dioptra999 Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 Φιλε μου αυτοι καλα να παθουν εμεις τι φταιμε? αλλα το πλαισιο το παρακανει γιατι υπαρχουν αυτοί οι κακομοιρηδες...βρισκει και τα κανει..πρεπει ολοι μας να σκεφτομαστε και να κανουμε ερευνα αγορας πριν παρουμε οτιδηποτε για αυτό http://www.skroutz.gr/ και κανενας λαλακας δεν θα μας κοροιδεψει
dpolal Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 Επειδή οι περισσότεροι δεν έχετε δουλέψει με μηχανογραφικά συστήματα μεγάλων καταστημάτων/εταιρειών ΔΕΝ καταλαβαίνετε ότι ΔΕΝ είναι απλό πράγμα να αλλάζουν οι τιμές παντού και ταυτόχρονα... Παρόμοια προβλήματα έχουν και όλες οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και γενικότερα είναι συχνό φαινόμενο στο χώρο του λιανικού εμπορίου... Οπότε καλύτερα να λείπουν οι χαρακτηρισμοί περί κλεφτών, λαμόγιων, απάτης κλπ κλπ κλπ... ================================================================ Πάντως ειλικρινά εκείνο που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί πρέπει σώνει και καλά να έχουμε να λέμε ένα θέμα για το Πλαίσιο ΚΑΘΕ εβδομάδα... Δεν βαρεθήκατε πιά;;;;;;
eurander Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 Οταν ομως πας στο ταμειο πρεπει να σε χρεωσουν την τιμη που λεει στο site εκτος και αν υπαρχει σημειωση οτι οι τιμες στο μαγαζι διαφερουν απο τις τιμες στο site. Αλλιως ειναι απατη.
heyhop Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 skroutz rulez μόνο που ΔΕΝ λειτουργεί σωστά. βάζεις ένα προϊόν, και σου βγάζει 2-3 καταστήματα, ενώ το συγκεκριμένο προϊόν υπάρχει σε 6-8 από αυτά που εμφανίζονται στην αρχική σελίδα. δεν ξέρω γιατί συμβαίνει, όμως έτσι δεν δίνει σωστά αποτελέσματα!
a123xxsp Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 Ρε σεις η ιστοσελίδα είναι ενημερωμένη, το ίδιο και το ταμείο, αυτό που δεν είναι ενημερωμένο είναι το καρτελάκι με την τιμή. Αυτό λέω και πιο πάνω. Δεν έχει σχέση η μηχανοργάνωση/φηση με το ότι πρέπει να περνάει ένας υπάλληλος τρεις και λίγο να αλλάζει όλα τα καρτελάκια με τις τιμές. Γι αυτό και σας είπα ότι αν πάτε ταμείο θα δείται ότι ισχύει η τιμή που έχει στο site άσχετα με το τι γράφει το καρτελάκι. και πάλι για να γλυτώσω από αυτούς που διαβάζουν το τελευταίο ποστ και μόνο, ΔΕΝ είπα ότι είναι σωστό΄/όμορφο κλπ, απλά το αιτιολόγησα. Ε' date=' τωρα, ή εχουν Online συστηματα και ενημερωνονται και αυτοματα οι τιμες(εστω με τα περιθωρια κερδους, φπα κλπ) ή όχι.Τι θα πει να περασουν τις τιμες? Το χειρογραφο τεφτερι ειναι ή ο μαυροπίνακας στο μπακάλικο? Μια φορα πρεπει να περνουν καπου τις τιμες και να ενημερωνονται ταμεια, site, καταλογοι κλπ. Τοσα erp και τα τοιάυτα εχουν.[/quote']
hernik Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 Παιδια το Hardshop τι λεει υπαρχει καμια γνωμη;Ξηγιεται σα μαγαζι;
theobabis Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 μόνο που ΔΕΝ λειτουργεί σωστά. βάζεις ένα προϊόν, και σου βγάζει 2-3 καταστήματα, ενώ το συγκεκριμένο προϊόν υπάρχει σε 6-8 από αυτά που εμφανίζονται στην αρχική σελίδα. δεν ξέρω γιατί συμβαίνει, όμως έτσι δεν δίνει σωστά αποτελέσματα! heyhop, θα μπορουσες σε παρακαλω να μας δωσεις συγκεκριμενα παραδειγματα για να το κοιταξουμε? Σε ευχαριστω
Πέτρος Σ. Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 Μα τι λέτε όλοι τώρα ρε παιδιά; Τώρα βλέπω αυτό το θέμα με επίκεντρο το πλαίσιο και σε ένα search που έκανα βλέπω πως το ίδιο γίνεται για κάθε θέμα κάποιο e-shop που σας πείραξε. Ανοίξτε ένα που θα αναφέρεται για όλα τα καταστήματα και θα δείτε πως κανένα δεν είναι λάδι όπως τα θέλουμε εμείς. Σας ρωτώ τώρα εγώ. Αν εσείς είχατε κάποιο τέτοιο κατάστημα και ξεκινούσατε με μια μεγάλη επιτυχία όπως το πλαίσιο και το e-shop δεν θα το παίρνατε πάνω σας και δεν θα λέγατε να ανεβάσετε τις τιμές; Και βέβαια θα το κάνατε γιατί όπως και να το κάνουμε στην Ελλάδα βρισκόμαστε και τα πράγματα για να φτιάξουν θέλουν ένα θαύμα. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη και άνετα μπορείτε να διαφωνήσετε ή ακόμα και να συμφωνήσετε.
heyhop Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 heyhop' date='θα μπορουσες σε παρακαλω να μας δωσεις συγκεκριμενα παραδειγματα για να το κοιταξουμε? Σε ευχαριστω[/quote'] OK, soy esteila pm
polaki Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 Ρε σεις η ιστοσελίδα είναι ενημερωμένη' date=' το ίδιο και το ταμείο, αυτό που δεν είναι ενημερωμένο είναι το καρτελάκι με την τιμή. Αυτό λέω και πιο πάνω. Δεν έχει σχέση η μηχανοργάνωση/φηση με το ότι πρέπει να περνάει ένας υπάλληλος τρεις και λίγο να αλλάζει όλα τα καρτελάκια με τις τιμές. Γι αυτό και σας είπα ότι αν πάτε ταμείο θα δείται ότι ισχύει η τιμή που έχει στο site άσχετα με το τι γράφει το καρτελάκι. και πάλι για να γλυτώσω από αυτούς που διαβάζουν το τελευταίο ποστ και μόνο, ΔΕΝ είπα ότι είναι σωστό΄/όμορφο κλπ, απλά το αιτιολόγησα.[/quote'] Συμφωνώ, οι τιμές ορίζονται από το κέντρικό σύστημα (το ERP της εταιρίας) και έτσι στο ταμείο θα πληρώσεις αυτό που ισχύει, που συνήθως είναι η τιμή του site (μιας και στις μεγάλες εταιρίες πχ. Multirama που ξέρω σίγουρα το site τους είναι ενωμένο με το ERP και οι τιμές περνανει αυτόματα). Σιγουρα δεν είναι ωραίο, και δεν τους δικαιολογώ, αλλά εαν τους το έλεγες θα κοίταζαν την τιμή στο σύστημα τους και θα το έπαιρνες χαμηλότερα!
firegarden Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 Μέλος Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 Αν εσείς είχατε κάποιο τέτοιο κατάστημα και ξεκινούσατε με μια μεγάλη επιτυχία όπως το πλαίσιο και το e-shop δεν θα το παίρνατε πάνω σας και δεν θα λέγατε να ανεβάσετε τις τιμές; Σαφεστατα οχι' date='ιδιαιτερα μαλιστα οταν θα ειχα μια μεγαλη και σοβαρη επιχειρηση οπως θεωρει τουλαχιστον τον εαυτο του το Πλαισιο.Αυτη η σταση δεν ειναι σωστη επιχειρηματικη ηθικη, απεναντιας το να αυξησω τις τιμες για να εκμεταλλευτω το ονομα που εχω κανει στην αγορα,το μονο αποτελεσμα που θα προκυψει ειναι να χασω το καλο ονομα (οπως κι εγινε με το Πλαισιο) και το γεγονος αυτο να μου κοστισει μακροπροθεσμα περισσοτερο απο το κερδος που αποκομισα με την αυξηση των τιμων (αυτο εκτιμω οτι θα συμβει στο Πλαισιο στο μελλον). Οσο για τη μηχανογραφηση,κατανοω οτι οντως ειναι δυσκολο να ανανεωνονται συχνα τα καρτελλακια τιμων,ειδικα μαλιστα σε ενα τομεα εμποριου οπως η Πληροφορικη οπου οι τιμες αλλαζουν καθημερινα.[b']Ομως[/b], τη συγκεκριμενη τιμη την εχω επισημανει στο site του Πλαισιου πανω απο μια εβδομαδα και οπως ειπα και αλλες συσκευασιες του ιδιου προιοντος ηταν αναλογως ακριβοτερες.Γνωμη μου ειναι οτι εαν ενα μαγαζι που δραστηριοποιεται σε αυτον τον χωρο δεν μπορει να ενημερωνει τις τιμες του εστω καθε μια εβδομαδα,καλυτερα να μην εισελθει καθολου στον συγκεκριμενο χωρο. Επισης, το Πλαισιο, αφου του ειναι τοσο δυσκολο να ανανεωνει τα καρτελλακια τιμων,θα μπορουσε να εχει 1-2 barcode scanners σε καθε μαγαζι (οπως το Καρφουρ) τα οποια θα εχουν συνδεση online ή εστω να βαλει στο site ΟΛΑ τα προιοντα ωστε να μπορουν οι πελατες να βλεπουν ποιες τιμες οντως ισχυουν χωρις να χρειαζεται καθε φορα να απευθυνονται σε καποιον υπαλληλο (ο οποιος συνηθως ειναι απασχολημενος και θα πρεπει να περιμενουν για να εξυπηρετηθουν).
eurander Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 Δημοσ. 5 Απριλίου 2005 Αν εσείς είχατε κάποιο τέτοιο κατάστημα και ξεκινούσατε με μια μεγάλη επιτυχία όπως το πλαίσιο και το e-shop δεν θα το παίρνατε πάνω σας και δεν θα λέγατε να ανεβάσετε τις τιμές; Αν ειχα μια σοβαρη επιχειρηση, θα εκανα αυτο που θα μου ελεγαν οι χρηματοοικονομικοι μου συμβουλοι, εκτος και αν δεν ειχα τετοιους, οποτε θα εκανα του κεφαλιου μου και μαλλον θα εκλεινα σε λιγο καιρο.
Narayan Δημοσ. 6 Απριλίου 2005 Δημοσ. 6 Απριλίου 2005 Μου έχει τύχει αρκετές φορές που έχω πάρει κάτι από το Πλαίσιο, η τιμή στο ράφι να είναι "Χ", ο πωλητής που μου φτιάχνει το χαρτάκι να επιβεβαιώνει πως είναι "Χ", και όταν πάω στο ταμείο να πληρώσω να μου ζητάνε λιγότερα χρήματα από "Χ". Που είναι λοιπόν το πρόβλημα, αφού όπως έχουν διαπιστώσει κι άλλοι οι τιμές ενημερώνονται στο ταμείο; Πως είναι δυνατόν το Πλαίσιο να είναι "κλέφτες" αφού είναι αρκετά πιθανόν να πληρώσω λιγότερο από την τιμή που βλέπω στο μαγαζί αλλά σπάνια έως ποτέ περισσότερο; Ας μην είμαστε αχάριστοι. Αν δεν υπήρχαν καταστήματα όπως το Πλαίσιο, το e-shop, τα Multirama κ.α. σίγουρα θα είχαμε λιγότερες επιλογές στις αγορές μας και ως εκ τούτου θα πληρώναμε σίγουρα παραπάνω από τις τιμές εξωτερικού.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.