Προς το περιεχόμενο

einai protimotero mia 6800GT i mia 6600GT kai alagi meta apo 1 xrono?


Stilewag

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Είναι μια ιδέα.

Αλλά στην πράξη , το να διατηρήσεις τόσο ψηλά framerates MONIMΑ (το framerate αλλάζει συνεχώς , όπως είπε και ο Ailuros) είναι λίαν απίθανο , σε πάρα πολλά παιχνίδια.

 

Ακόμα και να αντέχει η κάρτα (που θα αντέχει , χαμηλώνοντας ρυθμίσεις) , σε κάποιες περιπτώσεις χρειάζεται θηριώδης επεξεργαστής.

Δυνατότερος από οτιδήποτε υπάρχει αυτή την στιγμή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ara mia (mallon anorthodoksi) lisi sto anevokatevasma einai na exeis mia arketa isxiri karta gia na paizeis to paixnidi sta 60fps kai na tou valeis periorismo sta 65fps? (px sto quake3 itan cg_maxfps an thymamai kala)

 

cg_maxfps κάνει λίγο πολύ το ίδιο πράγμα όπως και το Vsync. Περιορίζει απλά τις ανώτατες επιδόσεις στην τιμή που θα καθορίσεις (στην περίπτωση του vsync περιορίζει στην τιμή του ρυθμού ανανέωσης).

 

Κάπως ανορθόδοξος υπολογισμός, αλλά φαντάζομαι ότι θα καταφέρω να γίνει κατανοητό:

 

A:

 

minimum framerate : 30 fps

maximum framerate: 120 fps

 

B:

 

minimum framerate: 30 fps

maximum framerate: 60 fps

 

Αν τώρα πάρω μόνο αυτές τις τιμές και υπολογίσω τον μέσο όρο (ιδού το ανορθόδοξο), θα έχω για Α = 75 fps και για Β = 45 fps. Στην πραγματικότητα υπάρχουν μια πλειάδα τιμών που προστίθονται και βγαίνει ο μέσος όρος και τα ως άνω αποτελέσματα είναι πέραν του υπερβολικού, ωστόσο όταν περιορίσεις τις ανώτατες επιδόσεις λογικά θα ελαττωθεί και ο μέσος όρος. Απλά γιατί θα έχεις κατά πολύ χαμηλότερες μέγιστες τιμές.

 

Αυτό θα ισχύσει ότι κάρτα ή επεξεργαστή να χρησιμοποιήσεις και όπως σου είπα για το quake3A είναι μάλλον κακή ιδέα και το com_maxfps και το vsync. Αν τυγχάνει να το έχεις ακόμα εγκατεστημένο κάνε μια μικρή δοκιμή με ρυθμίσεις που κανονικά σου βγάζουν επιδόσεις σε timedemo πάνω από 150fps π.χ. Παίξε τότε μια πίστα με com_maxfps= 60 και εναλλακτικά την ίδια πίστα με com_maxfps=250.

 

Είναι μια ιδέα.

Αλλά στην πράξη , το να διατηρήσεις τόσο ψηλά framerates MONIMΑ (το framerate αλλάζει συνεχώς , όπως είπε και ο Ailuros) είναι λίαν απίθανο , σε πάρα πολλά παιχνίδια.

 

Μπορεί και να κάνω λάθος, αλλά έχω την αίσθηση ότι άλλο εννοούσε. Υπάρχουν αρκετά console ports παιχνίδια που έχουν το framerate κολλημένο στα 30 fps. Εκεί οι επιδόσεις δεν κάνουν σχεδόν καμία διακύμανση.

 

΄Ασχετο αλλά τo Underground1 με το 1.4 patch σε μια κρίση βλακείας της EA βάζει από μόνο του ανώτατο όριο στα 60 fps. Η διαφορά ήταν ότι κατέληξε να τρέχει τελικά το παιχνίδια κατά πολύ πιο αργά ότι ρυθμίσεις και να έβαζα στα 1280*960. Λόγος αρκετός να το επαναεγκαταστήσω χωρίς το patch, όταν έχω ρυθμό ανανέωσης στα 110 σε αυτήν την ανάλυση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ailuros, den katalava ti eipes prin :-|

 

nomiza pws o mesos oros ital ligotero simantiko metro sigkriseis apo tis diakimanseis

 

den thimamai pola apo tin Statistiki, alla iparxei kai o stathmikos mesos pou kanei faneri tin diakimansi, mipws afto voithaei na to prosegkisoume kalitera?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αν τώρα πάρω μόνο αυτές τις τιμές και υπολογίσω τον μέσο όρο (ιδού το ανορθόδοξο)' date=' θα έχω για Α = 75 fps και για Β = 45 fps. Στην πραγματικότητα υπάρχουν μια πλειάδα τιμών που προστίθονται και βγαίνει ο μέσος όρος και τα ως άνω αποτελέσματα είναι πέραν του υπερβολικού, ωστόσο όταν περιορίσεις τις ανώτατες επιδόσεις λογικά θα ελαττωθεί και ο μέσος όρος. Απλά γιατί θα έχεις κατά πολύ χαμηλότερες μέγιστες τιμές.[/quote']

 

Συμφωνω αλλα αν παρουμε την περιπτωση με την τεραστια αποκλιση στο πεδιο τιμων των framerates λογικα θα εχουμε και τεραστια low deeps @min framerates τα οποια μπορει να δινουν στο παιχνιδι μια αισθηση πολυ κακη.Αυτη η περιπτωση γινεται ιδιατερα εμφανης ειδικα σε νεοτερα games οπυ η πολυπλοκοτητα των σκηνων μπορει να διαφερει πολυ σε επεξεργαστικες απαιτησεις απο σκηνη σε σκηνη.

Αυτο για μενα ειναι καλυτερο να το κανεις σε παλιοτερα παιχνιδια στα οποια ξερεις οτι μια high end καρτα τα χειριζεται καλα απο αποψη διακυμανσης των min/max framerates και δεν εχεις προβλημα να περιορισεις τα max framerates.

 

Και σχετικα με αυτο που ειπες πριν για μενα το tearing στο gaming ειναι κατι που δεν το ανεχομαι. Προτιμω capped@60fps ακομα και σε ταχυτατα FPS παρα tearing. Αυτο φυσικα ειναι κατι που διαφερει απο ανθρωπο σε ανθρωπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ailuros' date=' den katalava ti eipes prin :-|

 

nomiza pws o mesos oros ital ligotero simantiko metro sigkriseis apo tis diakimanseis

 

den thimamai pola apo tin Statistiki, alla iparxei kai o stathmikos mesos pou kanei faneri tin diakimansi, mipws afto voithaei na to prosegkisoume kalitera?[/quote']

 

Ας αφήσουμε την στατιστική κάτα μέρος για να μην γίνει πιο πολύπλοκο.

 

2η προσπάθεια με 10 τιμές αυτή τη φορά:

 

Α = 30 + 75 + 48 + 59 + 75 + 42 + 49 + 75 + 65 + 47 = 565

 

565 / 10 = 56.5 fps

 

Β = 30 + 120 + 48 + 59 + 120 + 42 + 49 + 120 + 65 + 47 = 700

 

700 / 10 = 70.0 fps

 

Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων τα μετροπρογράμματα μετράνε κάθε δευτερόλεπτο, εξ΄ου και "frames per second". Eδώ πήρα δέκα εικονικές τιμές (10 δευτερόλεπτα), όπου όπως και στο προηγούμενο παράδειγμα το Α είναι περιορισμένο κατά το μέγιστο στα 75, ενώ το Β δεν είναι θεωρητικά περιορισμένο.

 

΄Οσον αφορά τις διακυμάνσεις εξαρτάται πάντα από την εφαρμογή και το πόσο μεγάλες και απότομες είναι οι διακυμάνσεις. Μεταξύ του Α και του Β παραπάνω - αν σε όλη την διάρκεια μιας υποθετικής εφαρμογής διατηρηθούν οι επιδόσεις σε αυτά τα επίπεδα - το Β μάλλον με ασφάλεια μπορεί να το χαρακτηρίσει κανείς και γρηγορότερο αλλά και "ομαλότερο".

 

Αν όμως εν αντιθέση οι διακυμάνσεις είναι από τα 300 στα 5 fps, το πράγμα φυσικά αλλάζει.

 

Τίποτα από τα παραπάνω δεν αποτελεί κανόνα γιατί είναι πολλοί οι παράγοντες που παίζουν ρόλο, εξαρτάται πρωταρχικά από το πως συμπεριφέρεται μια εφαρμογή αλλά και πως γίνεται η μέτρηση του μέσου όρου.

 

Παράδειγμα αποτελεί το Rallisport Challenge, όπου είχα φάει παλιά τα μουστάκια μου να δω τι πρόβλημα έχει. Σε πραγματικό χρόνο ήταν σε στυλ render- lock - render - lock etc. και ειδικά σε αναλύσεις χαμηλότερες του 1600*1200. Σε κάθε ανάλυση κάτω του 1600, έφτανε για κλάσματα δευτερολέπτου στα 0 fps και αυτόματα επανερχόταν. Στα δε 1600 ναι μεν είχε στα ίδια σημεία ασυνήθιστα χαμηλές επιδόσεις (~17fps), αλλά δεν κόλλαγε όπως στις άλλες αναλύσεις. Στα 1600 (και ειδικά με εξομάλυνση+ανισοτροπικό) τα περισσότερα παιχνίδια παύουν να είναι CPU limited, αλλά γίνονται συνήθως GPU limited. To πρώτο συμπέρασμα λοιπόν ήταν ότι υπήρχε κάτι στο παιχνίδι που έσπαγε τον παραλληλισμό μεταξύ GPU και CPU που μπορεί να είναι και ένα λεγόμενο framelock. Υποψιάστηκα το lens flare και όντως τελικά αυτό ήταν το προβληματικό σημείο. Απενεργοποιημένο το lens flare και όλα πήγαιναν ως αναμενόταν. Φυσικά πρόκειται για βλακεία των δημιουργών και είναι ακραία παθολογική περίπτωση σε ένα παιχνίδι, απλά το να κρίνεις επιδόσεις δεν είναι τόσο εύκολη περίπτωση τελικά.

 

Γιατί τόσο μπουρδουκλομένο παράδειγμα; Με το lens flare + framelock ο μέσος όρος των επιδόσεων ήταν στα ~30 fps και χωρίς το lens flare στα ~34 fps. Λογικά τα 4 fps κανένας δεν θα περίμενε να κάνουν αισθητή διαφορά, ωστόσο λόγω της προβληματικότητας της πρώτης περίπτωσης δεν παιζόταν, ενώ η δεύτερη παιζόταν αρκετά πιο άνετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω αλλα αν παρουμε την περιπτωση με την τεραστια αποκλιση στο πεδιο τιμων των framerates λογικα θα εχουμε και τεραστια low deeps @min framerates τα οποια μπορει να δινουν στο παιχνιδι μια αισθηση πολυ κακη.Αυτη η περιπτωση γινεται ιδιατερα εμφανης ειδικα σε νεοτερα games οπυ η πολυπλοκοτητα των σκηνων μπορει να διαφερει πολυ σε επεξεργαστικες απαιτησεις απο σκηνη σε σκηνη.

Αυτο για μενα ειναι καλυτερο να το κανεις σε παλιοτερα παιχνιδια στα οποια ξερεις οτι μια high end καρτα τα χειριζεται καλα απο αποψη διακυμανσης των min/max framerates και δεν εχεις προβλημα να περιορισεις τα max framerates.

 

Και σχετικα με αυτο που ειπες πριν για μενα το tearing στο gaming ειναι κατι που δεν το ανεχομαι. Προτιμω capped@60fps ακομα και σε ταχυτατα FPS παρα tearing. Αυτο φυσικα ειναι κατι που διαφερει απο ανθρωπο σε ανθρωπο.

 

Oι επιδόσεις με vsync (or upper framerate cap) είναι μοιραία μικρότερες γενικά και στις περισσότερες των περιπτώσεων και οι ελάχιστες τιμές είναι μικρότερες παρά στις περιπτώσεις χωρίς vsync.

 

FRAPS και log framerate per second και ανάλογα πειράματα για να το διαπιστώσεις.

 

Η λύση για μένα είναι απλούστερη και λέγεται CRT; από 160Hz ως και 75Hz στην πιο τρελλή ανάλυση (2048*1536). Απέχει παρασάγγας να έχω vsync με 60Ηz και 110Ηz συγκριτικά. Η μέρα που θα αντικατασταθούν οι LCD οθόνες γενικά θα είναι μια μέρα ευτυχίας για μένα και μην μου το χρεώσετε σαν προκατάληψη, γιατί ίδια άποψη έχω για όλες τις χρήσεις της εν λόγω τεχνολογίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oι επιδόσεις με vsync (or upper framerate cap) είναι μοιραία μικρότερες γενικά και στις περισσότερες των περιπτώσεων και οι ελάχιστες τιμές είναι μικρότερες παρά στις περιπτώσεις χωρίς vsync.

 

FRAPS και log framerate per second και ανάλογα πειράματα για να το διαπιστώσεις.

 

Δεν διαφωνησα στο οτι μπορει να εμφανιστουν χαμηλοτερα min framerates me vsync/on αλλα στο οτι σε ενα παιχνιδι που οι διακυμανσεις στην αποδοση ειναι τεραστιες τα υψηλοτερα max framerates ειναι καλυτερα. Αν απο τα 100fps δλδ εμενα με ριχνει στα 35 σε μια πολυπλοκη σκηνη τοτε ειναι κυλυτερα να χρησιμοποιω χαμηλοτερα max framerates ακομα και αν αυτο εχει ως αδιαμφισβητητο κοστος το ταχυτερο gameplay.

 

Η λύση για μένα είναι απλούστερη και λέγεται CRT; από 160Hz ως και 75Hz στην πιο τρελλή ανάλυση (2048*1536). Απέχει παρασάγγας να έχω vsync με 60Ηz και 110Ηz συγκριτικά. Η μέρα που θα αντικατασταθούν οι LCD οθόνες γενικά θα είναι μια μέρα ευτυχίας για μένα και μην μου το χρεώσετε σαν προκατάληψη' date=' γιατί ίδια άποψη έχω για όλες τις χρήσεις της εν λόγω τεχνολογίας.[/quote']

 

Ok το μονο που μενει ειναι να δω και συγρονα ποιοτικα games σε τετοιες αναλυσεις να πιανουν 80-120 fps se 16x12 με full AA/AF. :)

Απο τοτε που εβαλα μια LCD σπιτι μου, δεν ξαναβαζω CRT για gaming :)

H απιστευτη διαυγεια στην εικονα και η προστασια των ματιων μου, απεχει για μενα παρασαγγας απο το ταχυτερο gameplay,πιθανο ghosting κτλ κτλ.

Εχω διπλα διπλα μια 19'' Νokia 449XPRO με την TFT μου για TV και αλλες λειτουργιες οταν κανω web surfing και οταν τις βλεπω διπλα διπλα δεν μπορω να πιστεψω πως υπαρχουν ακομα CRT.

 

*Eχω την εντυπωση οτι οι εποχες που τα συγχρονα games αποδιδανε 100fps σε 1024x768 και 1280x960 αποτελουν σιγα σιγα παρελθον. Η μεταβαση στην LCD τεχνολογια αλλα και οι ολο και μεγαλυτερες αναλυσεις αλλα και τα εξωφρενικα σε απαιτητικοτητα πλεον games θα οδηγησουν σταδιακα σε ενα γενικο μ.ο fps πολυ χαμηλοτερο απο το παρελθον. Το 1600x1200 σε λιγο καιρο θα ειναι οτι ηταν το 1024x768 την εποχη της Voodoo.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ok το μονο που μενει ειναι να δω και συγρονα ποιοτικα games σε τετοιες αναλυσεις να πιανουν 80-120 fps se 16x12 με full AA/AF. :)

 

2xAA/8xAF σου κάνει ή θα το παζαρέψουμε αν full AA/AF εννοείς 16x Supersampling + 16x high quality AF; O ρυθμός ανανέωσης στα 1600 είναι στα 85Hz oύτως ή άλλος. Και υπάρχει πάντα η επιλογή και μικρότερων και μεγαλύτερων αναλύσεων. Δεν είμαι δέσμιος κάποιας native ανάλυσης.

 

H απιστευτη διαυγεια στην εικονα και η προστασια των ματιων μου' date=' απεχει για μενα παρασαγγας απο το ταχυτερο gameplay,πιθανο ghosting κτλ κτλ.[/quote']

 

Ghosting, higher degrees of aliasing/moire patterns, suckalicious response timings (albeit improving), angle dependency....να συνεχίσω;

 

Αν μια CRT έχει ελλειπής διαύγεια, ή έχει τινάξει τα πέταλα λόγω ηλικίας ή ανήκει στην κατηγορία ότι πληρώνεις παίρνεις. Πέραν τούτου στα πάντα υπάρχει ένα ευνόητο όριο αλλά και κόστος. Πάρε την CRT και συνέδεσέ την στο σύστημα με την GeForce και ενεργοποίησε το image sharpening για το δισδιάστατο. Ανέβασέ το μέχρι του σημείου που θα έχεις ανάλογο ghosting/aliasing με μια μέση LCD. Μετά ανέτρεξε στα photoshop filters και πες μου τι ακριβώς παρενέργειες μπορεί να έχουν τα κάθε είδους sharpening filters εκεί. Δυστυχώς το image sharpening δεν λειτουργεί σε VMR/overlay για να φανεί πόσο χαμηλώνει η ποιότητα απεικόνισης σε αναπαραγωγή video/dvd και μιας και είναι post effect δεν περνάει από το ramdac για screenshot από το δισδιάστατο.

 

Εχω διπλα διπλα μια 19'' Νokia 449XPRO με την TFT μου για TV και αλλες λειτουργιες οταν κανω web surfing και οταν τις βλεπω διπλα διπλα δεν μπορω να πιστεψω πως υπαρχουν ακομα CRT.

 

΄Οταν εμφανιστούν οι οθόνες SED σε μερικά χρονάκια θα δούμε ποιά τεχνολογία ήταν τελικά καλύτερη. Το δίπλα-δίπλα δεν μου λέει τίποτα όταν έχω διαρκώς 12 διαφορετικές οθόνες μπροστά μου στη δουλειά.

 

*Eχω την εντυπωση οτι οι εποχες που τα συγχρονα games αποδιδανε 100fps σε 1024x768 και 1280x960 αποτελουν σιγα σιγα παρελθον.

 

Kαι με μέσο όρο στα 100fps υπάρχουν και σήμερα παιχνίδια και με μέγιστες επιδόσεις που ξεπερνάνε τα 100 κατά πολύ. To Unreal Tournament (1) όταν κυκλοφόρησε σαν απλό παράδειγμα απέδιδε σε μια Voodoo3 3000 και ένα P2@400ΜΗz περίπου 40fps μέσο όρο τότε.

 

Η μεταβαση στην LCD τεχνολογια αλλα και οι ολο και μεγαλυτερες αναλυσεις αλλα και τα εξωφρενικα σε απαιτητικοτητα πλεον games θα οδηγησουν σταδιακα σε ενα γενικο μ.ο fps πολυ χαμηλοτερο απο το παρελθον. Το 1600x1200 σε λιγο καιρο θα ειναι οτι ηταν το 1024x768 την εποχη της Voodoo.

 

Δες παραπάνω. Ναι όντως θα συνεχίζουν να ανεβαίνουν η αναλύσεις και πέρα από τα 1600. Ποιός σου είπε όμως ότι το video bandwidth μιας LCD ανεβαίνει με ίδιους ρυθμούς όπως σε άλλες τεχνολογίες; Oι προαναφερόμενες μελλοντικές SED δεν είναι τίποτε άλλο παρά μία μέση λύση μεταξύ LCD & CRT, όπου απλά συνδυάζονται τα προτερήματα αμφοτέρων τεχνολογιών. Κοντολογής "τύπου CRT" σε μέγεθος LCD. To 2007 αναμένονται οι πρώτες τηλεοράσεις. Oι Plasma πάνε ήδη για απόσυρση. ΄Οταν το έλεγα στο παρελθόν με κοροιδεύανε. Δυστυχώς ή ευτυχώς η ποιότητα απεικόνισης των plasma panels είναι καλύτερη από τις LCD.

 

Για να μην παρεξηγηθούμε έχω LCD, απλά αποκλειστικά για χρήση γραφείου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2xAA/8xAF σου κάνει ή θα το παζαρέψουμε αν full AA/AF εννοείς 16x Supersampling + 16x high quality AF; O ρυθμός ανανέωσης στα 1600 είναι στα 85Hz oύτως ή άλλος. Και υπάρχει πάντα η επιλογή και μικρότερων και μεγαλύτερων αναλύσεων. Δεν είμαι δέσμιος κάποιας native ανάλυσης.

 

Οκ φιλε μου αλλα αλλο λεω εγω. Παιζοντας σε 16x12 με τουλαχιστον 16XAF(το οποιο δεν θυσιαζω για τπτ) το DIII,FC,Chronicles of Ridddick,SC:CT κτλ κτλ ποσα παραπανω frames/sec σου εβγαλε οταν πρωτοβγηκε απο τα 60; Και οταν εχεις μια 20'' ή 21'' τι να κατεβεις αναλυση; Σε PC παιζω οχι σε κονσολα... Οσον αφορα το scaling παντως εγω προσωπικα θεωρω οτι αρκετες LCD το κανουν θαυμασια. Η δικια μου παντως αν και σχετικα ξεπερασμενο μοντελο το κανει θαυμασια.

 

Ghosting, higher degrees of aliasing/moire patterns, suckalicious response timings (albeit improving), angle dependency....να συνεχίσω;

 

Οκ με επεισες.. Μισο να τηλεφωνησω στην μεταφορικη μου να μου φερει μια 21'' CRT σπιτι.. Aλλα που να την βαλω; Και που να κατσω για να μην χαλασω τα ματακια μου; Στο μπαλκονι; :)

 

΄Οταν εμφανιστούν οι οθόνες SED σε μερικά χρονάκια θα δούμε ποιά τεχνολογία ήταν τελικά καλύτερη. Το δίπλα-δίπλα δεν μου λέει τίποτα όταν έχω διαρκώς 12 διαφορετικές οθόνες μπροστά μου στη δουλειά.

 

SED,OLED,PLED... Ολα καλα, μεχρι τοτε ο καθεις βολευεται με οτι εχει και οτι θεωρει οτι ειναι καλυτερο για τις αναγκες του...

 

 

Kαι με μέσο όρο στα 100fps υπάρχουν και σήμερα παιχνίδια και με μέγιστες επιδόσεις που ξεπερνάνε τα 100 κατά πολύ. To Unreal Tournament (1) όταν κυκλοφόρησε σαν απλό παράδειγμα απέδιδε σε μια Voodoo3 3000 και ένα P2@400ΜΗz περίπου 40fps μέσο όρο τότε.

 

Φυσικα και υπαρχουν παιχνιδια που εχουν μ.ο >100 fps, αλλ το ζητημα ειναι ποια ΣΟΒΑΡΑ παιχνιδια; Εγω βλεπω οτι για να παιξεις σε 1920x1440 με καποια φιλτρα σε λιγο θα θες SLI ή multi rendering..

 

Δες παραπάνω. Ναι όντως θα συνεχίζουν να ανεβαίνουν η αναλύσεις και πέρα από τα 1600. Ποιός σου είπε όμως ότι το video bandwidth μιας LCD ανεβαίνει με ίδιους ρυθμούς όπως σε άλλες τεχνολογίες; Oι προαναφερόμενες μελλοντικές SED δεν είναι τίποτε άλλο παρά μία μέση λύση μεταξύ LCD & CRT, όπου απλά συνδυάζονται τα προτερήματα αμφοτέρων τεχνολογιών. Κοντολογής "τύπου CRT" σε μέγεθος LCD. To 2007 αναμένονται οι πρώτες τηλεοράσεις. Oι Plasma πάνε ήδη για απόσυρση. ΄Οταν το έλεγα στο παρελθόν με κοροιδεύανε. Δυστυχώς ή ευτυχώς η ποιότητα απεικόνισης των plasma panels είναι καλύτερη από τις LCD.

 

Για να μην παρεξηγηθούμε έχω LCD, απλά αποκλειστικά για χρήση γραφείου.

 

Ναι ξερω τι ειναι οι SED και ποια τα ορια μιας LCD ομως αλλο το αυριο και αλλο το σημερα οπως ειπα. Εγω θεωρω οτι πλην ελαχιστων επαγγελματικων εφαρμογων μια LCD μπορει να καλυψει ανετα μια CRT και στον τομεα του gaming. Οσον αφορα την διαυγεια φιλε μου εγω εμπιστευομαι το τι βλεπω και σε δυσδιαστατες αλλα και σε τρισδιαστατες εφαρμογες. Δεν μιλησα ουτε για πιστοτητα χρωματων ουτε για γωνιες θεασης ουτε για τπτ αλλο. Ουτε επαγγελματιας ειμαι. Αλλα 99 στους 100 να βαλεις μπροστα σε μια lcd και μια crt θα σου πουν οτι η lcd εχει καλυτερη διαυγεια. Η καλυτερη crt που εχω δει και κυκλοφορει στο εμποριο ειναι η NEC MultiSync FP2141SB-BK. Για τετοια ποιοτητα το συζηταμε αλλα για μια μεση CRT...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ φιλε μου αλλα αλλο λεω εγω. Παιζοντας σε 16x12 με τουλαχιστον 16XAF(το οποιο δεν θυσιαζω για τπτ) το DIII,FC,Chronicles of Ridddick,SC:CT κτλ κτλ ποσα παραπανω frames/sec σου εβγαλε οταν πρωτοβγηκε απο τα 60; Και οταν εχεις μια 20'' ή 21'' τι να κατεβεις αναλυση; Σε PC παιζω οχι σε κονσολα... Οσον αφορα το scaling παντως εγω προσωπικα θεωρω οτι αρκετες LCD το κανουν θαυμασια. Η δικια μου παντως αν και σχετικα ξεπερασμενο μοντελο το κανει θαυμασια.

 

Τι πρόβλημα έχει μια 1280 ανάλυση για παράδειγμα σε μια 21" οθόνη για να καταλάβω; Λέει πουθενά ότι τα 1600 είναι τρόπο τινά native ανάλυση;

 

Καθαρά σε θεωρητικό επίπεδο πάλι έχεις άδικο αν συνυπολογίσω τις επιδόσεις ενός SLi συστήματος. Δεν μου περιόρισες πουθενά το κόστος, ασχέτως ότι εκ των πραγμάτων κάθε 21" CRT είναι κατά πολύ φθηνότερη από μια 21" LCD. Τα response timings σε αυτό το μέγεθος είναι ακόμα για κλάματα, εκτός αν ξηλωθεί κανείς άγρια και πάρι μια Apple Cinema (όχι την 30-αρα), που εγώ προσωπικά το επιπλέον κόστος θα το επένδυα σε SLi με μια CRT.

 

 

Οκ με επεισες.. Μισο να τηλεφωνησω στην μεταφορικη μου να μου φερει μια 21'' CRT σπιτι.. Aλλα που να την βαλω; Και που να κατσω για να μην χαλασω τα ματακια μου; Στο μπαλκονι; :)

 

Τίθεται θέμα να πείσω κανένα; Θέμα γούστου είναι. Εγώ προσωπικά τουλάχιστον δεν χρησιμοποιώ την LCD για παιχνίδια, κι ας στοίχισε πάνω από τα διπλά λεφτά από την CRT (εκτός αν πάσχιζα να δικαιολογήσω το κόστος της). Φυσικά και είναι ο χώρος πρόβλημα στις CRT, δεν θα κρύψω ότι το γραφείο είναι 2.0 x 1.0m.

 

 

Φυσικα και υπαρχουν παιχνιδια που εχουν μ.ο >100 fps, αλλ το ζητημα ειναι ποια ΣΟΒΑΡΑ παιχνιδια; Εγω βλεπω οτι για να παιξεις σε 1920x1440 με καποια φιλτρα σε λιγο θα θες SLI ή multi rendering..

 

Υπάρχουν σοβαρά ή μή σοβαρά παιχνίδια; SLi ανέφερα παραπάνω. Aν και παλιό παιχνίδι στο SS:SE με 1xAA/16xAF το AGP σύστημα με την απλή 6800 ξεπερνάει τα 60 fps στο Valley of the Jaguar στα 2048*1536*32. Απλό παράδειγμα εγώ τουλάχιστον είμαι κατά της θεωρίας να ανέβουν αισθητά οι αναλύσεις και να εξαληφθεί η εξομάλυνση. Ασχέτως ότι αν συσχετίσω το μέγεθος του ορατού πλαισίου με την ανάλυση αυτή η ανάγκη για multisampling (πρόσεξε δεν γράφω επίτηδες εξομάλυνση γενικά) μικραίνει.

 

 

Ναι ξερω τι ειναι οι SED και ποια τα ορια μιας LCD ομως αλλο το αυριο και αλλο το σημερα οπως ειπα. Εγω θεωρω οτι πλην ελαχιστων επαγγελματικων εφαρμογων μια LCD μπορει να καλυψει ανετα μια CRT και στον τομεα του gaming. Οσον αφορα την διαυγεια φιλε μου εγω εμπιστευομαι το τι βλεπω και σε δυσδιαστατες αλλα και σε τρισδιαστατες εφαρμογες. Δεν μιλησα ουτε για πιστοτητα χρωματων ουτε για γωνιες θεασης ουτε για τπτ αλλο. Ουτε επαγγελματιας ειμαι. Αλλα 99 στους 100 να βαλεις μπροστα σε μια lcd και μια crt θα σου πουν οτι η lcd εχει καλυτερη διαυγεια. Η καλυτερη crt που εχω δει και κυκλοφορει στο εμποριο ειναι η NEC MultiSync FP2141SB-BK. Για τετοια ποιοτητα το συζηταμε αλλα για μια μεση CRT...

 

ΝΕC; Θεός φυλάξει. SONY/Εizo κλπ. Το 99% και 100% να το κάνεις δεν θα έχω αντίρρηση, αρκεί να μην κινείται τίποτα ή και τι ακριβώς θες να τους δείξεις για να τονίσεις τα θετικά ή αρνητικά της μιας πλευράς ή της άλλης. Ούτως ή άλλος εδώ ισχύει για το ποσοστό αυτό: jack of all trades, master of none. Και όχι δεν χρειάζεται να είσαι επαγγελματίας για να καταλάβεις τις διαφορές που θα μπορούσα να τονίσω:

 

The reason for this is that games without HDR look flat. They should, since they are only using a range of 256:1 in brightness—a small fraction of what our eyes can see. Consequently, low-dynamic-range imagery looks flat and featureless, no highs, and no detail in the shadows, the lows. If you game using a DFP (LCD display), you probably can't tell the difference anyway, since most LCD displays only have 5 or 6 bits of brightness resolution—an even narrower 32:1 or 64:1 range of brightness. On a CRT, you can see a lot more detail, and on the newer high-resolution displays, you can see not only the full 8 bits, but even more. There are new HDR displays that can display a full 16-bit dynamic range, and I can tell you that the difference is stunning. When these displays become more affordable in the next year or two, I don't know how we'll ever go back to the old way.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι πρόβλημα έχει μια 1280 ανάλυση για παράδειγμα σε μια 21" οθόνη για να καταλάβω; Λέει πουθενά ότι τα 1600 είναι τρόπο τινά native ανάλυση;

 

Φυσικα και δεν υπαρχει λογος να παιζεις οπωσδηποτε σε 16x12. Aυτο ειναι καθαρα υποκειμενικο θεμα και κατα ποσο θεωρεις οτι η 12x10 ειναι ιδανικη αναλυση για τετοια monitor. Εγω παντως την αποφευγω οσο μου δινεται η ευκαιρια.

 

Καθαρά σε θεωρητικό επίπεδο πάλι έχεις άδικο αν συνυπολογίσω τις επιδόσεις ενός SLi συστήματος. Δεν μου περιόρισες πουθενά το κόστος, ασχέτως ότι εκ των πραγμάτων κάθε 21" CRT είναι κατά πολύ φθηνότερη από μια 21" LCD. Τα response timings σε αυτό το μέγεθος είναι ακόμα για κλάματα, εκτός αν ξηλωθεί κανείς άγρια και πάρι μια Apple Cinema (όχι την 30-αρα), που εγώ προσωπικά το επιπλέον κόστος θα το επένδυα σε SLi με μια CRT.

 

Μα δεν μιλησα για σχεση αποδοσης/κοστους... Οσον αφορα τα response timings σε 20-24'' δεν θα ελεγα οτι ο χρονος αποκρισης ειναι για κλαματα σε καμια περιπτωση,και πιστεψε με ηταν ενας απο τους λογους που σκεφτομουν να μην αγορασω περισυ μια LCD. Τα 16ms(απο μαυρο σε ασπρο) οταν ειναι αληθινα ειναι επαρκεστατα για γρηγορο gaming στην πλειοψηφια των περιπτωσεων. Αλλα και αυτο ειναι καθαρα υποκειμενικο οποτε δεν νομιζω οτι εχει νοημα να το συζηταμε περαιτερω. Και να παρω Apple Cinema? Γιατι; Φοραμε το ιδιο panel με την Dell που εχω στα αναλογα μοντελα και η Apple στοιχιζει τα διπλασια λεφτα!! Μπα I think I'll pass :)

 

Τίθεται θέμα να πείσω κανένα; Θέμα γούστου είναι. Εγώ προσωπικά τουλάχιστον δεν χρησιμοποιώ την LCD για παιχνίδια, κι ας στοίχισε πάνω από τα διπλά λεφτά από την CRT (εκτός αν πάσχιζα να δικαιολογήσω το κόστος της). Φυσικά και είναι ο χώρος πρόβλημα στις CRT, δεν θα κρύψω ότι το γραφείο είναι 2.0 x 1.0m.

 

Οχι μωρε τροπος του λεγειν .... :razz: Kαι εδω ειναι καθαρα υποκειμενικο το θεμα... Εγω το βαρος/μεγεθος,καταναλωση τα θεωρω πολυ σημαντικους λογους για να αποφυγω μια CRT σε τετοιο μεγεθος. Ασε που για να βρω μια high end 22''CRT (αν βρω πλεον) θα μου στοιχισει πανω κατω οσο πληρωσα την LCD που πηρα. Δεν ειναι θεμα χρηματων αν ζητας μια κορυφαια CRT που να κανει πραγματικα την διαφορα απο μια LCD.

 

 

Υπάρχουν σοβαρά ή μή σοβαρά παιχνίδια; SLi ανέφερα παραπάνω. Aν και παλιό παιχνίδι στο SS:SE με 1xAA/16xAF το AGP σύστημα με την απλή 6800 ξεπερνάει τα 60 fps στο Valley of the Jaguar στα 2048*1536*32. Απλό παράδειγμα εγώ τουλάχιστον είμαι κατά της θεωρίας να ανέβουν αισθητά οι αναλύσεις και να εξαληφθεί η εξομάλυνση. Ασχέτως ότι αν συσχετίσω το μέγεθος του ορατού πλαισίου με την ανάλυση αυτή η ανάγκη για multisampling (πρόσεξε δεν γράφω επίτηδες εξομάλυνση γενικά) μικραίνει.

 

Υπαρχουν ομως κορυφαια παιχνιδια και μετρια... Στα κορυφαια δεν νομιζω να σκεφτεσαι καν να ανεβεις πανω απο 16x12 οταν πρωτοβγαινουν... Αν περασει κανας χρονος και βγουν οι αλλες high end κατι μπορει να γινει αλλα μεχρι τοτε το game δεν θα ειναι και τοσο προσφατο... Ever tried playing Chronicles of Riddick with soft shadows enabled?? (sm2++ mode)?

Κια δεν το λεω αυτο για να προμοταρω κανενα SLI ή το επερχομενο multi rendering (πανε αυτες οι εποχες για μενα τις εκανα με την Voodoo).

 

 

ΝΕC; Θεός φυλάξει. SONY/Εizo κλπ. Το 99% και 100% να το κάνεις δεν θα έχω αντίρρηση, αρκεί να μην κινείται τίποτα ή και τι ακριβώς θες να τους δείξεις για να τονίσεις τα θετικά ή αρνητικά της μιας πλευράς ή της άλλης. Ούτως ή άλλος εδώ ισχύει για το ποσοστό αυτό: jack of all trades, master of none. Και όχι δεν χρειάζεται να είσαι επαγγελματίας για να καταλάβεις τις διαφορές που θα μπορούσα να τονίσω:

 

Γιατι το λες αυτο; θεωρεις τα Diamotron και την Mitsubishi παιδια ενος κατωτερου θεου; Ενταξει η EIZO ειναι κορυφη στα CRT αλλα πλεον δεν νομιζω οτι τιθεται θεμα για καμια συζητηση αφου η γραμμη παραγωγης τους εχει σταματησει... :)

*BTW τα diamotron εχουν το καλυτερο convergence που εχω δει...

 

Κοντολογης νομιζω οτι ξεφυγαμε τελειως απο το ζητημα και συζηταμε ασκοπως και χωρις ιδιαιτερο νοημα. Εδω εχει ενα καλο roundup για τις LCD του 2005 και εξηγει καποια πραγματα που οταν τα διαβασα με καλυψαν αρκετα.

 

BTW ενδιαφερον η παραθεση any link? (αν και ακαιρη προς το παρον. U3 engine και βλεπουμε τι απο αυτα θα ισχυσει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aυτο ειναι καθαρα υποκειμενικο θεμα και κατα ποσο θεωρεις οτι η 12x10 ειναι ιδανικη αναλυση για τετοια monitor. Εγω παντως την αποφευγω οσο μου δινεται η ευκαιρια.

 

Ευνόητο αν έχεις 1600 native ανάλυση σε LCD.

 

Οσον αφορα τα response timings σε 20-24'' δεν θα ελεγα οτι ο χρονος αποκρισης ειναι για κλαματα σε καμια περιπτωση,και πιστεψε με ηταν ενας απο τους λογους που σκεφτομουν να μην αγορασω περισυ μια LCD. Τα 16ms(απο μαυρο σε ασπρο) οταν ειναι αληθινα ειναι επαρκεστατα για γρηγορο gaming στην πλειοψηφια των περιπτωσεων. Αλλα και αυτο ειναι καθαρα υποκειμενικο οποτε δεν νομιζω οτι εχει νοημα να το συζηταμε περαιτερω. Και να παρω Apple Cinema? Γιατι; Φοραμε το ιδιο panel με την Dell που εχω στα αναλογα μοντελα και η Apple στοιχιζει τα διπλασια λεφτα!! Μπα I think I'll pass

 

Τo ίδιο και αυτό panel για Dell/Apple αποτελούν μέχρι στιγμής εξαίρεση για 20/21". Η πλειοψηφία των οθονών σε αυτό το μέγεθος είναι ακόμα στα 25ms. Τα 16ms είναι χμμμμ *κρύβεται κάτω από γραφείο* διπλάσιος χρόνος από μια τυπική CRT :P

 

΄Οσον αφορά για το link που ζήτησες παράβλεψή μου:

 

http://www.extremetech.com/article2/0,1558,1745058,00.asp

 

Επειδή υπάρχει μια αρκετά μεγάλη πιθανότητα να γράψω τελικά ένα αναλυτικό review για σύστημα SLi, αναμένατε στο ακουστικό σας. Δεν έχω και άπειρο ελεύθερο χρόνο πια, ειδικά με 2 διαφορετικές δουλειές στην πλάτη μου. Εξαρτάται αν θα μου πάρει το κεφάλι ή απλά το skulp κάποια σεβαστή κυρία LOL :D

 

***edit: for monitor callibration

 

http://www.normankoren.com/makingfineprints1A.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

΄Οσον αφορά για το link που ζήτησες παράβλεψή μου:

 

http://www.extremetech.com/article2/0' date='1558,1745058,00.asp

 

Επειδή υπάρχει μια αρκετά μεγάλη πιθανότητα να γράψω τελικά ένα αναλυτικό review για σύστημα SLi, αναμένατε στο ακουστικό σας. Δεν έχω και άπειρο ελεύθερο χρόνο πια, ειδικά με 2 διαφορετικές δουλειές στην πλάτη μου.

 

***edit: for monitor callibration

 

http://www.normankoren.com/makingfineprints1A.html[/quote']

 

Always helpful ;-) Thankz

 

Περιμενω την πιθανοτητα να γινει πραγματικοτητα, ετσι για να θυμηθουμε και τις παλιες εποχες ;-) :grin:

 

Εξαρτάται αν θα μου πάρει το κεφάλι ή απλά το skulp κάποια σεβαστή κυρία LOL :D

 

Rofl... Θα την βρεις την λυση ειμαι σιγουρος ;-) :-P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...