Japan Δημοσ. 13 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2005 Prepei na kano ena gero upgrade se ena mikro touristiko grafeio. Users gia tin ora 3, isos na ginoun 5. Server me ena back office application kai ta shared data (word excel klp). To provlima einai to eksis. Oi users einai aploi users, den kseroun kai polla polla ektos apo tin xrisi ton dikon tous aplications. Se kathe workstation tha egkatastathei programma apo to Galileo kai apo afton pou kanei provide to backoffice programma. Opote exoume 2 diaforetikous texnikous pou prepei na erthoun ypoxreotika gia tin arxiki egkatastasi kai na tous plirosoume. Se periptosi pou kati katsei strava se kapoio workstation apo thema software/windows tha thelo na to fero stin arxiki katastasi, me ola ta programmata/settings xoris na prepei na ksanafonakso texnikous pou edo kostizoun peripou 150 euro tin ora syn odoiporika. Kati tetoio ginetai me ena programma opos to Norton Ghost, opou tha paro image molis einai etoimo to mixanima apo oles tis plevres, XP, diktyo, galileo, backoffice, office klp. Exete na proteinete kapoio kalytero, an kai nomizo pos to Ghost einai apo ta pio kala tou eidous tou. Erotisi, ta image mporo na ta kratiso se ena partition ston server kai na ta epanafero apo kei xoris provlima? Gia na ta kratiso se dvd tha prepei na valo dvd writer se kathe mixanima (i se ena shared). Tha protimousa tin epilogi tou server vevaia, an afto einai efikto kai aplo stin epanafora se periptosi olikis katastrofis tou OS. Tha ithela tis gnomes sas kai tis empeiries sas se afto to thema, afou prepei na zitiso kai prosfora gia to HW. Sas efxaristo ek ton proteron. Chryssa
deathlok Δημοσ. 13 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2005 sigorua den tha se kalipso aplos thelo na po pos perisoteroi tora teleftea pane pros to acronis true image anti gia to gohst
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.