Προς το περιεχόμενο

Duke Nuken Forever: Σκέψεις, νέα και θεωρίες συνωμοσίας


godlike

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πριν λίγες μέρες το Via Gamers http://www.viavga.com/ έκανε ένα άρθρο σχετικά με το γιατί το DNF παίρνει τόσο καιρό, αυτό το άρθρο (http://www.viavga.com/default.aspx?PageID=20&AID=374)

με έβαλε σε κάποιες σκέψεις και είπα να τις μοιραστώ με τους απανταχού Insomniacs.

 

Λίγη ιστορία: Το DNF ήτανε να βγει το 1999 και τελικά μετά από διάφορα διαπλεκόμενα γεγονότα δεν έχει δει το φως της ημέρας 8 χρόνια μετά. Τώρα δεν θα πω την όλη ιστορία γιατί είναι κάτι που πονάει μιας και το περιμένω σαν βλάκας τόσα χρόνια. Θα σταθώ σε ένα μόνο πράγμα. Το παιχνίδι αρχικά φτιάχτηκε με την Quake II engine και αφού είδανε ότι δεν τράβαγε το αλλάξανε στην Unreal I από τότε δεν έχουμε νέα για το ποια engine θα χρησιμοποιήσει μιας και αποκλείω να βγει με 8 χρόνων τεχνολογία στην πλάτη του.

 

To ViaGamers λέει ότι πολύ σωστά ότι έχει γίνει και καινούρια αλλαγή στην engine αλλά ποια άραγε θα χρησιμοποιεί;; Η 3DRealms πριν μερικούς μήνες είχε πει ότι έχει κάνει license την Moqon Physics Engine (κάτι σαν την Havoc). Αυτό σύμφωνα με το VIA μας λέει ότι μάλλον η engine του DNF δεν θα είναι η Unreal 3 μιας και η Unreal 3 έχει πολύ καλή φυσική από μόνη της. Την Source Engine την αποκλείω μιας και πάει πακέτο με την Havoc και άρα μας μένει η Doom III Engine. Τα στοιχεία που δίνουν προβάδισμα στην Doom III engine είναι πρώτον ότι έχει χάλια φυσική και άρα αυτό δικαιολογεί την license της Meqon και το δεύτερο ότι η 3DRealms ετοιμάζει ένα παιχνίδι το Prey το οποίο χρησιμοποιεί την μηχανή του Doom III. Δεν ξέρω αλλά το θεωρώ πιο πιθανό μιας και όλα τα στοιχεία οδηγούν στην Doom.

 

Ένα άλλο κομμάτι προς συζήτηση είναι το γιατί το DNF αργεί τόσο. Οι λόγοι είναι διάφοροι και κανένας δεν γίνεται να τους ξέρει αλλά θα ήθελα να προσπαθήσω να βρω μερικούς.

 

Λόγος πρώτος: Μια Τρίτη αλλαγή στην μηχανή. Αυτό θα έπαιρνε αρκετό χρόνο και δουλειά.

 

Λόγος δεύτερος: Ετοιμάζεται μια ταινία Duke Nukem και θέλουν το DNF να βγει μαζί με την ταινία.

 

Λόγος τρίτος: Η ανάπτυξη του παιχνιδιού έχει σταματήσει αλλά το project δεν έχει ακυρωθεί. Κάποια ίσως στιγμή ίσως να ξαναρχίσουνε να δουλεύουνε πάλι πάνω στο DNF.

 

 

 

Αυτά από μένα, ελπίζω να σας έβαλα σε σκέψεις και εσάς. Αν κάτι έχετε να προσθέσετε πάνω σε αυτό το σίριαλ παρακαλώ πείτε το, και μην μου πείτε ότι πάλι με αυτό το ξεχασμένο παιχνίδι ασχολείστε γιατί θα λέτε ψέματα :)

Δημοσ.
off topic. Iha diavasi sta forums tis 3drealms apo developer (ohi dld apo member) oti to project PRAY ihe stamatisi/egatalifthi.Allaxe kati?

 

Eutixos alakse kati. To Prey einai pali sta skaria kai anamenetai na parousiastei stin fetini E3. Teleia!!

Δημοσ.

Καλά το PREY είναι ένα project το οποίο ακούγεται ακόμα πιο πριν από το DNF! Πρέπει να ήταν ~98 όταν πρωτοείχα δει φωτογραφίες! μετά ακυρώθηκε και τώρα πρώτη φορά βλέπω οτι αναστήθηκε!

Δημοσ.

Αυτό Οι τύποι στην 3DRealms είναι τρελοί, αφήνουν το ένα, ξεκινάνε το άλλο. Αυτό δικαιολογείται γιατί είναι τελειομανείς και οι δύο co-founders και δεν βγάζουν ένα game αν δεν είναι σίγουροι ότι θα είναι τέλειο. Καλό είναι αυτό αλλά μας έχουνε γκαστρώσει.

 

Για το PREY έμαθα ότι θα έχει την Doom III engine και μάλλον λέω μάλλον φτιάχνεται από την Human Head και θα παρουσιαστεί στην φετινή E3. Αυτά άκουσα.

Δημοσ.

οι λογοι καθυστερισης του DNF ως ενα σημειο ειναι καλα documented και δεν εχουν σχεση με αυτα που αναφερεις.

 

Το παιχνιδι ειχε ξεκινησει ως ιδεα το 1997, εκαναν Licence την μηχανη του quake 2 και ξεκινησαν να την τροποποιουν, αργοτερα και μετα απο ορισμενες διαφωνιες με την id, διευκοληνσεις απο την epic και φυσικα το unreal το παιχνιδι ΧΩΡΙΣ να εχουν ξεκινει να φτιαχνουν game content αλαξαν μηχανη.

 

αυτο μας φερνει απο στο 2001 οπου βγηκαν τα διασημα screen shots και το video στην Ε3. Το ζητημα ειναι ειναι το παιχνιδι το οποιο πρακτικα δεν ειχε καν πιστες art direction σεναριο κτλ και μετα απο πολλες λαθος αποφασεις αναφορικα με τις μελοντικες τεχνολογιες παραμεριστικε για την αναπτυξη και την προωθηση αλλων σχεδιων.

 

τα τελευταια νεα που ειχαμε απο τον ιδιο τον brushard ειναι οτι η μηχανη ειναι πλεον Home made και τα σημεια που διατηρει απο την unreal engine ειναι ελαχιστα (φανταζομαι ορισμενα assembly τμηματα για rasterazation που ετσι και αλλιος δεν αλαζουν, τετοια εχει και η doom 3 απο την quake και τη source απο την quake επισις) και οτι το περιεχομενο του παιχνιδιου ξεκινησε να φτιαχνετε ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ το 2003.

 

μπορουμε να ελπιζουμε σε μια late 2005 early 2006 κυκλοφωρια. Τωρα το τι κανουν πια εκει μεσα, εγω φανταζομαι οτι το DNF το αναπτυσουν πλεον 3-4 ατομα οχι παραπανω...

 

τα σεναρια που αναφερεις godlike περι ταινιων κτλ ειναι σχετικα σαφες οτι δεν στεκουν

 

θα σου προτεινα να διαβασεις λιγο το forum της 3drealms

Δημοσ.

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω που διαφωνείς με αυτά που λέω. Μήπως ξέρεις εσύ τους πραγματικούς λόγους και δεν μας το λες ή μήπως τους έχει ανακοινώσει επίσημα η εταιρεία και δεν το έχω πάρει ακόμα χαμπάρι. Όσο αναφορά την μηχανή πρώτη φορά ακούω για home made και μάλιστα από τον Brushard, δώσε link.

Δημοσ.

Λόγος πρώτος: Μια Τρίτη αλλαγή στην μηχανή. Αυτό θα έπαιρνε αρκετό χρόνο και δουλειά.

 

Λόγος δεύτερος: Ετοιμάζεται μια ταινία Duke Nukem και θέλουν το DNF να βγει μαζί με την ταινία.

 

Λόγος τρίτος: Η ανάπτυξη του παιχνιδιού έχει σταματήσει αλλά το project δεν έχει ακυρωθεί. Κάποια ίσως στιγμή ίσως να ξαναρχίσουνε να δουλεύουνε πάλι πάνω στο DNF.

 

διαφωνω σε αυτα και βρισκω την εικασια να χρησημοποιει την Unreal 3 περιτη (αλλα αυτο δεν το λες εσυ, ο αρθρογραφος το λεει:P) και την υποθεση οτι ΞΑΝΑ αλαξε η μηχανη αβασιμη, την unreal χρησημοποιουν, απλα την εχουν αλαξει τοσο πολυ που πρακτικα ειναι καινουρια.

 

επισις οι λογοι για τις καθυστερισεις ειναι *γνωστοι*, με κυριοτερο το οτι παλευουν να κρατησουν το παιχνιδι on top. Πχ αρχικα ηθελαν μια καλη φυσικη, βγηκε το HL2 που ειχε μαλλον καλυτερη οποτε αναγκαστικαν να το κανουν ΑΚΟΜΑ καλυτερο κτλ κτλ, αυτος ηταν και ο λογος που το παιχνιδι ξενισε να φτιαχνετε το 2003 θεματολογικα

 

"George Broussard has stated several times that the only parts of the Unreal engine which is still part of their code base is the netcode and the level editor. Everything else, including the renderer, have been written from scratch by 3D Realms."

 

απο το entry στην wickypedia (μαλιστα θυμαμαι να το διαβαζω στα forum τους αυτο, αλλα δεν μπορω να ξεθαψω το λινκ τωρα:( αν το βρω θα το ποσταρω)

 

on a sidenote η ιστορια εχει καταντησει γελεια, 8 χρονια, τελειωσαμε το γυμνασιο το λυκειο και κοντευουμε να τελειωσουμε τα πανεπηστιμια. Μαλιστα οι φανς του duke πρεπει τωρα να εχουν ΠΑΙΔΙΑ. Ελεος, κατα τη γνωμη μου το παιχνιδι θα παει απατο, τιποτα δεν μπορει να "ζησει" σε 8 χρονια development εδω το hl2 και ισα ισα τα καταφερε. Και ετσι πρεπει να γινει, γιατι 8 χρονια...?απαραδεκτοι, απαραδεκτοι

Δημοσ.

Βασικά η εικασία λέει ότι μάλλον δεν χρησιμοποιεί την U3.

 

Το ότι χρησιμοποιούν κομμάτια από την παλιά Unreal και έχουνε φτιάξει τα υπόλοιπα δεν το αποκλείω αλλά η δήλωση έχει γίνει καιρό.

 

Τώρα για τους λόγους καθυστέρησης τους έβγαλα τελείως από το μυαλό μου και προστίθενται στους ήδη υπάρχοντες. Μην πιστεύεις πάντως αυτά που λέει ο Brushard, marketing κάνει.

Δημοσ.
Βασικά η εικασία λέει ότι μάλλον δεν χρησιμοποιεί την U3.

 

ναι βρε αδερφε και σου λεω γιατι ειναι αστειο να το ισχυριζεται καποιος αυτο. Αν χρησημοποιει την Unreal 3 σε αυτο το επιπεδο development δεν θα τελειωσει ουτε το 2345

 

Το ότι χρησιμοποιούν κομμάτια από την παλιά Unreal και έχουνε φτιάξει τα υπόλοιπα δεν το αποκλείω αλλά η δήλωση έχει γίνει καιρό.

 

και λες να ξανααλαξαν? οχι, νομιζω πως ηδη δυο αλαγες τους εμαθαν:P

 

Μην πιστεύεις πάντως αυτά που λέει ο Brushard, marketing κάνει.

 

marketing θα ηταν να λεει οτι τους κλεψανε το πηγαιο κωδικα, αυτοι εχουν γινει ρεζιλι, thats not marketing its suicide

Δημοσ.
nomizw pws apla prepei na stamathsoume na asxoloumaste me auto to game k apla na perimenoume na bgei...

 

Vasika dikio exeis. To game exei argisei aiones kai mas exei spasei ta neura apo tin anamoni alla palola auta einai sinexeia stin epikairotita. Pos kataferane na asxoleite o kosmos sinexeia me auto tous vgazo to kapelo, einai poli kali sto marketing.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...