dali13gr Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 @billpeppas Συμφωνώ οτι ο Maxtor δεν είναι προϊόν αποθήκης που θα μείνει αλλά η πολιτική μιας εταιρείας δεν περιορίζεται στο "πουλάμε ο,τι μας ζητάνε και ας έχουμε στην αποθήκη άλλες 2 μάρκες εξίσου καλές". Όλοι προσπαθούν να πουλήσουν εξίσου συναφή προϊόντα διαφόρων εταιρειών και αυτό έχει να κάνει με τις Δημόσιες Σχέσεις και την καλή συνεργασία με όλες τις συνεργαζόμενες εταιρείες. Με λίγα λόγια, το ότι το χ e-shop και κάθε e-shop προσπαθεί να κρατήσει μια ισορροπία στην πώληση των προϊόντων του, όχι απαραίτητα για να προωθήσει ένα προϊόν έναντι κάποιου άλλου. Δεν έχει σημασία μόνο η εικόνα προς τους πελάτες, αλλά και προς τους συνεργάτες. Αυτά προς αποφυγή παρεξηγήσεως για να μην δημιουργηθεί η εντύπωση πως κατηγορώ το συγκεκριμένο κατάστημα. Εξάλλου μόνο απο εκεί ψωνίζω Υ.Γ. Όσο για την φράση σου με τον τοίχο, μάλλον κατάλαβα λάθος. Ελπίζω μόνο να μην χτύπησες πολύ!!!
billpeppas Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 GT , όταν εσύ έδινες την παραγγελία [ τηλεφωνικά πιθανότατα ] , υπήρχε π.χ. μια κάρτα γραφικών 9800 Pro στο stock λέμε... [ πιθανότατα ], την στιγμή που μιλάς εσύ στο τηλέφωνο, εγώ έχω παραγγείλει την κάρτα που ήθελες μισό λεπτό πρωτού την παραγγείλεις εσύ. Ο υπάλληλος φυσικά δεν βλέπει εκείνη την στιγμή ότι η κάρτα γραφικών τσιμπήθηκε μερικά sec πριν την παραγγείλεις εσύ [ έχει ένα τάδε delay το σύστημα... ] , και έτσι την χάνεις. Ενώ αν κάνεις μέσω Internet την παραγγελία σου, αν υπάρξει πρόβλημα [ π.χ. κάτι είχε μπεί στο site ως διαθέσιμο ενώ δεν ήταν { μηχανογραφικά λάθη πάντα υπάρχει πιθανότητα να γίνουν } ] θα σε πάρουν σχεδόν αμέσως.
theo37 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 Εγώ πάντως δεν το ξέρω αυτό το ψωμή. Χρύσα 'Eγραψε!!!!!!!!!!!!
billpeppas Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 @dali13gr: Μέχρι αυτή την στιγμή ποτέ δεν έχω διαπιστώσει κάποια τακτική προώθησης μεταξύ των προϊόντων που εμπορεύεται το e-shop [ άλλωστε συνεργάζεται καλά με τους εισαγωγείς για όσο προϊόντα φέρνει ] [ όποιοι τους κάνανε/κάνουν "γκίνιες" φάγανε πόρτα , π.χ. δείτε Leadtek { εισαγωγέας ήταν η Microchip Computers / Matech } ] Greekpar... Το e-shop πάντα λέει στον πελάτη αν το έχουν σε stock ή όχι. Και πάντα με ειλικρίνια. Μάλιστα είναι οι μόνοι που δεν κολώνουν να βγάλουν στην φόρα κάποια πράγματα των αντιπροσώπων / εισαγωγέων { έχω χτυπητή περίπτωση αν θέλετε }. Τώρα απλά συνοδευτικά ως πρός το περιεχόμενο... έχω πάνω από 300 παραγγελίες στο e-shop. Όλες διεκπαιρεώθηκαν άμεσα , γρήγορα , σωστά ,και με συνέπεια και ευθύνη πρός τον πελάτη.
Draken Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 Να παραθεσω και εγω την εμπειρια μου χωρις να θελω να δυσφημισω κανεναν... :smile: Εχω κανει παραγγελειες απο 7? εως 400?... Εχουν συμβει δυο λαθη... Δυστυχως και τα δυο τον τελευταιο καιρο... 1ο λαθος: παραγγελνω δυο ασυρματες καρτες δικτυου (που το mgmanager τις ειχε φθηνοτερα αλλα εμπιστευομουν περισσοτερο το eshop) και τους παιρνω τηλεφωνο να δω αν ειναι διαθεσιμο το USR9106 (ηξερα απο τα παιδια του adslgr οτι μολις ηρθε μια ομαδικη παραγγελια + μερικα κομματια extra) μου λενε μαλιστα εχουμε ακομα 3 κομματια σημειωστε στα σχολια οτι θελετε και το USR9106 (δεν το ειχαν στο site τους ακομα), υστερα απο 1 μερα που ηρθε η παραγγελια το 9106 πουθενα (και το εγραφε το χαρτι που μου εδωσε ο courrier). :!: 2o λαθος: στην ιδια παραγγελια. Ζητησα 6 δοσεις αλλα μου τα χρεωσαν μετρητοις. Λεπτομεριες θα μου πειτε (ειναι, διοτι προλαβα το 9106 την επομενη μερα ) αλλα οι λεπτομεριες δεν ειναι που κερδιζουν τον πελατη; Δυστυχως συνηθως οταν μια επιχειρηση μεγαλωνει αρχιζει και χανει απο πλευρας εξυπηρετησης πελατων. Δεν θα ηθελα πραγματικα να συμβει το ιδιο στο eshop. :|
billpeppas Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 "Ζητησα 6 δοσεις αλλα μου τα χρεωσαν μετρητοις." Τι ακριβώς εννοείς? Στο λέω αυτό επειδή υπάρχει διαφορετικός τρόπος της χρέωσης των δόσεων στην κάρτα αναλόγως την κάρτα σου. Αν απλά ζήτησες δόσεις με κάρτα, και στο χρέωσαν μετροιτής απλά έπαιρνες εκείνη την στιγμή στο λογιστήριο ,και το κανόνιζες.
Γιάννης Platano Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 Δεν ειχα δει το post... Για διαβαστε κι εδω... http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=101097 :twisted: :twisted: :twisted:
dimitris74 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 psonizo arketa xronia apo to e-shop kai mono meta tin metakomisi iparxoun provlimata. pistevo oti se ligo kairo tha ksanastrosoun. mporei na exoun perasei 3 mines apo tote alla einai kati kainourio. eixa paei kai sto palio kai sto kainourio kai prospathoun na megalosouna apotoma kai giayto parousiazontai ayta ta provlimata. exei ferei kai megaliteri poikilia se proionta, anoigetai kai se allous tomeis opote einai logiko. vevaia osoi eixan sinithisei me ta palia tous kakofenete alla se ligo kairo pistevo na strosoun..
rafraf24 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 Αν στρωσουν σε λιγο καιρο εχει καλως. Δεν υπαρχει προβλημα, απλα θα μπορυσαν να ειχαν βγαλει μια ανακοινωση στο site που να αναφερει για αυτη την μετακομιση. Μακαρι να ομαλοποιηθει η κατασταση, καλο θα ειναι για εμας τους καταναλωτες. Ειδικα αν φερει και καινουργια πραγματα και εχει μεγαλυτερο στοκ (εδω που τα λεμε δεν ειχε και μεγαλη ποικιλια μεχρη πριν λιγο καιρο) τοτε αξιζει η αναμονη, σε τι αλλους τομεις θα δραστηριοποιηθει?
predator Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 pantws kai egw paidia exw paraggeilei edw kai 3 meres online 100 TY kai ena DVD-ROM Toshiba kai exei kolisei sto Έλεγχος Διαθεσιμότητας Προϊόντων. prwth fora tetoia ka8isterisi! oses alles fores eixa paraggeilei mesa 2 meres ta eixa ta pragmata spiti mou!
athjim Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 1. Οποιαδήποτε εταιρία (πόσο μάλλον ένα e-shop) δίνει e-mail για επικοινωνία και δεν απαντάει ποτέ, προσωπκά είναι αδύνατο να την θεωρήσω σοβαρή (έχω στείλει 6-7 φορές e-mail στο e-shop και ουδέποτε πήρα απάντηση - και μην ακούσω το γνωστό "Ας τους έπαιρνες τηλέφωνο"). 2. Δικαιολογίες τύπου "Μετακόμιση", "Φόρτος εργασίας", "Λάθη γίνονται", επίσης δεν είναι σοβαρές. 3. Το ότι εξυπηρετούνται καλύτερα πελάτες που κάνουν πολλές ή μεγάλου ποσού παραγγελίες, καλό σημάδι δεν μπορεί να είναι. 4. {Ελληνική εταιρία} + {Σεβασμός στον πελάτη} είναι δύο έννοιες που ποτέ δεν συνυπάρχουν. Τέλος προκαλώ τον οποιονδήποτε έχει σχέση με το e-shop και έχει διαβάσει ή έχει ενημερωθεί γι αυτό το topic (και είμαι σίγουρος ότι υπάρχει τουλάχιστον ένας), να παρέμβει και να καταθέσει επίσημα την άποψή του γιατί η σιωπή σημαίνει ενοχή. cheers
FELIX Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 pantws kai egw paidia exw paraggeilei edw kai 3 meres online 100 TY kai ena DVD-ROM Toshiba kai exei kolisei sto Έλεγχος Διαθεσιμότητας Προϊόντων.prwth fora tetoia ka8isterisi! oses alles fores eixa paraggeilei mesa 2 meres ta eixa ta pragmata spiti mou! predator ta parageila meta apo esena kai ta exw apo to prwi.olws tyxaiws phra kai egw ty-r8x kai to perifhmo toshiba.krima omws 8a se apogohteysw.mapa to karpoyzi.tou ekana test kai den lei kai polla.sta dyskola einai isws elaxista kalytero apo to plextor.apo taxythta omws..xalia.sto idio dvd to idio vob to arxizei me 2,4 enw to plextor me 4,6..poly argo kai sto acces time epishs.alla test den ekana giati pedeythka na metaferw ta win kai ta files mou apo ide se sata kai efaga thn mera
predator Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 wx mi mou les tetoia re c kai to pira gia kalo! tous pira molis tis kai mou eipane oti to paralaben simera kai 8a mou to steiloune ayrio! les na to akirwsw kai na parw kana allo drive? afou oloi mou to legate gia kalo!
Prof_Chaos Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 πλάκα κάνετε..το e-shop δεν μου χει αργήσει προιον πάνω απο 1 μέρα.Πρόσφατα με τα χιόνια στην Πεντέλη είχαν ανέβει με τα πόδια στο δρόμο μου για να μου φέρουν αυτό που παρείγγειλα γιατι δεν ανέβαινε το φορτηγάκι..Ποιο αξιοπιστο μαγαζί στην Ελλάδα δεν νομίζω να υπάρχει..
rafraf24 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2005 Η Ουσια ειναι οτι ειμαστε ακομα πολυ πισω σε On line καταστηματα σε σχεση παντα με αλλες χωρες. Ειναι αληθεια οτι το eshop ειναι το μεγαλυτερο καταστημα online, αλλα αυτο δε δικιολογει το γεγονος να γινονται σοβαρα λαθοι, παραλειψεις και καθυστερησεις. Ενταξει, μετακομισε αλλου το καταλαβαινω, αλλα αν κανει 3 μηνες να προσρμοστει τοτε....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.