Προς το περιεχόμενο

Silent Hunter III, όλα τα λεφτά.


nzeppos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Υπαρχει και 1 ανεπισημο addon το οποιο περιεχει αρκετα mods μαζι,εγω το προτιμησα απο το να τα βαζω ενα ενα

 

http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=PC&title=744977

 

Kι εγω τωρα το μαθαινω,εαν εχεις x-fire messager (hightop11) πεσμου να βρεθουμε να παιξουμε μαζι.

  • Απαντ. 328
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Moderators
Δημοσ.
A, oσο για το SH4 μου κάνει εντύπωση, γιατι αν έβγαινε 1/3 σημαινει οτι ειναι σχεδόν έτοιμο το παιχνίδι... Δηλαδη το κόψανε στο beta-testing? Παράξενο μου φαίνεται.....

 

Από http://www.silenthunteriii.com:

 

"We need YOU!

 

16.12.2005

 

To reinforce the Silent Hunter IV team, Ubisoft are looking for enthusiastic and good C/C++ programmers to join the development process.

 

Location: Ubisoft Romania, Bucharest

 

You need:

Very good knowledge of C and C++

Very good knowledge of Windows OS

University degree

Previous experience in game development is desired

Enthusiasm and desire to work in the game development field

Good command of English is a must, good French skills is advantageous

Dedication to the job

 

We offer:

Professional working environment

Career opportunities

Motivating salary

 

You can send your application to [email protected]; please include in the subject the following: SHIVPrCCPP."

Δημοσ.

Παιδια καποιες αποριες για εναν θαλασσολυκο της πλακας:

 

1.Στο carrier mode με στειλανε στο ΑΝ47 (οπως ολους προφανως) Συνολικα η περιπολια κρατησε 8 μερες!!!:-? Eιναι φυσιολογικος χρονος?

 

Εκανα τυχαιες διαδρομες στην περιοχη.Ανιχνευτηκαν καποια πλοια με κοκκινο

χρωμα τα οποια ειτε ηταν σε μακρυνο τετραγωνο και δεν αξιζε να τα κυνηγησω,

ειτε οταν προσπαθουσα να τα πλησιασω το κοκκινο γινοταν αχνο μεχρι που χανοταν.

Στην επιστροφη ειχα προβληματα με τα καυσιμα και την μπαταρια οποτε ουσιαστικα ανεβοκατεβαινα και στο περισσοτερο μερος της διαδρομης ημουν στο 1/3.

 

2.Η επομενη περιπολια που μου ανατεθηκε ηταν παλι στο ιδιο τετραγωνο μετα απο ενα μηνα αν δεν κανω λαθος.Ετσι ειναι?

Στην επιστροφη εχωσα το μπρικι στην προβλητα και μετα πατησα dock at:

 

3.Γιατι δεν μπορω να επιλεξω στον ασυρματιστη να χρησιμοποιησει το radar και τον sonarman το sonar?

 

4.Ποιο ειναι η επιτρεπτη αποσταση που αξιζει τον κοπο να κυνηγησουμε ενα πλοιο?Σε αυτη την περιπτωση επιλεγουμε ahead flunk η ahead full?

 

5.Σχετικα με ταχυτητες και βαθος τορπιλλων τη επιλεγουμε?Στο naval academy χρησιμοποιουσα συνηθως fast και 0.

 

6.Ειδα οτι υπαρχει επιλογη να ανοιξεις τα στομια που βγαινουν οι τορπιλλες?

Αυτο το επιλεγουμε απο πριν?Ετσι κι αλλιως γινεται αλλα ετσι τουλαχιστον κερδιζουμε 1-2 δευτερολεπτα ε?

 

7.Προσεξα στο manual οτι υπαρχει επιλογη για να δουλευουν εναλλακτικα οι γεννητριες ωστε η μια να φορτιζει.Αξιζει τον κοπο?

 

8.Μαn Management:Προφανως παιζει σημαντικο ρολο.2 φορες που επαιξα εβαζα οσους ηταν στις τορπιλες να ξεκουραστουν μεχρι να ερθει η ωρα της δρασης.Που δεν ηρθε.Οι αξιωματικοι εχουν καποια εξιδεικευση απο οτι καταλαβα.Αυτο σημαινει οτι ειναι λιγοτερο παραγωγικοι σε αλλα μερη, οι οτι δεν αξιζει καθολου να τους βαζουμε εκει?

 

9.Στοχευση.Kαταρχην ειμαι τοσο b0t που δεν ηξερα οτι οι τορπιλλες παιρνουν

κλιση...Το πρωτο βημα ειναι να εντοπισουμε το αντιπαλο πλοιο.Μετα η γραμμη που βαζουμε κατω ακριβως απο το πλοιο ειναι η default που εχουν τα περισκοπια?

 

Αυτα προς το παρον...Plz help...:)

Δημοσ.

4saken το παιχνίδι είναι απίστευτο αλλα θέλει να ασχοληθείς λίγο για να το μάθεις.

 

1. Τι έχουν οι 8 μέρες ?

Για τα πλοία στον χάρτη πρέπει να υπολογίσεις το σημείο τομής

της πορείας τους με την δική σου πορεία για την χρονική στιγμή

που θα συναντηθείτε με κριτήριο την ταχύτητα που θα ταξιδέψεις

και την ταχύτητα που υποθέτεις οτι ταξιδεύει ο στόχος.

(Η το λύνεις με φυσική, ή το μαθαίνεις με εμπειρία)

Οταν φτάσεις σχετικά κοντά (20 χλμ) στο σημείο που υπολόγισες

μπορείς να κάνεις κατάδυση και άμα έχει καλή θάλασσα θα

τον ακούσεις απο το υδρόφωνο και θα πάρεις πορεία κάθετη

προς τα πάνω του για θέση βολής.

Οταν πας κοντά του (4-5 χλμ ανάλογα τον καιρό) πρέπει

να κάνεις κατάδυση αλλιώς θα σε δει και θα αρχίσει τις

μανούβρες.

Αν ο στόχος είναι μικρός και εχει καλό καιρό μπορείς

να του ρίξεις με το κανόνι που έχει το uboat γιατί οι

τορπίλες είναι πολύτιμες.

 

Οταν δεν υπάρχει λόγος να τρέξεις να πηγαίνεις με

12 κόμβους και δεν θα έχεις πρόβλημα με τα καύσιμα

 

Επίσης να ξέρεις οτι όποτε κάνεις κατάδυση αυξάνεις

την εμβέλεια εντοπισμού γιατί το υδρόφωνο ακούει

πιο μακριά απο ότι βλέπουν οι άνθρωποι - έχει όμως μια

νεκρή ζώνη γύρω στις 80 μοίρες συνολικά γύρω απο την

πρύμνη του.

 

Η μπαταρία είναι μόνο για όταν κάνεις κατάδυση,

όταν δεν υπάρχει λόγος για κατάδυση μένεις στην

επιφάνεια και δουλεύεις της μηχανές diesel.

 

2. Ετυχε. Επίσης αφού εκπληρώσεις την αποστολή

δεν χρειάζεται να επιστρέψεις στο λιμάνι, πατάς escape

και leave patrol και τελειώνει με πολύ λίγους πόντους penalty.

 

3. Το πιο πιθανό είναι οτι δεν έχεις radar αλλά ακόμη και να είχες,

το radar στο υποβρύχιο λειτουργεί μόνο όταν είσαι στην επιφάνεια.

και αρχικά έχει και περιορισμένη γωνία (+/- 10 ή 20 μοίρες απο την πλώρη)

αλλα καλή εμβέλεια (νομίζω 40 χλμ και κάτι)

Ο υδροφωνάς απο την άλλη δουλεύει μόνο κάτω απο το νερό.

Το sonar λειτουργεί αλλά είναι για υποβρύχιους στόχους και για να μετράς

το βάθος. Υποβρύχιους στόχους δεν έχει το παιχνίδι οπότε μπορείς

απλά να μετρήσεις το βάθος για να ξέρεις μέχρι που να κάνεις κατάδυση.

 

4. Κυνηγάμε όλα τα πλοία, μέχρι και 1000 χλμ μακριά, άλλωστε παίζεις για να κυνηγήσεις και όσο πιο μακριά τόσο πιο μεγάλη η πρόκληση.

Ποτέ δεν κάνεις μεγάλες απόστασεις με ahead full, γι' αυτό σου τελειώνουν τα καύσιμα. Εγω κυνηγάω με 15-16 κόμβους συνήθως.

 

5. Την ταχύτητα την πειράζεις μόνο αν στο fast το βεληνεκές της τορπίλης δεν σε βγάζει μέχρι τον στόχο σου. Προσοχή η απόσταση που θα ταξιδέψει η τορπίλη είναι z = y*sinx όπου y η απόσταση που βλέπεις τον στόχο και x η γωνία που σε βλέπει εκείνος (Angle Of Bow == AoB)

 

Για το βάθος της τορπίλης ανοίγεις το ship recognition manual και βλέπεις το βύθισμα του πλοίου που έχεις εντοπίσει και κανονίζεις η τορπίλη να το χτυπήσει στο πιο χαμηλό σημείο του. Ετσι μόνο βυθίζεις συχνά στόχους με μια μόνο τορπίλη (και αυτό οχι πάντα). Αλλα πρόσεξε άμα έχει τρικυμία και ανεβοκατεβαίνει το πλοίο και δεν έχει μαγνητικό πυροκροτητή η τορπίλη υπάρχει ο κίνδυνος να περάσει απο κάτω του χωρίς να σκάσει.

Εγω για βύθισμα 7.8 μέτρων βάζω 7.5 ή 7 υπο κανονικές συνθήκες. Οσο πιο χαμηλά τόσο πιο καλά γιατί εκτονώνεται κατακόρυφα η ενέργεια με αποτέλεσμα να "σηκώνει" το πλοίο ψηλά και να καταστρέφεται απο το βάρος του. Ενω όταν το χτυπήσεις ψηλά η εκτόνωση της ενέργειας το σπρώχνει προς τα πίσω και τελικά το νερό αποροφά μεγάλο ποσοστό της πίεσης.

 

6. Αυτή η επιλογή έχει νόημα μόνο όταν παίζεις με full manual στόχευση, όπως παίζεις δεν χρειάζεται. Καλό είναι επίσης να μην ρίχνεις την τορπίλη με την ψυχή στο στόμα αλλά πάντα να καταστρώνεις σχέδιο που να φέρνει τον χρόνο με το μέρος σου. Πρέπει να χτυπήσεις την βέλτιστη στιγμή ώστε η τορπίλη να βρει τον στόχο στις 90 μοίρες και να έχεις το καλύτερο δυνατό χτύπημα.

 

7. Δεν καταλαβαίνω τι λες, αλλά αν είναι αυτό που νομίζω δεν μου έχει φανεί ποτέ χρήσιμο.

 

8. Αμα θέλεις δράση πλησίασε την Αγγλία ή την Ιρλανδία αλλα το πιο πιθανό είναι να σε φάνε τα ψάρια :P Για το man management το πλήρωμα δεν κουράζεται οταν η ταχύτητα εξομοίωσης είναι μεγαλύτερη απο 64. Είναι και λίγο κουραστικό οπότε αν σου χρειαστεί κόσμος κάπου κάνεις διπλό click εκεί και σου φέρνει τους πιο ξεκούραστους. Οι αξιωματικοί και υπαξιωματικοί είναι πολύ σημαντικοί αφου αυξάνουν κατακόρυφα την επίδοση στους τομείς ειδίκευσής τους.

 

9. Δεν σε κατάλαβα. Δες ξανά το tutorial.

 

 

Κάνε και update στην τελευταία έκδοση, έχει σημαντικές διορθώσεις.

Δημοσ.
Παιδια καποιες αποριες για εναν θαλασσολυκο της πλακας:

 

1.Στο carrier mode με στειλανε στο ΑΝ47 (οπως ολους προφανως) Συνολικα η περιπολια κρατησε 8 μερες!!!:-? Eιναι φυσιολογικος χρονος?

Εκανα τυχαιες διαδρομες στην περιοχη.Ανιχνευτηκαν καποια πλοια με κοκκινο

χρωμα τα οποια ειτε ηταν σε μακρυνο τετραγωνο και δεν αξιζε να τα κυνηγησω' date=' ειτε οταν προσπαθουσα να τα πλησιασω το κοκκινο γινοταν αχνο μεχρι που χανοταν.

Στην επιστροφη ειχα προβληματα με τα καυσιμα και την μπαταρια οποτε ουσιαστικα ανεβοκατεβαινα και στο περισσοτερο μερος της διαδρομης ημουν στο 1/3.

[/quote']

 

Το που θα σε στείλει το παιχνίδι είναι τυχαίο, έχω παίξει αρκετά campaigns και ποτέ δεν έκανα τα ίδια και τα ίδια (χρειάστηκε να το ξεκινήσω απ'την αρχή αρκετές φορές λόγω νέων mods). Επειδή λογικά ξεκίνησες με τον τύπο II (γνωστό και ως Einbaum ή dugout-canoe) σε έστειλε κάπου ανοιχτά της ανατολικής Σκωτίας και το ΙΙ δεν έχει καύσιμα για μεγάλες βόλτες και πολύ ψάξιμο.

Αργότερα που θα πάρεις μεγαλύτερο u-boat θα σου τύχουν περιπολίες στη Νότια Αφρική, ανοιχτά της Αργεντινής, στη Νέα Γη κλπ. που θα χρειάζεσαι 2-3 βδομάδες μόνο για το πηγαινέλα. Έχει τύχει να κάνω και 2 μήνες περιπολία με άφθονο κυνήγι. Φυσικά όταν μιλάμε για τέτοιες χρονικές περιόδους το accelerated time δίνει τα ρέστα του και το κυνήγι των convoys κρατάει μέρες και νύχτες.

Στην επιστροφή έχεις πάντα πρόβλημα με τα καύσιμα! Γιατί ο σκοπός -τουλάχιστον στην αρχή που είναι εύκολα τα πράγματα- δεν είναι απλώς να πας και να κάτσεις 24 ώρες στην περιοχή της αποστολής. Πρέπει να καταφέρεις και να βουλιάξεις και τίποτα ώστε να μαζέψεις πόντους για upgrades και μεγαλύτερο υποβρύχιο. Πρέπει να μείνεις έξω όσο περισσότερο μπορείς.

Και ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου τύχει. Έχω γυρίσει από περιπολία 40 ημερών στη δυτική Αφρική και δεν είδα ούτε μαρίδα τόσες μέρες! Σημειωτεόν μετράει πολύ και ποια mods έχεις μέσα, το καλύτερο όλων, το Real U-boat (RuB), μειώνει τον αριθμό των radio contacts και γενικά των convoys στο 20% του αρχικού, αριθμός που αυξάνει το ρεαλισμό. Το παιχνίδι χωρίς αυτό το mod δεν έχει μεγάλη σχέση με την πραγματικότητα στο θέμα των επαφών, γιατί γίνεται πολύ...playground.

 

2.Η επομενη περιπολια που μου ανατεθηκε ηταν παλι στο ιδιο τετραγωνο μετα απο ενα μηνα αν δεν κανω λαθος.Ετσι ειναι?

Στην επιστροφη εχωσα το μπρικι στην προβλητα και μετα πατησα dock at:

 

Όπως είπε και ο φίλος στο προηγούμενο post έτυχε. Αλλά γενικά με τον τύπο ΙΙ δεν έχεις μεγάλη ευχέρεια επιλογών, η απόσταση που θα σε στείλει είναι συγκεκριμένη, μέχρι το Scapa Flow να πας, άντε το πολύ πολύ να σε στείλουν προς Βρετάνη (μέσω Μάγχης) που είναι πακέτο μεγάλο ακόμα και το '39!

Όταν με το καλό γυρίσεις, δεν χρειάζεται να το...παρκάρεις και στην προβλήτα που ξεκίνησες (αν και είναι το πιο ρεαλιστικό τέλος για μια περιπολία, υπό τους ήχους της μπάντας και τις επιγραφές Wir bauen fur den Sieg). Αν βαριέσαι να μπεις στον κόλπο που είναι το λιμάνι (επειδή εκεί σπανίως σε αφήνει να πας με πάνω από 1x-2x accelerated time λόγω εμποδίων) μπορείς να πλησιάσεις αρκετά και να περιμένεις να ενεργοποιηθεί το "Dock at". Συνήθως ενεργοποιείται σε απόσταση κάμποσων δεκάδων χιλιομέτρων από το λιμάνι. Εκεί μπορείς να το επιλέξεις χωρίς να σου επιβληθεί ποινή.

Και πάλι να σου πω ότι με το RuB mod ο ρεαλισμός απογειώνεται γιατί θα υπάρχουν νάρκες και anti-submarine nets έξω από το λιμάνι και δεν θα μπορείς να περάσεις με ντου, θα πρέπει να σε παραλάβει και να σε οδηγήσει στο λιμάνι το μικρό πλοιάριο που χρησιμοποιούσαν οι Γερμανοί γι'αυτή τη δουλειά.

 

3.Γιατι δεν μπορω να επιλεξω στον ασυρματιστη να χρησιμοποιησει το radar και τον sonarman το sonar?

Δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το radar μέχρι να εφευρεθεί το radar για υποβρύχια! Νομίζω κάπου γύρω στο '43 μπορείς να το εγκαταστήσεις (αν έχεις και τα απαραίτητα credits για να το "αγοράσεις"). Το radar έχει το συνηθισμένο πρόβλημα ότι όταν δουλεύει σε κάνει στόχο για τους συμμάχους γιατί η λειτουργία του εντοπίζεται αμέσως από μεγάλη απόσταση. Οπότε όταν δεν το χρειάζεσαι πρέπει να σιγουρευτείς ότι το έχεις στο off. Ειδικά το βράδυ όμως θα σε προστατεύει από αεροπλάνα που μπορεί να σκάσουν απ'το πουθενά (με τα περίφημα Leigh Lights).

Για το sonar/υδρόφωνο πρέπει να είσαι σε κάποιο ελάχιστο βάθος για να λειτουργήσει, γύρω στα 10 μέτρα αν θυμάμαι καλά. Υπάρχουν περιπτώσεις που το υδρόφωνο δουλεύει ή ο sonarman σου λέει ότι άκουσε κάτι ακόμα κι αν είσαι στην επιφάνεια. Αυτό είναι bug γι'αυτό ελπίζω να παίζεις με το τελευταίο patch 1.4b που τα διορθώνει αυτά.

Ειδικά για το υδρόφωνο η εξάσκηση στην manual λειτουργία του είναι ολόκληρη επιστήμη, αν ενδιαφέρεσαι για περισσότερα υπάρχουν tutorials στο http://www.subsim.com'>http://www.subsim.com και θα χαρώ να σε βοηθήσω κι εγώ.

 

4.Ποιο ειναι η επιτρεπτη αποσταση που αξιζει τον κοπο να κυνηγησουμε ενα πλοιο?Σε αυτη την περιπτωση επιλεγουμε ahead flunk η ahead full?

 

Πολύ γενική ερώτηση αυτή. Έχω κυνηγήσει convoys για συνεχόμενες μέρες και νύχτες, με καταιγίδα και ορατότητα μηδέν ενώ η αρχική τους θέση ήταν 500-800 χιλιόμετρα μακρυά. Υπολόγισα όμως που θα τα συναντήσω αν ήταν στο δρόμο μου. Επειδή οι πορείες των convoys είναι συγκεκριμένες μπορείς εύκολα να υπολογίσεις το που περίπου θα βρίσκονται ακόμα και 3-4 μέρες μετά από τη στιγμή που τα πρωτοδεις στο χάρτη (σημειωτέον ότι με το RuB τα περισσότερα contacts, εκτός απ'τα μεγάλα convoys, φαίνονται σαν ένα απλό μαύρο τετραγωνάκι στο χάρτη χωρίς περαιτέρω ενδείξεις για την εθνικότητα ή το είδος του στόχου οπότε ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου τύχει...)

Η ταχύτητα που θα επιλέξεις εξαρτάται από τη θέση σου και το που περιμένεις ότι θα περάσει το convoy.

Με τη λογική ότι έχεις αρκετά καύσιμα μπορείς άνετα να επιλέξεις ahead flank και να τους στρώσεις στο κυνήγι. Μόνο προσοχή όταν θα τα έχεις πλησιάσει, δεν ξέρεις τι προστασία θα έχουν. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να μείνεις σε απόσταση 8-10km ή και περισσότερο, δεν χρειάζεται καν να τα βλέπεις, αρκεί να τα ακους με το sonar. Και τότε απλώς ανοίγεις ταχύτητα, προχωράς μπροστά από το convoy/καράβι και...στήνεις καρτέρι. Καλύτερα βράδυ, με σβηστές μηχανές, σε βάθος περισκοπίου και τους περιμένεις να πέσουν στην παγίδα σου, αν τα κάνεις σωστά θα περάσουν 400-500 μπροστά σου και θα αρχίσει το πάρτυ.

Να ρωτάς συνέχεια τον αξιωματικό σου πόσα καύσιμα έχεις ακόμα, τι απόσταση μπορείς να διανύσεις με την εκάστοτε ταχύτητα, να ξέρεις πόσο απέχεις από τη βάση σου και αν σου φτάνουν τα καύσιμα για να φτάσεις εκεί με ahead slow (όχι απαραίτητα από εκεί που ξεκίνησες, μπορείς να επιστρέψεις και να κάνεις dock και σε άλλο φιλικό λιμάνι αν δεν σου φτάνουν τα καύσιμα για τη βάση. Η επόμενη αποστολή που θα σου δωθεί θα είναι απλώς να επιστρέψεις στη βάση σου).

 

5.Σχετικα με ταχυτητες και βαθος τορπιλλων τη επιλεγουμε?Στο naval academy χρησιμοποιουσα συνηθως fast και 0.

 

Ανάλογα με το είδος των τορπίλων, οι ηλεκτροκίνητες δεν έχουν καν fast. Για αυτές που μιλάς (G7a) το fast (45kts) είναι όντως καλύτερο ενώ το βάθος καλύτερα να είναι 2,5 μέτρα κάτω από την καρίνα του στόχου αν επιλέξεις magnetic. Στην πραγματικότητα βέβαια από ένα σημείο και μετά (όταν η κρίση με τις ελαττωματικές τορπίλες είχε χτυπήσει κόκκινο) οι Γερμανοί κυβερνήτες επέλεγαν μόνο ηλεκτροκίνητες τορπίλες, με βάθος 0 και impact, σχεδόν ποτέ magnetic στα πολύ βόρεια γεωγραφικά πλάτη που υπήρχε πρόβλημα(Νορβηγία κλπ)

 

 

6.Ειδα οτι υπαρχει επιλογη να ανοιξεις τα στομια που βγαινουν οι τορπιλλες?

Αυτο το επιλεγουμε απο πριν?Ετσι κι αλλιως γινεται αλλα ετσι τουλαχιστον κερδιζουμε 1-2 δευτερολεπτα ε?

 

Το αν θα ανοίξεις το στόμιο από πριν μπορείς να το επιλέξεις (με "open tube"). Κερδίζεις όντως 1-2 δευτερόλεπτα που καμια φορά κάνουν τη διαφορά, αλλά δεν υπάρχει απόλυτος κανόνας, είναι περισσότερο θέμα ψυχολογίας. Αν π.χ. έχω στήσει καρτέρι και περιμένω 1-2 ώρες για να μου έρθει το καράβι, λίγο πριν το βαρέσω (1 λεπτό ας πούμε) πάντα ανοίγω τα στόμια. Στην πραγματικότητα οι κυβερνήτες πάντα άνοιγαν τα στόμια για να βεβαιωθούν ότι...θα ανοίξουν. Βλέπεις πολλές φορές από τις βόμβες βυθού κόλλαγαν και δεν άνοιγαν και αν τα χτύπαγε η τορπίλη κι έσπαγαν είχαν τεράστιο πρόβλημα (καθώς μόνο το εσωτερικό στόμιο προφύλασσε πλέον το υποβρύχιο από την πίεση του νερού).

Επιπλέον είναι φοβερό το συναίσθημα να παίζεις με voice commands και να λες στο μικρόφωνο χαμηλόφωνα "oeffnen rohr eins" και λίγο μετά "torpedo los!" και να φεύγει η τορπίλη... :mrgreen:

 

7.Προσεξα στο manual οτι υπαρχει επιλογη για να δουλευουν εναλλακτικα οι γεννητριες ωστε η μια να φορτιζει.Αξιζει τον κοπο?

 

Αυτό που δουλεύει εναλλακτικά είναι οι ντιζελομηχανές για να φορτίζουν οι ηλεκτρομηχανές.

Προφανώς χρειάζεται να φορτίζεις τις ηλεκτρομηχανές όταν τις έχεις χρησιμοποιήσει. Και για να αδειάσουν πάει να πει ότι τις έχεις χρησιμοποιήσει αρκετά...δηλαδή σε έχουν στρώσει στο κυνήγι για πολλές ώρες και προσπαθείς να απομακρυνθείς. Και όταν με το καλό ανέβεις στην επιφάνεια χρειάζονται φόρτισμα. Άρα αναγκαστικά πρέπει η μία ντιζελομηχανή να κινεί την προπέλα για να απομακρυνθείς ακόμα περισσότερο και η άλλη να φορτίζει τον ηλεκτροκινητήρα.

Αν νομίζεις ότι χρειάζεσαι φουλ ισχύ από τις ντίζελ και δεν θα χρειαστείς τις ηλεκτρομηχανές σύντομα τότε δεν χρειάζεται να κάνεις αυτό που είπες.

 

 

8.Μαn Management:Προφανως παιζει σημαντικο ρολο.2 φορες που επαιξα εβαζα οσους ηταν στις τορπιλες να ξεκουραστουν μεχρι να ερθει η ωρα της δρασης.Που δεν ηρθε.Οι αξιωματικοι εχουν καποια εξιδεικευση απο οτι καταλαβα.Αυτο σημαινει οτι ειναι λιγοτερο παραγωγικοι σε αλλα μερη, οι οτι δεν αξιζει καθολου να τους βαζουμε εκει?

 

Αυτό που έκανες με τους torpedomen ήταν πολύ σωστό. Γενικά όταν κάποιος δεν δουλεύει τον ξεκουράζεις. π.χ. όταν κινείσαι στην επιφάνεια δεν χρειάζεται να είναι επανδρωμένο το sonar. Όταν οι τορπίλες είναι στη θέση τους δεν χρειάζονται άντρες στο torpedo compartment. Τους βάζεις να ξαπλάρουν :) Οι αξιωματικοί με εξειδίκευση είναι ό,τι καλύτερο! Και το ακόμα καλύτερο είναι ότι όταν αποκτήσουν εμπειρία και experience points, εσύ θα διαλέξεις σε τι θα τους εξιδεικεύσεις. Οπότε πρέπει να ξέρεις τις ανάγκες σου. 3 αξιωματικοί+υπαξιωματικοί με ειδίκευση torpedo συν ένας-δυο ναύτες είναι καλύτεροι από...15 ναύτες χωρίς καμία εξειδίκευση. Επίσης οι καλοί αξιωματικοί έχουν πολύ μεγαλύτερο stamina. Με το φοβερό fatigue model του RuB τα παλικάρια σου δεν ξεκουράζονται ποτέ. Δηλαδή δεν ξεκουράζονται όταν ξαπλώνουν, η μπάρα του fatigue δεν αυξάνεται ποτέ. Έτσι εξομοιώνεται η κούραση που ένιωθαν οι ναύτες μετά από 50 μέρες στον Ατλαντικό και δεν είναι δυνατόν να γυρίσεις στο λιμάνι με ξεκούραστο πλήρωμα.

Να θυμάσαι ότι σε accelerated time πάνω από 8x οι δικοί σου δεν κουράζονται είτε δουλεύουν είτε όχι, οπότε όταν παίζεις με κανονική ταχύτητα 1x κλπ μην παίζεις για περισσότερο απ'όσο χρειάζεται. Αν απλώς τριγυρνάς από δω κι από παίζε πάντα με 8x και άνω. Αν θέλεις να ξαναγεμίσεις με νέες τορπίλες και δεν κυνηγάς κάτι (ή δεν σε κυνηγάνε) παίζε με accelerated time για να μην κουράζονται οι δικοί σου.

 

9.Στοχευση.Kαταρχην ειμαι τοσο b0t που δεν ηξερα οτι οι τορπιλλες παιρνουν κλιση...Το πρωτο βημα ειναι να εντοπισουμε το αντιπαλο πλοιο.Μετα η γραμμη που βαζουμε κατω ακριβως απο το πλοιο ειναι η default που εχουν τα περισκοπια?

 

Τώρα για τη στόχευση...είναι ολόκληρη ιστορία. Το πρώτο πράγμα που κάνεις είναι να δεις τη σημαία του πλοίου. Μετά να βρεις τον τύπο του. Η πρώτη γραμμή που βάζεις είναι η default του περισκοπίου, όπως το είπες. Και η δεύτερη (που εμφανίζεται μόνο αν έχεις πατήσει την κατάλληλη επιλογή/εργαλείο) είναι αυτή που βάζεις στο ψηλότερο σημείο του καραβιού. Ώστε να βρεις σε ποια απόσταση βρίσκεται. Με φουρτούνα και από μεγάλη απόσταση είναι πολύ δύσκολο και μόνο κατ'εκτίμηση μπορείς να το υπολογίσεις (εγώ πολλές φορές κολλάω το δάχτυλο στην οθόνη και λεώ "Για το τάδε πλοίο, στο τάδε ζουμ ένας αντίχειρας από την ίσαλο γραμμή μέχρι το κατάρτι είναι 1500m. Μισός δείκτης του χεριού μου είναι 700m" κλπκλπ...είναι θέμα εμπειρίας περισσότερο)

 

Αυτά τα...ολίγα για τώρα, ελπίζω να βοήθησα. Δες και το forum του http://www.subsim.com για τα υπόλοιπα.

Και καλή χρονιά, meine Herren Kaleuns!

Δημοσ.

Παιδια ευχαριστω για τον χρονο σας...Σαν να βελτιωθηκανε καπως τα πραγματα...Πετυχα στην περιπολια ενα μπρικι και αναπαυεται στον Ατλαντικο εστω με αρκετη προσπαθεια.... :D

 

Θα μελετησω λιγο και αυριο θα εχετε νεα μου...!!!

Δημοσ.

Η τριτη κατα σειρα περιπολια ηταν περιπολια express...

Παρολαυτα καταφερα να βουλιαξω δυο cargo εστω και αν 2 τορπιλες χαθηκαν στα βαθη της θαλασσας για παντα...

Γυρισαμε ανετα πισω με αρκετα καυσιμα και το κυριοτερο στις 29 του Δεκεμβρη για να ξεκουραστει το ασκερι....

Το δευτερο πλοιο το ακολουθουσα απο κοντινη αποσταση μεχρι το πρωτο φως της ημερας....:twisted:

Στην επιστροφη συναντησα μερικα ακομα cargo αλλα χωρις τορπιλες το μονο που μπορεσα να κανω ειναι να στειλω ενα report.

Παντως το μπρικι που εχω πιανει 11 knots στην επιφανεια και 7 σε καταδυση...

Οταν τα πλοια ειναι σε medium speed θελει πολυ υπομονη...

Δημοσ.

Kαι απο οτι καταλαβα χρειαζεται ΥΠΟΜΟΝΗ....

Σε περιπτωση που σε εχουν εντοπισει και σε κυνηγανε το κρυφτο μπορει να κρατησει ολοκληρες ωρες ετσι δεν ειναι?

Δημοσ.
Η τριτη κατα σειρα περιπολια ηταν περιπολια express...

Παρολαυτα καταφερα να βουλιαξω δυο cargo εστω και αν 2 τορπιλες χαθηκαν στα βαθη της θαλασσας για παντα...

Γυρισαμε ανετα πισω με αρκετα καυσιμα και το κυριοτερο στις 29 του Δεκεμβρη για να ξεκουραστει το ασκερι....

Το δευτερο πλοιο το ακολουθουσα απο κοντινη αποσταση μεχρι το πρωτο φως της ημερας....:twisted:

Στην επιστροφη συναντησα μερικα ακομα cargo αλλα χωρις τορπιλες το μονο που μπορεσα να κανω ειναι να στειλω ενα report.

Παντως το μπρικι που εχω πιανει 11 knots στην επιφανεια και 7 σε καταδυση...

Οταν τα πλοια ειναι σε medium speed θελει πολυ υπομονη...

 

Το κλασικό πρόβλημα των II u-boats' date=' έχουν πολύ λίγες τορπίλες και τα ταξίδια δεν κρατάνε πολύ. Όταν βγεις με το VII και 12-15 τορπίλες συν το 8.8cm κανόνι εκεί να δεις πάρτυ που έχει να γίνει. Δεν θα μείνει ρουθούνι.

 

Νομίζω πάντως ότι το report που έκανες είναι αχρείαστο στο παιχνίδι, γιατί πολύ απλά είσαι το μόνο γερμανικό υποβρύχιο στον κόσμο, δεν υπάρχουν wolf packs, γενικά δεν υπάρχει κάποιος άλλος να χτυπήσει το πλοίο, ούτε νομίζω παίρνεις πόντους για τα reports.

Αν κάποτε στη Ubi βγάλουν το expansion που μας είχαν τάξει, τότε θα αλλάξουν αυτά.

 

Πολύ σπάνιο να δεις εμπορικό πλοίο να πιάνει κάτω από 6-8 knots, ακόμα και σε θύελλα. Στα fast convoys πιάνουν και πάνω από 10 καμιά φορά, οπότε με το II θέλει πολύ υπομονή και φυσικά τύχη μπας και κανένα single merchant τύχει να περνάει από εκεί.

 

Και φυσικά θέλει [b']υπομονή[/b] όπως είπες, όχι βιαστικές κινήσεις, προγραμματισμό και τακτική. Και ναι, αν σε στρώσουν στο κυνήγι 2-3 destroyers μπορούν να σε κυνηγάνε ακόμα και 15-20 ώρες. Μέχρι και το 1943 είναι σχετικά εύκολο να ξεφύγεις αν ακολουθήσεις τις στοιχειώδεις τακτικές (silent running, μεγάλο βάθος, ahead flank και hard to port/starboard όταν τους ακούσεις να επιταχύνουν για να σου ρίξουν τις βόμβες βυθού, συνεχείς ελέγχους με το υδρόφωνο για τη θέση τους, να γυρίζεις κάθετα σ'αυτούς όταν δουλεύει το asdic (τα "ping"!) για να μην έχεις μεγάλο ίχνος...και φυσικά τύχη, να πέσεις -τυχαία- σε κανένα θερμικό ρεύμα για να μην σε εντοπίζει το asdic κλπ).

 

Μετά είναι που αρχίζει να τελειώνει ο αέρας και γίνεται ενδιαφέρον...

Η ανταμοιβή σου θα έρθει όταν βγεις στην επιφάνεια, έχουν απομακρυνθεί όλοι, τους ξαναστρώσεις στο κυνήγι και το επόμενο βράδυ τους στείλεις στον πάτο.

Δημοσ.

Θελω πολυ δουλεια ακομα για να κανω επιθεσεις βραδυ....

Σχετικα με τα single missions λεω να αρχισω το Γιβραλταρ!Ειναι αποκλειστικα stealth mission?Μου φαινεται καλη εξάσκηση για να ξεφευγεις απο DD kai DC...

Δημοσ.

Έχω φτάσει μέσα του 42' και τα πλοία είναι είδος υπό εξαφάνιση . Άλλαξα βάση από Nazairre που με έστελνε Αμερική (9 μερόνυχτα δρόμος) και πήγα στη La Spazia που είναι στη μεσόγειο , μπάς και βρώ την τύχη μου .

Όμως ούτε στη μεσόγειο τα βρίσκω !!!

Εκτός από παράσημα , κερδίζω τίποτα χτυπώντας πολλά πλοία ???

Δημοσ.

Το Γιβραλτάρ παραείναι καλή εξάσκηση για οτιδήποτε και για τον οποιονδήποτε. Αν παίζεις με πάνω από 90% ρεαλισμό δε σε βλέπω καλά εκεί κάτω.

 

Όσο για το φίλο Hurin (nice name ;) ), δε ξέρω αν παίζεις με κάποιο mod και δεν μπορείς να βρεις πολλά πλοία, αλλά σε γενικές γραμμές είναι φυσιολογικό. Όσο περνάνε τα χρόνια τα single merchants σπανίζουν και μόνο με convoy μπορείς να δεις προκοπή. Το θέμα είναι όταν σου έρθει το σήμα για το convoy να τύχει να είσαι σχετικά κοντά και όχι 2000 μίλια πιο πέρα. Δεν μπορείς σε κάθε περιπολία να βουλιάζεις 10 καράβια, θα έρθουν ακόμα πιο δύσκολοι καιροί αργότερα...

Για το τελευταίο που ρώτησες, περί παρασήμων κλπ, ομολογώ ότι δεν πολυκαταλαβαίνω. Τα credits που κερδίζεις δεν σου φτάνουν? Για να "αγοράσεις" το oceanic u-boat IX θέλεις να μαζέψεις πάρα πολύ "χρήμα", χρειάζονται πολλές αποστολές για να τα καταφέρεις.

Δημοσ.

58% παιζω και καταφερα να περασω τα στενα σχεδον ανεπαφος...

 

Μετα απο ενα βασανιστικο 3ωρο-4ωρο με οτιδηποτε φερει προπελα να ειναι πανω απο το κεφαλι μου...:)

Για πρωτη φορα κατεβηκα στα 100+ μετρα...

Παντως απιστευτη φαση να εισαι σε σιγη και να πεφτουνε διπλα σου οι βομβες και να ακους και το ping...

To θεμα ειναι οτι ειμαι με μισοαδειες μπαταριες και καποια στιγμη πρεπει να αναδυθω...

 

Μολις περασουν τα δυσκολα, στον δρομο για ιταλια να αρχισω να βαραω εμπορικα ετσι?αν ειναι καποιο ασυνοδευτο ριχνω με το κανονι και αφηνω τα "fish"

για αλλη φορα?

Δημοσ.

Δεν έχει τύχει ποτέ να διασχίσω το Γιβραλτάρ (κακώς). Δεν ξέρω αν εξομoιώνεται το περίφημο ρεύμα απ'τον Ατλαντικό προς τη Μεσόγειο (ταχύτητα πάνω από 8 kts) που επέτρεπε στα u-boats να μπαίνουν στη Μεσόγειο με τις μηχανές σβηστές.

Πάντως είναι όντως φοβερό το συναίσθημα να σε κυνηγάνε, ειδικά αν δεν έχεις κάνει και save πιο πριν!

 

Το κανόνι είναι πάρα πολύ χρήσιμο στο "άνευ mod" SH3 επειδή γεμίζει πολύ γρήγορα και κάνει και μεγάλη ζημιά. Στην πράξη δεν το χρησιμοποιώ σχεδόν ποτέ (γιατί με το RuB κάνει 5' και βάλε να ξαναγεμίσει).

 

Στα χρόνια του πολέμου οι κυβερνήτες χρησιμοποιούσαν το κανόνι μέχρι τελευταίου βλήματος όταν τελείωναν τα "ψαράκια" ή όταν έβρισκαν κανένα μικρό πλοίο που δεν άξιζε να χαλάσουν τορπίλη γι'αυτό (μια τορπίλη τότε κόστιζε όσο ένα τριάρι σήμερα!) ή όταν είχαν χτυπήσει κάποιο καράβι και είχε ακινητοποιηθεί και τότε το χτύπαγαν από κοντά με το κανόνι αφού επέτρεπαν στο πλήρωμά του να το εγκαταλείψει.

Το παιχνίδι μας μαθαίνει και ιστορία, είναι simulator είπαμε!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...