Προς το περιεχόμενο

Eshop: ΔΕ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΛΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ


rafraf24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για CD\DVD καλό είναι.

Για πλάκετες οι οποίες μπορεί να πάθουν κάτι είναι για τα μπάζα το κατάστημα.

laptopmaniac, ακόμα και γι' αυτό τους έχω να το κάνουν.

  • Απαντ. 499
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Προτεινω να συντεξουμε μια ομαδικη επιστολη και να την στειλουμε προς το καταστημα, για αρχη, και αν παλι δεν δωσει καμμια σημασια να κανουμε μια καταγγελια στο ΙΝΚΑ. Υπαρχει καποιος εδω που εχει κλιση στο να γραφει καλα, ωστε να γραψει την επιστολη, και να την δουν και τα υπολοιπα μελοι? Ειχε γινει κατι αντιστοιχο και σε ενα αλλο τοπικ που αφορουσε την hol.

Δημοσ.

Εγώ πάντως όταν είχα στείλει πίσω έναν δίσκο για RMA (προβληματικός απο του κουτιού) μου έστειλαν καινούριο δίσκο σε 5 ημέρες.

 

Πέρα απο αυτό, δεν έχω δοκιμάσει άλλα e-shops και δεν ξέρω την αξιοπιστία τους και γι' αυτό φοβάμαι να παραγγείλω απο μαγαζί που δεν έχω ακούσει πολλά καλά...

Δημοσ.
Για CD\DVD καλό είναι.

Για πλάκετες οι οποίες μπορεί να πάθουν κάτι είναι για τα μπάζα το κατάστημα.

laptopmaniac' date=' ακόμα και γι' αυτό τους έχω να το κάνουν.[/quote']

Βρε για τίποτα...Τέτοια κάνουμε και τους κάναμε μάγκες. Εγώ προσωπικά ούτε χαρτί A4 απο εκεί. Και αυτό μπορεί να είναι χαλασμένο και να μου το αλλάξουν σε 2 μήνες με ...χασαπόκολες :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Δημοσ.

Παιδιά ο rafraf24 είπε κάτι πάρα πολύ σωστό.

Είπε να στείλουμε μια επιστολή.

Εγώ συμφωνώ με αυτό που λέει αλλά πρέπει να βρούμε κάποιον που να γράφει καλά.

Δημοσ.
Παιδιά γίνεστε λίγο υπερβολικοί.

Δεν σας ικανοποιεί το eshop μην ξανα-ψωνίσετε από κει.

Και εσένα ρε φίλε τι σε κόβει?

Εμείς θα κάνουμε καταγγελία αν εσύ δε γουστάρεις μην κάνεις..Πάντως πρέπει όλοι να μάθουν τα χάλια του μαγαζιού αυτού!

Δημοσ.

Κόψε αυτό το υφάκι, δεν είμαι φίλος σου.

Καλά ότι πεις, εδώ μέσα απ' ότι βλέπω όποιος έχει διαφορετική άποψη τον κράζουμε έτσι;

Δημοσ.

Έχεις δίκιο φίλος μου δεν είσαι...Υφάκι δεν υπάρχει προς εσένα και θα σε παρακαλούσα να μη το δεις προσωπικά...Σου είπα αν εσύ δε γουστάρεις να κάνεις τίποτα γιατί προφανώς δεν θίγεσε τότε μην κάνεις. Αναφέρετο δημοκρατικό δικαίωμα μας είναι να στηρίζουμε την γνώμη μας και αυτό κάνουμε. Τώρα αμα εσένα δε σου αρέσει...πρόβλημα σου

Δημοσ.

Just my 2 cents...

ΟΚ εντάξει, κάποιοι έχουν προβλήματα με το e-shop, κάποιοι με το multirama, κάποιοι με το plaisio κάποιοι με το μπακάλη της γειτονιάς. Καλό είναι να μαθεύονται αυτά τα προβλήματα, αν και κολλάμε σε αυτά. Εγώ για παράδειγμα είμαι ευχαριστημένος από το e-shop, όσες αγορές και να έχω κάνει (δεν είναι εκατοντάδες, καμιά δεκαριά είναι).

Το βασικό θέμα όμως είναι ότι σαν καταναλωτές έχουμε δικαίωμα να μην αγοράσουμε ξανά τίποτα από εκεί. Αν δεν αξίζει κάτι, δεν πρόκειται να αντέξει... Να μην αρχίσουμε να μιλάμε για καταστήματα/αλυσίδες πληροφορικής που έχουν πάει για βρούβες, κυρίως λόγω των λόγων που λίγο έως πολύ επαναλαμβάνονται στο topic...

Αυτά τα ολίγα

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...