CommanderSP Δημοσ. 3 Αυγούστου 2002 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2002 Συμφωνα με το τευχος 70 του περιοδικου NGC (σημ:το περιοδικο,ειναι το εντελως αντιθετο του "περιοδικου" GAMES) Ο Προεδρος της Νintendo Satoru Iwata εκανε μερικα πολυ σκληρα σχολια σχετικα με τον πολυαναμενομενο τιτλο,FFXI που προοριζεται για ολες τις κονσολες.Τα σχολια αυτα εγιναν μετα απο αρχικες προβλεψεις οτι το παιχνιδι δεν προκειτε να πολυησει τοσο ωστε να αποσβεσει το μεγαλο κοστος του. Ο Iwata ειπε συγκεκριμενα "ακομα και αν δεν μπορει κανεις να αρνηθει τη δημοτικοτητα των online games,το FFIX ειναι μια αποτυχια" και συνεχιζει με "η Square ειναι ανικανη να κρατησει τους μισους απο τους αναμενομενους παικτες λογω κακης διαχειρησης των online υπηρεσιων.Βεβαια,η επισημη απαντηση ηταν οτι οι παιχτες ειναι ικανοποιημενοι απο το FFIX και ελπιζουν αυτα τα σχολια να μην αποθαρρυνουν κανεναν απο το να αγορασει το παιχνιδι. Αυτο που διαφαινεται ειναι οτι η Sony συνχεχιζει την τακτικη του να υποσχεται πολλα και να δινει λιγα και μετα απο την αποτυχια του emotional gaming,ενα concept που θα γινει πραγματικοτητα μεσω μιας αλλης κονσολας.Επισης,μετα απο το FFIX,το επιπεδο της σειρας δειχνει οτι εχει κατεβει αισθητα,κατω απο το κρατος της δημοτικοτητας της.Πρεπει να υπενθυμισω οτι το EDGE,ενα περιοδικο πολλακις καλυτερο απο καθε σαββουρα τυπου GAMES,εχει βαλει στο FFX μονο 6/10 αναγνωριζοντας την ελλειψη νεων στοιχειων και την καταρρευση του "if something works,do not fix it". Μπορει λοιπον το PS2 να συνεχιζει να οδηγει την αγορα,ομως στο τιμονι,ο οσηγος ειναι μαλλον μεθησμενος αφου το Xbox εχει αρχισει και κερδιζει εδαφος και η nintendo εδειξε το καλυτερο lineup παιχνιδιων που ειχε φερει ποτε σε E3,με την βοηθεια της SEGA και του FZero και της Namco και του επομενου Lylat Wars.Πρεπει λοιπον να καταλαβει η sony οτι με λογια του τυπου "δεν μας αφηνουν να βγαλουμε το PS3 γιατι ειναι πολυ εξελιγμενο και δεν το επιτρεπει ο νομος" θα κερδιζει ολοενα και λιγοτερους παικτες θετοντας σε κινδυνο το μελλον της στο χωρο των video games.Επλιζω παντως,η "κιτρινη" αυτη καρτα να επιδρασει θετικα και να δουμε ολοι,ανεξαρτητως χρωματος,λογοτυπου και κονσολας,ενα πολυ καλο παιχνιδι,ανταξιο κληρονομο των FF VI και VII. CommanderSP <small>[ 02-08-2002, 17:53: Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: CommanderSP ]</small>
bumper_sticker Δημοσ. 4 Αυγούστου 2002 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2002 Sovara i nintendo exei vgalei "fovero"lineup stin e3?As to doume kai afto!Kalo lineup apo tin nintendo epanalamvano??!!??!!??Na sas po ta paixnidia pou evgale i nintendo i idia gia tin konsola kai meta oi alles etairies!NIntendo:mario smash bros.,super mario bros.,yoshi!Kale afta einai kainourgies kiklofories?I apla i idies malakies epi 10 xronia pou iparxei i nintendo?MPAAAAAAAAAAAAA!!!!!Meta apo ekei kai pera oti exei na deixei i nintendo me tin "konsola"tis einai apo alles etairies san sega kai namco pou leei kai o filos o commander.Gia to ff10 pou anaferesai den exo na po kati mias kai den to exo paixei!Alla min leme oti theloume gia sony ,microsoft kai ps2 kai xbox etsi?Kai eidika min milame gia pio exeligmenes konsoles san ps3!!!!A signomi diko mou to lathos!To ps2 me to xbox einai sta idia kivika!!Sovara?As to doume antikeimenika!Xbox epexergastis:733Mhz PS2 epexergastis:233Mhz??????????????Afto to epitrepei o nomos???I kati paizetai?To oti i sony exei valei dikia tis karta grafikon stin konsola kai oti exei vgalei mia xara grafika kai to xbox xrisimopoiei gf3 me fade tis gf4 sou fainetai san na einai oi dio konsoles sta idia kivika?Emena pantos oxi!Einai vlakeia na kathomaste na leme to kathe ti gia to xbox kai eidika gia tin NINTENDO(gia onoma tou theou)kai na ipovivazoume etsi to ps2 mias kai stis poliseis tis exei paei etsi tis alles konsoles kai episis sti gkama paixnidion!Oloi theopoiisan to Project gotham racing eno mprosta sto gt3 kai gt concept to gotham klanei patates!Min koitame kai krinoume konsoles apo to hardware monoDen leo to xbox einai mia poli kali konsola me oraia paixnidia opos halo,dark summit,prisoner of war alla den einai kai tipota to teleio re paidia aman!To xero oti exo xefigei ligo apo to thema alla mmias kai anaferthike o filos commander sto thema tis konsola eipa na po dio logia! Filika bumper_sticker
CommanderSP Δημοσ. 5 Αυγούστου 2002 Μέλος Δημοσ. 5 Αυγούστου 2002 Καταρχας πρεπει να σου υπενθυμισω οτι εισαι τελειως εκτος θεματος. Το οτι η Nintendo δεν θελει ενα τετοιο απαισιο παιχνιδι να βγει για το GC,απ οτι καταλαβα δεν μπορει να σχολιαστει περεταιρω. Τωρα οσο αφορα αυτο το δριμυ κατηγορω,που μου φαινεται πολυ παιδικο και προερχομενο απο καποιον που δεν εχει ιδεα απο τα δρωμενα στο χωρο των video games πρεπει να σου πω μερικα πραγματα. Το PSX ηταν ενα project που ειχε σκοπο την ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ του SNES ως μια συσκευη εισαγωγης CD.Επισης η Nintendo ειχε φτιαξει τα σχεδια για το χειριστηριο το οποιο και δεν εχιε αλλαξει καθλου περα απο την προσθηκη δυο μοχλων σε πολυ ασχημες περιοχες.Κατω απο περιεργες συνθηκες υπηρξαν μερικες αλλαγες με αποτελεσμα την ανεξαρτητοποιηση αυτου του add on και τη δημιουργια του PSX. Η Nintendo δεν εφτιαχνε ποτε κονσολες με καλη αρχιτεκτονικη και το PSX δεν ηταν εξαιρεση.Αυτη τη δουλεια την ειχε επωμιστει η SEGA που οι κονσολες της ηταν πραγματικα αξιοθαυμαστες απο τεχνικης πλευρας.Υπαρχουν παιχνιδια στο Saturn που μπορουν ανετα να συγκριθουν γραφικα με παιχνιδια του N64.Βεβαια η SONY περα απο πρωταρηδες,ηταν και αγνωστοι στο χωρο και το πρωτο που επρεπε να συμβει ηταν να μαξεψουν οσες περισσοτερες εταιριες μπορουσαν.Γι αυτο και κατεβασαν δραματικα το ποσοστο των δικαιωματων στο 7% οταν η Nintendo το ειχε στο 20% και η SEGA στο 15%.Επισης, η δημιουργια ενος CD ηταν πολυ ευκολη απο τη δημιουργια ενος cartridge.Ολες λοιπον οι εταιριες που ειχαν αναπτυξει μετρια παιχνιδια απο την εποχη του SNES μαζευτηκαν. Παρ ολα αυτα αυτο δεν θα ητνα αρκετο,γι αυτο αγοραστηκε το 19% της Square,μια εταιρια που ηταν υπευθυνη για μερικα απο τα καλυτερα RPG στο SNES και καταφεραν την αποκλειστικοτητα των παιχνιδιων της.Το μονο που ελειπε ηταν η διαφημημση,κατι που η SONY ξερει να κανει καλα.Το αποτελεσμα ηταν να ανοιξει η αγορα,με εισροη ατομων που ποτε δεν ειχαν ασχοληθει με ηλεκτρονικα παιχνιδια και αυτο συνεβη για δυο λογους.Πρωτον επειδη,υπηρχε η ταση αναπτυξης παιχνιδιων με βια και αιμα,παιχνιδια που ακομα και αν ποιοτικα δεν μπορουσαν να συγκριθουν με παλαιοτερα παιχνιδια,ηχαν απλα το αιμα και τη βια ικανα να βρουν νεους αγοραστες επεκτεινοντας το λεγομενο nische των video games.Δευτερον,αυτοι οι νεοι αγοραστες δεν ηταν διατεθημενοι να πληρωουν 20.000 σε ενα παιχνιδι.Με την πειρατεια λοιπον ο καθε παικτης μπορουσε να αγοραζει 10 παιχνιδια τη φορα με ενα πολυ σοβαρο αντικτυπο στο μελλον της αγορας.Η ασχολια με το καθε παιχνιδι ηταν τοσο μικρη που δεν προλεβαινε ουτε καν στη μεση να το φτασει.Επισης,οταν υπηρχε και σωρια ελεεινων παιχνιδιων οπως το Tomb Rider με ανατριχιαστικα controls,παιχνιδια οπου το πιο δυσκολο κομματι ηταν η πραγαμτοποιηση ενος αλματος με αποτελεσμα την απογοητευση και την αγανακτηση.Ομως υπηρχαν πολλα παιχνιδια οποτε και κανεις δεν ενδιαφεροταν για την ποιοτητα των παιχνιδιων.Ακομα και το γεγονος οτι διαφημιζονταν και τα εκανε in,καθυσυχαζε τους παντες οτι παιζουν οτι καλυτερο υπαρχει. Ομως οπου μεζευται πολυς κοσμος υπαρχει και μεγαλη βρωμια οπως λεει και ο λαος και αυτη η περιπτωση δεν αποτελει εξαιρεση.Μετα την αδυναμια εταιριων να προχωρησουν στην τριτη διασταση ακομα και τον αποδοκιμασμο παιχνιδιων οπως το Mario γιατι οπως ειπωθηκε ειναι μπεμπε αλλα στην πραγματικοτητα αυτα τα απομα αδυνατουσαν να καταφερουν να κινησουν και camera και τον Mario ταυτοχρονα.Αμεσως ετρεχαν να αποδοκιμασουν οτιδηποτε δεν το καταλαβαιναν γυριζοντας την πλατη σε ετιαιρες που με τις νεες τουε ιδεες συνεχιζαν να αλλαζουν τον κοσμο. Μετα απο λιγα χρονια ξεκινησε το campaign για το PS2.Η καμπανια αυτη ειχε ως ενα απο τα κυρια επειχηρηματα της το λεγομενο emotional gaming,εναν επεναστατικο τυπο παιχνιδιου που οι χαρακτηρες θα εξεφραζαν συναισθηματα οδηγωντας τα παιχνιδια σε ενα νεο επιπεδο.Τα πρωτα παιχνιδια που βγηκαν,μαλλον για γελια ηταν,γεματα fogging,pop up ακομα και slowdown που ηταν επακολουθα των πολυ καλων γραφικων που εμφανιζαν τα παιχνιδια αυτα,γιατι μονο τα γραφικα φαινονται στις εικονες και μονο τα γραφικα κανουν καποιον να αγορασει ενα παιχνιδι.Παρ ολα αυτα τους πιστεψαν και αγορασαν το PS2 περιμενοντας αυτο το Emotional Gaming.2.5 χρονια μετα,ακομα το περιμενουν. Η αρχιτεκτονικη του PS2 ηταν πολυ ασχημη,οι δημιουργοι αδιαφορησαν για τα εσωτερικα χαρακτηριστικα γιατι η κονσολα θα λεγοταν playstation 2 καιδεν θα ειχε αναγκη απο πολυ δουλεια για τη δημιουργια της.Τα προβληματα ειναι ακομα πολυ αισθητα αφου με τα πολυγωνα των παιχνιδιων μπορεις να κοψεις και μηλο αφου η χρησιμοποιηση του anti aliasing ειναι πολυ δυσκολο να χρησιμοποιηθει. Τα παιχνιδια ομως,οχι μονο δεν οδηγησαν των χωρο σε αλλα επιπεδα,αλλα τον κρατησαν στα ιδια επιπεδα προσφεροντας ξαναζεσταμενο φαγητο με παιχνιδια οπως το GT3 και το FFX. Τα προβληματα στο χειρισμο ακομα δεν εχουν τελειωσει αφου λιγοι ειναι αυτοι που μπορουν να φτιαξουν ενα ποιοτικο παιχνιδι. Και να παμε τωρα σε αυτο που πολλοι αγνοειτε τελειως,στο Lineup της Nintendo στην E3 το 2002. Οι Silicon Knights, οι δημιουργοι του Legacy of Kain: Blood Omen , μεγαλωσαν λιγο και θημιουργησαν ενα horror adventure με RPG στοιχεια τυπου Call for Cthulu,χωρις προηγουμενο. Μιλαω για το Eternal Darkness,ενα παιχνιδι που ειναι απλα επικο με ολη τη σημασια της λεξεος. Το IGN στο review του ειχε βαλει 9.6,μια βαθμολογια που δυσκολα βαξει σε παιχνιδι. Περναμε λοιπον σε αυτο το remake που τοσο πολυ εχει συζητηθει,το Biohazzard. Το παιχνιδι που εχει ανανεωθει με την επιστροφη του original δημιουργου της σειρας,τον Shinji Mikami. Το παιχνιδι ειναι κατα 70% μεγαλυτερο απο το original με την προσθηκη μιας δευτερης ιστοριας.Στην E3,παρουσιαστηκε το Biohazzard 0,το prequel της σειρας,ενα καινουριο παιχνιδι με αρκετα νεα στοιχεια οπως το partner zapping,την δυματοτητα να αλλαζει κανεις χαρακτηες οποτε το θελησει η ακομα και τη συνεργασια τους. Απο την Retro Studios, μια εταιρια που φτιαχτηκε απο εx Ιnguana και probe emploees (Half Life) εχουμε το Metroid prime,ενα παιχνιδι που μετατραπηκε σε ενα FPS αλλα στην πραγματικοτητα δεν μοιαζει με κανενα αλλο.Με στοιχεια εξερευνησης και puzzle,αυτο το παιχνιδι μεγεψε τοσο ωστε ολο το IGN το προτεινε ως το καλυτερο παιχνιδι της χρονιας. Απο τη Rare εχουμε το Starfox Adventures: Dinosaur Planet ενα παιχνιδι που αρχικα δεν λεγοταν καν starfox αλλα ηταν τοσο καλο που ο shigeru τους εδωσε το licence. Το παιχνιδι φτιαχτηκε για να χτυπησει το Zelda στο N64,αλλα εχει μετατραπει σε κατι πολυ καλυτερο.Η Rare με αυτο το παιχνιδι δειχνει οτι μπορει να ακολουθησει με μεγαλη ανεση τις εξελιξεις σε αντιθεση με την πλειοψηφια των εταιριων που αναπτυσουν παιχνιδια για το PS2. Απο τη SEGA και την amusement vision εχουμε το Fzero, το επομενο παιχνιδι της δημοφιλης σειρας,αλλαζει δημιουργο και θα αναπτυχθει απο τον δημιουργο του super monkey ball και του Daytona USA.Ενα παιχνιδι που δεν ηταν στην ενθεση γιατι η δημιουργια του ξεκινησε πριν μερικουν μηνες ειναι το επομενο starfox που θα αναπτυχθει απο την NAMCO. Επισης η Namco θα αναπτυξει μερικα παιχνιδια οπως το Tales of Phantasia 2 και το Xenosaga,παιχνιδια που θα εκδοθουν απο την ιδια τη Nintendo. Και να περασουμε τωρα στη Nintendo με το κατα τα αλλα ασχημο lineup παιχνιδιων που παρουσιασε στην E3.Το Mario Sunshine,εντυπωσιασε τους παντες σαν το Mario world της τριτης διαστασης οπως εχει αναφερθει.Ενα μεγαλο παιχνιδι που οπως λεγεται θελει αρκετο skill για να το παιξει κανεις και δεν ειναι για ολους. Το IGN εφτασε να πει αστειευομενο οτι through Mario Sunshine you could achieve nirvana Δευτερευοντα παιχνιδια οπως το Mario party 4 και η ευχαριστη εκπληξη του Wario World δεν παυουν να ξεχωριζουν απο αντιστοιχα παιχνιδια αλλων εταιριων.Τελος το πολυσυζητημενο Zelda θα προσφερει αυτο που ολοι απετυχαν παταγοδως να προσφερουν,το Emotional Gaming.Για πρωτη φορα ο ηρωας απεικονιζει συναισθηματα στο προσωπο του και στην κινηση του που θα καταφερει να αποδειξει οτια ολα αυτα που ελεγε η SONY ολα αυτα τα χρονια ειναι απλα κουφια λογια. Η Nintendo δειχνει οτι επαναλαμβανεται στα παιχνιδια που βγαζει αλλα τα ατομα που τα εχουν παιξει τα παιχνιδια μπορουν να σου πουν οτι το μονο που τα κανει ιδια ειναι το logo και οι γνωριμοι χαρακτηρες. Για παραδειγμα,το Mario cart αρεσε σε ατομα που δεν τους αρεσε το MK64 και αντιστροφως. Το Fzero,εμενα δεν μου αρεσε αλλα λατρεψα το X. Το waverace 64 ηταν αλλωτικο και πολυ πιο ευκολο απο το blue storm επειδη τα controls εχουν αλλαξει τελειως. Ο λογος που γινεται αυτο ειναι για να αιστανεται ανετα ο παικτης με το παιχνιδι και να λεει «hey,αυτος ειναι ο fox» Γι αυτο και το dinosaur planet αλλαξε σε starfox adventures. Δεν ειναι λοιπον ολο τα ιδια αντιθετως ειναι μαλλον πολυ διαφορετικα.Τελος μην ξεχνας παιχνιδια οπως το mansion και το pikmin, δυο παιχνιδια τελειως διαφορετικα και τοσο επιτυχημενα σε σημειο που το πρωτο κλωνοποιειται στο PS2. Επισης,κατι που εχετε ως μεγαλο επειχηρημα,πες μου,το Super Smash Bros δεν ηταν μεγαλη καινοτομοα οταν βγηκε;Το Melee περα απο μια super deluxe εκδοση,εχει τα λεγομενα dodge moves,ενας τυπος κινησης που εχει αλλαξει τα gameplay mechanics τελειως.Οι χαρακτηρες εχουν κρατησει τις παλιες τους κινησεις και υπαρχει και προσθηκη νεων με αποτελεσμα τον ανασχεδιασμο της στρατηγηκης που πρεπει να απολουθηθει ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ παικτες.Το Mario Party δεν ηταν μια καινοτομια; Η Hudson Soft τα εφτιαξε και τα εκανε 3 γιατι ηθελε μεν να βγαλει λευτα,αλλα υπηρχαν αρκετα ατομε που δεν τους εφτανε το ενα παιχνιδι και ηθελαν πολυ περισσοτερο.(θυμαμαι ειχα ριξει κατι 50γυρα τοτε...) Οσω για την Camelot και τα mario tennis και golf, αυτα τα παιχνιδια αντεστρεψαν τελειως το βαρετο κλιμα των ρεαλιστικων αυτων παιχνιδιων και με αυτο το καρτουνιστικο υφος εδειξαν ποσο εθιστικα μπορει αυτα τα αθληματα να γινουν.Μπορειτε λοιπον να σταματησετε να λετε βλακειες γιατι,μαλλον το PS2 με τον κλωνο του luigi's mansion και στο Xbox το fusion frenzy,ο απαισιος κλωνος του mario party φαινεται να αντιγραφουν τα εκπληκτικα δημιουργηματα της nintendo. Tωρα οσω για το κατα τα αλλα φοβερο GTA3 μπορω να σου πω οτι ο προκατοχος του στην τριτη διασταση,ειναι ενα παιχνιδι ονοματι body harvest που ειναι σαν το GTA3 αλλα με μια βασικη διαφορα,ειναι SHOOT EM UP. Πρεπει να κυνηγας σε κατι τεραστιους χαρτες τα λεγομενα harvester waves και να προλαβαινεις να σωσεις τους κατοικους. Με αποστολες του τυπου πηγαινε με το schoolbus εξω απο το σχολειο στην αμερικη του 1960,καθαρισε το μερος,παρε τα παιδια και αφησε τα σε ενα ασφαλες μερος και ενα σωρο εξυπνα pyzzles, 120 διαφορετικα οχηματα,απο μοτοσυκλετες μεχρι βομβαρδιστικα και 5 διαφορετικες χρονικες τοποθεσιες,κανουν το παιχνιδι πολυ καλυτερο απο το GTA3. Μαθε επισης οτι το παιχνιδι το εφτιαξε η ιδια εταιρια με την βοηθεια της Nintendo που και της εμαθε ΤΙ ΕΣΤΙ 3D αφου το παχνιδι χρειαστηκε ανασχεδιασμο και ηταν 150% complete. Οπως εχεις καταλαβει,οταν ειναι κανεις θυμα της διαφημησης και σαββουροπεριοδικων τυπου games και gamepro τοτε χανει αυτα που μπορει να προσφερει ο χωρος των video games.Βεβαια τετοια απαντηση δεν αρμοζε στο αναρμοστο στυλ της δικης σου απαντησης αλλα μονο ετσι ειναι ο σωστος τροπος σε καθενα που τελικα μονο πολυ θορυβο κανει. CommanderSP <small>[ 05-08-2002, 10:45: Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: CommanderSP ]</small>
Bourdoulas Δημοσ. 5 Αυγούστου 2002 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2002 Ααα τι μου θύμησες...SNES.Τι κονσόλα Θέε μου!Το Gamecube είναι πολύ καλή κονσόλα με εξαιρετικούς τίτλους.Το κακό είναι ότι πολλά άτομα δεν θέλουν να δώσουν 20000 για ένα παιχνίδι.Κατα τη γνώμη μου είναι υπερβολικά λεφτά (απο την πλευρά μας...Για τις εταιρειες είναι ικανοποιητικά).Έγω έκανα την βλακεία και πήρα το PS2.Τώρα θέλω να το δώσω για να πάρω το Xbox και αργότερα ίσως πάρω και Gamecube. Θυμάμαι που διάβαζα στα περιοδικά γι αυτό το add-on και τότε νόμιζα ότι θα ακούμε μουσική απ αυτό!Είχα δει και μια φωτογραφία.Ένα ογκόδες πράγμα να μπαίνει κάτω απ το SNES.Νόμιζω το ετοίμαζε η Nintendo σαν απάντηση στο SEGA CD.Αναρωτιέμαι τι θα γίνονταν αν έβγαινε αυτό σαν add-on.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.