evansdimo Δημοσ. 13 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2005 Με Gigabyte 6600 GT εχω σηκωσει στο συγκεκριμενο παιχνιδι 1280x960 8xAA και 16xAF με κοστος αρκετα frames αλλα παραυτα να ειναι playable χωρις κολληματα. Το ειχα απαντησει και σε αλλο topic και κανενας δε με πιστεψε. Και το εχει σηκωσει και σε 1600χ1200. Λογικα κατι παιζεται η με drivers η με μηχανημα. Μηπως τρεχει κανα Norton 2004-2005 σε background και εχουμε τρελες απαιτησεις απο το PC?
planetman Δημοσ. 13 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2005 sotakas, θα μας στείλεις screenshot για να μας δείξεις ότι δεν έχεις το παραμικρό κόλλημα; Πώς ακριβώς θα το καταφέρεις αυτό;
apocalypse Δημοσ. 13 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2005 ΜΕ το patch 1.2 εγώ βλέπω πως η 6600GT το αντέχει μέχρι τα 1024x 4xAA 16xAF , με όλα τα εφφέ αναμένα στο max. Αυτό σύμφωνα με τα δικά μου γούστα (δηλ. ΠΟΤΕ να μην πέφτει κάτω από τα 30fps). Με τα ίδια κριτήρια η (ξεπατωμένη) 6800 μου το αντέχει μέχρι τα 1280x1024 με τις ίδιες ρυθμίσεις. EDIT : Να τονίσω , τα παραπάνω με ΟΛΕΣ τις in-game ρυθμίσεις στο max. Σβήνωντας μερικά συγκεκριμένα εφφέ (και στις 2) τα framerates πάνε στα άστρα. Από την άλλη υποτίθεται οτι είναι δυνατές κάρτες , να κόψουν τον λαιμό τους να το παίξουν με τα πάντα on. Τέλος πάντων , ο καθένας το παίζει με ότι ρυθμίσεις θέλει , σε ότι framerates αντέχει. @fireboy Μήπως εννοείς το tearing (οριζόντιες γραμμές , σαν να κόβεται η οθόνη)? Αυτό διορθώνεται ανάβοντας το Vsync.
evansdimo Δημοσ. 14 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2005 Για ποιο patch μιλατε ρε παιδια γιατι εγω δεν εχω βαλει κανενα...
Ailuros Δημοσ. 14 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2005 Από την άλλη υποτίθεται οτι είναι δυνατές κάρτες , να κόψουν τον λαιμό τους να το παίξουν με τα πάντα on. Θέμα γούστου και εδώ. Εφέ όπως το υποτιθέμενο motion blur (ισχύει και για το NFS U1) ή depth of field χρησιμοποιούν τα multisampling buffers ταυτόχρονα με την εξομάλυνση και μπουκώνουν αδίκως κάθε κάρτα γραφικών, για εφέ που είναι κοντολογής για τα μπάζα. Το έχω ξαναπεί άλλο πραγματικό motion blur (antialiasing in the temporal dimension) και άλλο motion trail (bluring in the temporal dimension - αυτό ουσιαστικά χρησιμοποιείτε στα εν λόγω παιχνίδια όπως και σε κάποια παιχνίδια του Playstation2). Στα παιχνίδια όπως τα NFS U πραγματοποιείτε η "συνχώνευση" των frames (που βγάζει και την γενικώς άχρηστη θολούρα) μέσω render to texture. Για άλλη μια φορά σχετικό link που εξηγεί τι σημαίνει αληθινό motion blur και πως υλοποιείται: http://freespace.virgin.net/hugo.elias/graphics/x_motion.htm Παράθεση: Some computer games try to simulate motion blur by blending the current frame with the previous frames, so that previous frames are still visible for a moment. This makes moving objects smear across the screen. This is not real motion blur; it does not look good and is a waste of processor power. Πραγματικό motion blur χρησιμοποιείτε στον κινηματογράφο, σε κάθε είδους συσκευή video/image capturing και απέχει παρασάγγας σε ποιότητα από το motion trail που δεν είναι τίποτε άλλο από προσομείωση πραγματικού motion blur. Οι χρήστες ας ενεργοποιήσουν ότι τους αρέσει και όπως τους αρέσει, αλλά απενεργοποιώντας τις προαναφερόμενες μπούρδες ανεβαίνουν και οι επιδόσεις αλλά και η ποιότητα απεικόνισης (στο NFSU 1 δεν δύναται να συνδυαστεί motion trail + multisampling), τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα. Από πιτσιρικάς ήμουν μηχανόβιος και είχα πάντα άριστη σχέση με τις μεγάλες ταχύτητες. Εκτός αν έχει πρόβλημα κάποιος με τα μάτια του, σε καμία περίπτωση δεν θολώνει το τοπίο σε αυτό το βαθμό ούτε κάτα διάνοια σε πολύ υψηλές ταχύτητες. my 2 cents
Ailuros Δημοσ. 14 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2005 ΄Ασχετο: από άποψη γραφικών το 1 μου αρέσει αρκετά περισσότερο από το 2, το δε τελευταίο υπερέχει από άποψης gameplay (console ports και τα δύο από ότι φαντάζομαι ξέρετε). Αμφότερα παιχνίδια είναι CPU limited: http://www.techreport.com/reviews/2004q3/geforce-6600gt/index.x?pg=12 Στο δεύτερο γραφικό αγνοήστε το multisampling.
apocalypse Δημοσ. 14 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2005 Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Στο 1 όντως είχα μόνιμα off το motion blur , γιατί απλά ήταν πάρα πολύ έντονο και με ενοχλούσε. Χώρια που χωρίς AA το NFSU ασχημαίνει πολύ απότομα. Στο 2 πάλι δεν με ενοχλεί , μια που είναι πολύ πιο διακριτικό. Πάντως όταν θέλω να δω τι ψάρια πιάνει η x κάρτα γραφικών που έπεσε στα χέρια μου δεν υπάρχει θέμα επιλογής , θα τεστάρω με τα πάντα στο max , σε οποιοδήποτε παιχνίδι. @evansdimo Έχουν βγει 2 patch για το NFSU2. Στα release notes του 2ου λέει , μεταξύ των άλλων , οτι διορθώνει την απόδοση των 6800 ώστε να μην είναι πολύ πιο αργές από τις X800. Απ'όσο είδα κάνει αντίστοιχη δουλειά και για τις 6600.
Ailuros Δημοσ. 15 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2005 Πάντως όταν θέλω να δω τι ψάρια πιάνει η x κάρτα γραφικών που έπεσε στα χέρια μου δεν υπάρχει θέμα επιλογής , θα τεστάρω με τα πάντα στο max , σε οποιοδήποτε παιχνίδι. Αδιαμφισβήτητα, ειδικά αν μιλάμε για συγγραφή review. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι η εκάστοτε ρύθμιση θα πρέπει να αξίζει και την μείωση των επιδόσεων που επιφέρει. Πόση διαφορά έχεις παρατηρήσει μεταξύ high & ultra quality στο Doom3 για παράδειγμα; ΄Αλλο παράδειγμα είναι το lens flare στο Rallisport Challenge. Eνεργοποιώντας το, το παιχνίδι στις τελευταίες κάρτες δεν παίζεται, γιατί απλά οι δημιουργοί ήταν τόσο ανεγκέφαλοι να βάλουν framelock που σκοτώνει τον παραλληλισμό μεταξύ CPU/GPU. Στο 2 πάλι δεν με ενοχλεί , μια που είναι πολύ πιο διακριτικό. Διακριτικό είναι, δεν εξομαλύνει ωστόσο απλά ψιλοθολώνει. Ο πραγματικός σκοπός του πραγματικού motion blur, είναι να εξομαλύνει τις απότομες κινήσεις και για αυτό ακριβώς τον λόγο ονομάζεται και εναλλακτικά temporal antialiasing. Aν το απλό θόλωμα αποτελούσε εξομάλυνση, τότε δεν θα χρειαζόταν να σπαταλάμε επιδόσεις σε multisampling AA. Θα βάζαμε απλά LOD@+2.0 και θα είχαμε εξομάλυνση δωρεάν ή μάλλον με καλύτερες επιδόσεις από ότι με default LOD=0.0.
matrixlord Δημοσ. 15 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2005 Ρε παιδιά το Motion Blur στο Prince Of Persia WW είναι όντως Motion Blur;
sotakas Δημοσ. 21 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2005 sotakas, θα μας στείλεις screenshot για να μας δείξεις ότι δεν έχεις το παραμικρό κόλλημα; Πώς ακριβώς θα το καταφέρεις αυτό; 1024x768 ola high kai fsaax4
Warrior_6600GT Δημοσ. 23 Μαρτίου 2005 Μέλος Δημοσ. 23 Μαρτίου 2005 Diapistwsa apo to kainourio Riva Tuner oti Ta clocks ths kartas mou einai GPU:300 mhz VRAM : 900 MHz einai fysiologika?? GeForce 6600 GT chaintech
evansdimo Δημοσ. 23 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2005 Ναι ειναι φυσιολογικα φιλε. Καλωςορισες στην Insomnia.
sotakas Δημοσ. 23 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2005 vasika afto pou diapistoses einai oti h karta leitourgei se 2 mode...ena otan doulevei 2D efarmoges kata to opoio exei tis suxnotites pou anaferes..kai to 3D mode sto opoio logika h gpu anevenei sta 500 MHZ:)
Ailuros Δημοσ. 24 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2005 Ρε παιδιά το Motion Blur στο Prince Of Persia WW είναι όντως Motion Blur; ΄Οχι. Πρόκειται και εδώ για motion trail. Screenshot από το NFS U2 χωρίς την αηδιαστική θολούρα: http://users.otenet.gr/~ailuros/speed2new.jpg
Warrior_6600GT Δημοσ. 24 Μαρτίου 2005 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2005 Re paidia den eiani ligo vlakia afto?Sthn ousia overclocking ginetai. kai pou katalavainei h karta pote exw #D performance opws leei? An thn afhsw na doulevei GPU :500MHz KAI VRAM :1000 MHz synexeia 8a dhmiourghsei provlhma???
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.