iceman79 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2005 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2005 Περί αντικαταστάσεως: Πριν από κανένα μήνα ήμουν Θεσσαλονίκη σε ένα φιλαράκι που δουλεύει στο service της Zeroone. ( http://www.zeroone.gr http://www.zero1.gr ) Κάποιος με καμένη μητρική βιαζότανε να πάρει την καινούργια αλλά επειδή δεν υπήρχε φώναζε στο service. (έπρεπε να πάρει την ίδια γιατί είχε αρχεία που χρειαζότανε και το σύστημα του δεν θα ξεκινούσε με άλλη μητρική αλλά θα έπρεπε να ξαναπεράσει τα windows αν έβαζε άλλη ... και δεν ήθελε). Λοιπόν το περίεργο είναι ότι του έδινε ευχαρίστως το τηλέφωνο της αντιπροσωπείας (oktabit) για να παραπονεθεί εκεί για την καθυστέρηση! Δεν καταλαβαίνω γιατί το e-shop δε σου το δίνει (ακόμα και αν δεν βγει τίποτα και το ξέρουν) Αν θέλεις να πάρεις το service της quest: http://www.quest.gr/info-quest/contact.htm Μη περιμένεις πάντως εξυπηρέτηση. Εξυπηρετούν τους πελάτες τους (πχ e-shop). Το καλό είναι ότι μπορείς να παραπονεθείς και εκεί... ... ... Άντε υπομονή.
Mafia_Omerta Δημοσ. 10 Μαρτίου 2005 Μέλος Δημοσ. 10 Μαρτίου 2005 Μίλησα μαζί τους στο τηλέφωνο και μου είπαν πως αν αργήσει κι άλλο θα δούμε τη μπορεί να γίνει. Δεν παίρνω τηλέφωνο αντιπροσωπία γιατί θα πάρουν αυτοί. Ευχαριστώ για την βοήθειά σας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.