Προς το περιεχόμενο

Eshop: ΔΕ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΛΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ


rafraf24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το δικό μου παράπονο από το e-shop είναι πως έχω στείλει εδώ και δύο μέρες κάποια mail με το ίδιο περιεχόμενο πάντα γιατί δεν μου απαντάνε και εξακολουθούν να μην μου απαντάνε. Το πρόβλημά μου είναι με την μητρική μου και τώρα με τα μεταφορικά που μου βγήκαν ο κούκος αηδόνι.

  • Απαντ. 499
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Τι να σας πω ρε παιδια την Παρασκευή 23:00 παρήγγειλα από e-shop μία οθόνη και σήμερα μου την έφεραν.

Βέβαια ακόμα δεν την έχω δει γιατί την παραλαβή την έκανε άλλος.

Η νεκροψία θα μας πει πολλά εάν υπάρχει πρόβλημα.

Δημοσ.

[off topic]

billpeppas, δε το κάνω με πρόθεση να σε θίξω.

Γιατί τόσο ενδιαφέρον για το e-shop? :| Απλά μου κάνει εντύπωση που έχεις πάρει σβάρνα όλα τα topics με θέμα το e-shop! :)

[/off topic]

Δημοσ.

με 400 παραγγελίες στο e-shop billpeppas πραγματικά σε θαυμάζω ... επίσης θαυμάζω το e-shop πώς σε 400 παραγγελίες δεν έχει αστοχήσει συγκεκριμένα σε σένα με καμία... λίγο το παρατραβάς και δε θα το σχολιάσω αλλά λίγη αντικειμενικότητα γιατί νομίζω λίγο υπερβάλεις ...

Μιλάμε πιστεύω αναμφίβολα για ένα από τα κορυφαία καταστήματα αυτήν τη στιγμή στην Ελλάδα ... αλλά το τελευταίο τρίμηνο παραπαίει ... και η μετακόμιση δεν κρατάει ένα τετράμηνο έτσι; επίσης δεν άλλαξε όλο του το πρόγραμμα έτσι; φαντάζομαι εγώ τώρα ... και ούτε δικαιολογούνται τα προβλήματα υπολογιστών από ένα τέτοιο κατάστημα ... λίγο οι άνθρωποί του κουράστηκαν; άλλαξαν άτομα; μειώθηκε ο πληθυσμός εξυπηρέτησης ; δεν ξέρω και ρωτάω αλλά είμια σίγουρος πως μπορώ να πάρω απαντήσεις ...

έχω κάνει ίσως πολλές περισσότερες παραγγελίες με δεκάδες account από το e-shop και στην πλειονότητα των responses του είνια άψογο ...

το ερώτημα είνια τι έγινε και χάλασε το τελευταίο τρίμηνο ... σε πάνω από 50 παραγγελίες έχει κάνει επαναλαμβανόμενα λάθη - παραλείψεις - ψευτοαποστολές κ.ά. όπως αναφέρουν πολλά άτομα εδώ ... διερωτόμαι απλώς γιατί χάλασε την ποιότητα το ήθος και την ακεραιτότητα των υπηρεσιών του ... τίποτα περαιτέρω, και έυχομαι να διορθωθεί ...

(όχι τίποτα άλλο αλλά περιμένω μία παραγγελία την Πέμπτη 900e και ευελπιστώ να τη δω ... )

Μακάρι να σταματήσουν τα προβλήματα, όχι τίποτα άλλο γιατί με έιχε βολέψει ... πάραυτα στον επαγγελματισμό δεν χωράνε συναισθηματισμοί και είμαι σίγουρος πως το εν λόγω κατάστημα θα το μάθει αν δεν το ξέρει ήδη ...

Δημοσ.

Το Θεμα δεν ειναι ποσες παραγγελιες εχει κανει καποιος αλλα το οτι τον τελευταιο καιρο γινονται λαθοι, παραλειψεις, υπερβολικες καθυστερησεις, δεν λειτουργει το Online συστημα για την πορεια της παραγγελιας και αλλα περιεργα. Ναναι απο την μετακομιση? Μα 4 μηνες γινεται... Μηπως μαζι με την μετακομιση αλλαξε και προσωπικο??

Δημοσ.

Και εν παση περιπτωση ισως θα ηταν προς τιμη του eshop να βγαλει μια ανακοινωση σε εμφανες σημειο του site και να εξηγησει καποια πραγματα για την μετκομιση και να ζητησει την κατνοηση των χρηστων για ολα τα προβληματα που παρουσιαζονται τελευταια. Τοτε ολοι οι χρηστες πιστευω θα εδειχναν κατανοηση

Δημοσ.

τι να μου πούνε οι αποδείξεις εμένα ... δε σου στέλνω τα τιμολόγια από τα ράφια μου; και δεν έχω κάτι μαζί σου και καλά θα κάνεις να μην αποσπάς το θέμα από την ουσία του ... δε μου λες κάτι με το νούμερο αλλά με το γεγονός ότι δεν έχεις ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΑΡΑΠΑΟΝΟ σε τόσες συναλλαγές ... και θα ήθελα πραγματικά αυτόν τον κώδικα επικοινωνίας που έχεις μαζί τους και δεν έχετε μπερδευτεί ποτέ ... μη με στέλνεις τώρα ... το ίδιο πράγμα κάνουμε και ξέρεις κια ξέρω ... το ερώτημα είνια τα παιδιά τελευταία τι έχουνε πάθει ... και επειδή δεν είμαι μέσα ... ας μου πει κάποιος που να ξέρει ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΑ και όχι αερολογώντας ...

Δημοσ.
το ερώτημα είνια τα παιδιά τελευταία τι έχουνε πάθει ... και επειδή δεν είμαι μέσα ... ας μου πει κάποιος που να ξέρει ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΑ και όχι αερολογώντας ...

Δυστηχως φιλε μου ο μονος αρμοδιος που μπορει να απαντησει σε αυτο το ερωτημα ειναι καποιος που εργαζεται εκει μεσα και ειναι μεσα στ πραγματα. Οποτε θα μπορει να μασ εξηγησει γιατι τελευταια γινονται αυτα τα λαθοι.

Δημοσ.
Δυστηχως φιλε μου ο μονος αρμοδιος που μπορει να απαντησει σε αυτο το ερωτημα ειναι καποιος που εργαζεται εκει μεσα και ειναι μεσα στ πραγματα. Οποτε θα μπορει να μασ εξηγησει γιατι τελευταια γινονται αυτα τα λαθοι.

Συμφωνώ απολύτως ...

Δημοσ.

Λοιπόν, θα το διατυπώσω όσο πιο απλά γίνεται.

 

Δεν έχει γίνει το παραμικρό μπέρδεμα για μένα.

ίσως φταίει το ότι έχω κάποιο "δίαυλο" επικοινωνίας, ίσως το ότι μιλάω με συγκεκριμένα άτομα, ίσως επειδή είμαι καλός πελάτης.

Δεν ξέρω και γω τι.

 

Τώρα κοιτάξτε, το e-shop έχει προσλάβει αρκετό νέο προσωπικό λόγω ότι απέκτησε ξαφνικά πολύ κοινό.

Ο κόσμος θέλει και λίγο καιρό να προσαρμοστεί κλπ.

Μπορεί κάποιος να μην είναι ικανός για το φόρτο εργασίας αυτό, και ίσως να χρειαστεί να φύγουνε και να προσλάβουνε άλλους.

Τέσπα, λάθη γίνονται.

 

Αυτά έχω να πω.

 

The end.

Δημοσ.

Θα συμφωνησω μαζι σου φιλε billpeppas απλα πιστευω πως η τελευταια εντυπωση ειναι και αυτη που μενει. Και εν τελει αν ο ευχαριστημενος πελατης θα αγορασει παλι απο εκει. Αλλα αν π.χ. καποιος εχει κανει 100 παραγγελιες ολες αψογες και οι 2-3 τελευταιες του βγουν μουφα τοτε αυτες θα θυμαται και δεν προκειτε να ξανπαραγγειλει απο εκει. Πρεπει να γινουν καποια πραγματα οπως:

 

1) Να διεκπαιρεωνονται πιο γρηγορα οι παραγγελιες

 

2) Στην ιστοσελιδα να αναγραφεται καθαρα ποια προιοντα ειναι σε στοκ και ποια οχι

 

3) Να υπαρξει Online συστημα χρεωσης της καρτας

 

4) Να φερει περισσοτερα προιοντα

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...