Προς το περιεχόμενο

Eshop: ΔΕ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΛΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ


rafraf24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μην μου λέτε τέτεια παιδιά. Έκανα το λάθος και παράγγειλα ένα laptop από κει στις 12/3ου, τους κατέθεσα τα χρήματα στις 16 και μου είπαν πως θα μου το φέρουν στις 22, σήμερα. Σήμερα μου είπαν πως θα μου το φέρουν μάλλον αύριο. Ελπίζω να μην μου πουν και αύριο κάτι άλλο, γιατί δυστηχώς τους έχω προπληρώσει.

 

Είχα παραγγείλει και κάτι ηχεία το καλοκαίρι και αντί για 3 μου φέρανε 2. Το άλλο 1 το πήρα ένα μήνα αργότερα αλλά δεν είχα δώσει σημασία γιατί ήταν πολύ μικρής αξίας σαν αντικοίμενο, το ίδιο με ένα δύο modems που είχα παραγγείλει, αλλά για το laptop θα τους πάρει ο διάολος και θα τους σηκώσει αν δεν το έχω μέχρι την Παρασκευή...

  • Απαντ. 499
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Από μαγαζί της περιοχής μου γίνετε άμεση αντικατάσταση και δεν περιμένω καθόλου και αυτά τα είπαμε. Στο e-shop πήγα γιατί η μητρική ήταν 10 ευρώ φθηνότερη ενώ τώρα μου βγήκε 10 ευρώ ακριβότερη.

Προτιμήστε τα μικρά μαγαζιά στην περιοχή σας για μερικά euro παρπάνω, ΑΝ αυτό βολευει και ΑΝ η εξυπηρέτηση ειναι ΟΚ. Φταιμε και εμεις λίγο που για μερικά euro εχουμε γιγαντώσει καποια καταστηματα..... Τα αποτελέσματα τα βλέπετε...

Δημοσ.

Τώρα θα τους πάρω τηλέφωνο. Θα φάνε πολύ βρίσιμο αυτή τη φορά' date=' διότι όσο ήμουν ευγενικός δεν κέρδισα τίποτα. Σε όλα τα παραπάνω, δεν αναφέρθηλα ποτέ στη φασαρία ξεπακεταρίσματος και ξαναπακεταρίσματος αυτών των γιγάντιαίων ηχείων.

[/quote']

Έχω μείνει έτσι :shock: Kαταγγελία στο ΙΝΚΑ ... ΤΩΡΑ!

 

H απομυθοποίηση του e-shop.

 

Σωστά τα λέει ο Slammer

Φταιμε και εμεις λίγο που για μερικά euro εχουμε γιγαντώσει καποια καταστηματα..... Τα αποτελέσματα τα βλέπετε...
Δημοσ.
Έχω μείνει έτσι :shock: Kαταγγελία στο ΙΝΚΑ ... ΤΩΡΑ!

 

H απομυθοποίηση του e-shop.

 

Σωστά τα λέει ο Slammer

 

Παιδια, επειδη μενω εκπληκτος με αυτα που διαβαζω , -αυτοι χειροτερευουν μερα με την μερα -, προτεινω οπως ειπεκαι ο φιλος να κανουμε μια ομαδικη καταγγελια στο ινκα για τα χαλια τους. Αυτο με τα ηχεια ομολογω πως ηταν η κορυφαια περιπτωση.. Ευχομαι να βρεις το δικιο σου φιλεμου

Δημοσ.

ego protino na stiloume mia katagelia oloi mazi, kai sto inka alla kai eshop. etsi tha katalavoun kapioi oti prepei na pernoun sovara kapia pragmata

Δημοσ.

Παιδιά μιας και είμαι μέλος του ΙΝΚΑ, μερικές λεπτομέριες.

 

1) Ο νόμος προβλέπει πως αν Ο ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ δεν είναι σε θέση να κάνει επισκευή ή αντικατάσταση μέσα σε <<εύλογο>> χρονικό διάστημα, είναι υποχρεωμένος να κάνει επιστροφή χρημάτων. Ο ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ, όχι η αντιπροσωπία. Αν η αντιπροσωπία μαμακίζεται οφείλει το κατάστημα να διακόψει τη συνεργασία του μαζί της. Το εύλογο διάστημα δεν ορίζεται, αλλά για προϊόντα πληροφορικής σίγουρα δεν είναι 2 μήνες. Σε κάποιο θεωρητικό υπόβαθρο αν θυμάμαι καλά μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων ακόμη και αν υπήρχε τρόπος επισκευής ή αντικατάστασης, αλλά είναι λίγο τραβηγμένο. Βρίσκει όμως χρήση αν στο στείλουν ξανά χαλασμένο 1-2 φορές...

 

2) Η λέξη κλειδί είναι ΧΑΡΤΙΑ. Άμα μαμακιστεί εντελώς το θέμα και ο κάθε ένας σας λέει ότι του κατέβει, κάντε γραπτώς το παράπονο και ζητήστε να σας δώσει γραπτώς την απάντηση, ή να δηλώσει γραπτώς ότι έλαβε γνώση. ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να το κάνει, δεν είναι ο κολητός σας, είναι κατάστημα. Ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει, πολύ δύσκολα όμως θα γράψει μπούρδες. Βέβαια κάτι τέτειο δυστηχώς προϋποθέτει πέρασμα από τα γραφεία, όμως είναι σχεδόν βέβαια λύση. Ισοδυναμεί με εξώδικο και δεν παίζουν εύκολα με αυτά. Άμα με κάποιο περίεργο τρόπο αρνούνται να δηλώσουν πως παρέλαβαν το παράπονο (όπως μου είχαν κάνει στο παρελθόν σε άλλο κατάστημα), φωνάξτε την αστυνομία.

 

3) Μην βρίζετε, μην κάνετε φασαρία, να είστε ευγενικοί, αλλά όχι υποχωρητικοί. Δεν έχει κανένα νόημα να πεις μαμάκα τον υπάλληλο, την δουλειά σου θέλεις να κάνεις.

Επίσης τους κάνει να ανυσηχούν περισσότερο. :) Ούτε να δέχεστε δικαιολογίες και κλάματα, δεν είναι παιδάκια, κατάστημα είναι.

 

Όσο για καθυστερημένες παραγγελείες, απλά ακυρώστε τες, δεν έχει κανένα θέμα εκεί. Το ίδιο υσχήει και για ελειπή προϊόντα. Αν τις έχετε προπληρώσει (όπως έκανα εγώ) και κάνουνε τσαλίμια, κάντε εγγράφως ακύρωση και ζητήστε τα λεφτά σας και απαιτήστε να απαντήσουν εγγράφως εκείνη τη στιγμή, ή μετρητά στο χέρι.

 

Κάποιες πληροφορίες για όλα αυτά έχει απ'ότι θυμάμαι και στο site του ΙΝΚΑ. Καλές οι καταγγελείες, αλλά καλό είναι να ξέρουμε και μόνοι μας κάνα δύο φωνήεντα να λέμε. :)

 

 

edit : Υ.Γ. επειδή διάβασα πάλι κάτι και μου σηκώθηκαν τα μαλιά της κεφαλής μου, να το τονίσω άλλη μια φορά, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ!!! Δεν ορίζεται πουθενά!! Δεν υπάρχει καμιά διάταξη γι'αυτό!! Το ότι αποτελεί πάγια τακτική των καταστημάτων ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΤΕΙΣ! Είναι κάτι αντίστοιχο με το <<έλα ρε Γιώργο σε κερνάω την άλλη φορά και τα βρίσκουμε>>! Έχει νόημα μόνο αν ο Γιώργος είναι κολητός και θα βγείτε πάλι!! :P Μην σας δουλεύουν παιδιά, ζητάτε τα λεφτά σας πίσω, εκτός αν είστε σίγουροι πως θα πάρετε κάτι που θα τα καλήψει στο άμεσο μέλλον. Αν σας πουν πως δεν κάνουν επιστροφή χρημάτων, απλά εξηγήστε τους ήρεμα και με αυτοπεπίθεση πως είναι παράνομο να μην κάνουν επιστροφή χρημάτων, και θα λυθούν όλα ως δια μαγείας. :)

Δημοσ.
Συγνώμη για το μέγεθος του μηνύματος!

 

πω καλά galanta έμεινα έτσι :o.

χαράς την υπομονή σου.

 

καλό κουράγιο.

Δημοσ.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ!!! Δεν ορίζεται πουθενά!! Δεν υπάρχει καμιά διάταξη γι'αυτό!! Το ότι αποτελεί πάγια τακτική των καταστημάτων ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΤΕΙΣ!

 

Powerfull, είσαι απόλυτα σίγουρος γι' αυτό που λες?? Ρωτάω γιατί το Πλαίσιο δεν σου επιστρέφει λεφτά που να χτυπάς το κ..ο σου κάτω! Στην καλύτερη περίπτωση θα σου δώσει πιστωτικό (και μετά από πολύ φασαρία, για επιστροφή χρημάτων ούτε με σφαίρες).

 

Αν, όντως, υπάρχει ΝΟΜΟΣ που να λέει κάτι τέτοιο τότε να το έχω στα υπόψιν για την περίπτωση που χρειαστεί να επιστρέψω κάτι στο Πλαίσιο.

Δημοσ.
Παιδια, επειδη μενω εκπληκτος με αυτα που διαβαζω , -αυτοι χειροτερευουν μερα με την μερα -, προτεινω οπως ειπεκαι ο φιλος να κανουμε μια ομαδικη καταγγελια στο ινκα για τα χαλια τους. Αυτο με τα ηχεια ομολογω πως ηταν η κορυφαια περιπτωση.. Ευχομαι να βρεις το δικιο σου φιλεμου

Παιδιά και εγώ μέσα στην καταγγελία και εμένα μια μητρική έκαναν κανα μήνα να την αλλάξουν , θα ψάξω να βρω τα χαρτια!

Δημοσ.
Προτιμήστε τα μικρά μαγαζιά στην περιοχή σας για μερικά euro παρπάνω, ΑΝ αυτό βολευει και ΑΝ η εξυπηρέτηση ειναι ΟΚ. Φταιμε και εμεις λίγο που για μερικά euro εχουμε γιγαντώσει καποια καταστηματα..... Τα αποτελέσματα τα βλέπετε...

 

Σωστός ο παίχτης.

Σαν πολύ σημασία δεν τους δώσαμε;

Σε λίγο θα καταλάβουν τα λάθη που κάνανε αλλά θα είναι πλέον αργά γιατί δεν θα τους εμπιστεύεται κανένας.

Δημοσ.

@Sarisn

 

Υπάρχει ένας νόμος [ μην με ρωτήσεις νούμερο νόμου, δεν θυμάμαι ], σύμφωνα με τον οποίο:

 

Μέχρι και 15 μέρες από την ημερομηνία αγοράς [ αυτή που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς ] , μπορείς να πας πίσω το προϊόν, και να πάρεις πίσω ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ τα λεφτά που πλήρωσες για να το αποκτήσεις.

 

Και δεν πάει να έχει το κατάστημα ταμπελίτσα που λέει δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων , δεν πα να έχει και τις δικές του 10 εντολές :D

 

Εϊναι νόμος που εφαρμόζεται είτε το θέλουν είτε όχι.

Απλά καμμιά φορά οι τυπάδες στο Πλαίσιο, που νομίζουν ότι είμαστε ανεγκέφαλα ζώα, προσπαθούνε όσο όσο για να σε πείσουν.

Ε...απλά τότε ρίχνεις λίγη...φασαρία, και όλως μαγικώς δέχονται να σου δώσουν τα χρήματά σου πίσω.

Δημοσ.

Δεν είναι μόνο το Πλαίσο.

Και όλα τα άλλα τα ίδια σκ@τ@ έχουν.

Το e-shop πάντως δεν μπορούμε να πούμε.........έχει πάρει την πρώτη θέση στο δούλεμα των πελατών του.

Δημοσ.

paidia gia ena eimai sigouros pos se merikes etairies sou dinoun pisw ta leftasou ean to proionsou vrethei elatomatiko mesa se 7 ergasimes . p.x carrefour pou tixenei na to gnwrizo kalla (alla exei kai ayto ta megala elatomata tou )

Δημοσ.

kala den pistebw sta matia mou me afta pou diabazw edw pera!!! kala einai dynaton na ginontai tetoia pragmata afto me ta ixeia itan pragmatika korifeo den prokite na psonisw pote epo ekei..pantos eimai periergos sto e-shop tosoi kai tosoi douleboun pou asxolountai me ypologistes, enas den mpenei edw mesa na diabasei ti ginetai mpas kai baloun mialo kai alaksoun ligo taktiki?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...