karib Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Παντως το σημειο που είναι όλη η ουσία του e-shop είναι οι ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ. Αν κανω λαθος διορθωστε με. Δεχομαι και τα υπολοιπα τρωτα σημεια (καθυστερησεις, λαθη,δεν απαντουν σε emails-αν ειναι δυνατον) αλλα το χειροτερο ολων πιστευω ειναι το θεμα των εγγυησεων.
rafraf24 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Δηλαδη δε σε καλυπτει σε περιπτωση που καποιο προιον χαλασει?
elteo Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Θεωρώ απαράδεκτο να έχεις παραγγείλει ένα προιόν Χ και να μην σε ειδοποιούν με οποιοδήποτε τρόπο ότι δεν υπάρχει...! :evil: Εγώ πλέον δεν ψωνίζω από eshop, έχει χαλάσει αρκετά και σε ποικιλία. Ψωνίζω από το online Plaisio, άμεση αποστολή, δωρεάν κούριερ για πάνω από μόλις 45 ευρώ και όχι 90, δεδομένη κάλυψη σε περίπτωση βλάβης (εξακριβωμένο αρκετές φορές από μένα και φίλους) και πολύ καλή ποικιλία (μου αρέσει που έχει και γραφική ύλη, αναλώσιμα παντός είδους και είδη γραφείου).Eπίσης μου αρέσει που την επόμενη ή ακόμα κ την ίδια μέρα επιβεβαιώνουν την παραγγελία και σε ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ για τυχόν ελλείψεις. Στις τιμές ίσως είναι 4-5 ευρώ ακριβότερο αλλά για μένα αξίζει τον κόπο.
Chris_ Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Πριν λιγες εβδομαδες ειχα αγορασει τροφοδοτικο και ετυχε να καει μεσα σε 4 ωρες την επομενη μερα το πηγα πισω και δεν μου ειπαν οτιδηποτε για το πως και τι... απλος μου εδωσαν αλλο καινουργιο.. (απλος το αναφερω) Σημερα αγορασα την LG1915s και δυστυχως δεν ειχα διαβασει οτι σε αλλο μαγαζι ηταν αρκετα πιο φτηνη.. Δεν μ' ενοχλει διολου, η οθονη ειναι παρα πολυ καλη..!!
ibari Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Σημερα αγορασα την LG1915s και δυστυχως δεν ειχα διαβασει οτι σε αλλο μαγαζι ηταν αρκετα πιο φτηνη.. Δεν μ' ενοχλει διολου' date=' η οθονη ειναι παρα πολυ καλη..!![/quote'] [Ασχετο] Σε ποιο μαγαζί τη βρήκες πιο φτηνή γιατί θέλει να την αγοράσει ένα φιλαρακι. [/Ασχετο]
Chris_ Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=101037&page=7&pp=15&highlight=e-shop Δες τι γραφει ο sa1901..
dioptra999 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Παιδες σιγουρα δεν ειναι το φτηνότερο καταστημα αλλα αν καποιος αγορασει ενα προιον ακριβο, ας πουμε μια οθονη, και δωσει 500-700 Ε και λυπηθει τα 50 που εχουν διαφορά τα δυο καταστήματα τότε παίρνει και τις ευθήνες του, όπως προανέφεραν οι φίλοι. Απο την άλλη κατι εξυπνακιδες χαρτογιακαδες στο πλαισιο που οργανωνουν την οικονομικη πολιτικη της εταιριας μπορουν να το καταλαβουν αυτό και το εκμεταλλύονται. Λοιπον ο αγοραστής (εμεις δηλαδή) έχουμε την δυνατότητα να επιλέγουμε. Επιλέξτε λοιπόν και κρίνετε και μην πάτε με κλειστά τα μάτια σε κανένα κατάστημα επειδή έχει κάποια φήμη. Ενδεικτικά θα αναφέρω πως υπολογιαστές σε καταπληκτικές τιμές δίνουν και ο Elefant, to Jumbo kai το Ραδιο Αθήναι γιατί κανένας μας δεν έχει πάρει απο εκεί και ας είναι φτηνα;
dioptra999 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Παντως το σημειο που είναι όλη η ουσία του e-shop είναι οι ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ. Αν κανω λαθος διορθωστε με. Δεχομαι και τα υπολοιπα τρωτα σημεια (καθυστερησεις, λαθη,δεν απαντουν σε emails-αν ειναι δυνατον) αλλα το χειροτερο ολων πιστευω ειναι το θεμα των εγγυησεων. Το προιον ειναι προιον ανεξάρτητα απο όπου το αγόρασες και εφόσον ειναι αυθεντικό ΕΧΕΙ την εγγύση της κατασκευάστριας εταιρίας!
rafraf24 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Αλλου τα προιοντα ειναι φθηνα και αλλου πιο ακριβα. Ενα online μαγαζι ειναι πολυ λογικο να εχει φθηνοτερες τιμες μιας και δεν εχει πολλα εξοδα. Τωρα οι κυριοι του Πλαισιου εχουν βαλει αυτη την τιμολογιακη πολιτικη, γιατι απλουστατα πονταρουν στο ονομα που εχουν κανει ολα αυτα τα χρονια (Π.χ. καποιος μπορει να μην ξερει απο υπολογιστες αλλα το πλαισιο θα το εχει ακουστα σιγουρα, και αν αποφασισει να τελικα να αγορασει pc θα το παρει απο εκει χωρις δευτερη σκεψη) αλλα και στο οτι εχουν ποικιλια προιοντων ετοιμοπαραδοτα. (Καποιος που βιαζετα δεν θα κανει καν ερευνα αγορας, θα παει κατευθειαν πλαισιο με κλειστα ματια). Ειδαν λοιπον οτι αν αυξησουν τις τιμες δεν θα χασουν πελατες και το εκαναν. Ισα ισα αυξηθηκε ο τζιρος. Βγαζουν εκατομμυρια και στους πωλητες που πηζουν εκει μεσα δινουν τρεις κι εξηντα και τους εχουν 12ωρα καθε μερα σε ορθοστασια(Αυτο παλι που το βαζετε?). Ειναι εκμεταλευτες οι ανθρωποι. Παραδειγμα προς αποφυγην για καποιον που ψαχνει για δουλεια....
r3b Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2005 το πλαισιο κάνει και την εξής απάτη: 1. Βάζει τιμές στο website του, ?1-?10 κάτω απ το eshop (αφού το συμβουλευτεί) σε προϊόντα που έχουν μεγάλη εμπορευσιμότητα (κράχτες). Ξέρουν ποια είναι αυτά αφού τα βλέπουν απ τις πωλήσεις τους σε real-time. 2. Αν οι τιμές είναι κάτω του κόστους δεν τις αλλάζουν (=φάινονται ακριβοί) αλλά τις αφήνουν και βάζουν "Δεν πωλείται απ το website, μόνο στα υποκαταστήματα". 3. Πας υποκατάστημα, και έχει άλλη τιμή(την σωστή) που είναι πιο ακριβή απο το eshop. To κάνουν συστηματικά και το παραδέχονται κιόλας!!! Μπορεί και κάτι αντίστοιχο να κάνει και το eshop με προϊόντα που εξαφανίζοται μέσα στην ίδια μέρα.
karib Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2005 Οντως, το πλαισιο συστηματικα βαζει τοσο στους καταλογους του οσο και στο site, τιμες φτηνοτερες απο οταν πας να το αγορασεις (εξαπατηση δηλαδη) dioptra999 δεν εχεις ιδεα για τις μαιμουδιες που παιζουν οι ελληνικες αντιπροσωπειες... Για να 'ταισουν' τους εργαζομενους αλλα και -με την κακη την εννοια- να διαφυλαξουν την θεση τους στην αγορα, θεσπιζουν -με τις ευλογιες της μαμας εταιριας- οτι αν το προιον δεν ειναι αγορασμενο απο αυτους, τοτε δεν εχει service. Δεν λεω οτι συμβαινει σε ολες τις αντιπροσωπειες, αλλα συμβαινει σε πολλές. Αλλες οντως προσφερουν service ανεξαρτητα που αγοραστηκε οι συσκευη, και αλλες κανουν μαιμουδιες και δεν αναγνωριζουν σερβις. (δηλαδη σαν να λενε, ας το αγοραζες απο εμας...να ζησουμε κι εμεις...παρασιτικα και με το ετσι θελω...) Αντε τωρα αμα σου χαλασει να ΜΗΝ απευθυνθεις στην ελληνικη αντιπροσωπεια αλλα να μπλεκεις με εξωτερικο να βρεις το δικιο σου. Μπορεις φυσικα να το πας σε αυτους και να τα σκασεις κανονικα, κι ας εχει χαλασει η συσκευη σε 1 μηνα ή δεν ειναι δικη σου υπαιτιοτητα... Ειναι λυπηρο ως και εξοργιστικο που το e-shop δεν εχει καπου μια ανακοινωση που να λεει την αληθεια, η οποια στην περιπτωση μας ειναι τοσο σημαντικη για ολους: να πει "παιδια, στο 50% των προιοντων, ξεχαστε ελληνικη αντιπροσωπεια, φερτε το σε μας αν χαλασει κλπ κλπ" . Ο καθενας ας κρινει. Αλλα να ξερει τι συμβαινει...
rafraf24 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2005 Αυτο δεν θα το κανουν ποτε μαλλον. Δεν προκειτε να βγαλουν ανακοινωση, οπως δεν εβγαλαν ανακοινωση και για τα προβληματα που εχουν τελευταια ζητωντας κατανηση απο τους πελατες του. Δυστηχως ετσι ειναι οι ελληνικες εταιριες. Κοιτανε να τα βγαλουν απο παντου. Και ειδικα τα καταστηματα πληροφορικης. Δεν ξερω κατα ποσο ισχυει ακομα αυτο(Παλιοτερα γινοτανε σε μεγαλο βαθμο), αλλα οποιος δεν ηξερε πολλα απο υπολογιστες και ηθελε να αγορασει ενα pc τα καταστηματα κοιτουσανε πως να τον κοροιδεψουν. Του πουλουσαν ολο το αχρηστο hardware για καλυτερο...Χμμ, μαλλον δε θα εχουν αλλαξει πολλα ...
karib Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2005 Και τωρα που κλειδωθηκε το αλλο συναφες topic για το e-shop καλο θα ηταν να συνεχισουμε την συζητηση μας εδω. Μεχρι να βρεθει καποιος να το κλειδωσει κι αυτο. Γι αυτο, προσοχη στο τι λετε και πως το λετε.
panasonic Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2005 ...einai oi anthropoi...moy feran lathos proion toys pairno dyo fores kai moy lene tha epikoinonisoyn mazi moy ...toys epairna synexeia kai oyte toys enoiaze...telika kanan tin allagi meta apo ena mina. na simioso edo oti prin paralabo ta proionta me pairnan tilefono meta afoy eixan parei ta lefta toys m afisan polles meres sta krya toy loytroy mexri na ginei i allagi..de to perimena ap aytous mpaino sto site toys gia arnitiki psifo..
plato Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2005 'Ηθελα να πάρω κάτι από το e-shop και με τρομοκρατήσατε.Είχα κάνει μια αγορά πριν λίγο καιρό και ήταν άψογοι.Κάνω το μοιραίο λάθος και μπαίνω hardshop και παραγγέλνω μια καρτούλα γραφικών 256mb και περιμένω επί 8 εργάσιμες (10 μέρες), όχι να μου τη στείλουν αλλά για να μου επιβεβαιώσουν ότι θέλω να ακυρωθεί η κωλοπαραγγελία.Τρία e-mail έστειλα για να γίνει αυτό.Αίσχος!Μου έστειλαν e-mail βέβαια και μου είπαν ότι υπάρχει μόνο η 128αρα και εξαφάνισαν από το site την 256.'Επρεπε να την παραγγείλει κάποιος για να το κάνουν? Ψηφίζω e-shop και θα παραγγείλω κάτι αύριο.Ας ελπίσω ότι όσοι αντιμετώπισαν προβλήματα ήταν απλά άτυχοι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.