Pytzamarama Δημοσ. 26 Απριλίου 2005 Δημοσ. 26 Απριλίου 2005 Δυο συστηματα που βγαινουν την ιδια περιοδο ακομα και αν δεν ηταν ιδιων δυνατοτητων αναγκαζονται να γινουν.(Saturn - μολις η SEGA πηρε ματι τα specs του PS εκανε οτι μπορουσε - σιγουρα οχι το καλυτερο που μπορουσε- ωστε επεξεργαστικα να ειναι ισοτιμο ασχετα με το compexity που εισηγαγε στο προγραμματισμο-μην αρχισουμε flame για το 2d,3d τους). Οποτε καμια απο τις δυο εταιρειες δεν ειναι τοσο ηλιθια ωστε να λανσαρει προιον πολυ κατωτερων δυνατοτητων απο τον ανταγωνισμο. Οσο αφορα τη δυσκολια να μοιρασεις προγραμματιστικα τη δυναμη παντου ,προβλεψιμα και εγκαιρα που θα υπαρχει στο PS3 το λεει ο Anandtech και οχι εγω.O προγραμματισμος χαμηλα ειναι μονοδρομος για το PS3 αν θελουμε αξιοπρεπη αποτελεσματα.Και αυτο θα εχει τις συνεπειες του... Οντως το PS2 ηταν δυσκολο στο προγραματισμο αλλα οταν βγηκε δεν ειχε ουσιαστικα αντιπαλο λογω marketing Το PS2 ειχε τεραστιο leadin λογω κακου marketing απο μερια SEGA και λογω της τεραστιας εγκατεστημενης βασης PS1 (λογω κακου marketing απο μερια SEGA... (ξανα)) οποτε και η διαφορα πωλησεων ειναι ψιλο-λογικη. Επισης η καραμελα με τις στρατηγικες της MS εχει γινει λιγο κουραστικη.Η στρατηγικη της MS στο XBOX ηταν πιστευω τιμια και ειλικρινης. Αχ αυτη η τηλεκατευθυνση βαλιστικων πυραυλων... To blueray και το UMD πιστευω οτι θα αποδειχτουν λαθος επιλογες Και καλο θα ειναι να αφησεις τις ειρωνιες... bad timing.U got me...
ababapanos Δημοσ. 26 Απριλίου 2005 Δημοσ. 26 Απριλίου 2005 den katalavenw giati prepei na malonoume kai na vgaloume nte kai kala enan apo tous 2 nikiti... akoma xehnate oti etimazei kai i NINTENDO tin kenouria tis konsola? ma kaneis den skeftete oti mporei auti tin fora na kanei tin megali ekplixi kai na tous perasei kai tous dio? egw pantos prosopika , den tha katsw na skasw kai na prepei na dialexw , an prepei na tahtw me to plevro tis sony i tis MS i tis nintendo, an mou aresoun tha parw kai to ps3 kai to xbox360 kai an maresei tha parw kai tin kenouria tis nintendo, opos twra pou ehw to ps2 kai den to metanionw giati pezw GT4, XBOX pou poronome me to XBOX LIVE kai GAMECUBE pou pezw to kalitero pehnidi olon ton epohon kata tin apopsi mou to RESIDENT EVIL 4.
Daredevil Δημοσ. 26 Απριλίου 2005 Δημοσ. 26 Απριλίου 2005 a nai mhn 3exname kai thn filtath nitendo pou an 3eperasei kapoia kolhmata pou exei (blepe mario se oti ginete) kai kleisei symfwnies me swstes etaireies 8a nai ypologisimh
Stormwatch Δημοσ. 26 Απριλίου 2005 Δημοσ. 26 Απριλίου 2005 "ok παιξε doom 3 οχι HL2 ειναι πιο ωραιο οπτικα" "θα σου προτεινα ανεπιφυλακτα να μην κρινεις τα βιβλια απο τα εξωφυλα τους, ολες οι γιαγιαδες το λενε κατι θα ξερουν" Δεν εχω καταλαβει αν τις ανοητες υπεραπλουστευσεις τις κανεις επιτηδες ή σου βγαινουν αυθορμητα. Σαφως και προτιμησα το HL2 γιατι και πολυ δυνατα γραφικα εχει και κορυφαια υποθεση. Αυτο που εννουσα (ελπιζω να το καταλαβεις τωρα, αλλιως να στο ζωγραφισω ή να στο στειλω με divxακι στη νοηματικη) ειναι πως αν μια εταιρεια εβγαζε σημερα το απολυτο σεναριακα παιχνιδι αλλα με μηχανη π.χ Quake II, δεν θα καθομουν να ασχοληθω σε καμια περιπτωση.
Slay Δημοσ. 26 Απριλίου 2005 Μέλος Δημοσ. 26 Απριλίου 2005 Δυο συστηματα που βγαινουν την ιδια περιοδο ακομα και αν δεν ηταν ιδιων δυνατοτητων αναγκαζονται να γινουν.(Saturn - μολις η SEGA πηρε ματι τα specs του PS εκανε οτι μπορουσε - σιγουρα οχι το καλυτερο που μπορουσε- ωστε επεξεργαστικα να ειναι ισοτιμο ασχετα με το compexity που εισηγαγε στο προγραμματισμο-μην αρχισουμε flame για το 2d' date='3d τους).Οποτε καμια απο τις δυο εταιρειες δεν ειναι τοσο ηλιθια ωστε να λανσαρει προιον πολυ κατωτερων δυνατοτητων απο τον ανταγωνισμο.[/quote'] Den einai thema ti thelei h kathe etairia alla ti mporei na kanei, kai bebaia h M$ tha ithele na balei hardware sto xbox360 poy na einai toylaxiston isaxio toy ps3, to thema omos einai mporei? Mhn xenas oti h Sega eftiaxne kai arcade mhxanhmata kai to chip to eixe apo ta motherboards ton arcade, h M$ einai software etairia kai basizetai se alloys gia to hardware, den exei etoima chipakia gia kathe periptosh sto syrtari, kai pali to paradeigma soy me thn Sega einai atyxes, giati paroti ebale to 3D chip sto saturn, pera apo paixnidia poy ebgale h idia h Sega kaneis allos den to xrhsimopoihse, opote poio ofelos eisepraxe telika? kanena giati to PS1 to dielyse to Saturn.
DrLo Δημοσ. 26 Απριλίου 2005 Δημοσ. 26 Απριλίου 2005 οψωμεθα. Η ουσια ειναι οτι η ms με το xbox 360 (πιο γελειο και how-pathetic-am-i ονομα δεν εχω ακουσει) παιζει σωστα προς το παρον κατα τη γνωμη μου' date=' το xbox 360 θα ειναι πολυ πιο ισχυρος παιχτης απο οτι το προηγουμενο, το μονο που μενει ειναι να εχει παιχνιδια. Το 90% των ανθρωπων δεν ξερουν τι ειναι σκληρος δισκος, δεν τους νοιαζει να μαθουν. Δεν θελουν να βλεπουν τηλεοραση απο τη κονσολα τους ουτε να παιζουν multiplayer θελουν να παιζουν κανα παιχνιδακι της προκοπης με τη παρεα[/quote'] ok, μη τρελένεσαι. Αλλωστε δε προσπαθώ να αποδείξω τίποτα. Ουτε ότι η μια μηχανή είναι καλύτερη ούτε η άλλη. Πάντως για το θέμα του ονόματος και εγώ συμφωνώ. Δε ξέρω πολλά (δε ξερω τίποτα για την ακρίβεια) απο marketing και τέτοια αλλά πιστεύω ότι το όνομα μιας παιχνιδομηχανής πρέπει να φανερώνει ότι πρόκεται για παιχνιδομηχανή. πχ playstation, gamecube. Ίσως να πει κάποιος "καλα ρε DrLo" υπάρχουν ένα σωρό άλλες κονσόλες που δεν είχαν τέτοια ονόματα. Ίσως. Βέβαια κάποιοες από αυτές ήταν από εταιρείες που ασχολούνται αποκλειστικά και μόνο με το ηλεκτρονικό παιχίδι (Sega, Nintendo). Πάντως και εμένα το xbox 360 δε μου λέει τίποτα, όπως δε μου έλεγε τίποτα και το όνομα x-box (θα μπορούσε κάλιστα να είναι κιβώτιο αυτοκινήτου).
Daredevil Δημοσ. 26 Απριλίου 2005 Δημοσ. 26 Απριλίου 2005 MSHugeBox 8a tan kalytero? to shmataki emena maresei kai o 360 ontws einai amerikania
gung--ho Δημοσ. 26 Απριλίου 2005 Δημοσ. 26 Απριλίου 2005 isws h microsoft na to ebgale 360 wste na mhn akougete polu mikro (2) mrpostra sto epomeno playstation (3). isws lew!
Slay Δημοσ. 26 Απριλίου 2005 Μέλος Δημοσ. 26 Απριλίου 2005 isws h microsoft na to ebgale 360 wste na mhn akougete polu mikro (2) mrpostra sto epomeno playstation (3). isws lew! Mhn les, giayton akribos to logo to ekane, gia na mhn deixnei katotero.
Stormwatch Δημοσ. 26 Απριλίου 2005 Δημοσ. 26 Απριλίου 2005 More news.Embedded DRAM http://news.teamxbox.com/xbox/8126/Xbox-360-Embedded-DRAM-Spec-Confirmed/
Slay Δημοσ. 26 Απριλίου 2005 Μέλος Δημοσ. 26 Απριλίου 2005 Ayto einai pragmati kalo neo gia to xbox360, den xeroyme bebaia posh tha einai , kai poso grhgoro tha einai to bus poy tha exei h gpu me thn main memory, alla sigoyra einai ena theriko bhma se sxesh me thn palia toy sxediash, h Sony sto ps2 eixe brei allh lysh gia na exei grhgoro access, anti na exei thn mnhmh embeded ston Graphics Synthesizer, eftiaxe ena terastio bus (2048 bits) poy ton synedee me thn Vram. Bebaia ayto megalonei to kostos, kai meionei tis pithanothtes na exei parapano apo 256mb main memory opos poloi tha ithelan na exei, an kai den pisteyo oti gia konsola ths genias poy erxetai tha einai liga ta 256 oytos h allos.
Slay Δημοσ. 27 Απριλίου 2005 Μέλος Δημοσ. 27 Απριλίου 2005 512 8a xei leei poios to leei? to scematic pantos poy eixe diareysei prin apo merikoys mhnes elege 256mb, btw diabazo tora sta forums toy beyond3d (arketa texnika alla poly kalh phgh egkyron kai tekmhriomenon analyseon) oti telika h e-dram toy xbox360 den tha einai akribos e- dhladh embeded, tha einai se xehoristo chip kai tha syndeetai me thn GPU me kapoio poly grhgoro bus, paromoia sxediash dhladh me toy ps2. Se alla nea , ginan gnostes kapoies allages sto montelo paragoghs toy Cell se sxesh me to prototypo, mhn anyshxeite einai pros to kalytero , tora sta 4ghz mazi me to VMX kommati toy PPE ftanei ta 328Gflops synolikhs isxyos. prototype: 1 VMX 1 FPU 1 INT ALU 2 instrtuctions/cycle 2 thread 32 Gflops at 4 Ghz new modell: 1 full VMX 1 extra multiply-add VMX unit 1 FPU 2 INT ALU 4 instructions/cycle 2 thread 64 Gflops at 4 Ghz
epote Δημοσ. 27 Απριλίου 2005 Δημοσ. 27 Απριλίου 2005 Οποτε καμια απο τις δυο εταιρειες δεν ειναι τοσο ηλιθια ωστε να λανσαρει προιον πολυ κατωτερων δυνατοτητων απο τον ανταγωνισμο. συμφωνοι. Πολυ κατωτερο πραγματι ειναι χαζο. Απο την αλλη αν κατι εχει να μας δειξει η ιστορια του Home gaming ειναι οτι τα "στεγνα" specs δε κανουν τον νικητη. Το N64 ηταν τερας μπροστα στο ps1, το xbox κτηνος μπροστα στο ps2 το master system μακραν καλυτερο απο το nes. Οσο αφορα τη δυσκολια να μοιρασεις προγραμματιστικα τη δυναμη παντου ,προβλεψιμα και εγκαιρα που θα υπαρχει στο PS3 το λεει ο Anandtech και οχι εγω.O προγραμματισμος χαμηλα ειναι μονοδρομος για το PS3 αν θελουμε αξιοπρεπη αποτελεσματα.Και αυτο θα εχει τις συνεπειες του... το ειπα ξανα λιγο πριν. Αλλα αυτο εχει δυο συνειστοσες και δεν ειναι τοσο απλο οσο το κανεις να ακουγεται. Μια κονσολα θελει πολλα πραγματα. Πρωτον θελει δυνατους τιτλους στην πρεμιερα της. Ο ευκολος προγραματισμος ειναι ικανη (αλλα οχι αναγκαια) συνθηκη για κατι τετοιο. Το ps3 θα ειναι (λογικα) αρκετα δυνατο στην αρχη ωστε να *μην* χρειαζεται προγραματισμο σε ιδιαιτερα χαμηλο επιπεδο για να εχει αξιοπρεπεις τιτλους. Δευτερον η κονσολα χρειαζεται χρονο ζωης. Ενα απο τα ατου τελικα του ps2 ηταν οτι ακομα και μεχρι σημερα βγαινουν τιτλοι με ολο και καλυτερα γραφικα. Η δυσκολια προγραματισμου ολος παραδοξος βοηθα σε αυτο. το ps3 φυσικα οσο πευτεις σε επιπεδο προγραματισμου θα γινεται ολο και πιο δυσκολο στο προγραμματισμο, αλλα αυτο ειναι σχεδον συνολικα πραγματικο. Ακομα και το xbox προγραματιζεται σχεδον σε assembly με ειδηκες ρουτηνες ελεγχου της μνημης που τρεχουν οι i/o μοναδες τους, με κοματια rasterazation να γινονται στους κενους χρονους του ρολογιου της cpu τους κτλ. χαρακτηριστικα παραδειγματα τα halo ειδικα το 2 ειναι γραμμενο σε ΠΟΛΥ χαμηλο επιπεδο. Το xbox 360 με τρεις πυρηνες θα ειναι εξισου δυσκολο στο προγραμματισμο με το Ps3. Οχι ευκολοτερο ομως, γιατι ο cell φτιαχτηκε εξ αρχης ωστε να δουλευει ετσι, δεν ειναι τρεις g5 σε ενα die. Το PS2 ειχε τεραστιο leadin λογω κακου marketing απο μερια SEGA και λογω της τεραστιας εγκατεστημενης βασης PS1 (λογω κακου marketing απο μερια SEGA... (ξανα)) οποτε και η διαφορα πωλησεων ειναι ψιλο-λογικη. το μαρκετινγκ του ps2 ηταν πραγματι καλο. Αλλα το lead του ps1 can only take it that far. Τα 80.000.000 του ps2 δεν οφηλονται στο ps1... Επισης η καραμελα με τις στρατηγικες της MS εχει γινει λιγο κουραστικη.Η στρατηγικη της MS στο XBOX ηταν πιστευω τιμια και ειλικρινης. !!! η στρατηγικη "ανοιγω το τεραστιο μονοπολακιο θυσαυροφυλακιο μου και χανω λεφτα απο το xbox για 3 χρονια μονο και μονο για να εχω εγκατεστημενη βαση αργοτερα" ηταν τιμια? Το γεγονος οτι *αγορασε* την bungie για να μην βγαλει το halo σε mac οπως αρχικα προοριζοταν? Η microsoft εχει μια σταση "ριχνω λεφτα στο προβλημα μεχρι να καλυφθει κατω απο ενα βουνο δολαριων" και αυτη η τακτικη με τσατιζει. Το ps επιασε λογο σκληρης δουλειας και πληροτητας (και ναι μαρκετινγκ) και στο κατω κατω τιμια η οχι δεν μας απασχολει, αυτο που μας απασχολει ειναι ενα νουμερο. 60.000.000 Δεν εχω καταλαβει αν τις ανοητες υπεραπλουστευσεις τις κανεις επιτηδες ή σου βγαινουν αυθορμητα. ειναι αμεσα εξαρτημενες απο το κοινο στο οποιο απευθυνομαι. Αυτο που εννουσα (ελπιζω να το καταλαβεις τωρα, αλλιως να στο ζωγραφισω ή να στο στειλω με divxακι στη νοηματικη) ειναι πως αν μια εταιρεια εβγαζε σημερα το απολυτο σεναριακα παιχνιδι αλλα με μηχανη π.χ Quake II, δεν θα καθομουν να ασχοληθω σε καμια περιπτωση. συγχαρητιρια, κερδισες το βραβειο του πλεον ατοπου επειχηρηματος στην ιστορια της επιχειρηματολογιας. Ποια ηταν η τελευταια φορα που ενα παιχνιδι βγηκε με τεχνολογια 8ετιας? Ειναι νομιζω σαφες πως ολα τα συγχρωνα παιχνιδια συγκρηνονται ως ενα βαθμο οπτικα. Αλλωστε το KOTOR ειναι παιχνιδαρα απο τις λιγες, αλλα δεν εχει τα γραφικα του doom3.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.