Προς το περιεχόμενο

Mpravo stin PLEXTOR !!!


gv

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ti na peis kaneis gia auto to support ???

 

--------------------

 

Dear Customer,

 

This is the confirmation of your RMA request.Your RMA number is

xxxxxxxxxxxxx

Please check your delivery address details:

xxxxxxxx xxxxxx

xxxxxxxxx 76

 

xxxxxx xxxxxxxxx

Greece

 

Please follow the next steps carefully:

 

1. Download the PXINFO program

(http://www.plextor.be/technicalservices/downloads/utilities.asp).

 

2. Run the program while the drive is connected, SAVE the result and

attach it to an email with your RMA number in the subject.

 

3. After receiving this information a new unit will be dispatched to you

by a courier.

 

4. Standard returned units will have a white front. If you have a black

front you can change it from the original defective unit.

 

5. Keep the defective unit at your location. You may be requested to

return it later.

 

6. Normal turnaround time is 2-4 business days.

 

If you fail to send the PXINFO result the defective unit should be sent to

Plextor before it can be exchanged. A new RMA number will be created if

there is no reply within 7 days.

 

Thank you and best regards,

Plextor Technical Support.

Δημοσ.

Yeap και εμένα το ίδιο mail μου ήρθε σήμερα σε rma request.To 708A τα τίναξε την Παρασκευή και την ίδια μέρα συμπλήρωσα την αίτηση στο site τους. Μεσολάβησε Σαββατοκύριακο που δεν δουλεύουν και σήμερα το πρωϊ είχα απάντηση με rma number.Λογικά μέχρι την Παρασκευή θα έχει έρθει, ελπίζω Τετάρτη.

Αυτά είναι, ούτε να τρέχω στο μαγαζί που το πήρα, ούτε να εξηγώ στον κάθε υπάλληλο τι έγινε, ούτε να περιμένω να το κοιτάξουν πρώτα και να με πάρουν τηλέφωνο κτλ...

Άψογοι σε αυτόν τον τομέα, τσιμπημένες τιμές να μην είχαν και θα ήταν όλα super.

Δημοσ.

Και φανταζομαι οτι το εστειλες για καποιο λογο (πχ σου εκαιγε δισκακια ή δεν επεζε σωστα). Εγω πριν 3 χρονια εστειλα ενα Plextor CD-Rom 40X Ultraplex SCSI οχι για καποιο ιδιαιτερο λογο απλα 1 στα 5 δισκακια δισκολευοταν να τα διαβασει. Με λιγα λογια το εστειλα Βελγιο για "ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ" και το ειχα πισω σε 3μερες και χωρις να πληρωσω μια. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ. Αυτο ισχυει και στα Intel CPU.

 

Μακαρι οι μισες εταιρειες να ειχαν ως παραδειγμα τις παραπανω για να μην ταλαιπωρουμαστε κι εμεις

Δημοσ.

εγω εστειλα ενα Ultraplex SCSI που δουλευα για κατι λιγοτερο απο 2 χρονια, γιατι δεν διαβαζε ολα τα cd. Τελικα μου εστειλαν μετα απο μια εβδομαδα νεο, και ακομα διαβαζει (εχουν περασει 4 σχεδον χρονια απο την αγορα του αρχικου....) επισης, αν δεν εχουν ιδιο για να σου αντικαταστησουν, σου δινουν επομενο μοντελο χωρις εξτρα κοστος (εστειλα ενος πελατη ενα cd-r 12x, και μετα απο 5-6 μερες γυρισε ενα 48x......)

Δημοσ.
Και φανταζομαι οτι το εστειλες για καποιο λογο (πχ σου εκαιγε δισκακια ή δεν επεζε σωστα).

 

 

Προφανως !!!! Ειχε αρχισει να ειναι επιλεκτικο σε μαρκες dvd για γραψιμο... :razz: :razz: :razz:

Δημοσ.

Εχω SCSI Ultraplex 40x & PlexWriter 4x από την εποχή (1999),που κάτι HP, Asus, Pioneer, καίγαν τα Cdια σαν τα κάρβουνα στο τζάκι. Τα χρυσοπλήρωσα βέβαια άλλα αν σκεφτείς το ενδεχόμενο ότι τα Cdia τότε έκαναν 600+ δρχ το ένα.... Τέσπα

Κορυφαία εταιρεία, όποτε χρειαστηκα support έπαιρνα άμεσα απάντηση, χαλάλι τα λεφτά που τους έσκασα και ακόμα τους τα σκάω. Αλλώστε εταιρείες με "σωστά" προιόντα και άψογο support πάνε μπροστά.

Ότι πληρώσεις παίρνεις...

Δημοσ.

Είχα ξαναστείλει και εγώ ένα drive πριν 2-3 χρόνια αλλά πρώτα έστειλα το "βλαμένο" και μετά μου στείλανε το νέο.

 

Με πολύ χαρά είδα το νέο σύστημα που ακολουθούν.

Σου στέλνουν απευθείας το νέο και μετά κάνεις την επιστροφή !!!

Δημοσ.

Με πολύ χαρά είδα το νέο σύστημα που ακολουθούν.

Σου στέλνουν απευθείας το νέο και μετά κάνεις την επιστροφή !!!

 

Αυτο δεν το καταλαβα...Και αν το παλιο δεν εχει πραγματικα προβλημα τι γινεται ??? ;-) ;-)

Δημοσ.

trexeis ena programma pou tsekarei an exei provlhma to drive kai tous stelneis ta apotelesmata me mail.

alliws o ka8enas 8a mporouse na pei pws exei provlhma to drive tou na tsimpisei ena kainourgio kai na krathsei kai to palio!;)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...