cthulhu Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2005 Αγαπητοι συναδελφοι στην τρελα θα ηθελα να επιστησω την προσοχη σας σε μερικες λεπτομερειες που ισως δεν εχετε υπ'οψη σας: 1)Ειναι μεγαλη (δυστυχως) αληθεια οτι οι αντιπροσωπειες (Octabit,Quest,Πoυλιαδης κλπ)εχουν οικονομικη στενοτητα.Μερικες φορες δινουν την εντυπωση οτι κανουν την καθε εισαγωγη "με το σταγονομετρο",δλδ παρε 100 κομματια και οταν συμπληρωθουν αρκετες παραγγελιες σε εκκρεμοτητα (και ο κοσμακης περιμενει στο ακουστικο του μερες ολοκληρες) τοτε παρε και τα αλλα 500 που επρεπε να παρεις εξ'αρχης. Αυτη η (συνηθης) τακτικη επηρεαζει οχι ΜΟΝΟ την αγορα καινουργιων αλλα ΚΑΙ την αντικατασταση των χαλασμενων.(Εδω δεν εχουν να ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ το ταδε board,λες να στο ΑΛΛΑΞΟΥΝ γρηγορα ?).Δεν πηρε τπτ το αυτι μου για καποιο αποθεμα "αναγκης" που πρεπει να υπαρχει για την εξυπηρετηση των service. 2)Καθε εταιρια (e-shop/πλαισιο/.....) οσο αυξανει τον ογκο των πωλησεων,τοσο περισσοτερο (=λιγοτερο εμπειρο/εξειδικευμενο=χαμηλα αμειβομενο)προσωπικο προσλαμβανει.Ακολουθουν πιστα την σχεση "μεγαλυτερος τζιρος/ογκος δουλειας" = "χειροτερη εξυπηρετηση" 3)Ολα τα service των μεγαλων εταιριων πασχουν απο το συνδρομο "ωρων".Δηλαδη,οι τεχνικοι υποχρεωνονται να αποδιδουν ολο και περισσοτερες ωρες εργασιας στην εταιρια.Φυσικα οι ωρες εργασιας που αφορουν μηχανηματα εγγυησης ειναι δωρεαν (προς τον πελατη),οποτε αποφερουν μηδενικο κερδος στην εταιρια.Ετσι μην εκπλησεστε αν ο τεχνικος ελεγχος (στα προιοντα εντος εγγυησης) διαρκει ολο και περισσοτερες ημερες. 4)Εχω παρατηρησει το φαινομενο της "επιλεκτικης διαθεσιμοτητας" (κυριως σε μια αντιπροσωπεια,,ονοματα δεν λεμε).Δηλαδη,το ταδε προιον ειναι διαθεσιμο για το καταστημα Α ενω το καταστημα Β περιμενει μερες ολοκληρες.Σιγουρα εχει σημασια και τι τζιρο κανει το καθε καταστημα,ομως οταν ο Α πληρωνει 6μηνη επιταγη και ο Β μετρητα,πραγματικα αναρωτιεμαι τι κριτηρια υπαρχουν για την "επιλεκτικη διαθεσιμοτητα".Ειναι βεβαιο οτι αυτο το φαινομενο μετατιθεται και στον τελικο αγοραστη και ισως γι'αυτο καποιος να μην εχει ΚΑΝΕΝΑ παραπονο ενω ο απεναντι να ειναι ετοιμος να αλλαξει μαγαζι. Λυπαμαι για το μεγεθος του post αλλα πιστευω οτι επρεπε να ειπωθουν αυτα τα πραματα.
karib Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2005 Παντως στο Πλαισιο μπορει να δινεις κατι παραπανω αλλα αν χρειαστεις να αλλαξεις προιον στο αλλαζουν χωρις δευτερη κουβεντα. Αυτο μου εχει τυχει οχι μονο με προβληματικα προιοντα αλλα και με προιοντα που απλα τα αγορασα και δεν με καλυπταν τελικα. Σε αυτο τον τομεα τους βγαζω το καπελο. Παραδειγμα προς μιμηση. Καμια σχεση με αυτα που λεγονται εδω για το e-shop
REDBOUL Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2005 Ela re man Karib ti les twra,poio kapelo,ena aplo search sto forum tha deis poses periptwseis me plaisio... poy malista soy timologoysan to palio soy proion...kai soy legan na pareisd kati allo.. Edw filoy moy asus mobo me eggyhssh ta pekse,me ta xilia zoria toy edwsan albatron... alla den iksere na milhsei o mlks.. Forza Insomnia
rafraf24 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2005 Απο πλαισιο εχω κανει γυρω στις 20 παραγγελιες και ολες διεκπαιρεωθηκαν κανονικοτατα. Δυστιχως το πλαισιο εχει γινει ενα απο τα ακριβοτερα καταστηματα με τιμες ως και 10% πανω και απο το πιο ακριβο!. Τουλαχιστον εχουν πολυ καλο συστημα Online παραγγελιων. Θυμαμαι στην τελευαια μου παραγγελια μεχρη και sms μου εστειλαν στο κινητο επειδη το χα κλειστο για να μου πουν ποτε θα παραδοθει. Για το eshop ισχυει ακριβως ο τιτλος του topic. Δε μας τα λεει καλα τελευταια.... Καθυστερημενες παραδοσεις, δε δουλευει το συστημα της καταστασης παραγγελιας καλα, αλλα προιοντα λενε οτι εχουν διαθεσιμα, και αλλα στο τελος σου παρουσιαζουν... Δεν ξερω τι να πω.. Κριμα παντως
elteo Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2005 Πραγματικα' date=' ΑΝ προκειται (λεω ΑΝ) κάποιο μαγαζί να γίνει σοβαρό , αυτο φαντάζομαι πως ειναι το e-shop. ΑΝ ομως αφήσει στην άκρη την πολιτική προσέγγισης των περαστικών πελατών τύπου σουπερμαρκετ , Πλαισιο, Μουλτιραμα κτλ. Ετσι οπως σωστά ξεκίνησε, δεν ειχε μεν πολλά πραγματα αλλα ήταν σωστό στις συναλλαγές και ολοι γνώστες. Τωρα οτι και να ρωτήσεις σου απαντάνε άσχετα και τυπικά πράγματα (ΑΝ σου απαντάνε) : δεν ειναι εδω ο υπεύθυνος, δεν ξέρω τι να σας πω, δεν ξέρω ποτε θα έρθει αυτος που ξέρει και απαντάει σ'αυτα, δεν ξέρω τονα δεν ξέρω τ'αλλο. Το ξαναγράφω: ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ καποιος που διαβάζει ολα αυτα ας μας εξηγησει τι παίζει με το μαγαζί του. Αν μη τι αλλο μας "χρωστάει" μια εξήγηση γιατι ολοι εμεις οι χομπίστες τον κάναμε μαγαζι, και τώρα βάζει τα φυλλάδια στις εφημερίδες. Εχω ακόμα την (φαιδρότατη) ελπίδα οτι ΔΕΝ εχει κανεις τους διαβάσει τι τους γράφουμε, και πως θα απαντήσουν εμπεριστατωμένα και ειλικρινά, οπως αξίζει σε ολους μας που ειμαστε πελάτες του , πολλα χρονια πριν μάθουν την υπαρξη του οι νεόκοποι [/quote'] Στάνταρ το διαβάζουν...τι οnline πληροφόρηση έχουν... :-P
rafraf24 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2005 Οτι το διαβαζουν το διαβαζουν, αλλα εδω δεν απαντανε καν στα email των πελατων, σιγα μην ασχοληθουν να απαντησουν σε αυτο το topic. Δυστηχως το μαγαζι παει να γινει πλαισιο και με την τυπικη συμπεριφορα του. Δηλαδα οσα περισσοτερα λεφτα μας δινεις τοσο καλυτερα.. Αν θες κατι που κανει 40-50 ευρω θα περιμενεις κανα μηνα να στο φερουμε και αν....
karib Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2005 Παιδια εδω φαινεται αν μπορει ενα μαγαζι να γινει ακομη καλυτερο: η προκληση ειναι να μεγενθυνεσαι χωρις να ριχνεις την ποιοτητα των υπηρεσιων σου. Δυσκολο βεβαια. Οσο εισαι 10-15 ατομα επιχειρηση τα κουμανταρεις τα πραγματα. Οταν πας καλα και μεγαλωνει η επιχειρηση φαινεται αν μπορει να τα καταφερει και αν αξιζει.
sakis_ser Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2005 E-Shop OLE! Gigabyte IPE865E 1000G. Hμ/νία αγοράς: 19/01/05 Τις τελευταίες 22 μέρες περιμενω ακόμη την αντικατάσταση της ελλατωματικής motherboard που μου έστειλαν. Μέχρι τώρα κανείς δεν έχει μπεί στον κόπο να με ενημερώσει - κοινώς με έχουν γραμμένο - παρά τα συχνά emails και τηλεφωνήματα που τους κάνω. Φυσικά όταν αγόρασα την motherboard "σκίστηκαν" για να με εξυπηρετήσουν. Η motherboard μου ήρθε μία μέρα αφού την παρήγγειλα! Ε, βέβαια... Όταν είναι να στα πάρουν τότε τρέχουν, αλλά όταν είναι για τεχνική υποστήριξη .................... Τι νόμιζες; Γιατί νομίζεις όλοι αυτοί κλείνουν μετά από μερικά χρόνια; Αν τους διακρίνει ανοργανωσιά, λογικό είναι.......... Η ποιότητα των υπηρεσιών μιας τέτοιας επιχείρησης δεν φαίνεται στην πώληση (αυτό είναι το εύκολο), η τεχνική υποστήριξη είναι που μετράει... Με λίγα λόγια: ΜΑΚPΙΑ ΑΠΟ ΤΟ e-Shop. Όχι γιατί θα σου πουλήσουν κάτι σκάρτο, αλλά αν τύχει να είναι ελλατωματικό τότε την έβαψες.... Προτίμησε καλύτερα το κομπιουτεράδικο της γειτονιάς σου, που αν και λίγο ακριβότερο, τουλάχιστον θα μπορείς να τους κράζεις ....................! ---------------------------------------------------------------------- Το πρόβλημά της είναι ότι δεν λειτουργούσε καμία από τις USB θύρες (δεν έχει να κάνει με drivers και OSes - ήταν σίγουρα ελλάτωμα της motherboard). Σημασία έχει ότι μέσα σε 22 μέρες (και μετράω ακόμη..............) στα πάμπολα emails και τηλέφωνα σε τεχνικούς, σε προϊστάμενους και πωλητές του e-shop, μου απάντησαν μόλις δύο φορές "γλύφοντάς" με (γιατί τους έκραζα) χωρίς όμως να μου δώσουν κάποια ουσιαστική απάντηση. Όσο για την τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη... Καλύτερα να φτιάξεις κι έναν καφέ να πίνεις παράλληλα γιατί μέχρι να το σηκώσουν οι τεχνική μπορεί να περάσουν και 15 λεπτά αναμονής! Κάτι τέτοιο βέβαια δεν ισχύει για τους πωλητές, οι οποίοι είναι απόλυτα πρόθυμοι να σε εξυπηρετήσουν. Από αυτά φαίνεται πόσο καλο-στημένη είναι σαν εταιρία το e-shop. Δουλεύει όπως και οι περισσότερες Ελληνικές επιχειρήσεις: κάνοντας αρπαχτές! Εύγε τους! --------------------------------------------------------------------- Σύμφωνα με το e-shop ο μέσος χρόνος διεκπεραίωσης της διαδικασίας αντικατάστασης ενός προϊόντος είναι 5 μέρες (από τη στιγμή που θα το παραλάβουνε μέχρι να φτάσεις στον χώρο σου). Συνεπώς, οι 21 μέρες ή αποτελούν στατιστικό λάθος ή πολύ απλά ο Μ.Ο. των 5 ημερών είναι ψέμα... ---------------------------------------------------------------------- Και τελικά φυσικά δεν μου δίνουν καινούργια mobo - υπάρχει έλλειψη σε προμήθεια λένε - και μου λένε για μιά ακόμη φορά "περίμενε". Κάτι τέτοιο βέβαια το αντιμετώπισα με συσωρευμένη την υπομονή και τον εκνευρισμό 23 ημερών και τους έκραξα. Συμφάνησαν λοιπόν να μου επιστρέψουν τα χρήματά μου. Όχι βέβαια τα χρήματα που μου πήραν αλλά τα χρήματα της τρέχουσας τιμής της mobo, δηλ. περίπου 10ευρώ λιγότερα! Και όχι, η κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό απαιτεί περίπου 10 μέρες επιπλέον αναμονής. Και όχι, δε συνεργάζονται λέει με τράπεζες που δεν υποστηρίζουν ebanking. Γι' αυτό και θα πρέπει να κουβαληθώ ο μλκας μέχρι εκεί για να πάρω μία πίστωση με τα χρήματα. Δηλ. αντί να μου πληρώσουν αυτοί τις μετακινήσεις, τα χρήματα που έχασα μη αξιοποιώντας τον εξοπλισμό που αγόρασα, ολόκληρο το ποσό - γιατί στο κάτω-κάτω επειδή αυτοί είναι ανεύθυνοι και ανοργάνωτοι για να ελέγξουν την mobo και να τα βρουν με τους προμηθευτές τους την πληρώνουν ως συνήθως στις ελληνικές επιχειρήσεις οι τελικοί πελάτες! Συνολικός απολογισμός; Έχουμε και λέμε..... - Αναμονή 23 ημερών με 2 φορές ενημέρωση για την υπόθεση - Μία ακόμη μέρα χαμένη σε μετακινήσεις από Νικαια-Χαλάνδρι-Νίκαια (στου διαόλου τη μάνα και μακριά από αστικές συγκοινωνίες), - Επιστροφή 10 ευρώ λιγότερων απ' ότι έδωσα - Μία ακόμη μέρα χαμένη για να ξαναστήσω το παλιό μου PC και να ξαναπεράσω λειτουργικό και προγράμματα, μιας και εν μέσω εξεταστικής χρειάζεται το ρημάδι! Αποτέλεσμα; ................................. ΤΕΛΟΣ! :vangry: Edited by The_Edge: Είσαι εκνευρισμένος, αλλά δεν είναι ανάγκη να κάνεις τέτοιους χαρακτηρισμούς (τους οποίους φυσικά έσβησα). Κρίμα γιατί είναι και το 1ο σου post. Σου προτείνω να διαβάσεις λοιπόν τους κανόνες (όπως θα έπρεπε βέβαια ήδη να είχες κάνει) για το τί επιτρέπεται και τί όχι. Δυστυχώς το ban 1 εβδομάδας είναι αναπόφευκτο.
nzeppos Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2005 Πες τα, εγώ μαζί σου είμαι! (να δω τι θα βρουν να πουν αυτή τη φορά οι γνωστοί-άγνωστοι "δικηγόροι" του e-shop που τριγυρνάνε στο insomnia)
Mafia_Omerta Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2005 Ta idia trabao ki ego file mou. Des kai to diko mou
manosloumb Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2005 Εγώ μόνο μια απορία έχω ρε παιδιά. Δεν υπάρχει ένας χριστιανός από το eshop, ιδιοκτήτης η εκπρόσωπος, να βγεί εδώ να γράψει μια ανακοίνωση ή κάτι τελωσπάντων για όοοοολα αυτά που ακούγονται τον τελευταίο καιρό? Τις προάλες σε topic σχετικά με τη HOL, μέσα σε δύο μέρες βγήκε ένα παλικάρι και εξήγησε τουλάχιστον. Αυτό σημαίνει ότι ή δεν τους ενδιαφέρει η δυσφήμηση που γίνεται (έχουμε πιάσει τη καλή, δεν θέλουμε άλλους),ή δεν γνωρίζουν το Insomnia (πράγμα αδύνατο),ή το παίζουν κινέζοι και όπου πάει. Πολύ λυπάμαι γιατί το συγκεκριμένο κατάστημα ξεκίνησε με τις καλύτερες προοπτικές...
Mafia_Omerta Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2005 to kalo pou tous thelo ego einai na me eksipiretisoun diaforetika to kalokeraki tha emfanisto fantis mpastounis mprosta tous kai tha ginei tis kakomiras. Ego epanilimenes fores zhthsa na mou poun pos mporo na miliso me ton upefthino edo mesa alla kanenas den mou eipe. Tora mano afto pou les tha einai poli kalo na erthei kapoios tou e-shop kai na mas kathisixasei alla gia afti ti doulia mou fenete pos uparxei o billpeppas pou parakseneftika pos den exei emfanistei mexri tora. Ego perno tilefono diarkos mono gia dio meres eixa stamathsei giati barethika alla pali arxisa kai pali den to sikonoun. Oso gia ta e-mail. Gia tsampa tha xtipao ta pliktra. Pote ma pote den mou exoun apantisei. Apantane monoo otan einai na poulisoun. Ego tha ithela na kano mia protasi se osoun tin exoun patisei apo to e-shop h briskontai sto stadio tis anamonis na erthoun edo kai na ta poun ola xima giati oso milame o kathenas ksexorista den ginete tipota. Ellate oloi mazi kai sto telos emeis tha nikisoume kai oxi oi "ftoxoi biopalestes" opos mou eipe enas gnostos. Me to na mazeutoume oloi mazi pou tha paei ligo filotimo tha exoun kai tha erthoun an den theloun na xalasei teleios h eikona tous. Idi pisteuo me ta osa exoun graftei edo mesa to e-shop exei arxeisei na katareei. Ade den agorazo ego kai o sakis..........i zimia einai miden. Omos an tin patiso kai den douleuei h mitriki otan mou tin steiloun i mou tin steiloun xoris ton epeksergasti mou tha kano tosi megali fasaria edo mesa pou tha ksesikothoun oloi kai na tous do an exoun tis idies poliseis me tora. Sti sinexia tha paro tileono se ola ta tmhmata tou e-shop gia na tous kano ano kato kai to oreotero. Tha pao na miliso tetatet me ton upefthino tou e-shop. Gia neotero tou service mou tha me deite pali edo mesa tha eimai kai tha sas enimeroso. Esy saki tha se parakalousa na kaneis to idio giati me endiaferei poli to thema me to service.
Sinclair Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2005 Για σταθείτε λίγο ρε παιδιά, λέω εγώ τώρα, αν τους τραβήξεις μια καταγγελία στην ένωση καταναλωτών δεν θα τους πονέσει κομματάκι ή μήπως δεν συμπεριλαμβάνονται τα online shops....;
Mafia_Omerta Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2005 afto tha to psaksoume monaxa otan tha tin ateisei kanenas. Tora gia to thema pou den apantane se e-mail kai se thlefona ti na tous kaneis. Tora mono psaxno na bro pos tha miliso me ton upefthino tou e-shop gia na matho telika ti ginete me to service kai telika ti exei problima o epeksergastis i h miktriki. An gnorizei kanenas plz as mou to pei................
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.