Προς το περιεχόμενο

Silent Hunter III, όλα τα λεφτά.


nzeppos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αντε να κανω την αναθεματισμενη αναβαθμιση να αποκτησω επιτελους το εν λογο παιχνιδι!Ειχα παλια το Silent Hunter και το παιχνιδι ηταν απλα φοβερο,dynamic campaign κτλ.Το 2 καλουτσικο ηταν (απο οσο διαβαζα στα διαφορα reviews) αλλα χωρις dynamic campaign.Το 3 πρεπει να ειναι τρελη πορωση!

 

Θελω να κανω μια ερωτηση.Στο 1 οταν τα αντιτορπιλικα ηταν προβλημα το μονο που επρεπε να κανεις ηταν να μεινεις σε βαθος περισκοπιου,να τα αφηνεις να σε ακολουθουν και να τους ριχνεις με τις πισω τορπιλες.Ακρως αντιρεαλιστικο.Στο 3 παιζει κατι αναλογο?Γενικα, τα φοβασαι τα αντιτορπιλικα ή ξεφευγεις ευκολα?

  • Απαντ. 328
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Αν, όταν με το καλό αναβαθμίσεις, καταφέρεις και πετύχεις destroyer με τις πίσω τορπίλες, να μου το πεις κι εμένα.

Ένα-δυο μόνο έχω βουλιάξει κι αυτά με τετραπλό salvo από τα μπροστά tubes.

Όταν βλέπεις destroyer κάνεις την πάπια. Αν σε δει κι αυτός, κάνεις το σταυρό σου. Αν είναι πάνω από ένα και δεν έχεις μεγάλο βάθος από κάτω σου κάνεις τη διαθήκη σου καλού κακού. Αν είσαι μετά το '43 κάνεις απλώς load το τελευταίο save.

Δημοσ.
Αν' date=' όταν με το καλό αναβαθμίσεις, καταφέρεις και πετύχεις destroyer με τις πίσω τορπίλες, να μου το πεις κι εμένα.

Ένα-δυο μόνο έχω βουλιάξει κι αυτά με τετραπλό salvo από τα μπροστά tubes.

Όταν βλέπεις destroyer κάνεις την πάπια. Αν σε δει κι αυτός, κάνεις το σταυρό σου. Αν είναι πάνω από ένα και δεν έχεις μεγάλο βάθος από κάτω σου κάνεις τη διαθήκη σου καλού κακού. Αν είσαι μετά το '43 κάνεις απλώς load το τελευταίο save.[/color']

 

Περίεργο... εγώ με τις ακουστικές τορπίλλες έχω πολύ καλά αποτελέσματα

3/4 πετυχαίνω και είτε το βουλιάζω είτε το ακινητοποιώ. Μήπως έχει να κάνει με κάποιο mod ?

 

στην 27η αποστολή (1943) χτύπησα 2 μικρά destroyer απο ένα convoy και μετά έκανα πάρτυ μέχρι να τελειώσουν οι τορπίλλες, αλλα έχω το πρόβλημα οτι δύσκολα μου βυθίζονται τα μεγάλα καράβια με μια τορπίλλη.

 

παίζω με με όλα on στο realism εκτός απο το manual targetting

 

Δεν χρησιμοποιώ κανένα Mod, έχεις να προτείνεις κάτι πολύ καλό ?

(που να μην κάνει το παιχνίδι κουραστικό)

 

Η πράσινη τορπίλλη ξέρεις πως δουλεύει ?

 

Εχω βρει δυο πολύ εκνευριστηκές λεπτομέρειες μήπως υπάρχει κάτι που να τα διορθώνει ?

1. Οταν κάνεις κατάδυση και μετά ανάδυση ο αξιωματικός δεν πηγαίνει αυτόματα επάνω, ενω πριν μπορεί να τον είχες εκεί.

2. Οταν κάνεις κατάδυση με το radar ανοιχτό δεν ενεργοποιείτε αυτόματα αφου κάνεις ανάδυση.

 

Επίσης ξέρεις κανέναν εύκολο τρόπο να σου δώσει απόσταση απο στόχο το υδρόφωνο ? ή να κάνεις γρήγορα ένα στόχο assign στον sonarman για να μπορεί να σου δίνει γρήγορα την απόστασή σου απο αυτόν ?

Δημοσ.

Λοιπόν έχεις δίκιο, ομολογώ ότι τις Τ-5 Zaunkoenig τις είχα ξεχάσει, άλλωστε ήταν φτιαγμένες ακριβώς γι'αυτό το πράγμα, για να χτυπάνε τα destroyers. Εφ'όσον σε μένα δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα (έχω τις ίδιες ρυθμίσεις με σένα), λογικά θα είναι θέμα mod.

 

Όσο για mods...Είναι ιστορία, υπάρχουν πολλές εκατοντάδες. Χωρίζονται όμως σε δύο κύρια είδη:

  • αυτά που αλλάζουν τα γραφικά και τους ήχους

(π.χ. το φεγγάρι, το χρώμα ή τη διαύγεια της θάλασσας, το interface, τα textures μέσα στο υποβρύχιο, τα δέντρα και τα ground textures, τα κτίρια, δελφίνια, επίσης υπάρχουν καταπληκτικοί ήχοι από την ταινία Das Boot για τις εκρήξεις, την διαδικασία κατάδυσης ή τις απαντήσεις των αξιωματικών, υπάρχει μουσική για γραμμόφωνο κλπ)

 

και

 

  • αυτά που έχουν να κάνουν με το gameplay

(π.χ. big waves, damage model, συχνότητα εμφάνισης στόχων, εχθρικό Α.Ι., διάρκεια γεμίσματος κανονιού, fatigue model, harbour traffic, antisubmarine nets, ναρκοπέδια -άρα και minesweeper boat για να σου ανοίγει το δρόμο- κι ένα σωρό άλλα που είναι αδύνατον να θυμηθώ).

 

Όπως καταλαβαίνεις γίνεται χαμός. Για τα graphics/sounds mods δεν υπάρχουν "πακέτα", πρέπει να τα κατεβάσεις ένα ένα (για να ξέρεις και τι βάζεις). Για τα gameplay mods όμως, 2 είναι τα μεγάλα που κάνουν θραύση.

Υπό μια έννοια είναι supermods γιατί περιέχουν πάρα πολλά μικρότερα gameplay mods σε ένα πακέτο. Αυτά είναι :

Το Real u-Boat (RuB - 49MB) και το Improved u-Boat (IuB) (αυτό έχει και κάποια graphic mods)

(Ενώ υπάρχουν κι άλλα λιγότερο δημοφιλή, όπως το Harbour Traffic, το ImprovedConvoys, το FrontFlotilla κλπ αλλά να μην σας μπερδεύω)

 

Ρίξτε μια -γρήγορη- ματιά σε μερικές από τις αλλαγές του RuB 1.45(που είναι και το δημοφιλέστερο μακράν) :

>Real U-Boat 1.45 (realism mod for single player SH3):

This mod fixes a number of inconsistencies in Silent Hunter III. The changes more accurately reflect the available historical data concerning U-Boat activities in WW2. The eventual goal of the patch is to accurately recreate all aspects of the U-Boat war between 1939 and 1945. Please note that this mod is in no way supported or endorsed by Ubisoft. It is an unofficial patch intended purely to enhance everyone's enjoyment of the game.

IMPORTANT NOTES:

This mod is to be used with Silent Hunter III version 1.4b. It may not work properly if you don't have the correct game version installed. It is also compatible with the similarly numbered "SH3 Commander" mod.

When using SH3 Commander, in order to avoid any potential file integrity problems, ALWAYS perform a rollback in SH3 Commander BEFORE enabling or disabling any mods either via JSGME or manually - this includes uninstalling and installing Silent Hunter III.

New ship mods: RUb includes as many new ship mods as we can gain access to. However, if new ships are added to SH3 BEFORE installing RUb they may cause crashes if the ships aren't included in RUb. If new non-RUb-supported ships are added after installing RUb, players must ensure that the EnglishNames.cfg and GermanNames.cfg files are properly updated with the new ship listing.

2nd Flotilla careers: the standard game's starting base for 2nd Flotilla is wrong, and it has been changed in RUb. This means that if you start a career in 2nd Flotilla using the regular game, and then switch to RUb after doing any number of patrols with the standard game, you will get that number of notifications about a base change as you start every patrol. You may also find yourself suddenly patrolling off the coast of Africa (in which case you have to exit the patrol and it will fix itself). These problems can't be avoided, it's not a 'bug' in RUb that can be fixed. The base change notifications issue can probably be adjusted in the career files after the fact, but this adjustment is so complex that it's never been attempted. In short, it's easiest if players simply end 2nd Flotilla careers before switching from the standard game to RUb.

Saved Games: there are never any guarantees that saved careers will work after installing a new mod or a new official patch. You have a better chance of getting them to work if you save them in base than if you save them in mid-patrol, but they still may exhibit weirdness or cause the game to crash to the desktop. It's best to finish up any old careers before installing a new mod.

Multiplayer: when playing multiplayer games, each player involved in the session must be using the exact same campaign files (Campaign_LND.mis, Campaign_RND.mis and Campaign_SCR.mis). This means that all players using this mod in an online game must play with people who are using the same mod.

1x Play: For players who play patrols all in 1x speed, a different Basic.cfg file is required. This file is called Basic1x.cfg and you'll find it in the SilentHunterIII\data\Cfg folder after the mod has been installed. Simply delete the Basic.cfg file and rename the Basic1x.cfg file to Basic.cfg and you'll be all set for a 1x career.

----------------------------

Recommended Settings

For the most realistic simulation experience, it's recommended that players leave "No Map Contact Update" UNCHECKED. In this version of the mod the map contacts are shown on the in a subdued way so that players only get a general idea of the contact - as much as the hydrophone operator would be able to give the commander.

----------------------------

Installation instructions:

Please, always install the Real U-boat mod over a clean copy of Silent Hunter III with the necessary official patch.

If you're using the JoneSoft Generic Mod Enabler:
Simply unzip the RealUboat mod into the SilentHunterIII\MODS folder. Then, run JSGME.exe and you should see the mod listed as an available mod. Simply select it, then press the enable button and the mod will automatically install. If you ever want to uninstall the mod, simply run JSGME.exe again and disable the mod. This will return the game to its previous state.

If you're not using the JoneSoft Generic Mod Enabler, first unzip the mod to the desktop. Then, open the folder that's been created. Inside you'll see a data folder and a readme file. Copy these to the SilentHunterIII folder (make sure you have the correct version of SH3 installed first). When you copy the files, Windows will ask you if you want to overwrite files: click on yes for all files.

----------------------------

Version 1.45

051003: Radio mod added for German version. Mod adapted from various sources. Modders: U-4, Fletcher_72, Purplehaze, Prien, JG400Pips, U-538, Irishred (data\Campaigns\Campaign\messages_de.txt).

051003: Radiologlite mod added for English version. Mod by Irishred and Sniper1 (data\Campaigns\Campaign\messages_en.txt).

051003: Fixed more U-boat reflections. Mod by Sergbuto (Turm2D_2_hd.dat, Turm9c_1_hd.dat, plus all the same files as the reflections fix in RUb1.44).

051007: Added Snorkel visibility fix. Mod by Jungman (data\Library\AI_Sensors.dat).

051002: Updated new dial graphics. Dials version 1.2 Mod by Pascal, Ripbud and OneTinSoldier (data\Menu\Gui\Layout\Dials1.tga, DialsFdb.tga).

051016: Added Hospital Ship mod. Mod by Iambecomelife and Sergbuto (data\Roster\various nationalities\Sea\NHOS.cfg, data\Sea\NHOS\All files, data\Sea\EnglishNames.cfg, GermanNames.cfg).

051016: Added ability to sail on the surface with decks awash (all player-controlled U-boat config files in data\Submarine\NSS_Uboat**).

051017: Added French language (all *fr* files plus Localization.cfg).

051107: Added new 'Speed of Sound' mod version 1.2. Mod by Average Joe (data\Sound\Depth charges exploding from submarine.wav, P05_@Depthcharge_explosion.wav, P06_#Splinter_explosion.wav, P09_$Gun_muzzle_flash.WAV, P10_#Shell_fire_explosion.wav, P11_@ref_torp_great_explosion.wav, P16_#oil_explosion.wav).

051020: Updated U-boat individual number info for Type VIIC. Mod by Beery (data\Roster\German\Submarine\SSTypeVIIC.cfg).

051020: Updated (8 October 2005) Improved Convoys mod added. Mod by Jasonb885 & Sergbuto (data\Campaigns\Campaign\Campaign_RND.mis, all files in data\Roster\American, data\Roster\British, data\Roster\Netherland, data\Roster\Norway, plus data\Sea\NDD_C&D\NDD_C&D.dat and NDD_C&D.eqp).

051021: Reduced renown requirement for Type XXI to 15000. Adjustment by Beery (data\Cfg\Basic.cfg).

051021: Added Cloud fix. Mod by Seeadler (data\scene.dat).

051024: Added new world map with text for all major ocean features.  Mod by FLB sale U-999 (data\Terrain\Maps\Map1\4320_2160.raw).  Also added a new zoom level (data\Menu\Cfg\Maps.cfg, data\Terrain\TerMaps.cfg).

051024: Fixed misaligned cables on some Type VII boats.  Mod by Flakwalker (data\Objects\Turm7c_1_hd.dat, Turm7c_2_hd.dat).

051024: Fixed Radio/Repair Compartment fatigue bug.  Bug fix by GouldJG (data\Basic.cfg).

051026: Adjusted realism settings to allow for bug in realistic sinking times (data\Cfg\GameplaySettings.cfg).

051026: Removed 'give away' "We've been detected" and "Torpedo Missed" messages (data\Menu\*_menu.txt).

051026: Fixed long range gunnery on KGV (data\Library\guns.sim).

051026: Added Officer Icon mod.  Mod by Captain America (data\Menu\Gui\Layout\OfficerA.tga, OfficerB.tga).

051027: Fixed weather reports icons.  Mod by Marhkimov (data\Menu\Gui\Layout\MainOrders.tga, data\Menu\menu_1024_768.ini).

051102: All new Campaign_SCR.mis file added.  Mod & Bugfixes by Teddy Bar & Stiebler (data\Campaigns\Campaign\Campaign_SCR.mis).

051101: Fixed some incorrect town and port alignment colours.  Adjustment by Beery (data\Campaigns\Campaign\Campaign_LND.mis, data\Roster\DefSide.cfg).

----------------------------

Version 1.44

050813: Added new shell damage graphic. Mod by EFileTahi-A (data\Misc\Damage_metal_a.tga, Expl_mask01_a.tga).

050823: Made all flotillas accessible as starting flotillas in any year from 1939 to 1945. Mod by Beery (data\Cfg\Flotilla.cfg; data\Menu\cfg\menu\flotillas.cfg; data\Menu\de_menu.txt, en_menu.txt).

050827: Adjusted some 11th Flotilla patrol destinations to suit 11th Flotilla's area of operations. Mod by Beery (data\Cfg\Flotilla.cfg).

050829: Adjusted night sky colour and ambient light settings. Mod by Beery (data\Env\SkyColors_Arct.dat, SkyColors_Atl.dat, SkyColors_Med.dat).

050901: Added missing radar for late war Wellington. Mod by Jungman (data\Air\ALB_Wellington\ALB_Wellington.sns).

050914: Fixed bug with various flotilla starting boats. Fix by Jaesen Jones (data\Cfg\Flotilla.cfg).

050917: Reduced tonnage of Large Cargo ship and Transport ship. Adjustment by Beery (data\Sea\NKGN\all files; data\Sea\NPTR\all files).

050919: Added latest Improved Convoys mod. Mod by Jasonb885 & Sergbuto. Same files as previous version.

050919: Added earlier (visible) version of single ship contacts. Adjustment by Iceberg (data\Menu\Gui\Units\UnitMShip.tga, UnitWShip.tga).

050924: Changed weather report to WO. Mod by Heretic and TimeTraveller (data\Menu\menu_1024_768.ini).

050924: (German version only) Changed NA officer reports to Obersteuermann and various adjustments made to German text. Mod by JG400_Pips (data\Menu\de_menu.txt).

051002: Fixed reflections on various U-boats. Mod by Sergbuto (data\Objects\Turm2A_1_hd.dat, Turm2D_1_hd.dat, Turm9_1_hd.dat, Turm9c_2_hd.dat, Turm9c_3_hd.dat; data\Submarine\NSS_Uboat2A\NSS_Uboat2A.dat; data\Submarine\NSS_Uboat2D\NSS_Uboat2D.dat; data\Submarine\NSS_Uboat21\NSS_Uboat21.dat).

051002: Added new dial graphics. Dials version 1.1 Mod by Pascal, Ripbud and OneTinSoldier (data\Menu\Gui\Layout\Dials1.tga, DialsFdb.tga).

----------------------------

Version 1.43p

Added missing base markers, including Freetown, Halifax, Port of Spain, San Fernando and Djakarta. 

Fixed the markers on all friendly ports, so that a uboat can spawn there without any issues. This was broken before in most non-flotilla ports and Bergen. 


Version 1.43

050719: Fixed radar and sonar bugs in the Type XXI.  Mod by Cdr Gibs (data\Cfg\Basic.cfg).
050720: Fixed IXD2 torpedo loadout bug (data\Cfg\Basic.cfg).
050709: Balanced the starting crews to make the combat fatigue and qualifications systems more challenging. Mod by Beery and Jaesen Jones (data\Cfg\crew_config_II_1.cfg and all other crew config files in data\Cfg).
050715: Adjusted Realistic Plotting mod. Fix by Observer (data\Cfg\Contacts.cfg, GameplaySettings.cfg. Also data\Menu\Gui\Units\unitAir.tga, UnitAirL.tga, UnitAirM.tga, UnitLand.tga, UnitLandL.tga, UnitLandM.tga, UnitMShip.tga, UnitMShipL.tga, UnitMShipM.tga, UnitWShip.tga, UnitWShipL.tga, UnitWShipM.tga. Also, all shp.tga files in the aircraft folders in data\Air).
050719: Enemy fog factor doubled. Fix suggested by CCIP (data\Cfg\Sim.cfg).

050703: Changed max height of free camera from 70 to 2000. Adjustment by Beery (data\Library\Cameras.dat).
050720: Added a new ASW mod. Mod by CCIP based on work done previously by gouldjg, Jungman, Jace11 and TimeTraveller (AI_Sensors.dat, DC_X_H.sim, DC_X_H.zon, Depth_charges.sim, Depth_charges.zon, Shells.zon). This includes Jungman's latest sonar fix.
050719: Increased visual range in perfect weather: fix by CCIP. Also, corrected the wrong bearings on the radar: fix by Jungman (data\Library\Sensors.dat).
050731: Added more national flags to the game. Flag mod by Sergbuto (data\Library\flag.dat).

050802: Added new nationality labels with flags to ship identification manual. Mod by Beery (data\Menu\Gui\RecManual\various Cov*.tga files).

050721: Removed intro movie. Mod by Beery (data\Movies\Intro\Intro.wmv).

050721: Adjusted C3 Cargo Ship draught from 9m to 12m. Adjustment by Beery (data\Sea\NKC3\NKC3.cfg, NKC3.sim, NKC3.zon, NKC3_en.log, NKC3_ge.log).

050704: Added new JU87, ME109 and FW200 skins. Mods by macstu23 (data\Textures\TNormal\tex\JU87Stuka.tga, MesserschmittBF109.tga, FW200.tga).

050706: Re-introduced the older protractor mod. Mod by Jace11 (data\Submarine\NSS_Uboat2A\NSS_Uboat2A_shp.tga, and all other shp.tga files in all Uboat files in data\Submarine.
050720: Raised weather condition cap on using U-boat guns. Adjustment by Beery (all player-controlled U-boat config files in data\Submarine\NSS_Uboat**).

050716: Tweaked Hollywood DM to make it a little more balanced. Tweak by CCIP (data\Zones.cfg).

050716: Added sub net sound from Harbour Traffic mod.  File by Rubini (data\Sound\Collision_AntiSubmarineNet_int.wav).

050720: All new water - still murky but more visible up close. Mod by Beery based on new info found by Manuel, and thanks to Timetraveller (data\scene.dat and data\Env\EnvColors_Arct.dat, EnvColors_Atl.dat, EnvColors_Med.dat).

050725: Added Improved Convoys mod. Mod by Jasonb885 & Sergbuto (data\Campaigns\Campaign\Campaign_RND.mis, all files in data\Roster\American, data\Roster\British, data\Roster\Netherland, data\Roster\Norway, plus data\Sea\NDD_C&D\NDD_C&D.dat and NDD_C&D.eqp).

050729: Added Ops Mod. Mod by Nico71, Jace11, CCIP, Egan, Jasonb885 (data\Campaigns\Campaign\Campaign_LND.mis, Campaign_RND.mis, Campaign_SCR.mis, data\Cfg\AirStrike.cfg, data\Land\all files and folders in the mod - too many to list, data\Library\Shells.sim, data\Roster\all files and folders in the mod - too many to list, data\Terrain\Locations.cfg).

050805: Added 'Additional Merchants' and 'Southampton Cruiser' mods. Mods by Sergbuto (data\Roster\British\Sea\CLSouthampton.cfg, NKGN.cfg, NPTR.cfg; data\Roster\American\Sea\NKGN.cfg, NPTR.cfg; data\Roster\Canadian\Sea\NKGN.cfg, NPTR.cfg; data\Sea\EnglishNames.cfg, GermanNames.cfg; data\Sea\NCL_Southampton\all files; data\Sea\NKGN\all files; data\Sea\NPTR\all files).

050805: Adjusted drafts on Fiji, Clemson, Southampton. Went back to default drafts on Flower and NTRW (Armed Trawler). Adjustments by Beery (data\Sea\sim and dat files for the above listed ships).

050805: Adjusted DC Depth Precision and Max Radius to reduce/fix DD suicide bug. Adjustment by Beery (data\Library\DepthCharges.sim, DepthCharges.zon).


----------------------------

Version 1.42

050630: Added realistic torpedo loadouts mod. Mod by Anteater, configured for RUb by U29 (data\Cfg\Basic.cfg).
050628: Added new Realistic Plotting mod. Mod by GouldJG with additional content by Observer (data\Cfg\Contacts.cfg, GameplaySettings.cfg. Also data\Menu\cfg\Maps.cfg, data\Menu\Gui\Units\Selection.tga, UnitMShip.tga, UnitMShipL.tga, UnitMShipM.tga, UnitSub.tga, UnitSubL.tga, UnitSubM.tga, UnitWShip.tga, UnitWShipL.tga, UnitWShipM.tga and data\Menu\Gui\ContLine.tga, DashLine.tga. Also, all shp.tga files in the ship folders in data\Sea. Plus, data\Submarine\NSS_Uboat2A\NSS_Uboat2A_shp.tga, and all other shp.tga files in all Uboat files in data\Submarine).

050629: Added Storm Sinkings Fix. Bug fix by CCIP (various *.sim and *.zon files in data\Sea\ship folders).

050630: Added new JU88 skin. Mod by macstu23 (data\Textures\TNormal\tex\JU88.tga).

050629: Added 'Hollywood' Damage Model. Mod by GouldJG (data\Zones.cfg).

----------------------------

Version 1.41

050625: Added new plane skins and aircraft configurations. Airpower mod by Jace11 (data\Air\ADB_JU87Stuka.cfg, ADB_JU87Stuka.sim, ADB_JU87Stuka.zon, ADB_JU87Stuka_en.log, ADB_JU87Stuka_ge.log and all similar files for all aircraft folders in data\Air, plus *.eqp files for the Liberator and the Avenger. Also, data\Cfg\Airstrike.cfg, data\Land\LAB_LargeAirBaseCa.cfg and all similar cfg files in all the LAB airbase folders in data\Land. Also, data\Markings (all files), data\Sea\NCV_Illustrious\NCV_Illustrious.cfg, data\Sea\NCVE_Bogue\NCVE_Bogue.cfg, data\Sea\NCVE_Casablanca\NCVE_Casablanca.cfg. Also data\Textures\TNormal\tex\Catalina.tga, Liberator.tga, Lockheed_P38J_Lightning.tga, Sunderland.tga. Also, data\Zones.cfg).

050625: Adjusted starting crew configurations to be more historically accurate. Crew configurations by Jaesen Jones and Beery (data\Cfg\crew_config_II_1.cfg and all other crew_config files in data\Cfg.
050627: Adjusted Flotilla grid destinations to include U-boat operations for 'Weserόbung', 'Fall Gelb' and 'Paukenschlag'. Mod by Beery (data\Cfg\Flotilla.cfg).

050623: Added realistic crew station names for German version (IWO, LI, WO). Mod by Beery (data\Menu\de_menu.txt).

050625: Added new Hurricane skin. Mod by Beery (data\Textures\TNormal\tex\Hurricane.tga).
050625: Added new Swordfish skin. Mod by macstu23 (data\Textures\TNormal\tex\Swordfish.tga).

----------------------------

Version 1.40b

050602: Adjusted AI flak gun effective range. Adjustment by Beery (data\Cfg\CrewAI.cfg).
050603: Adjusted lost contact time to 40 minutes. Fix by CCIP (data\Cfg\Sim.cfg).

050526: Adjusted night-time cloud colour. Mod by Beery (data\Env\EnvColors_Arct.dat, EnvColors_Atl.dat, EnvColors_Med.dat).

050531: Adjusted bomb effects as per Jace11's Air Power mod (Bombs.sim).
050531: Adjusted bomb effectiveness. Mod by Beery (data\Library\Bombs.zon).
050527: Adjusted deck gun reload time to match historical record for 'war patrol' reload times. Mod by Beery (data\Library\GUNS_SUB.sim).
050527: Adjusted range of star shells from 500m to 1500m. Mod by Beery. Plus, 20mm range reduction from Jace11's Air Power 1.3 mod (data\Library\Shells.sim).
050527: Adjusted deck gun shell damage to match historical reality. Mod by Beery (data\Library\Shells.zon).

050615: Updated U-boat individual number info. Mod by Beery (data\Roster\German\Submarine\SSTypeXXI.cfg).

050605: Revamped various areas of the game where the Hakenkreuz was missing. Graphics by Beery (data\Crew\Body\Body01\Rank_Deco_ND.tga, data\Crew\Casket\Casket01\01_Casket_D.tga; data\Menu\Data\academy02.tga, awards.tga, Deco00.tga, insigne.tga, startcampain.tga, ub aces.tga; data\Menu\Gui\RecManual\RecManCover.tga; data\Textures\TNormal\tex\NBB_BismarkC.tga).

----------------------------

Version 1.30 Full list of mods (because so much has been altered in SH3 v1.3):

* denotes files that have corresponding changes in other files.

050524: Added new 20/20 'levelled' mod. Mod by Pentallion (data\Campaigns\Campaign\Campaign_RND.mis).
Fixed spawn conflict bug. Mod by Nico (data\Campaigns\Campaign\Campaign_SCR.mis).

Added alternative version of Basic.cfg for players who play the game at 1X time compression. Mod by Beery (data\Cfg\Basic1x.cfg).
Adjusted fatigue progression to model long-term battle fatigue. Mod by Beery (data\Cfg\Basic.cfg).
Adjusted rank level 1 to zero, which allows each commander to be promoted to Oberleutnant zur See after his first patrol. Adjustment by Beery (data\Cfg\Basic.cfg).
Doubled the requirements for all commander medals except the Iron Cross 1st and 2nd class. Adjustment by Beery (data\Cfg\Basic.cfg).
Adjusted renown required for u-boat badge to 50 so that crewmen will get the medal at a more historically realistic rate. Adjustment by Beery (data\Cfg\Basic.cfg).
Increased length of time required for training on new boats. Adjustment by Beery (data\Cfg\Basic.cfg).
Increased time spent upgrading certain equipment. Fix by Beery and Shan_Hackett (data\Cfg\Basic.cfg).
Adjusted U-boat availability dates to match historical data. Adjustment by Beery (data\Cfg\Basic.cfg).
Added go-back view for periscope and UZO. Mod suggested by ? (data\Cfg\Commands_de.cfg and data\Cfg\Commands_en.cfg).
Removed keypad 'Enter' command to prevent accidental torpedo firing (*3: see below). Mod suggested by ? (data\Cfg\Commands_de.cfg, data\Cfg\Commands_en.cfg and data\Menu\de_help.txt, en_help.txt).
1st Flotilla data altered - changed starting port for 1939 to 1940 campaigns, changed U-boat assignment for 1940 campaign. Flotilla Mod by Beery (data\Cfg\Flotilla.cfg).
7th Flotilla data altered - removed Type XXI and changed 1943 starter boat from Type VII C/41 to Type VIIC. Flotilla mod by Beery (data\Cfg\Flotilla.cfg).
33rd Flotilla data altered - removed Type XXI. Flotilla mod by Beery (data\Cfg\Flotilla.cfg).
Fixed bug that gave patrols in a sea grid square that doesn't exist (BE30) - changed to BF17. Flotilla mod by Beery (data\Cfg\Flotilla.cfg).
Fixed several 7th Flotilla grid destinations that no Type VII U-Boat could reach. Flotilla mod by Beery (data\Cfg\Flotilla.cfg).
2nd Flotilla data altered - inserted a 1939 start date (*1: see below). Flotilla Mod by Beery (data\Cfg\Flotilla.cfg and data\Menu\cfg\menu\flotillas.cfg).

Added new crew uniforms. Clothing graphics by Beery, Insignia graphics by Aces (data\Crew\Body\Body01\OFF_TGA\01_OFF_Body01_D.tga, 02_OFF_Body01_D.tga, 03_OFF_Body01_D.tga, 04_OFF_Body01_D.tga, and data\Crew\Body\Body01\POS_TGA\03_OFF_Body01_D.tga and 04_OFF_Body01_D.tga).

All-new water. Mod by TimeTraveller, Purpulez, Mad-h and Beery (data\Env\EnvColors_Arct.dat, EnvColors_Atl.dat, EnvColors_Med.dat, SkyColors_Arct.dat, SkyColors_Atl.dat and SkyColors_Med.dat).

050523: Late war sonar and depth charge effectiveness adjusted. Sonar mod by Jungman (data\Library\AI_Sensors.dat, DepthCharges.zon).

2nd Flotilla data altered - inserted a 1939 start date (*1: see above). Mod by Beery (data\Menu\cfg\menu\flotillas.cfg and data\Cfg\Flotilla.cfg).
Added hakenkreuz to all medals and medal screen, removed unrealistic medals. Mod by Beery (data\Menu\Data\awards.tga and insigne.tga).
Altered crew fatigue graphic to be less frightening. Graphic by Kaa (data\Menu\Data\crew_sign.tga).
Added new dial graphics. Mod by Beery (data\Menu\Gui\Layout\Dials1.tga).
Added readable compass dial. Mod by Ripbud (data\Menu\Gui\Layout\DialsFdb.tga).
Adjusted GUI to enable easier use at night (*2: see below). Mod by Beery (data/Menu\Gui\RecManual\RecManBkgr.tga, data\Menu\Gui\DeckGun.tga, Notes.tga, Periscope.tga, UZO.tga, and all sil.tga files in the folders in data\Sea).
Added vertical nomograph tool. Mod by Wazoo, clean nav map by Tikigod. Merge by Kaa (data\Menu\Gui\StrTactMap.tga).
Added mod version number to loading screen. Mod by Beery (data\Menu\Loading\Intro.tga).
Added Friend or Foe Identification to in-game help. Mod by U1409 (data\Menu\de_help.txt and en_help.txt).
Removed Hull Integrity notification, changed 'target destroyed' report to 'She's going down!'. Mod by Beery (data\Menu\de_menu.txt, en_menu.txt).
Fixed numerous German spelling/word mistakes. Mod by 9th Flotilla (data\Menu\de_menu.txt, en_menu.txt).
050521: Fixed incorrect rank listings. Fix by Jaesen Jones (data\Menu\de_menu.txt, en_menu.txt).
Added realistic German ranks to English version of the game. Mod by Beery and Jaesen Jones (data\Menu\en_menu.txt).
Removed keypad 'Enter' command to prevent accidental torpedo firing (*3: see above) (data\Menu\de_help.txt, en_help.txt and data\Cfg\Commands_de.cfg, data\Cfg\Commands_en.cfg).
Removed binocular crosshair. Mod by Beery (data\Menu\menu_1024_768.ini).
Moved shortcuts bar so it's less visible. Mod by TimeTraveller (data\Menu\menu_1024_768.ini).

Added new wake graphics. Mod by Ailantd (data\Misc\siaj.tga, siaj_nave.tga, siaj_submarin.tga).
Removed orange U-boat position marker. Mod by Beery (data\Misc\UMark.tga).

Removed Ubisoft logo movie. Mod by 9th Flotilla (data\Movies\Logo.wmv).

050519: Updated U-boat individual number info, including Type IIB and Type IXC numbers (*4 see below). Mod by Beery (data\Roster\German\Submarine\SSTypeIIA.cfg, SSTypeIID.cfg, SSTypeVIIB.cfg, SSTypeIXB.cfg, SSTypeIXC.cfg, SSTypeIXD2.cfg).
Removed ship identities for UZO and periscope. Fix by Beery (data\Roster\English.cfg, German.cfg).

Adjusted GUI to enable easier use at night (*2: see above). Mod by Beery (all tga files in the folders in data\Sea, also data/Menu\Gui\RecManual\RecManBkgr.tga, data\Menu\Gui\DeckGun.tga, Notes.tga, Periscope.tga, UZO.tga).

More realistic and atmospheric sounds added. Mod by ? (data\Sound\Dive sequence.wav, Fanfara_01.wav, Submarine Bell.wav).

Type VII and Type IX U-boat ranges adjusted. Mod by Clive Bradbury (data\Submarine\NSS_Uboat7c\NSS_Uboat7c.sim, and all sim files for type IX U-boats in data\Submarine).

050518: Changed specs for Type IIA to better simulate a Type IIB (*4 see above). Mod suggested by Teddy Bar (data\Submarine\NSS_Uboat2A\NSS_Uboat2A.sim).

Added hydrophone graphic. Graphic by 9th Flotilla (data\Textures\TNormal\tex\cadrane_radio_7.tga, cadrane_radio_9.tga, cadrane_radio_21.tga, int_2_1.tga).
Added better quality German flags. Mod by Beery (data\Textures\TNormal\tex\German.tga and German_m.tga).
Added smaller moon. Mod by Ailantd (data\Textures\TNormal\tex\moon.tga, moon_256.tga).
Adjusted the hakenkreuz on the Bismarck. Mod by Beery (data\Textures\TNormal\tex\NBB_BismarkC.tga).
Added realistic sun graphic. Mod by Gunmod (data\Textures\TNormal\tex\sun_b.tga).

----------------------------

Patch Notes:

Fatigue: the new fatigue is based on a combat stress model. It is no longer fatigue. The feature is meant to reward careful crew assignments while removing the burden of micromanagement that the original game placed on the player. In this mod the torpedo compartments and the repair area are the most stress-inducing areas of the boat, so try to keep crewmen out of these areas until they are required to work there. Also, try to limit placing watch crews on duty during bad weather. It's best to submerge when the weather is bad. Always make sure not to spend too much time at under 32x time compression.

Combat stress and crew management: When crewmen become fully stressed they will work at lower capacity. In the first couple of missions (until you train specialists) this can make it difficult to run the boat. In the short-term, place NCOs and officers in compartments which are having trouble. Between patrols, give the necessary specialist badges to NCOs and officers so that they can work the worst-affected compartments more efficiently.

Sleeping areas and fatigue: Fatigue (now combat stress) will no longer heal during time spent in the sleeping areas, but these areas will prevent crewmen from becoming more stressed. Fill these compartments with all non-essential personnel in order to keep them rested for duty.

Fatigue Marker: the fatigue marker's shape and colour has been changed. This is to remind players that high fatigue is not a 'red alert' situation. Crewmen can and will do their job even when highly stressed, but their efficiency will drop considerably. A stressed torpedo crew often takes 24 minutes to load a tube, while a fresh crew takes only 12 minutes.

The Type XXI: only 11th Flotilla got the Type XXI operational before the war's end. This mod makes only very small concessions to playability in this regard - if you want to command a Type XXI, you will have to transfer to one between the beginning of July and mid-August 1944. You will then spend a frustrating few months as your new boat undergoes delay after delay. You will finally get your new boat between March and May 1945 - if you're lucky you will have enough time left to do a patrol in it before the war ends.

Minefields and submarine nets: players will find friendly ports are guarded with sub nets and mines. There is a destroyer escort available to take you safely through the port approaches. Alternatively you can use the maps found in the SilentHunterIII folder to navigate the approaches without using the escort.

Realism: this is the watch-word of this mod. The realistic features of this mod are not for everyone, so if you're finding the mod frustrating, simply uninstall it. This mod is intended to be used with FULL realism settings (except for camera views).

Realistic career length option: no U-boat commander ever had a career spanning the entire war. In reality, commanders all retired after a few patrols - usually somewhere between 3 and 16 patrols. Often they went to training units, or they took a staff position in BdU. If players don't mind some complex die-roll requirements, and if they are willing to voluntarily retire their commanders, they can simulate a realistic career by using the following method, which gives results that closely match the historical data for the career lengths of the aces:

On completing the 4th patrol and on completion of every patrol therafter, roll a die:
After patrols 4-7, a roll of 1 results in retirement from front line duty.
After patrols 8-13, a roll of 1 or 2 results in retirement from front line duty.
After patrols 14-15, a roll of 1, 2 or 3 results in retirement from front line duty.
After patrol 16, only on a roll of 6 can a career be continued.

----------------------------

Email any questions to the mod team at [email protected].

Team members: Aces, Acsoft, Ailantd, Augie64, Aviar, BBury, Beery, Billoute, Captain America, CCIP, Church SUBSIM, Clive Bradbury, Devnull, Dick Dastardly, Egan, Grouchy, GunMod, Heretic, Jace11, Jaesen Jones, Jiim, Kossu, Luminousbit0, Iurbz, McBeck, Mcoca, Myros, Neal Stevens, Nico71, Officerpuppy, Pentallion, Redwine, Ripbud, Shan_Hackett, Sulikate, Teddy Bar, Tikigod, Timetraveller, Tomcat 84, U-1409, Wazoo, and 'Music Fix Guy' (who contributed the music fix, but like Zorro, his identity remains unknown).

----------------------------

The mods, fixes and alterations contained in this compilation (the various files and folders contained in the compressed RUb 7z file) are owned by their individual authors. This compilation is freeware and may not be distributed in whole or in part on CD-ROM, disk, or other physical media for a fee without the permission of the individual authors.

The Real U-boat mod is © Copyright 2005, various authors. You must treat the Software like any other copyrighted material.

 

Μετά απ'όλα αυτά δεν νομίζω το stock παιχνίδι να έχει μεγάλη σχέση με το RuB modded...

Για να ξεμπερδέψω όσους μπερδεύτηκαν, η συμβουλή μου είναι "Βάλτε το RuB 1.45 και από πάνω το Harbour Traffic 1.47 και καθαρίσατε".

 

Για την ερώτηση κατάδυσης/ανάδυσης με τον αξιωματικό που δεν πηγαίνει μόνος του πάνω, νομίζω δεν υπάρχει λύση, πρέπει να τον πηγαίνουμε εμείς χειροκίνητα κάθε φορά. Όπως και αν αρχίσει να βρέχει με accelerated time που το πλήρωμα δεν φοράει μόνο του τα oilskins (αδιάβροχα) αλλά πρέπει να τους στείλεις κάτω και να τους ξαναπας πάνω για να τα φορέσουν.

Φαντάζομαι το ίδιο θα γίνεται και με το radar, δεν θα τα θεώρησαν bugs για να τα διορθώσαν με το 1.4b patch και λογικά δεν θα τα φτιάξουν ποτέ, αφού άλλο official patch δεν πρόκειται να βγει.

Δημοσ.

Eυχαριστω ρε φιλε για τον κοπο σου...

Δυο ερωτησεις χαζες και μια πιο σοβαρη:

 

Δεν εχω καταλαβει ακριβως τι παιζει με το bearing...Oταν σου λεει bearing 235

σημαινει οτι πρεπει να στριψω στην πορεια 235 για να τον πετυχω?Αν οχι υπαρχει καποιος τυπος μαθηματικος που σου λεει πως?

 

Και κατι ακομα...Δεν εχω καταφερει ακομα να εξοικειωθω με την πορεια του υποβρυχιου...Η πυξιδα εχει 2 επιλογες...Στην επιλογη που δεν εχει Β Ν Α Δ αν θελω να στριψω 45 μοιρες αριστερα παταω στην μεση του αριστερου τεταρτημοριου?οταν ολοκληρωθει η πορεια της βελονας πρεπει να επιλεξω αμεσως την βελονα σε θεση ορθης γωνιας για να διατηρησει την πορεια?

 

Kαταφερα να περασω σχετικα ευκολα απο το Γιβραλταρ και στην πορεια προς Βορεια Ιταλια εχω πεσει σε εμπορικο δρομο και καθε τοσο πετυχαινω εμπορικα πλοια.Το ενα εφυγε με τορπιλη (πρωτη βραδυνη!!!:twisted: ) τα αλλα με το κανονακι.Τι βληματα να χρησιμοποιω?Ακομα μπερδευομαι με το να ξεχωρισω τα εμπορικα πλοια....Ο μονος λογος που εχει σημασια ειναι το υψος του καταρτιου και το βαθος της καρινας?Υπαρχει σημαντικη διαφορα αν επιλεξω

C2 η Costal Merchant για παραδειγμα?Και πως μπορω να σημαδεψω συγκεκριμενο μερος του πλοιου?Παιζει ρολο το περισκοπιο?Προς το παρων αρκουμαι στο να το πετυχει....

Οσο για το ΑΟΒ αυτο το βαζεις χοντρικα?Εγω επιλεγω F12 και οπως το βλεπω επιλεγω αναλογα...Απο το περισκοπιο πως το κανεις?

 

Μαλλον οι ερωτησεις ειναι περισσοτερες τελικα... :)

Δημοσ.
Δεν εχω καταλαβει ακριβως τι παιζει με το bearing...Oταν σου λεει bearing 235

σημαινει οτι πρεπει να στριψω στην πορεια 235 για να τον πετυχω?Αν οχι υπαρχει καποιος τυπος μαθηματικος που σου λεει πως?

 

Πρακτικά υπάρχουν 2 bearings (brg). Το ένα είναι το γεωγραφικό' date=' δηλαδή της πυξίδας (π.χ. 90 μοίρες σημαίνει ανατολικά, όπου κι αν είναι στραμένο το υποβρύχιο) και το άλλο bearing εξαρτάται από τον άξονα του υποβρυχίου. Αυτό είναι και το συνηθισμένο, όλοι οι ναυτικοί αυτό χρησιμοποιούν.

Π.χ. αν σου πει "bearing 180" εννοεί ότι είναι ακριβώς πίσω σου, αν μιλάμε για "bearing 235" εννοούμε πίσω και αριστερά σου (7 o'clock που θα λέγανε στα αεροπλάνα).

Με αυτόν τον τρόπο δεν σε ενδιαφέρει αν το υποβρύχιο κοιτάει βόρεια, νότια ή οπουδήποτε αλλού, αλλά μόνο η σχετική θέση του στόχου από εσένα.

Φαντάζομαι θα υπάρχουν παραπάνω από ένας μαθηματικοί τύποι για την ακριβή εύρεση του απόλυτου (μαγνητικού) bearing, αλλά δεν έχω ασχοληθεί γιατί όλες οι πράξεις γίνονται νοητικά και εμπειρικά. Αν θέλω να χαράξω μια πορεία στο χάρτη αυτό που με νοιάζει πιο πολύ είναι ο προσανατολισμό μου σε σχέση με το βορρά, τα υπόλοιπα τα βρίσκω.

 

Και κατι ακομα...Δεν εχω καταφερει ακομα να εξοικειωθω με την πορεια του υποβρυχιου...Η πυξιδα εχει 2 επιλογες...Στην επιλογη που δεν εχει Β Ν Α Δ αν θελω να στριψω 45 μοιρες αριστερα παταω στην μεση του αριστερου τεταρτημοριου?οταν ολοκληρωθει η πορεια της βελονας πρεπει να επιλεξω αμεσως την βελονα σε θεση ορθης γωνιας για να διατηρησει την πορεια?

 

Η "έξω" πυξίδα είναι η συνηθισμένη πυξίδα που δείχνει το βόρειο πόλο (για την ακρίβεια στα υποβρύχια χρησιμοποιούσαν κυρίως γυροσκοπική πυξίδα) ενώ η "μέσα" δείχνει τις κατευθύνσεις σε σχέση με την πλώρη του υποβρυχίου.

Ένα παράδειγμα...

Έστω ότι σου λένε "target sighted at 315 bearing" και θέλεις να κατευθυνθείς ντουγρού πάνω του (ας υποθέσουμε ότι είναι ακίνητος ο στόχος).

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να στρίψεις 45 μοίρες αριστερά, ανεξάρτητα από το αν πηγαίνεις βόρεια, νότια ή οπουδήποτε αλλού. (Γιατί 45 μοίρες όμως?)

Αφού θέλεις να στρίψεις 45 μοίρες αριστερά πατάς (360-45) = 315 μοίρες στην μέσα πυξίδα. Δηλαδή στη μέση του πάνω αριστερά τεταρτημορίου.

Να γιατί ήταν 45 μοίρες. Πάντα προσθέτεις ή αφαιρείς το bearing που σου λένε από το 360 (το 360 ή το 0 είναι το "ακριβώς μπροστά σου").

Αν σου πουν brg 20 τότε θα στρίψεις 0+20=20 μοίρες (στην μέσα πυξίδα εννοείται).

Αν σου πουν brg 165, πάλι το ίδιο, 0+165=165 (και πας για σχεδόν επιτόπου στροφή).

Αν σου πουν brg 230, τότε στρίβεις 360-230=130 μοίρες κ.ο.κ.

Να γιατί χρειάζεται η "μέσα" πυξίδα, μ'αυτήν δεν χρείαζεται να κάνεις την πράξη, απλώς ό,τι σου λένε, αυτόν τον αριθμό πατάς.

315 brg σου λένε? Το 315 θα πατήσεις.

Αν φυσικά ο στόχος κινείται η κατάσταση περιπλέκεται γιατί θέλεις να βρεθείς μπροστά του.

 

Δεν ξέρω αν σε βοήθησα ή σε μπέρδεψα περισσότερο...

 

Στο παράδειγμα μας που έπρεπε να στρίψουμε 45 μοίρες, το rudder θα γυρίσει hard to port, θα στρίψεις αριστερά και όταν "ολοκληρωθεί η πορεία της βελόνας" δεν χρειάζεται να πατήσεις τίποτα, το υποβρύχιο θα διατηρήσει μόνο του την πορεία. Πλέον όμως ο στόχος θα είναι σε "bearing 0" αφού θα τον έχεις ακριβώς μπροστά σου.

 

Τι βληματα να χρησιμοποιω?Ακομα μπερδευομαι με το να ξεχωρισω τα εμπορικα πλοια....Ο μονος λογος που εχει σημασια ειναι το υψος του καταρτιου και το βαθος της καρινας?Υπαρχει σημαντικη διαφορα αν επιλεξω

C2 η Costal Merchant για παραδειγμα?Και πως μπορω να σημαδεψω συγκεκριμενο μερος του πλοιου?Παιζει ρολο το περισκοπιο?Προς το παρων αρκουμαι στο να το πετυχει....

Οσο για το ΑΟΒ αυτο το βαζεις χοντρικα?Εγω επιλεγω F12 και οπως το βλεπω επιλεγω αναλογα...Απο το περισκοπιο πως το κανεις?

 

Μπορείς να χρησιμοποιείς ό,τι βλήματα θέλεις, αυτό που έχει σημασία είναι τι ακριβώς θέλεις να χτυπήσεις.

Αν θέλεις να χτυπήσεις τη γέφυρα (για να σταματήσει το πλοίο αφού θα χτυπήσεις τον καπετάνιο) ή αν θέλεις να χτυπήσεις το φορτίο για να γίνει έκρηξη, θα χρησιμοποιήσεις τα εμπρηστικά βλήματα.

Αν θέλεις να χτυπήσεις το πλοίο χαμηλά, κοντά στην ίσαλο γραμμή, για να αρχίσει να μπάζει νερά και να μειώσει ταχύτητα, θα χρησιμοποιήσεις τα διατρητικά βλήματα. Αν το πλοίο έχει γίνει...κουρούμπελο και θέλεις να το βουλιάξεις τότε πάλι με διατρητικά θα το χτυπήσεις χαμηλά.

 

Αν επιλέξεις λάθος τύπο πλοίου (π.χ. coastal merchant αντί για C2) μειώνονται δραματικά οι πιθανότητες να το πετύχεις. Αυτό που σε ενδιαφέρει είναι το ύψος του καταρτιού σε σχέση με την επιφάνεια της θάλασσας. Γι'αυτό όταν έχει φουρτούνα και πάνε όλα πάνω κάτω είναι δύσκολο να υπολογίσεις την απόσταση.

Το βάθος της καρίνας σε ενδιαφέρει για την τορπίλη, το depth που θα την στείλεις. Π.χ. τα destroyers που έχουν 2-3m μόνο βάθος καρίνας είναι δύσκολο να τα χτυπήσεις ακόμα κι αν πηγαίνουν αργά, ενω ένα C3 που πάει 7-8m κάτω είναι πολύ πιο εύκολο.

Από την μέτρηση θάλασσα-κατάρτι θα βρεις την απόσταση από το πλοίο.

Όλα τα υπόλοιπα (ταχύτητα κλπ) υπολογίζονται συναρτήσει της απόστασης, οπότε αν κάνεις το λάθος στην απόσταση...καταλαβαίνεις.

 

Το περισκόπιο υποτίθεται το λοκάρεις πάνω στο πλοίο και τότε σημαδεύει αυτόματα το κέντρο του καραβιού. Από τη στιγμή δε που θα υπολογίσεις και το AoB μία φορά, αυτό θα ανανεώνεται συνεχώς καθώς το -locked- περισκόπιο θα ακολουθεί το καράβι. Θεωρητικά μπορείς να σημαδέψεις συγκεκριμένο μέρος του πλοίου μόνο αν το περισκόπιο δεν έχει λοκάρει. Πρακτικά τότε θα πρέπει κι εσύ και ο στόχος να είστε ακίνητοι. Δεν σε συμφέρει όμως, γιατί το καράβι πρέπει να χτυπηθεί στο κέντρο για να κοπεί στη μέση, στην πραγματικότητα αυτό γινόταν. Ή ακόμα καλύτερα να σκάσει η τορπίλη 2-3 μέτρα κάτω από την καρίνα, τότε πραγματικά τσακίζεται η "πλάτη" του πλοίου στη μέση, εκεί κάτω καμία θωράκιση δεν το σώζει. Και το μεγαλύτερο ocean liner θα κοπεί στη μέση αμέσως.

Θεωρητικά αυτά, γιατί πραγματικά ούτε στο παιχνίδι γίνεται εύκολα, ούτε και το '40 γινόταν αφού οι τορπίλες συνήθως δεν κράταγαν σωστά στο βάθος ή έσκαγαν πριν φτάσουν στο στόχο.

 

Το F12 δεν θυμάμαι τι κάνει, είναι η free camera? Δεν παίζω με εξωτερικές κάμερες, ούτε free, ούτε event, μόνο το targeting του Πρώτου έχω σαν βοήθεια (αν και συνήθως κάνω και μόνος μου τον υπολογισμό).

Το πως υπολογίζεις το AoB είναι ολόκληρη ιστορία, υπάρχει μέχρι και...mod που έχει διπλή πυξίδα σε jpg να την εκτυπώσεις, να την κόψεις και να κάνεις χαρτοκοπτική για να υπολογίζεις το AoB χειροκίνητα.

Ο πιο γρήγορος τρόπος είναι με το μάτι βέβαια, στο περίπου. Ή αν θυμάσαι την τριγωνομετρία του σχολείου, να πάρεις 4-5 μετρήσεις για την πορεία του στόχου, να τις χαράξεις στη χάρτη και τότε θα βρεις με ποια γωνία θα σε δει κάποια μελλοντική στιγμή στο τάδε μέρος, θα πας εκεί και θα περιμένεις.

Θυμήσου ότι αν λοκάρεις το περισκόπιο επάνω του, μία μόνο φορά να υπολογίσεις το AoB, από κει και πέρα θα ανανεώνεται αυτόματα.

 

edit:

Δείτε κι αυτό.

http://rapidshare.de/files/10393411/BigWaves.rar.html

Τα original κύματα του παιχνιδιού είναι μικρά, δοκιμάστε να βάλετε το x2 mod και θα δείτε κάτι...κυματάρες του Βόρειου Ατλαντικού, σε ζαλίζει αυτό το πράγμα. Καλύτερα όμως να παίζετε με τα 1.5x ή 1.25x, ό,τι σας βολεύει.

Απλώς αντικαταστείστε το .../silenthunter3/data/scene.dat αρχείο (αφού κάνετε backup) με αυτό των bigwaves και καλό κούνημα.

Δημοσ.

Γενικα εχω βελτιωθει στο να βρισκω τα πλοια εστω και μετα απο πολλες ωρες κυνηγι...Σε μια ενα πλοιο χρειαστηκε 4 τορπιλες για να βυθιστει...

Μια εφυγε νυχτα και αστοχησε,το ξαναχτυπησα με 2 το μεσημερι αλλα δεν βουλιαξε....Η τεταρτη το βρηκε στα -7 μετρα στην μεση και το κοψε στα δυο...

Ευτυχως αλλαζω στην επομενη περιπολια υποβρυχιο...Αυτο με το μικρο flank...

Για να δουμε...

Δημοσ.

Το τορρεντ με τα τραγουδια δεν εχει seeders...

Mηπως εχεις την λιστα με τα τραγουδια να τα βρω στο dc++?

Oταν εγκαταστησω το mode Real U-Boat 1.45 πρεπει να αρχισω απο την αρχη game?

Για τα voice commands εκτος απο μικροφωνο χρειαζεται και καποιο προγραμματακι?Υπαρχει στο mode αυτο?

Δημοσ.

Από τραγούδια εποχής για το γραμμόφωνο κυκλοφορεί πολύ πράγμα στο internet, ξεκίνησε από τα gramophone downloads του http://u-boot.realsimulation.com/ (αριστερά στη λίστα έχει ένα SH3 downloads που έχει κι άλλα πράγματα, όπως το φοβερό video Blind man's Tale).

 

Μπορείς να βρεις περισσότερα στη λίστα που έχει το http://www.subsim.com

(ίσως χρειαστεί να κάνεις πρώτα register ενώ πολλά links πρέπει να είναι obsolete πια, δυστυχώς δεν έχω χρόνο να τα τεστάρω κιόλας)

 

>[b]Gramophone pack by Misha1967[/b]
http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.php?t=38146 

[b]Gramophone music by Nuclear [/b]
http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.php?t=37047 

[b]Music for the gramophone by misha1967[/b]
http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.php?t=39095 

[b]Gramophone randomizer by JXP[/b]
http://rapidshare.de/files/1129346/SH3_Gramophone_randomizer_JXP.zip.html 

[b]Gramophone music collection[/b]
http://143.50.93.50/werner/blah/wwii_archive.html 

[b]Gramophone randomizer by DasNemesis[/b]
http://nem.sytes.net/mods/GramophoneRandomiser.zip 

[b]WWII music and other stuff for your SHIII gramophone[/b]
http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.php?t=28245 
http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.php?t=28979 
http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.php?t=29976 
http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.php?t=29998 

[b]Replace the original SHIII music[/b]
http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.php?t=29617 

[b]Tipperary song pack for the gramophone by Neal Stevens[/b]
http://www.subsim.com/subsim_files/patches.html#sh3

 

Υπάρχουν ακόμα radio mods, με ραδιοφωνικές εκπομπές της εποχής, ανακοινώσεις του Roosevelt, του Churchill ή του...αφεντικού (βλ. Fuehrer) κλπ.

 

Για το (RuB 1.45 + HarbourTraffic 1.47) καλό θα είναι να ξεκινήσεις από την αρχή το campaign, αλλά αν δεν θέλεις με τίποτα να το κάνεις αυτό, τότε τουλάχιστον τελείωσε την αποστολή στην οποια βρίσκεσαι τώρα, γύρνα στο λιμάνι για να σώσει το παιχνίδι από μόνο του, βάλε τα 2 mods και συνέχισε με την επόμενη αποστολή.

 

Για voice commands πήγαινε στο site του shoot και κατέβασε ό,τι σου λέει εκεί για να το τρέξεις και τα υπόλοιπα θα στα πω συν τω χρόνω.

Δημοσ.

Σημερα επιτεθηκα για πρωτη φορα σε ενα Πολεμικο και το βυθισα με την μια...

Πανω που ειχα εκνευριστει γιατι εμπορικα πετυχαινα παντα βραδυ και δεν εβλεπα την τυφλα μου....

Για πες λιγο...

Ποιο ειναι το κριτηριο για το αν θα επιλεξουμε fast η slow?

Απο την στιγμη που θα βρω το speed σε knots,πατησω Φ6 για τις ρυθμισεις μετα απο ποση ωρα παταω το fire?Πρεπει να ταυτιστει το gyroangle με τις μοιρες που βλεπω στο περισκοπιο οταν ειναι locked το σκαφος?

Στην τελευταια περιπολια εμεινα απο καυσιμα καμια 100αρια χλμ απο το λιμανι...Εχασα λιγο renown?Και αυτο τι επιπτωσεις εχει?

Ειμαι στον Μαρτη του 40 και ακομα δεν εχω παρει υποβρυχιο με deck gun...

Ποτε με το καλο?

Δημοσ.
Ποιο ειναι το κριτηριο για το αν θα επιλεξουμε fast η slow?

Απο την στιγμη που θα βρω το speed σε knots' date='πατησω Φ6 για τις ρυθμισεις μετα απο ποση ωρα παταω το fire?Πρεπει να ταυτιστει το gyroangle με τις μοιρες που βλεπω στο περισκοπιο οταν ειναι locked το σκαφος?

Στην τελευταια περιπολια εμεινα απο καυσιμα καμια 100αρια χλμ απο το λιμανι...Εχασα λιγο renown?Και αυτο τι επιπτωσεις εχει?

Ειμαι στον Μαρτη του 40 και ακομα δεν εχω παρει υποβρυχιο με deck gun...

Ποτε με το καλο?[/quote']

Κάθομαι και ξαναβλέπω το 5ωρο Das Boot και μου'χουν φύγει τα μυαλά πάλι.

 

Δεν θυμάμαι αν υπάρχει κάποιο κριτήριο για την ταχύτητα. Βάζε πάντα fast στις G7a να ησυχάσεις. Τη μέρα πάντως καλό είναι να χρησιμοποιείς τις G7e (Τ2) (τις ηλεκτροκίνητες) και τη νύχτα τις G7a (Τ1). Ο λόγος είναι προφανής, οι Τ1 αφήνουν το bubble stream και τη μέρα φαίνονται. Όπως θα θυμάσαι, οι T1 έχουν επιλογή για ταχύτητα ενώ οι Τ2 όχι.

 

Από τη στιγμή που θα έχεις υπολογίσει όλες τις παραμέτρους του στόχου (άρα και την ταχύτητα) πατάς το fire όταν δεις στο TDC (στο F6 δηλαδή) ότι η τορπίλη σου θα τον χτυπήσει σε ορθή γωνία. Πρoφανώς σημασία έχει η ταχύτητα της τορπίλης και η απόσταση του στόχου από σένα. Για μικρές αποστάσεις (π.χ. 700-1000m) νομίζω η πυροδότηση γίνεται όταν έχεις τον στόχο σε περίπου 350 brg, αλλά αυτός είναι πολύ χονδρικός υπολογισμός.

 

Αυτό με το gyroangle ομολογώ ότι δεν το θυμάμαι καλά, νομίζω ότι πρέπει να ταυτίζεται και νομίζω έχει σημασία μόνο αν επιλέξεις χειροκίνητες ρυθμίσεις στο TDC. Εγώ τα έχω όλα στο αυτόματo και το μόνο που ρυθμίζω χειροκίνητα είναι το βάθος και την ταχύτητα της τορπίλης. Το default είναι το αυτόματο, οπότε αν δεν το έχεις πειράξει δεν χρειάζεται να κάνεις κάποια ρύθμιση στο gyroangle, αρκεί να είναι locked ο στόχος στο περισκόπιο.

 

Αν χάσεις λίγο renown δεν πειράζει, σαν να έχασες λεφτά είναι, το πολύ πολύ να χρειαστείς μια περιπολία παραπάνω για να "αγοράσεις" μελλοντικά κάποιο ακριβό upgrade. Δεν είχες αρκετή ενέργεια στις ηλεκτρομηχανές για να γυρίσεις? Στην πραγματικότητα, αν θυμάμαι καλά, αν ένα υποβρύχιο έμενε από καύσιμα λίγο πριν το λιμάνι (πριν το παραλάβει το minesweeper να το ρυμουλκήσει αν χρειαζόταν) σήκωνε πανί (!) και ήταν η απόλυτη ντροπή για τα πληρώματα...το χειρότερο όμως ήταν η "έλλειψη επιθετικότητας", όπως την χαρακτήριζαν, δηλαδή να μην χρησιμοποιούσαν μέχρι και το τελευταίο βλήμα. Τότε ποιός κυβερνήτης άκουγε τον Doenitz στο debriefing και δεν τον έτρεμε...

 

Η άνοιξη του '40 είναι πλέον μια καλή εποχή για να "αναβαθμίσεις" στον τύπο VII, που έχει και deck gun και flak gun. Τότε είναι που θα αρχίσει το πραγματικό κυνήγι. Μόνο να έχεις μαζέψει αρκετό renown, γιατί το VII εκτός από σχετικά ακριβό, έχει και πολύ χρήσιμα upgrades αλλά χρειάζεται και παραπάνω πλήρωμα, οπότε αν θέλεις να πάρεις μερικούς -καλούς- καινούριους αξιωματικούς κλπ πρέπει να "πληρώσεις".

 

Δε νομίζω να έχεις πρόβλημα με το renown, γιατί το κανονικό παιχνίδι (χωρίς mods), όπως έχω πει σε προηγούμενο post, είναι playground, μια φορά είχα βάλει να παίξω με 90-95 % realism και βύθισα 80,000 τόνους σε μία αποστολή, δεν είχε πλάκα. Με το RuB θέλεις κανα χρόνο για να "γράψεις" τέτοιο αριθμό, όπως και στην πραγματικότητα. Ο no.1 ace o Otto Kretschmer, είχε βουλιάξει 270,000 τόνους (46 καράβια) σε 16 αποστολές (μέχρι που τον έπιασαν αιχμάλωτο την άνοιξη του '41).

 

Ορίστε και μια λίστα με τους top 10, για να πάρετε μια ιδέα :

 

>1.	Otto Kretschmer	16 patrols  	46 ships sunk (272.958 tons)
                                        
2.	Wolfgang Lüth	15 patrols  	46 ships sunk (225.204 tons)
                                                
3.	Erich Topp	12 patrols  	35 ships sunk (197.460 tons)
                                        
4.	Heinrich Liebe	9 patrols  	34 ships sunk (187.267 tons)
                                
5.	Viktor Schütze	7 patrols  	35 ships sunk (180.073 tons)
                                
6.	H. Lehmann-Willenbrock	10 patrols  	25 ships sunk (179.125 tons)
                                                        
7.	Karl-Friedrich Merten	5 patrols  	27 ships sunk (170.151 tons)

8.	Herbert Schultze	8 patrols  	26 ships sunk (169.709 tons)
                                                 
9.	Günther Prien	10 patrols  	30 ships sunk (162.768 tons)
                                               
10.	Georg Lassen	4 patrols  	26 ships sunk (156.082 tons)
                                                 

(πηγή : http://www.uboat.net/men/aces/top.htm)

 

Ο Willenbrock είναι -στο περίπου- ο κυβερνήτης του U-96 στο Das Boot.

 

Όπως βλέπετε δεν υπήρχε κανένας που να έχει κάνει πάνω από 16 patrols, συνήθως δε μετά τις 10-12 περιπολίες τον προήγαγαν σε Korvettenkapitän και τον έστελναν σε επιτελικό γραφείο ή τον έκαναν διοικητή flotilla. Στο SH3 για καλό ή κακό δεν υπάρχει τέτοιος περιορισμός.

Δημοσ.

Ειδα και γω προχθες το das boot...

Μιλαμε το βλεπεις απο τελειως διαφορετικη σκοπια απο καποιον που δεν εχει ασχοληθει...Η σκηνη που εχει αναδυθει το υποβρυχιο και τρωνε στην μαπα τον

ωκεανο ειναι απιστευτη...Η φατσα του φωτογραφου ολα τα λεφτα...

Δεν θυμαμαι ποσο renown εχω...Για να ειμαι ειλικρινης νομιζα οτι θα μου δινουν

καινουργια προπελα μονοι τους...

Γενικα προσπαθω να τα υπολογιζω μονος μου...

Σχετικα με το χρονομετρο εχει μια κοκκινη βελονα.Συμπιμπτει με την χρονικη στιγμη της συγκρουσης?

Δημοσ.

Ναι, η κόκκινη βελόνα είναι η στιγμή που αναμένεται η τροπίλη να χτυπήσει το στόχο. Δεν είναι 100% ακριβής (όπως και στην πραγματικότητα), υπό την έννοια ότι είναι δυνατόν να πέσει 2-3" έξω. Ή αν ο στόχος είναι μακρυά να αργήσει να ακουστεί η έκρηξη.

Το καλύτερο απ'όλα είναι να πάρεις ένα μικρό ρολόι-χρονόμετρο στο χέρι (με δείκτες!) , να δεις στο χάρτη του TDC πόση ώρα χρειάζεται, να πυροδοτήσεις και να κάτσεις στο Zentrale να περιμένεις να ακούσεις το μπαμ στα τόσα δευτερόλεπτα, να μην το βλέπεις από το περισκόπιο δηλαδή. Λίγο καγκουρέικο αλλά έχει πλάκα!

Δημοσ.

Λίγο offtopic αλλά αφού ελάχιστα άτομα ασχολούμαστε με το παρόν thread και είμαστε όλοι...υποβρυχιόφιλοι, μπορούμε να επεκταθούμε λίγο.

 

Αφού είπες για το Das Boot (άντε 2 ώρες έμειναν ακόμα να τελειώσει), δες κι αυτό το site, είναι μια σύντομη κριτική για την παραπάνω ταινία από γνώστη περί υποβρυχίων :

http://www.uboatwar.net/boote.htm

(έχει κι ένα link για το άθλιο U-571)

 

Από συνεντεύξεις μελών του U-96 πάντως, έβγαλα το συμπέρασμα ότι δεν είχαν σε μεγάλη εκτίμηση τον Buchheim (έβγαλε το βιβλίο πάνω στο οποιο βασίστηκε η ταινία). Γιατί αυτός την είχε δει παιδί-θαύμα, ήταν από πολύ καλλιεργημένη οικογένεια, έγινε αξιωματικός ενώ ήταν σκέτος δημοσιογραφος, μετά τον πόλεμο έκανε πολλά λεφτά με μια διαφημιστική εταιρία, είχε τη μεγαλύτερη συλλογή πινάκων γερμανών σουρεαλιστών ζωγράφων (ή κάτι τέτοιο) κι έγραψε το βιβλίο στα τέλη των 70's. Που πούλησε πολύ κι έγινε σχεδόν αμέσως ταινία...και έδειχνε τους ναύτες να φοβούνται, να φωνάζουν και να πέφτουν ο ένας πάνω στον άλλο όταν έπεφταν οι βόμβες βυθού. Ενώ κανένας ναύτης δεν παραδέχτηκε ποτέ ότι έγινε οτιδήποτε σχετικό, με λίγα λόγια δεν έδειχναν ότι φοβούνται.

 

Αυτά τα ολίγα για απόψε, βγαίνω για κυνήγι σε λίγο.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...