Προς το περιεχόμενο

ASUS GeForce 6800GT (i kapoia alli ~450 evro)


Stilewag

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το Farcry το είχα βάλει με HDR βασικά και δεν το άντεξα γιατί υπήρχαν σημεία που ουσιαστικά ήταν unplayable λόγω έντονης φωτεινότητας και αντίθεσης, και μάλιστα χωρίς λόγο..Ασε που με το HDR είχες και ενα 50-60% πτώση ταχύτητας...

Προς θεού δε φανατίζομαι. Ανάμεσα στις 2 κάρτεs XL/GT φυσικά θα διάλεγα την GT αν η διαφορά ήταν μικρότερη. Όμως βλέπεις εγω την δική μου την πήρα 270? όταν 6800gt PCIe δεν έβρισκα πουθενά, ακόμα και με 400......(κάποιας μάρκας τουλάχιστον και οχι ...μ 'εκαψες..)

Δημοσ.

Να σε ρωτησω κατι αν ξερεις γιατι δεν το εχω ψαξει; Η ΑΤΙ ειναι ταχυτερη σε συγκριση SM1.1 με SM1.1 ή την συγκρινεις με SM3.0 και HDR?

 

Λάθος διατύπωση από μέρους μου , φυσικά δεν είναι το πρώτο παιχνίδι που υποστηρίζει sm3.0 , αλλά είναι το πρώτο όπου η ύπαρξη sm3.0 compatible hardware δίνει σαφή πλεονεκτήματα.

 

Στις nvidia δίνει extra την επιλογή sm3.0 (δίνει καλύτερη ποιότητα εικόνας ΚΑΙ καλύτερη απόδοση) και άλλες 4 επιλογές (HDR , Tone mapping , Parallax Mapping και Soft shadows) , που έχουν από μεγάλο εώς τεράστιο κόστος σε απόδοση.

 

Οι 2 κάρτες που έχω δεν είναι απόλυτα συγκρίσιμες (ξεκλείδωτη 6800 και X800XTPE και οι 2 υπερχρονισμένες) , αλλά ξέρω οτι κατα μέσο όρο η διαφορά τους είναι κοντά στο 20-30%.

Στο demo του sc3 , συγκρίνοντας στις ίδιες ρυθμίσεις (μόνο το sm3.0 αναμένο στην 6800) , η XTPE είναι 50-60% γρηγορότερη.

Αν ανάψω τα πάντα στην 6800 , η διαφορά πάει στο 2x-3x.

Ούτε στο HL2 δεν είδα τόσο μεγάλες διαφορές.

 

Πάντως στην 6800 το βρήκα playable στα 1280x 2xAA 16xAF με sm3.0 και parallax mapping.

Με τα πάντα on , ούτε στα 1024x (χωρίς AA , που είναι ασύμβατο με το HDR).

 

To ωραίο με αυτό το παιχνίδι είναι οτι δίνει σε όλους λόγο για να παραπονιούνται.

Δημοσ.

Eipwthikan tosa polla pou exasa ton mpousoula :D

 

Skeftomai apla. Agorazw PC kathe 3 xronia, kai paizw ta paixnidia pou vgikane mexri kai 6 mines me 1 xrono afotou to agorasa, ksekinontas apo ta paliotera. Kai vazw eks'arxis mikres analyseis (1024 i kai 1280) gia na min antilifthw argotera tin diafora (sta paixnidia pou tha vgoun se 9 mines px). Etsi exw mia eksomalinmeni apodosi. Einai thema psixologias.

 

To proigoumeno pc itan Athlon 1600, 256RAM, GeForce 2 Ti 64RAM. To agorasa ton Ianouario tou 2002 kai ksekinisa apo Quake2, Half-Life1, Unreal, UnrealTournament1, Quake3Arena, Quake3TeamArena, Aliens-VS-Predator, MaxPayne1, ktlp (kai i lista sinexizetai).

 

Kai kati xalarws sxetiko: prosfata, otan vgike to Doom3, to evala na treksei se Win2000, ola sto min kai me tous drivers tou CD (!). Eixa peripou 27-3 fps :) Alla otan kolaga tin "mouri" tou iroa se mia gwnitsa eixa 60 fps (hooray!).

 

Mallon kleinw ws pros 6800GT. To skeftomoun gia 6800U, alla se 1,5-2 xronia tha paw (mallon) fantaros, opote den tha mou xrisimefsei. Meta tha iparxei PCIx 64x, FSB 3000, ktlp (heh :) to parakanw e?)

 

To Athlon64 sta 3000 tha tin "kovei" tin 6800GT? Poso prepei na parw gia na mporesei i 6800GT na "ekfrastei" elefthera?

 

Skeftomai gia 1 giga RAM. Pistevw pws einai arketa gia 1-1.5 xronia. An meta xreiastei 'tsimpaw" alla 2x512.

 

Hey, isws ama kseftilistei i 6800GT (vlepe 60 evro), na "tsimpisw" kai mia akoma :)

 

Kathe gnwmi einai parapanw apo efprosdekti. Mexri Paraskevi prepei na exw psonisei. Den mporw oute na treksw Mozilla ston Pentium133/16RAM! (einai me Opera6)

Δημοσ.
Λάθος διατύπωση από μέρους μου , φυσικά δεν είναι το πρώτο παιχνίδι που υποστηρίζει sm3.0 , αλλά είναι το πρώτο όπου η ύπαρξη sm3.0 compatible hardware δίνει σαφή πλεονεκτήματα.

 

Συμφωνοι,αλλα δεν ρωτησα αυτο.Εχεις δοκιμασει να κανεις force την 6800 σε SM1.1? Σου δινει την ικανοτητα στα game options να κανεις force την 6800 se 1.1 ? Το SM3.0 δινει πλεονεκτημα σε ταχυτητα αλλα σε συγκριση με SM2.0. Φανταζομαι οτι το εργο της ουτως η αλλως ταχυτατης x800xtpe και μαλιστα υπερχρονισμενης θα ειναι αστειο με SM1.1 για ευνοητους λογους.

 

 

Οι 2 κάρτες που έχω δεν είναι απόλυτα συγκρίσιμες (ξεκλείδωτη 6800 και X800XTPE και οι 2 υπερχρονισμένες) , αλλά ξέρω οτι κατα μέσο όρο η διαφορά τους είναι κοντά στο 20-30%.

Στο demo του sc3 , συγκρίνοντας στις ίδιες ρυθμίσεις (μόνο το sm3.0 αναμένο στην 6800) , η XTPE είναι 50-60% γρηγορότερη.

Αν ανάψω τα πάντα στην 6800 , η διαφορά πάει στο 2x-3x.

Ούτε στο HL2 δεν είδα τόσο μεγάλες διαφορές.

 

Δες αυτο που ειπα παραπανω. Συγκρινεις μια ουτως η αλλως κορυφαια καρτα που τρεχει SM1.1 με μια αρκετα κατωτερη που τρεχει SM3.0(δλδ ταχυτερα πολυ πιο εξελιγμενους shaders απο SM1.1).Θα κοιταξω για benches να δω.

 

Παντως εγω με την GT@428/1180 το τρεχω ικανοποιητικα σε 1600x1200 με 8xAF και all on.Δεν μου δινει την αισθηση των χαμηλων framerates ή των low deeps στα min framerates, εχω την εντυπωση οτι το ολο παιχνιδι ειναι γενικα πιο αργο απο τα συνηθισμενα TPS.

 

To ωραίο με αυτό το παιχνίδι είναι οτι δίνει σε όλους λόγο για να παραπονιούνται.

 

Αυτο να λεγεται. Οπως ειπα βγαζει ματια σαν γραφικα αλλα με ειτε με all eye candy on ή off μου δινει μια αργη αισθηση. :)

Δημοσ.

 

To Athlon64 sta 3000 tha tin "kovei" tin 6800GT? Poso prepei na parw gia na mporesei i 6800GT na "ekfrastei" elefthera?

 

 

Αν ειναι Winchester τοτε o/cαρεται Πολυ καλα οποτε με cpu δεν θα εχεις προβλημα. Μια GT με καλυτερο απο το reference HSF θα o/cαρεται και αυτη πολυ καλα οποτε θα εισαι μια χαρα για 1-1.5 χρονο αναλογα φυσικα και με τις αναλυσεις που παιζεις.

Δημοσ.
Eipwthikan tosa polla pou exasa ton mpousoula :D

 

Skeftomai apla. Agorazw PC kathe 3 xronia' date=' kai paizw ta paixnidia pou vgikane mexri kai 6 mines me 1 xrono afotou to agorasa, ksekinontas apo ta paliotera. Kai vazw eks'arxis mikres analyseis (1024 i kai 1280) gia na min antilifthw argotera tin diafora (sta paixnidia pou tha vgoun se 9 mines px). Etsi exw mia eksomalinmeni apodosi. Einai thema psixologias.

 

To proigoumeno pc itan Athlon 1600, 256RAM, GeForce 2 Ti 64RAM. To agorasa ton Ianouario tou 2002 kai ksekinisa apo Quake2, Half-Life1, Unreal, UnrealTournament1, Quake3Arena, Quake3TeamArena, Aliens-VS-Predator, MaxPayne1, ktlp (kai i lista sinexizetai).

 

Kai kati xalarws sxetiko: prosfata, otan vgike to Doom3, to evala na treksei se Win2000, ola sto min kai me tous drivers tou CD (!). Eixa peripou 27-3 fps :) Alla otan kolaga tin "mouri" tou iroa se mia gwnitsa eixa 60 fps (hooray!).

 

Mallon kleinw ws pros 6800GT. To skeftomoun gia 6800U, alla se 1,5-2 xronia tha paw (mallon) fantaros, opote den tha mou xrisimefsei. Meta tha iparxei PCIx 64x, FSB 3000, ktlp (heh :) to parakanw e?)

 

To Athlon64 sta 3000 tha tin "kovei" tin 6800GT? Poso prepei na parw gia na mporesei i 6800GT na "ekfrastei" elefthera?

 

Skeftomai gia 1 giga RAM. Pistevw pws einai arketa gia 1-1.5 xronia. An meta xreiastei 'tsimpaw" alla 2x512.

 

Hey, isws ama kseftilistei i 6800GT (vlepe 60 evro), na "tsimpisw" kai mia akoma :)

 

Kathe gnwmi einai parapanw apo efprosdekti. Mexri Paraskevi prepei na exw psonisei. Den mporw oute na treksw Mozilla ston Pentium133/16RAM! (einai me Opera6)[/quote']

 

Σου είπα ότι αν δεν σε ενδιαφέρουν αναλύσεις πλέον του 1024*768 και μια 6600GT ή της τάξης αυτής θα σου κάνει δουλειά, ειδικά αφού το πολύ σε 1.5-2 χρόνια θα πας φαντάρος και μόνο 2xAA.

 

Και οι 6600, Χ700, Χ800, 6800 ότι κι αν είναι θα είναι CPU limited ακόμα και με μεγαλύτερο επεξεργαστή από έναν 3000, εξ ου και η προηγούμενη παράγραφος με τα 1024. Ρίξε μια ματιά εδώ:

 

http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/2004-27gpu2.html

 

Αthlon64 4000+ & P4 3.6GHz και μια αρκετά μεγάλη διαλογή από παιχνίδια και εφαρμογές. Δυστυχώς όπου χρησιμοποίησαν εξομάλυνση έχουν βάλει 4-πλή. Η απώλεια ωστόσο της ταχύτητας με 2-πλή εξομάλυνση είναι σχετικά μικρή στις σημερινές κάρτες.

 

Φυσικά ούτε λόγος ότι μια 6800GT ή Χ800PRO θα έχει μεγαλύτερη βιωσιμότητα. Διάβασε και πάρε την απόφασή σου αφού δεις ακριβώς τι θέλεις. Καλή αναβάθμιση ότι κι αν διαλέξεις τελικά :)

Δημοσ.

Sorry, apla ta eipes poly technical gia tis gnwseis mou kai den ta katalava.

 

Mou les diladi oti kai mia 6600GT (i kapoia antistoixi ATI) na parw, pali tha tin "kwvei" o CPU sta 3000?

Δημοσ.

@littlelouievegos

 

Έχω δοκιμάσει sm1.1 στην 6800 , αλλά όπως είπα με sm3.0 (με τα extra εφφέ off) βλέπω καλύτερη ποιότητα ΚΑΙ καλύτερα fps.

Μικρή διαφορά στις επιδόσεις , αλλά αμέσως σημαίνει οτι κανείς κάτοχος geforce 6 δεν έχει κανένα λόγο να χρησιμοποιήσει sm1.1.

 

Πάντως , χωρίς αξιόπιστο τρόπο να μετρήσω απόδοση (πχ κάποιο timedemo) , όσα λέω είναι περισσότερο εντυπώσεις παρά αποδείξεις.

Δημοσ.
@littlelouievegos

 

Έχω δοκιμάσει sm1.1 στην 6800 ' date=' αλλά όπως είπα με sm3.0 (με τα extra εφφέ off) βλέπω καλύτερη ποιότητα ΚΑΙ καλύτερα fps.

Μικρή διαφορά στις επιδόσεις , αλλά αμέσως σημαίνει οτι κανείς κάτοχος geforce 6 δεν έχει κανένα λόγο να χρησιμοποιήσει sm1.1.

 

Πάντως , χωρίς αξιόπιστο τρόπο να μετρήσω απόδοση (πχ κάποιο timedemo) , όσα λέω είναι περισσότερο εντυπώσεις παρά αποδείξεις.[/quote']

 

Μου φαινεται τρομερα περιεργο γιατι με τα υπολοιπα εφφε On και ενεργοποιωντας εγω το SM1.1 στην GT μου ειναι μερα με την νυχτα σε αποδοση(δεν το ειχα δοκιμασει).

Δεν αμφισβητω αυτο που λες κακοπροαιρετα καταλαβαινεις ελπιζω τι σου λεω, μου φαινεται πολυ περιεργο απλως,γιατι μιλαμε για SM1.1 το oποιο σε σχεση με SM3.0 οπως ξερεις εχει πολυ περιερισμενο pixel και vertex instruction set.

Προσωπικα οπως το ειδα εγω,θα ελεγα οτι εφοσον καποιος εχει προβληματα αποδοσης θα εβλεπε τρομερη διαφορα σε αποδοση εαν εβαζε SM1.1 στις NV4x,οπως αλλωστε το περιμενα και ειναι λογικο.

Δεν βρισκω και κανα bench ή λεπτομερη αναλυση του παιχνιδιου πουθενα στο net ... :-?

Δημοσ.

Να το review:

http://www.firingsquad.com/hardware/splinter_cell_chaos_theory_1/default.asp

 

Τελικά είχα δίκιο στα περισσότερα , αλλά μάλλον υπερέβαλα στην διαφορά.

Πάντως είναι εντυπωσιακό οτι χρειάζεται 6800U για να το κουτσοπαίξεις στα 1024x (για μένα 41fps μέσος όρος είναι λίγο) με τα πάντα on.

Ίσως να είναι μια καλή ευκαιρία για το SLI να δείξει τα δόντια του.

Δημοσ.
Sorry' date=' apla ta eipes poly technical gia tis gnwseis mou kai den ta katalava.

 

Mou les diladi oti kai mia 6600GT (i kapoia antistoixi ATI) na parw, pali tha tin "kwvei" o CPU sta 3000?[/quote']

 

Ναι.

 

Για τα 1024 με 2xAA που ρώτησες μια τέτοιου είδους μεσαία κάρτα είναι αρκετή. Αν θέλεις παραπάνω AA ή υψηλότερες αναλύσεις τότε μια 6800GT ή Χ800PRO.

Δημοσ.
Να το review:

http://www.firingsquad.com/hardware/splinter_cell_chaos_theory_1/default.asp

 

Τελικά είχα δίκιο στα περισσότερα ' date=' αλλά μάλλον υπερέβαλα στην διαφορά.

Πάντως είναι εντυπωσιακό οτι χρειάζεται 6800U για να το κουτσοπαίξεις στα 1024x (για μένα 41fps μέσος όρος είναι λίγο) με τα πάντα on.

Ίσως να είναι μια καλή ευκαιρία για το SLI να δείξει τα δόντια του.[/quote']

 

Aν δεν το καταλάβατε ακόμα οι δημιουργοί του SC3 είχαν μάλλον κρίση βλακείας όταν το έγραψαν αυτό το παιχνίδι. Ρώτα αν θέλεις κάποιον κάτοχο μιας low end GPU και αν σου πει ότι το παιχνίδι παίζεται μόνο με μέτριες ρυθμίσεις στα 640*480 μην εκπλαγείς.

 

Τώρα όσον αφορά τα διαφορετικά shader paths και την παντελή έλλειψη ενός SM2.0 path, αποτελεί έναν περαιτέρω πόντο για την προαναφερόμενη κρίση. Δεν λέω πρόκειται για ένα παιχνίδι που δεν χρειάζονται αρκετά υψηλές επιδόσεις να το παίξεις, αλλά οι μηχανές παιχνιδιών του 2005 θα έπρεπε να έχουν κατά πολύ μεγαλύτερη ευκαμψία ώστε να τρέχουν ικανοποιητικά σε μια πλατύτερη διαλογή από hardware.

 

Σιγά μην τρέξουν οι ορδές των χρηστών να αναβαθμίσουν για αυτό το κατασκεύασμα.....

 

***edit: το SLi δεν θα σου κάνει καμία διαφορά σε αυτό το παιχνίδι (ούτε SFR ούτε AFR) εκτός αν αλλάξει κάτι σε μελλοντικούς οδηγούς και βγάλουν κανένα προφίλ που να κάνει έστω κάτι.

Δημοσ.
Να το review:

http://www.firingsquad.com/hardware/splinter_cell_chaos_theory_1/default.asp

 

Τελικά είχα δίκιο στα περισσότερα ' date=' αλλά μάλλον υπερέβαλα στην διαφορά.

Πάντως είναι εντυπωσιακό οτι χρειάζεται 6800U για να το κουτσοπαίξεις στα 1024x (για μένα 41fps μέσος όρος είναι λίγο) με τα πάντα on.

Ίσως να είναι μια καλή ευκαιρία για το SLI να δείξει τα δόντια του.[/quote']

 

 

Πραγματι η ΑΤΙ κινειται σε πολυ καλυτερα framerates,εκει που εξακολουθω να εχω ενσταση ειναι στο SM1.1 εναντιον του SM3.0. Εχοντας κανει δικα μου benches με SM1.1 vs SM3.0(με τα shadow options off φυσικα αφου τα απενεργοποιει και στο 1.1) βγαζω αρκετα framerates παραπανω με το 1.1.

Το περιεργο ειναι οτι τα νουμερα μου βγαινουν παρομοια με του Firingsquad στα παντα εκτος απο το SM1.1 !!

 

Τι να πω περιεργο μου φαινεται κατι μπορει να κανω λαθος... :???:

 

Anyway thankz για τα bench mate :)

Δημοσ.

Akoma 2 erotiseis "asxetosinis" :) ::

 

1. poso CPU xreiazomai gia na "ksekleidoso" oles tis dinatotites tis 6600GT kai tis 6800GT?

2. to Splinter Cell 3, tha paizei (me osa kare thelei i mixani gia na "kinisai" aneta) me 1024/1280 + 2x/4x AA ston Athlon64 3000 + 6800GT?

3. iparxei kapoio arthro sta ellinika na diavasw gia shaders 3.0? (ti kanoun, pws ta efarmozoun oi kataskevastes, ta lathi pou exoun ginei, ktlp)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...