Dark-Shadow Δημοσ. 8 Απριλίου 2005 Δημοσ. 8 Απριλίου 2005 Gia sas pedia thelo na agoraso enan 160 i 200 GB Skliro disko exo mobo QDI Superb 4FX thelo na do an tous adexei olous exo 2 IDE wd 20GB kai 80GB mporeite na mou protinete poia marka na paro kai na mou peite an ypostirizei 160GB i 200GB i mobo mou?
poulinos Δημοσ. 8 Απριλίου 2005 Δημοσ. 8 Απριλίου 2005 Gia sas pedia thelo na agoraso enan 160 i 200 GB Skliro disko exo mobo QDI Superb 4FX thelo na do an tous adexei olous exo 2 IDE wd 20GB kai 80GB mporeite na mou protinete poia marka na paro kai na mou peite an ypostirizei 160GB i 200GB i mobo mou? sto site tis eterias grafei mexri ti disko antexoun.ama kaneis to teleuteo bios update sigoura antexei mexri 160 pou sou ipostirizei kai 80.gia 200 den eggiomai.gia disko ego tha elega wd alla genikos oti kai na pareis kalo einai poia kai ta 3 xronia eggiisi einai arketa.iparxoun alla topic sxetika me to poia marka einai kaliteri.
Dark-Shadow Δημοσ. 13 Απριλίου 2005 Μέλος Δημοσ. 13 Απριλίου 2005 File i QDI Superb 4FX den exei BIOS Update oute leei mexri posa GB paei o skliros oute sto manual mou ti tha prepei na kano?
poulinos Δημοσ. 13 Απριλίου 2005 Δημοσ. 13 Απριλίου 2005 afou den exei tipota apo ola auta tote to sigouro einai oti mexri 160 ise kalimenos.gia 200 den mporo na sou po.sinithos ama ena board blepei mexri 80 tote blepei mexri 160 sto nero.tora ida to board sto site tis qdi.sigoura pernei 200 .den ginetai na min pernei.einai new board.nomiza oti itan pio palio alla auto sigoura pernei.pragmati den iparxei bios oute manual.an den eperne 200 tha ixe bgei idi bios update gia auto.einai to standard pou bgazoun gia larger capacity.opos exo kanei apira updates gia na doun board paparano apo 14 peripou gb.parolo pou ta board itan palia otan bgikan 20arides diskoi kai 40 bgike bios ennoite.etsi kai me auto.an den eperne 200 tha ebgazan bios update dioti den tous simferei na xasoun apo auto.
polaki Δημοσ. 14 Απριλίου 2005 Δημοσ. 14 Απριλίου 2005 Steile kai ena email stin etairia, tha sou apantisoun
poulinos Δημοσ. 14 Απριλίου 2005 Δημοσ. 14 Απριλίου 2005 to an tha laveis apantisi exartate.i asus me exei geiosei se erotima tetoia zoa pou einai i allieddata me exei giosei kai auti i zyxel mia apo ta idia.i msi apantise tin epomeni mera.i toshiba episis.aporo giati bazoun texniki ipostiriksi otan ta zoa den apantoun sta mail.ti na po .eleos diladi.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.