Προς το περιεχόμενο

Κεφαλή Canon Pixma IP 3000


Nikolis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Den eimai toso sigouros oti den einai upoxrewmenh na epwmis9ei ta e3oda apostolhs me courrier. Pantws opws swsta parathrhses Nikolis kalo einai na leme kai ta kala (apla to kalo kai swsto shnu9ws einai kai to autonohto, gi auto kai uparxoun ta parapona otan kati paei straba alla leipoun ta sxolia otan ola douleuoun roloi. Mh 3exname omws oti pernaei kai sta psila grammata to gegonos oti autonohta exoume plhrwsei polles fores ena karo lefta gia kapoio proion kai to after sales 9a prepe na 9ewreitai dedomeno). Telos kalo ola kala loipon. Me geia to mhxanmhma. Telika ta melania sou htan sfragismena mias xrhsh 'h refills?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nikolis τον εκτυπωτη απο που τον ειχες αγορασει?

 

Τον εκτυπωτή τον είχα πάρει από Πλαίσιο. Σχετικά με τα μελάνια, ήταν σφραγισμένα και όχι refills. Αναφορικά με το courrier, σίγουρα τα έξοδα αποστολής βαρύνουν την Intersy σε περίπτωση ισχύος της εγγύησης, αλλά στη δική μου περίπτωση αντικατέστησαν την κεφαλή ενώ το λάθος ήταν δικό μου και σίγουρα δε με κάλυπτε η εγγύηση. Τελευταίο και καλύτερο, επειδή προσπάθησα να επιδιορθώσω τη βουλωμένη κεφαλή με διάφορους τρόπους και τελικά την κατέστρεψα και την πέταξα, δε μου τη ζήτησαν καν πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελευταίο και καλύτερο, επειδή προσπάθησα να επιδιορθώσω τη βουλωμένη κεφαλή με διάφορους τρόπους και τελικά την κατέστρεψα και την πέταξα, δε μου τη ζήτησαν καν πίσω.

 

Άντε τώρα να σε πιστέψουν :grin: :grin: :grin:

Νομίζω ότι έζησες ένα μικρό θαύμα. Τουλάχιστον βγήκες σώος και αβλαβής από την περιπέτεια. Ευχαριστούμε και για όλες τις παράπλευρες πληροφορίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και να σκεφτείς ότι πριν από καμμιά δεκαριά μήνες είχα χάσει τη φωτογραφική μου μηχανή (Canon A70) και τους ρώτησα αν η περίφημη εγγύηση κλοπής (Canon Value Plus νομίζω) κάλυπτε και την απώλεια. Η απάντηση ήταν φυσικά αρνητική αλλά αυτό που με πείραξε ήταν ότι ο τρόπος τους ήταν πολύ απότομος και κάπως ειρωνικός, παρά το ότι ήμουν πελάτης της Canon (430 είχα στάξει για να την πάρω). Επειδή μάλιστα ήμουν στεναχωρημένος αρκετά με το συμβάν, ήμουν έτοιμος να τους μπινελικώσω αλλά τελικά δεν έδωσα συνέχεια. Μάλλον τώρα έπεσα σε υπάλληλο - περίπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 χρόνια αργότερα...

Ξεθάβω το τόπικ, γιατί αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την κεφαλή του 3000 μου.

Πιο συγκεκριμένα προχθές έβαλα κάτι για εκτύπωση (κείμενο) και διαπιστώνω ότι εκτυπώνει άσπρο. Περίεργο γιατί είχα εκτυπώσει ακριβώς την προηγούμενη μέρα. Κάνω ένα καθαρισμό και τσεκάρω αν είναι οκ με το μοτίβο. Μου εκτύπωσε αλλά όχι σωστά όλα τα χρώματα (μαύρο είχε), οπότε λέω βάλτο για εκτύπωση κι αν είναι αλλάζω το χρώμα που τελείωσε πιθανώς μετά.

Αμ δε! Πάλι άσπρη η σελίδα. Ξανακάνω βαθύ καθαρισμό και βάζω να εκτυπώσω κι άλλο μοτίβο ελέγχου.

Τότε έρχεται το καλό το μήνυμα: "Η κεφαλή εκτύπωσης δεν έχει εγκατασταθεί σωστά" και ανάβει 5 φορές το πορτοκαλί λαμπάκι.

Οκ λέω θα κάνω μία ευθυγράμμιση... Ούτε αυτό! Ανοίγω το καπάκι για να δω τι γίνεται και βλέπω ότι η κεφαλή δεν επανέρχεται στο κενό, αλλά παραμένει δεξιά. Αποτέλεσμα είναι ότι δεν μπορώ να βγάλω τα μελάνια και την κεφαλή για να δω τι συμβαίνει.

Γνωρίζει κανένας πως μπορώ να την μετακινήσω ή να ανοίξω τον εκτυπωτή από τα δεξιά, γιατί δεν μπόρεσα να βρω τπτ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...