τίποτα παραπάνω δεν θα αποδείξει ο δικός τους έλεγχος. Μου το αλλάζει επιτόπου. Φεύγω, ξανά μανά σετάρω το καινούριο και το απόγευμα πάλι τα ίδια. Δεν ανταποκρίνεται. Την άλλη μέρα το πρωί το πάω πίσω. Με θυμάται και έτσι δεν χρειάζεται να αποδείξω ότι ξέρω για τι μιλάω. Φέρνει καινούριο πάλι για να μου το αλλάξει χωρίς δεύτερη κουβέντα. Επειδή όμως στα τρία κόρνερ πέναλτυ και στις τρεις πίτσες η μία δώρο που λένε, του προτείνω να πάρω κάποιο άλλο mp3 player φοβούμενος ότι έχω πέσω σε σκάρτη παρτίδα και έχω βαρεθεί να είναι αναξιόπιστο. Άλλωστε το χρησιμοποιώ για να μεταφέρω και αρχεία από το γραφείο στο σπίτι οπότε δεν ρισκάρω την αξιοπιστία. Ζητάω να το αλλάξω με ipod και αρνείται γιατί είναι λέει άλλη μάρκα. Ζητάω τότε να πάρω το Creative το mini και ας είναι μικρότερης χωρητικότητας και αρνείται και πάλι γιατί είναι άλλο λέει μοντέλο. Κάτι που δεν ήταν θέμα όταν άλλαξα τον σκληρό δίσκο, γιατί τότε πήρα άλλη μάρκα και άλλη χωρητικότητα. So far so goοd με το τρίτο Zen, αλλά αν πράγματι είναι σκάρτη παρτίδα, η ετήσια εγγύηση σε καλύπτει από την ημερομηνία αγοράς του πρώτου και όχι της τελευταίας αλλαγής. Sorry για το μακροσκελές post.
marios1957 Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Μέλος Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Τι με νοιάζει εμένα ρε παιδιά η πολιτική του κάθε καταστήματος,όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα ελέγχου.Εγώ αγόρασα το προηγούμενο απόγευμα κάτι που δεν δούλευε,οπότε μπορώ -σαν καταναλωτής- να υποθέσω ότι εν γνώσει τους πουλάνε σκάρτα πράγματα και κλέβουνε τον κόσμο,αφού δεν μου κάνανε το χατήρι να το κοιτάξουν επί τόπου. Μιλάμε για κάτι ώρες κατοχής του dvdrw από μένα.
spook3ros Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 mhn akouw oti to plaisio ths bouliagmenhs exei apsogo service giati egw eixa agorasei ena microsoft explorer 4.0 kai meta apo 3 mhnes lighs xrhshs exane ta dipla kliks wres wres.Dhladh ekei pou ekanes diplo klik den douleue panta.Kai epeidh o kyrios thewrhse oti htan poly mikro to kako gia na mou allaxei mouse den hthele na mou dwsei kainourio.Telikws mou to allaxe enas allos anwteros ypallhlos.(As mhn mou to allaze kai tha ginotan xamos) 40 eurw mouse. O NOMOS LEEI. Αν κατά τη διάρκεια της εγγύησης εμφανισθεί στο προιόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται την επισκευή ή βραδύνει υπερβολικά, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προιόντος με νέο ή αναστροφή της πώλησης Σε περίπτωση αντικατάστασης του προιόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκεια για το νέο προιόν ή ανταλλακτικό O nomos brisketai EDW
punky Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Ε, καλά μην υπερβάλλουμε κιόλας. Εγώ δεν ξέρω (ή δεν μπορώ να φανταστώ τουλάχιστον) κάποιο ηλεκτρονικό ή μηχανικό προϊόν που στο αλλάζουν επί τόπου χωρίς έλεγχο και χρονοτριβή. Είναι σαν να λες, γεια σας αγόρασα χθες αυτό το αυτοκίνητο από εσάς και ρετάρει. Θα μου δώσετε ένα καινούριο σε κόκκινο; Να το πάρω τώρα και να φύγω. Και εσύ μιλάς για περιφερειακό που δεν υπάρχει άλλος τρόπος να το τσεκάρεις αν δουλεύει από το να το στήσεις σε PC. Να ήταν pda ή mp3 player, κάτι standalone να το καταλάβω. Και μην τρελλαθούμε τώρα, ότι πουλάνε εν γνώσει τους σκάρτα προϊόντα. Μια εταιρεία δεν γιγαντώνει με πρακτικές "αρπαχτής". Box movers είναι οι άνθρωποι. Αν κάτι είναι σκάρτο είναι θέμα του κατασκευαστή.
Dragonlordcv2002 Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 To plaisio exei teleiwsei gia mena pro pollou!!! Meta tin trismegisti ataka sti stournara: "Kalimera 8a i8ela mia karta epektasis me seiriakes.....Politis: Vevaios! Dhmhtri ti kartes grafikwn exoume....". efiga xwris malia. Ramshop me ta xilia toulaxiston den fovame na xrisimopoiw texnikous orous. Kai prox8es pali sto plaisio tis vouliagmenis i8ela na parw ena mouse tis logitech pou eixan display kai otan to zitisa pira tin apadisi "wx xexasame na parageiloume"....Ti to xeis sto display re maga mou....
punky Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Σε περίπτωση αντικατάστασης του προιόντος ή ανταλλακτικού του' date=' [b']η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκεια για το νέο προιόν ή ανταλλακτικό[/b] O nomos brisketai EDW Άψογος! Το αντίθετο μου είχαν ισχυριστεί και για αυτό το έγραψα. Αν και δεν φάνταζε λογικό. Σε ευχαριστώ πολύ για την έγκυρη πληροφορία.
elteo Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Σε αυτό έχει δίκιο ο «μπαρμπούλης» ...εφόσον το είχε 1 μέρα σωστά απαίτησε επιτόπου αλλαγή! Τώρα για τις άλλες περιπτώσεις νομίζω ότι χρειάζεται και λίγη υπομονή κ κατανόηση κ από μέρους του πελάτη!
DrLo Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Για μια ακόμη φορά θα σας σπάσω τα νευρα παραθέτοντας σας αοσπάσματα του νόμου 2251-94. Mia erwtisi re paidia... apokleietai kapoios na phgainei kati pisw gia allagh kai ontws na douleuei??? apla na exei kanei autos mia m@l@ki@?? xereis posoi diskoi sata gyrnane pisw epeidh den ixere kapoios na kanei f6 sthn arxh tous drivers ths mobo kai na lene oti exei problima sthn egkatastash win??? ta katastimata ti tha ton kanoun ton disko meta??? Αυτό που λες είναι σωστό. Έχω μόνο μια ένσταση για αγορές που γίνονται από απόσταση Άρθρο 4 - Σύμβαση από απόσταση - παράγραφος 10 Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού ή της υπηρεσίας' date=' αν δεν συμφωνήθηκε μακρότερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση. Αποκλείεται η επιβάρυνσή του με δαπάνη άλλη από τα έξοδα επιστροφής. [/quote'] Δηλαδή αν αγοράσεις κάτι από τηλέφωνο/internet μπορείς να το επιστρέψεις εντος 10 ημερών επειδή απλά έτσι γουστάρεις. Δε χρειάζεται να αποδείξεις ότι έχει κάποιο ελλάτωμα. Τώρα για τη περίπτωση που το προϊόν δεν έχει αγοραστεί από απόσταση έχω να πώ τα εξής. Διαβάζοντας τον νόμο προσπάθησα να βρω το ορισμό του ελαττωματικού προϊόντος, δηλαδή πότε ένα προϊόν πορεί να χαρακτηρισθεί ως ελαττωματικό. Έτσι αρχικά διαβάζω ... Άρθρο 6 - Ευθύνη του παραγωγού για ελαττωματικά προϊόντα - Παράγραφος 5 Ελαττωματικό κατά την έννοια αυτού του άρθρου είναι το προϊόν' date=' αν δεν παρέχει την εύλογα αναμενόμενη ασφάλεια εν όψει όλων των ειδικών συνθηκών και ιδίως της εξωτερικής εμφάνισης του, της εύλογα αναμενόμενης χρησιμοποίησης του και του χρόνου κατά τον οποίο τέθηκε σε κυκλοφορία. Δεν είναι ελαττωματικό ένα προϊόν για μόνο το λόγο ότι μεταγενέστερα τέθηκε σε κυκλοφορία άλλο τελειότερο. [/quote'] Χμ, όχι αρκετά σαφές. Πως θα μπορούσε να κλαυφθεί o marios ή η περίπτωση που αναφέρει ο johnieB ? Άρθρο 6 - Ευθύνη του παραγωγού για ελαττωματικά προϊόντα - Παράγραφος 8 Ο παραγωγός δεν ευθύνεται αν αποδείξει ότι: α) δεν έθεσε το προϊόν σε κυκλοφορία' date=' β) το ελάττωμα δεν υπήρχε όταν το προϊόν τέθηκε σε κυκλοφορία, γ) δεν κατασκεύασε το προϊόν αποβλέποντας στη διανομή του και δεν το διένειμε στα πλαίσια της επαγγελματικής του δραστηριότητας, δ) το ελάττωμα οφείλεται στο ότι το προϊόν κατασκευάστηκε σύμφωνα με κανόνες αναγκαστικού δικαίου θεσπισμένους από δημόσια αρχή ή ε) όταν το προϊόν τέθηκε σε κυκλοφορία, το επίπεδο επιστημονικών και τεχνικών γνώσεων δεν επέτρεπε τη διαπίστωση του ελαττώματος. [/quote'] Με άλλα λόγια όταν ο marios πάει στο ΠΛΑΙΣΙΟ και λέει ... "Κύριοι το προϊόν που μου πουλήσατε χθες είναι ελαττωματικό", το να μη το δεχθεί το πλαίσιο αποτελεί άρνηση του ισχυρισμού του mariou και πέφτει σε αυτούς το βάρος να το αποδείξουν. Σε κάθε άλλη περίπτωση ό ισχυρισμός του matiou είναι ισχυρός.
marios1957 Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Μέλος Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Ε, καλά μην υπερβάλλουμε κιόλας. Εγώ δεν ξέρω (ή δεν μπορώ να φανταστώ τουλάχιστον) κάποιο ηλεκτρονικό ή μηχανικό προϊόν που στο αλλάζουν επί τόπου χωρίς έλεγχο και χρονοτριβή. Λάθος σου.Μεγάλο σου λάθος.Εγώ θα βγω στη σύνταξη σε τρία τέρμινα και θα αποσυρθώ στο βουνό.Εσύ θα συνεχίσεις.Φαντάζεσαι πως θα είναι ένα στα τρία απ' αυτά που αγοράζεις να είναι χαλασμένα και να χρειάζεται να το γυρίσεις πίσω παρακαλώντας;Τέτοια συνέχεια,στη χαρίζω. Είναι σαν να λες, γεια σας αγόρασα χθες αυτό το αυτοκίνητο από εσάς και ρετάρει. Θα μου δώσετε ένα καινούριο σε κόκκινο; Να το πάρω τώρα και να φύγω. Τραβηγμένο.Τα αμάξια τα κυτάνε σε πεντακόσιες μεριές πριν στα πουλήσουνε,ακριβώς για να αποφύγουνε τέτοιες καταστάσεις. Και εσύ μιλάς για περιφερειακό που δεν υπάρχει άλλος τρόπος να το τσεκάρεις αν δουλεύει από το να το στήσεις σε PC. Να ήταν pda ή mp3 player, κάτι standalone να το καταλάβω. Πρόβλημά τους.Ας έχουν έναν,δύο,δεκαπέντε υπολογιστές ανοιχτούς να δοκιμάζουν τα σκάρτα και να προσλάβουν αντίστοιχους υπαλλήλους να πλαισιώσουν το after sales τους,ποσώς με ενδιαφέρει,πελάτης είμαι και έχω δικαίωμα να οραματιστώ την εξυπηρέτηση που θέλω.Αν τα καταφέρω με τον τρόπο μου,ακόμα καλύτερα για μένα και τους υπόλοιπους που θα επωφεληθούν απ' τη γκαντεμιά μου. Και μην τρελλαθούμε τώρα, ότι πουλάνε εν γνώσει τους σκάρτα προϊόντα. Στην εποχή του υπερ-καταναλωτισμού που διανύουμε,το αποτέλεσμα μετράει ,εφόσον η επισκευή είναι ασύμφορη και η παραγωγή εξαναγκασμένη.Πήρα σκάρτο πράγμα και προσπαθώντας να το αλλάξω συνάντησα αντίδραση.Λογικό είναι να υποθέσω ότι θέλω.Φυσικά και είναι "αρπαγμένη" η άποψή μου αυτή...(lol εδώ). Μια εταιρεία δεν γιγαντώνει με πρακτικές "αρπαχτής". Μην το λες σε μένα αυτό.Άλλος είναι ο αποδέκτης. Box movers είναι οι άνθρωποι. Λάθος.Είναι και εισαγωγείς ταυτόχρονα. Συμφωνώ απολύτως!
EKTELESTES Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 poli kalo post k euxaristw ola ta paidia pou mas enhmerwsan nomika gia tetoia themata (den hksera oti paizoun ola auta k nomiza oti ofeiletai se politikh kathe katasthmatos. Apla tora thimithika oti sthn skwtia ena filaraki agoraze paixnidia gia pc apo magazia k tous ta phgaine pisw se 2-3s meres k ta allaze me alla. To eixe kanei pampolles fores k panta ta allazan xwris 2h kouventa. An kai sto thema twn paixnidiwn swsta allazoun kati amesws giati ta minimum requirements syxna = de paizetai oute se 640 to game Loipon, gia to plaisio de kserw. Alla an leipei ena stoixeio apo 99% twn kasthmatwn sthn ellada einai h EKSYPHRETHSH/EYGENEIA k H GNWSH PANW STO ANTIKEIMENO POU EBOREYONTAI - koinws?? O EPAGGELMATISMOS! kseroles-ageneis-asxetoi-apatewnes klp klp. einai lekseis pou xarakthrizoun para para pollous.Ama de ksereis 2 pragmata apo monos sou gia na statheis ekei mesa, sou pasaroun oti na nai! K gia tis periptwseis : Yparxei sth vitrina, alla dystyxws den exoume/tha feroume thn tade hm/nia, ti na pei kaneis pia??? apeires fores se diafora magazia! Ellas to megaleio sou gia 1 akoma fora... y.g -- " Και μην τρελλαθούμε τώρα, ότι πουλάνε εν γνώσει τους σκάρτα προϊόντα. " Entelws Skarta de poulane, alla proionta pou einai arketa pithano na emfanisoun provlimata/h einai apo gnwsth kakh partida poulane me to skeptiko "an xalasei, xalase alla borei k na anteksei. (K OMWS NAI). Spania tha aposyroun/petaksoun kati pou endexetai na einai skarto. Epishs auta ta proionta b' dialoghs px, me mikroproblhmata klp, ta pairnoun se ekseutelistikes times.. opote auto ta leei ola...
DrLo Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Αν κάτι είναι σκάρτο είναι θέμα του κατασκευαστή. Συμφωνώ απολύτως! Λάθος. Ας ξαναγίνω λίγο σπαστικός .... Άρθρο 6 - Ευθύνη του παραγωγού για ελαττωματικά προϊόντα - Παράγραφος 3 Όποιος εισάγει ένα προϊόν για πώληση' date=' χρηματοδοτική ή απλή μίσθωση ή άλλης μορφής διανομή στα πλαίσια της επαγγελματικής εμπορικής του δραστηριότητας ευθύνεται όπως ο παραγωγός. [/quote'] Αυτό δε ξέρω αν πηγαίνει για τη συγκεκριμένη περίπτωση (υπάρχει επίσημος εισαγωγέας NEC ?) αλλά σίγουρα εφαρμόζεται σε μια σειρά άλλα προϊόντα που εισάγει το ίδιο το πλαίσιο και πολύ περισσότερο το e-shop Ο μόνος τρόπος για να μειώσετε τέτοιου είδους προβλήματα είναι να δώσετε στον υπάλληλο - και στη συνέχεια τον προϊστάμενο του καταστήματος- να καταλάβει ότι γνωρίζετε τα δικαιώματά σας και ότι ακολουθείται μια διαδικασία που δεν επιδέχεται αμφισβήτηση. Έτσι επιστρέφουμε ένα προϊόν λέγοντας "Το προϊόν αυτό το αγόρασά τότε. Παρουσιάζει ελάττωμα και ζητώ την αντικατάστασή του ή την πίστωση μου με το ποσό αγοράς". Ποτέ δε ρωτάμε αν "γίνεται" να το αλλάξουμε "παρακαλόντας" το υπάλληλο.
The_Judas Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Αν δεν σας αρέσει η εξυπηρέτηση του Πλαισίου που να δείτε την εξυπηρέτηση στα καταστήματα της γειτονιάς... Είχα αγοράσει ένα ανεμιστηράκι για το τροφοδοτικό μου από ένα μαγαζί στη γειτονιά μου. Επιστρέφω σπίτι και τελικά βλέπω πως το ανεμιστηράκι που μου έδωσε δεν ήταν για τροφοδοτικό, αλλά για το case του PC (χωρίς να ανοίξω το σακουλάκι καν). Το επιστρέφω αμέσως στον μαγαζάτορα (5 λεπτά μετά από την αγορά!) και του εξηγώ ότι μου έδωσε διαφορετικό προιόν από αυτό που του ζήτησα. Δεν δεχτηκε όμως τελικά να μου δώσει τα χρήματα μου πίσω! Δεν το έκανα μεγάλο θέμα επειδή ήταν προιόν των 4 ευρώ ... πήρα κάτι άλλο με το ίδιο αντίτιμο και δεν ξαναπάτησα ποτέ στο μαγαζί αυτό.
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 Δημοσ. 24 Απριλίου 2005 @marios1957: Reikse tous fapes marie!!! Kai gw phga proxtes na allaxw ena disko seagate barracuda 200gb pata , kai mou eipan oti prepei na to koitaksei texnikos. Paw ston texniko o opoios koitaze ekeinh ti stigmh ena pc kai mou leei ti exei o diskos; tou lew kanei 8oryvo 8elw allagh. Ton vazei panw se ena winbox kai tou lew , mpa to filesystem einai gia mac os X , file den prokeitai na deis tipota. Mou ekopse mia apodeiksh kai mou ton allaxan.Alla mallon h politikh tous siga siga allazei
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.